Οι 10 χειρότερες παραστάσεις της χρονιάς – σεζόν 2016/17- για το kulturosupa.gr είναι…
Δεν είναι απορίας άξιον πως δεν αντιλαμβάνονται το χάλι και την μιζέρια τους γιατί γνωρίζουν πολύ καλύτερα πριν από εμάς τους θεατές, πως το πόνημα τους δεν βλέπεται. Ο εγωκεντρισμός τους, η υπεραισιοδοξία, η υποκουλτούρα, το καλάμι και για κάποιους η ασχετοσύνη φέρνουν αυτά τα αποτελέσματα. Να συμπεριλαμβάνονται στις χειρότερες παραστάσεις για τη χειμερινή σεζόν 2016/17.
.
Παίδες, άξιος ο τίτλος σας. Η σειρά είναι αξιολογική, τουτέστιν, όσο πιο ψηλά, τόσο πιο χάλια.
΄΄
Αυτές λοιπόν είναι οι χειρότερες παραστάσεις σύμφωνα με το Kulturosupa.gr…
Συγχαρητήρια σε όλους.
«ΑΜΛΕΤ Ο Β»
Το σκηνοθέτησε ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης.

Η γελοιότητα σε όλο της το μεγαλείο, δια χειρός (εδώ και… οπισθίων) Βλαδίμηρου Κυριακίδη, που έστησε μια παράσταση- κακό τσίρκο- καρικατούρα ως δήθεν παρωδία του σαιξπηρικού έργου, παίρνοντας στο λαιμό του άξιους ηθοποιούς και μια πλούσια παραγωγή. Και πάνω που πασχίζαμε να ξεπεράσουμε την ψυχική οδύνη από την προσβολή, φευ, ήρθε η λίστα να μας θυμίσει την απόγνωση που ζήσαμε…
-Αναλυτική γνώμη χειρότερης παράστασης ΕΔΩ
«DORIAN GRAY»
Το σκηνοθέτησε ο Εμμανουήλ Μανιού.

Εν μέσω παγετού, η παράσταση κατάφερε να ανάψει τα αίματα, καθώς κάποιοι με «άγνοια κινδύνου» πήραν το κλασικό έργο και το έκαναν αγνώριστο, αναθέτοντας επιπλέον έναν εμβληματικό ρόλο στον Άνθιμο Ανανιάδη. Του οποίου η αταλαντοσύνη στην υποκριτική προκάλεσε ανατριχίλα, σε αντίθεση με την εξαιρετική επίδοση στις ωραιοπαθείς πόζες… σε βαθμό να μη πιστεύεις στα μάτια σου!
–Αναλυτική γνώμη χειρότερης παράστασης ΕΔΩ
«ΜΑΝΑ ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΟ HOLLYWOOD»
Το σκηνοθέτησε η Δήμητρα Παπαδοπούλου και ο Φωκάς Ευαγγελινός.

Είναι δυνατό να θίγεις το θέμα της ανάγκης των Ελλήνων να παράξουν και να προτείνεις ως μέσο την κυριολεκτική εκπόρνευση; Είναι δυνατό να μιλήσεις ουσιαστικά για τον ρατσισμό και τον φασισμό βασιζόμενος σε ήρωες – καρικατούρες; Για τα επίπεδα της Δήμητρας Παπαδοπουλου όλα είναι πιθανα ώστε να μετατρέψει μια παράσταση σε εμποροπανήγυρη. Σαφώς το ξέρει, σαφώς και αδιαφορεί. Της το υπενθυμίζουμε. Δεν πουλάνε πια τα αστειάκια, οι μπηχτές, το καρακατσουλιό, οι ανοησίες, τα κραξίματα και τα φθηνά τεχνάσματα. Φτάνει πια.
λ
«ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΕΊΝΑΙ ΤΖΑΙΗΜΣ ΝΤΗΝ»
Το σκηνοθέτησε ο Γιώργος Χρονάς.

Εμείς πάλι, κοντέψαμε να ξεχάσουμε… το δικό μας! Και θα είχαμε παραδοθεί στις αγκάλες του Μορφέως από την ανούσια, χωρίς θεατρικότητα απόδοση της βιογραφίας του σταρ, αν δεν μας ξυπνούσε ως «ηλεκτροσόκ», η παρεμβολή με το δυστύχημα και πλάνα της κηδείας του… Παντελή Παντελίδη! Ένας συνειρμός από τρικυμισμένο σκηνοθετικό μυαλό που κατάφερε να κηδέψει ΚΑΙ την αισθητική!
-Αναλυτική γνώμη χειρότερης παράστασης ΕΔΩ
«ΟΙ ΑΤΑΙΡΙΑΣΤΟΙ»
Το σκηνοθέτησε ο Μιχάλης Μητρούσης.

