Με τον καιρό να αλλάζει προς το κρύο και να ταιριάζει περισσότερο στο χριστουγεννιάτικο σκηνικό κόσμε πήγα και είδα «Πόρνη από πάνω», «Ο Μεγάλος περίπατος του Πέτρου», το «Δαχτυλίδι της μάνας», την «Απολογία της Μαρί Κιουρί» και «Από Σμύρνη … Σαλονίκη». Και για να γεμίσουν λίγο τα μάτια μας εκτός από θέατρο και λίγο μπλε… της θάλασσας, “έκλεψα” τον Βασίλη Μπουζιώτη και πήγαμε Χαμόδρακα… πλάι στο νοσοκομείο Παναγία, εκεί που γεννήθηκα…
.
Γράφει η Νταίζη Λεμπέση.
.

Κόσμε πήγα και είδα στο Αριστοτέλειο την «Πόρνη από πάνω» με την Κατερίνα Διδασκάλου. Προσωπική της επιτυχία, το παίζει πολλά χρόνια και πάντα σκίζει. Το είχα ξαναδεί στο θέατρο Βρετάνια την πρώτη χρονιά και μου άρεσε πολύ.

.
Η Κατερίνα Διδασκάλου είναι φίλη μου, είναι πολύ ωραία γυναίκα και είναι μαγκιά της που δεν επαναπαύεται σε ρόλους ωραίας και μοιραίας. Εδώ τα δίνει όλα σε ένα δυνατό κείμενο του Αντώνη Τσιπιανίτη και το κοινό την τιμά όπως πάντα. Να πας να το δεις.

Στο Κρατικό θέατρο Βορείου Ελλάδος είδα τον «Μεγάλο περίπατο του Πέτρου» και έφυγα με ένα τεράστιο χαμόγελο.
Είναι από τα ωραιότερα παιδικά βιβλία της τεράστιας – κατά την ταπεινή μου άποψη – Άλκης Ζέη. Υπερπαραγωγή, ταλαντούχα πλάσματα και ένα δυνατό κείμενο, που σε κάνει πάλι παιδί.

.
Γελάς πολύ στα κωμικά σημεία και στο τέλος φεύγεις συγκινημένος, ευτυχισμένος όμως που το είδες, που στο φορτωμένο σου εικοσιτετράωρο, ξέφυγες λίγο από την καθημερινότητα και έγινες πάλι σπόρος χαμογελαστός με φωτεινά ματάκια .
Θέλω να δω τον «Υπηρέτη δύο αφεντάδων», μου είπαν ότι είναι εξαιρετικό και την «Μεγάλη Πλατεία», να δω αν θα τα καταφέρω γιατί ο χρόνος τρέχει, τρέχει, τρέχει…

Μετά το παιδικό του Κρατικού και με έναν ήλιο να λάμπει και να μας ζεσταίνει, “έκλεψα” τον Βασίλη Μπουζιώτη από το δικό του τρέξιμο, πήγε στο Αυλαία να δει τον εξαιρετικό, σε ό,τι κάνει, Τάκη Χρυσικάκο. Τον πήγα στον Χαμόδρακα, να γεμίσουν λίγο τα μάτια μας εκτός από θέατρο και λίγο μπλε… της θάλασσας. Πλάι στο νοσοκομείο Παναγία, που γεννήθηκα, καταλαβαίνεις πόσο αγαπώ τον Χαμόδρακα, με την υπέροχη θέα και τα πεντανόστιμα φαγητά της Paulete.
.

.
Όταν αγαπάς το θέατρο, μιλάς με τις ώρες μόνο για αυτό. Για παραστάσεις, ταλέντο, πρεμιέρες, ηθοποιούς, σκηνοθέτες, έργα. Στην επιστροφή λέγαμε πόσο αγαπάμε την Θεσσαλονίκη, πόσο θα θέλαμε να ερχόμαστε συχνότερα.


Με τον καιρό να αλλάζει προς το κρύο και να ταιριάζει περισσότερο στο χριστουγεννιάτικο σκηνικό, πήγα στο Bios και είδα το «Δαχτυλίδι της μάνας» από την ομάδα C for Circus.

.
Παιδιά δεν πρέπει να το χάσει κανείς. Συγκλονιστική παράσταση, μιας ομαδάρας υπερταλαντούχων παιδιών, που τα κάνουν όλα: παίζουν όργανα, χορεύουν, απαγγέλουν, τραγουδούν, υποδύονται, τρέχουν, σπαράζουν, γελούν, χοροπηδάνε, σκαρφαλώνουν, κάθονται στάσιμοι και στην απόλυτη ησυχία τους δημιουργούν θαύματα.
Ενθουσιάστηκα.
Ρώτησα και έμαθα πως είχαν έρθει Θεσσαλονίκη, προτείνω να έρθουν ξανά. Όσοι είστε Αθήνα, μην το χάσετε, από τις ωραιότερες παραστάσεις που είδα. Ευχαριστώ Γιώργο Χριστόπουλε, που επέμενες και έτσι το είδα.
.
Συγχαρητήρια θερμά σε όλη την ομάδα


