Κάτι συνέβη στον ΣΥΡΑΝΟ και ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕ στο θέατρο Δάσους, χθες βράδυ. [σχόλια + βίντεο]
Πως γίνεται μια παράσταση που αγαπήθηκε καλλιτεχνικά από το αθηναϊκό κοινό για 2 χρόνια, με εμπορική επιτυχία, επιτυχημένους ο καθένας στον τομέα του συντελεστές, σ΄ ένα εξαιρετικά δημοφιλές έργο, να περνά απαρατήρητο έως αδιάφορο από ένα κοινό που από καιρό προσδοκούσε να απολαύσει μια διασκεδαστική τουλάχιστον βραδιά.
Όπου έλειπε ρυθμός, κίνηση, χάρη, μια συνοχή πραγμάτων και συναισθημάτων δηλαδή, καθώς οι σχεδόν υποφερτές ερμηνείες φάνταζαν αποσπασματικές/ξένες/ασύνδετες στην όλη ρομαντική κλιμάκωση της ιστορίας.
Δεν έχουμε ξαναδεί χειρότερο Βασίλη Χαραλαμπόπουλο που λόγω του μεγάλου ταλέντο του, ο ίδιος διασώθηκε μεν, με τραύματα δε, αλλά βέβαιο, μειώθηκαν οι χειροκροτητές του.
Όπως δεν έχουμε ξαναδεί χειρότερο ερμηνευτικό σύνολο σε μεγάλη καλλιτεχνική – εμπορική παράσταση, καλά η Δήμητρα Ματσούκα μόνο για τηλεόραση κάνει τελεία και παύλα, ενώ ακόμη προσπαθούμε να συνέλθουμε από τον εφιάλτη, στην «Στρίγγλα που έγινε αρνάκι» δίπλα στον Ιεροκλή Μιχαηλίδη, πριν χρόνια, ένα βράδυ στη σκηνή της ΕΜΣ… εδώ στη Θεσσαλονίκη.
Όσο για τον «ωραίο» του έργου… Γιώργο Παπαγεωργίου, του προτείνουμε κατεπειγόντως εντατικά μαθήματα και μάλιστα εσώκλειστος στο σπίτι της μάνας του. Μπας και μάθει τεχνικές θεάτρου διότι από ταλέντο η μεγάλη Φιλαρέτη Κομνηνού δεν του κληρονόμησε δράμι…
(οι χοροί για γέλια και για κλάματα).
Από την «φεύγα» παράσταση το μόνο που ξεχώρισε και μας άγγιξε ήταν η μουσική της Ευανθίας Ρεμπούτσικα και η ζωντανή παρουσία της κοπέλας που έπαιζε βιολί, Βασιλική Μαζαράκη.
Κάτι συνέβη λοιπόν και η χθεσινοβραδινή παράσταση αγκομαχούσε στη «βιασύνη» της να ολοκληρωθεί όπως – όπως, συνεχίζοντας την επιτυχημένη εμπορικά περιοδεία της σε άλλες πιάτσες.
Αν στην αθηναϊκή παράσταση, πριν 2 χρόνια, 2014… την βαθμολογήσαμε με 7,5… (δείτε εδώ) σε τούτη την μεταλλαγμένη, δεν πιάνει ούτε τη βάση.
Κακλέα, Κακλέα, το έκανες πάλι το θαύμα σου. Η του ύψους ή του βάθους…
.
Φωτογραφικό υλικό