Στη Θεσσαλονίκη βρέθηκε η γνωστή και αξιαγάπητη θεατρική παραγωγός Νταίζη Λεμπέση για την προώθηση της παράστασης «Η μάνα αυτουνού… Έλλη Ζάχου Ταχτσή» στην οποία έχει την ευθύνη της επικοινωνίας και ως θεατροπαίδι, έκλεψε λίγο χρόνο για να δει την παράσταση του Γιώργου Κιμούλη στο θέατρο Αμαλία. Αλλά δεν ήταν η πρώτη φορά καθώς βρισκόταν και στην πρεμιέρα τον περασμένο Δεκέμβρη, ωστόσο δεν την χάρηκε τόσο και έσπευσε να την απολαύσει ξανά, αλλάζοντας όπως αναφέρει και τις όποιες ενστάσεις που είχε.
Αναφέρει χαρακτηριστικά μέσω του λογαριασμού της στο ΦΜ
«Η μαγική στιγμή που βλέπω την παράσταση κανονικά, ήρεμα, συγκεντρωμένα, από μπροστά, εντάξει από πολύ μπροστά, από απόσταση αναπνοής, για να μπορώ να βλέπω την κάθε έκφραση στα πρόσωπα τους, χωρίς φωνές από έξω, χωρίς ατυχήματα, χωρίς απροσδόκητα συμβάντα. Τώρα πια που την είδα ως κανονικός άνθρωπος μπορώ και να γράψω. Όχι την περπατημένη ότι ο Γιώργος είναι μεγάλος και σπουδαίος και και και όλα αυτά που λένε όλοι για το ταλέντο του Γιώργου. Υπάρχουν ειδικοί που θα τα κρίνουν όλα αυτά. Εγώ δεν είμαι ειδικός είμαι όμως παιδί του θεάτρου.
Και σήμερα (χθες Πέμπτη 20/04) είδα θέατρο γιατί στην πρεμιέρα που το είδα είχα αντιρρήσεις. Και επειδή εγώ πάντα μιλάω με την αλήθεια μου, σήμερα, όχι ξεκούραστη αλλά απολύτως ήρεμη και απολύτως συγκεντρωμένη είδα έναν Γιώργο να δίνει ρεσιτάλ. Ρεσιτάλ λεπτοδουλειάς και μαεστρίας στα κωμικά του που κατά την ταπεινή μου άποψη είναι δυσκολότερα από τα δραματικά. Υψηλής τεχνικής δραματικές κορυφώσεις. Με μέτρο. Με συνέπεια. Με ένα φινάλε που η σιωπή του είναι πιο δυνατή από οτιδήποτε άλλο.
Σαρωτικός, θεατρικός, γοητευτικός, αστείος, συγκινητικός, απολαυστικός, η σκηνή είναι το σπίτι του. Όχι το δεύτερο σπίτι του. Το σπίτι του σκέτο.

Δίπλα του η Άννα μου και του (Λεμπέση) Μονογιού που λόγω γονιών της σήμερα τα έδωσε όλα υπέροχη, αέρινη, όμορφη, με εσωτερικές ευαισθησίες που σπανίζουν στις μέρες μας, χάρμα οφθαλμών. Μαζί τους ο Στάθης Παναγιωτίδης σε έναν άχαρο ρόλο και άρα δύσκολο που τον εξισορροπεί όμως αξιοπρεπέστατα ίσως γιατί ο δάσκαλος του τον έχει οδηγήσει σε πολύ σωστά μονοπάτια.
Οριακά την έβγαλα τη φωτο είναι και κουνημένη αλλά αυτήν μπόρεσα να βγάλω τι να κάνουμε τώρα.
Ήμουν συγκινημένη, γεμάτη, με αναμνήσεις, με αμήχανες στιγμές, με χαρούμενες στιγμές, με έντονες στιγμές, με στιγμές απόλυτης τρέλας, με δημιουργικές στιγμές, με δυνατές στιγμές. Στον κύκλο μου που κλείνει σήμερα είδα πραγματικά αυτό που ήθελα να έχω δει. Είδα θέατρο. Δεν είδα ξεπέτα, δεν είδα καμία έκπτωση, ο πήχης ήταν ψηλά κοίταζε τα αστέρια και εγώ έπιασα ουρανό.
Παιδιά ευχαριστώ για το ταξίδι. Είναι από αυτά που θα θυμάμαι πάντα για τους δικούς μου λόγους. Η Συνάντηση του Stephen Belber στο Θέατρο Αμαλία.»
..
-k-
.
ΑΜΑΛΙΑ
«Συνάντηση» του Στίβεν Μπέλμπερ.
Είδαμε, βαθμολογήσαμε με 7,4 και σχολιάζουμε εδώ

Ένας ηλικιωμένος πρώην διάσημος χορογράφος, ο οποίος έχει αποσυρθεί πλέον από την ενεργό δράση και τώρα ζει εντελώς μοναχικά, δέχεται στο χώρο του, την επίσκεψη ενός ζευγαριού που του ζητά μία συνέντευξη για το πώς λειτουργούσε ο καλλιτεχνικός χώρος στη δική του εποχή. Καθώς όμως εξελίσσεται η “συνέντευξη” αυτή, ο μοναχικός χορογράφος αναγκάζεται να έρθει αντιμέτωπος μ’ ένα μεγάλο θαμμένο μυστικό του παρελθόντος του.
Σκηνοθεσία: Γιώργος Κιμούλης. Ερμηνεύουν: Γιώργος Κιμούλης, Άννα Μονογιού, Στάθης Παναγιωτίδης.
Ημερες και ώρες παραστάσεων: Από Δευτέρα 17 έως Σάββατο 22 Απριλίου στις 21:00. Κυριακή 23 Απριλίου στις 20:00
.
Φωτογραφικό υλικό