Μερίδα θεατών που παραβρέθηκε στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, σήκωσε πανό διαμαρτυρίας για την αποφυλάκιση του Δημήτρη Λιγνάδη και αποδοκιμασίας προς το πρόσωπό του.
Όλα συνέβησαν λίγο πριν ξεκινήσει η δεύτερη παράσταση των «Περσών» του Αισχύλου, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά.
Κάποιοι από τους θεατές που βρίσκονταν στο αρχαίο θέατρο, σήκωσαν δύο μεγάλα πανό, που έγραφαν τη φράση «βιαστής είναι».
Το πανό τράβηξε την προσοχή των θεατών και αρκετοί από αυτούς φωναζαν «μπράβο» και χειροκροτούσαν, ενώ δεν ήταν λίγοι όσοι έσπευσαν να βγάλουν τα κινητά τους για να απαθανατίσουν τη διαμαρτυρία.
.
..εν τω μεταξύ…
.
Με την παράσταση Triptych ξεκίνησε στην Καλαμάτα το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού και η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη βρέθηκε εκεί, αλλά αποχώρησε λίγα λεπτά πριν ανοίξει η αυλαία, όπως αναφέρει σε ανάρτησή του στο Facebook ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Χαρίτσης.
.
Ο κ. Χαρίτσης σημείωσε ότι «μάλλον μετά και τις τελευταίες νοσηρές εξελίξεις (σ.σ. αναφέρεται στην απελευθέρωση του Δημήτρη Λιγνάδη πορότι κρίθηκε ένοχος για δύο βιασμούς ανηλίκων), δεν θα ένιωθε και πολύ άνετα μεταξύ των εκατοντάδων θεατών. Στο τέλος της παράστασης οι καλλιτέχνες εμφάνισαν πανό το οποίο έγραφε στα αγγλικά «οι βιαστές πρέπει να είναι στη φυλακή».
«Εκπληκτική έναρξη στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας απόψε με την συγκλονιστική παράσταση Triptych της βελγικής ομάδας PEEPING TOM.Η κ. Μενδώνη παρότι βρισκόταν στο Μέγαρο Χορού Καλαμάτας, επέλεξε να αποχωρήσει ελάχιστα λεπτά πριν την έναρξη της παράστασης. Μάλλον, μετά και τις τελευταίες νοσηρές εξελίξεις, δεν θα ένιωθε και πολύ άνετα μεταξύ των εκατοντάδων θεατών. Με το πανό που σήκωσαν οι ίδιοι οι καλλιτέχνες στο τέλος της παράστασης και που προφανώς αποθεώθηκαν από το κοινό, δικαίωσαν την απόφαση της…»
…και η απάντηση Μενδώνη
Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου ΥΠΠΟΑ
Η απόφαση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού να μην παραστεί στην πρεμιέρα του Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας ήταν απολύτως συνειδητή επιλογή, προκειμένου να μη νομιμοποιήσει με την παρουσία της την εργαλειοποίηση του Πολιτισμού.
Ο ΣΥΡΙΖΑ επιχειρεί να μετατρέψει τις θεατρικές σκηνές σε λαϊκά δικαστήρια. Σε αυτόν τον κατήφορο δεν πρόκειται να τους ακολουθήσουμε.