Την Τρίτη 4 Νοεμβρίου του 2014, μια έντονη διαφωνία στον τηλεοπτικό αέρα της εκπομπής «Real View». Ο Απόστολος Γκλέτσος και η Σοφία Μουτίδου, καλεσμένοι στην εκπομπή, συγκρούστηκαν με αφορμή μια προηγούμενη δήλωση του Στράτου Τζώρτζογλου ότι «το θέατρο είναι ένα μεγάλο κρεβάτι».
Η διαμάχη, η οποία σήμερα αναλύεται υπό το πρίσμα του κινήματος #MeToo (το οποίο, βέβαια, δεν είχε ακόμη αναδυθεί), κατέληξε στην εκνευρισμένη αποχώρηση του Απόστολου Γκλέτσου.
Το Χρονικό της Έντασης
Ο Απόστολος Γκλέτσος, ο οποίος εκείνη την εποχή ήταν Δήμαρχος Στυλίδας, διαφώνησε κάθετα με την περιγραφή του Τζώρτζογλου, υπερασπιζόμενος σθεναρά την αξιοπρέπεια του καλλιτεχνικού χώρου:
«Το θέατρο δεν είναι ένα μεγάλο κρεβάτι! Είμαστε καλλιτέχνες, έχουμε κοινωνικό πρόσημο και ψυχές μικρού παιδιού. Δεν μπορούμε να το δεχτούμε αυτό για τους ηθοποιούς. Οι μπάτσοι πού γα**** τα παιδιά τους και τα βγάζουν ταινίες;»
Η τοποθέτησή του προκάλεσε την άμεση αντίδραση της Σοφίας Μουτίδου, η οποία δεν έδειξε να πιστεύει την αθώα εικόνα που περιέγραφε ο συνάδελφός της, ειδικά στον χώρο του θεάτρου:
- Μουτίδου: «Τα παιδιά βιάζονται πιο εύκολα».
- Γκλέτσος: «Θα είχα δεχτεί εγώ σεξουαλική παρενόχληση και θα ήταν ζωντανός αυτός που μου την έκανε; Σε παρακαλώ πολύ!».
Η κορύφωση της έντασης επήλθε όταν η Μουτίδου αμφισβήτησε την ειλικρίνειά του, φέρνοντας στη συζήτηση και την πολιτική του ιδιότητα:
Μουτίδου: «Είσαι ψεύτης. Η πολιτική σε έκανε πιο ψεύτη. Είσαι τυχερός που δεν βρέθηκες σε τέτοιο περιβάλλον».
Εκείνη τη στιγμή, ο Απόστολος Γκλέτσος βγήκε εκτός ορίων, έβγαλε το μικρόφωνό του και αποχώρησε, λέγοντας στην ηθοποιό:
Γκλέτσος: «Πού λέω ψέματα; Αφού λέω ψέματα, δεν θα κάτσω άλλο εδώ να με κανιβαλίσεις εσύ με τέτοιον τρόπο. Δεν λέω ψέματα, σας ευχαριστώ πολύ».
Η Σύγχρονη Ανάγνωση του Επεισοδίου
Αν και το περιστατικό συνέβη πριν από χρόνια, η συζήτηση για την κακοποίηση και τις κακές συμπεριφορές στον χώρο του θεάτρου έχει πλέον κυριαρχήσει στην επικαιρότητα (μετά το 2020). Ενώ ο Γκλέτσος υπερασπιζόταν την τιμή του επαγγέλματος, η Σοφία Μουτίδου φάνηκε να υπαινίσσεται μια σκοτεινότερη πραγματικότητα, η οποία αργότερα, μέσα από το κίνημα #MeToo, ήρθε στο φως της δημοσιότητας. Η χρήση της λέξης «κανιβαλισμός» από τον Γκλέτσο υπογράμμισε την αίσθηση του ότι δεχόταν προσωπική επίθεση και όχι κριτική.