Ξεκίνησε για δεύτερη χρονιά η εξαιρετική «Απολογία της Μαρί Κιουρί» σε σκηνοθεσία και δραματουργική επεξεργασία της ικανότατης Κίρκης Καραλή, με την Πέγκυ ΜΟΥ Τρικαλιώτη, στο θέατρο Σταθμός.
.
Η Πέγκυ είναι ένα αερικό που ό,τι και να κάνει το κάνει εξαιρετικά καλά. Εδώ δίνει ρεσιτάλ υποκριτικής και δε νομίζω ότι άκουσα κάποιον να μην λέει ύμνους για την ερμηνεία της, που ομολογουμένως σάρωσε τα περσινά θεατρικά βραβεία. Η μουσική της Ευσταθίας σε ταξιδεύει σε μαγικά μονοπάτια, ενώ η ματιά της Κίρκης Καραλή έχει λόγο, έμπνευση και αιτία.
Το είδα δεύτερη φορά με την ίδια χαρά και ικανοποίηση του ότι βλέπω ΘΕΑΤΡΟ.

Δύο στα δύο για την Μιμή Ντενίση και το sequel της «Από Σμύρνη … Σαλονίκη».
Για νη μη σου πω κόσμε ότι το δεύτερο ξεπέρασε το πρώτο. Συνήθως οι συνέχειες δεν έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα… όχι εδώ όμως. Υπερπαραγωγάρα, λαμπερή, γεμάτη όμορφα ρούχα, κομψά χτενίσματα και έξυπνα σκηνικά.

.
Βρήκα το κείμενο πιο ενδιαφέρον από το πρώτο και μου άρεσε πολύ. Η ίδια η Μιμή Ντενίση, με τον αέρα της Σταρ, αυτής της Σταρ που δεν υπάρχει στις μέρες μας, έχει δουλέψει πολύ. Λάμπει ακόμα και με την μαύρη μαντήλα της. Νομίζω βρίσκεται στην ωριμότερη φάση της καλλιτεχνικής της πορείας και το εννοώ στο υποκριτικό της κομμάτι γιατί στην γραφή της έχει δώσει εξαιρετικά αποτελέσματα χρόνια τώρα.

.
Δεν είναι τυχαίο ότι δεν πέφτει καρφίτσα. Δεν είναι τυχαίο ότι κλέβει χειροκρότημα η όποια ατάκα σχετικά με την Ελλάδα. Δεν είναι τυχαίο που βουρκώσαμε όλοι. Δεν είναι τυχαίο που σηκωθήκαμε όλοι όρθιοι στο χειροκρότημα. Δεν είναι τυχαίος ο εξαιρετικός θίασος. Όλοι τους, μα όλοι τους ένας και ένας.

.
Εξαιρετική η Νικολέττα Βλαβιανού. Στη σκηνή μάνας κόρης, βούρκωσα Όλγα ΜΟΥ Πολίτου. Τι φωνή γλυκιά Αντιγόνη Ψυχράμη. Τι να πω για τον Γιώργο Αρμένη, τι ωραίος ηθοποιός. Δημήτρης Μακαλιάς, Λευτέρης Ελευθερίου και Γιάννης Τσιμιτσέλης πολύ πολύ καλοί. Απολαυστικότατη η Κατερίνα Γερονικολού.

.
Ο Αλέξανδρος Αντωνόπουλος εάν ήταν στο εξωτερικό θα ήταν τεράστιο όνομα, τι ωραία σκηνική παρουσία!!

.
Ο Μιχάλης Μητρούσης χάρμα οφθαλμών. Οι Κωνσταντίνα Μιχαήλ και Νίκη Παλληκαράκη, ταλαντούχα και όμορφα πλάσματα πολύ. Η Δήμητρα Σιγάλα μου άρεσε πάρα πολύ ειδικά στην κορύφωση του ρόλου της που εξηγεί τα ανεξήγητα.
Τα σκηνικά του υπέροχου Μανόλη ΜΟΥ Παντελιδάκη και τα πολύ κομψά κοστούμια της Ηλένιας Δουλαδίρη.

.
Πέρασα υπέροχα. Πολλά πολλά μπράβο σε όλους τους συντελεστές. Προβλέπω ότι θα πάει τρία χρόνια και μετά θα έρθει το τρίτο μέρος!!!
.
Οψόμεθα !!
.


#ΟθεατρόκοσμοςτηςΝταίζης #Κουλτουρόσουπα
.
Δείτε & αυτά:
/
Όλες οι νέες παραστάσεις (πρεμιέρες) που θα δοθούν από 15/5/2019 έως 14/05/2020 στην πόλη της Θεσσαλονίκης, αυτόματα συμμετέχουν για τα 3 Βραβεία Κοινού καθώς και για τα Βραβεία Κριτικής Επιτροπής στα 10α -επετειακά- Θεατρικά Βραβεία Θεσσαλονίκης 2020.
& αυτά:
–Τι παίζουν τα θέατρα στη Θεσσαλονίκη τώρα, κλικ εδώ.
–Τι παίζουν οι κινηματογράφοι στη Θεσσαλονίκη, κλικ εδώ.
–Συναυλίες: Είδαμε & Σχολιάζουμε, κλικ εδώ.
–Σινεμά: Είδαμε & Σχολιάζουμε, κλικ εδώ.
–Βιβλίο: Διαβάσαμε & Σχολιάζουμε, κλικ εδώ.
.
–Κερδίστε προσκλήσεις – Βιβλία, κλικ εδώ.
Ακολουθήστε μας στα social media
Φωτογραφικό υλικό