Όπου «αταίριαστοι» το ζευγάρι Μέρυλιν Μονρό και Άρθουρ Μίλερ, μόνο που η παράσταση πέρασε… χιλιόμετρα μακριά από τη λάμψη του ζεύγους και βέβαια όχι μόνο δεν ακούμπησε, αλλά έδωσε τέτοιο δείγμα προχειρότητας και αρπαχτής που άγγιξε την κοροϊδία! Ένα «λίγο απ’ όλα» στο πόδι, χωρίς ειρμό και αισθητική και το μόνο που θα θυμόμαστε είναι τα μοναχικά (ανησυχητικά) γέλια του σκηνοθέτη από το πουθενά…
-Αναλυτική γνώμη χειρότερης παράστασης ΕΔΩ
«ΜΕΤΑ ΤΗ ΒΑΡΚΙΖΑ»
Το σκηνοθέτησε ο Κωνσταντίνος Κωνσταντόπουλος.

Ξεκινήσαμε με τις καλύτερες προθέσεις, αλλά βιώσαμε την απόλυτη απογοήτευση, από μια παράσταση κομματικά στρατευμένη- σχολικού επιπέδου, που ουδόλως παρέπεμπε σε θεατρική τέχνη. Ένα στεγνό, μονομερώς δοσμένο ιστορικό του εμφυλίου, που αποδόθηκε με ενοχλητικές κραυγές και στόμφο κομματικών λογυδρίων, χωρίς σκηνοθετική άποψη, ατμόσφαιρα, συναίσθημα, πειστικότητα… Σαν να βγαίναμε από συνεδρίαση του ΚΚΕ ένα πράγμα….
-Αναλυτική γνώμη χειρότερης παράστασης ΕΔΩ
«ΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ – ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ»
Το σκηνοθέτησε η Ασπασία Κοζίμπα.

Κάποιοι επιμένουν να βαφτίζουν τα γραφτά τους «θεατρικό έργο», όταν πρόκειται για ένα μεγαλοπρεπές τίποτα που δεν έχει το παραμικρό ουσιώδες να πει… Ένα αναμάσημα τετριμμένων στερεότυπων για τις σχέσεις ενός ζευγαριού (νισάφι πια!), που ακολούθησε, τόσο σκηνοθετικά, όσο και ερμηνευτικά, το «τίποτα» του κειμένου, προσπαθώντας όμως να το αναβαθμίσει σε «κάτι» με εμβόλιμες δηθενιές…
-Αναλυτική γνώμη χειρότερης παράστασης ΕΔΩ
.
«ΕΚΤΟΣ ΥΛΗΣ»
Το σκηνοθέτησε η Κωνσταντίνα Νικολαίδη.

Άλλη μια αρπαχτή του ποδαριού από έναν κατά άλλα άξιο ηθοποιό, σαν τον Γ. Σκιαδαρέση. Που διάλεξε ένα επίπεδο κείμενο του συρμού, για να εκφωνήσει από βήματος της Βουλής τον τελευταίο του λόγο πριν παραιτηθεί και με την ευκαιρία να αραδιάσει όλα τα βαρετά αυτονόητα και προβλέψιμες μεγαλοστομίες, με στεγνό ξύλινο λόγο και άνευ σκηνοθεσίας. Ευχόμασταν να τελειώσει το ταχύτερο, πριν μας πάρει ο ύπνος και γίνουμε ρεζίλι…
-Αναλυτική γνώμη χειρότερης παράστασης ΕΔΩ
΄’
«ΈΝΑ ΕΞΟΧΙΚΟ ΠΑΡΑΚΑΛΩ»
Το σκηνοθέτησε ο Βασίλης Θωμόπουλος.

Άνοιξε πόρτα, κλείσε πόρτα… και το ντόμινο των εξελίξεων να θυμίζει στους άμοιρους θεατές παρωχημένες καταστάσεις, αφελείς χαρακτήρες με όλα τα κλισέ σε μια τύπου κωμωδία αλλά για κλάματα… Δεν αδικούμε το Survivor, είναι καλύτερο και είναι δωρεάν.
-Αναλυτική γνώμη χειρότερης παράστασης ΕΔΩ
«ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ ΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ»
Το σκηνοθέτησε η Έλενα Πέγκα.

Επεδίωκε να μιλήσει για τα όρια των νέων, την παραβατικότητα, τον πειραματισμό και την εγκατάλειψη. Αντί αυτού είδαμε μια παράσταση που προσπαθούσε να θίξει όλα αυτά χωρίς να μιλάει πραγματικά για αυτά σε μια αμήχανη σκηνοθεσία που ίδια θέλει να πιστεύει πως είναι πρωτοποριακή…. Αντε καλά…
-Αναλυτική γνώμη χειρότερης παράστασης ΕΔΩ
. ΔΕΙΤΕ & ΑΥΤΟ
ΟΙ 10 ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ – ΕΔΩ
΄΄λ
====================================
Καλοκαιρινές θεατρικές παραστάσεις 2017 – Περιοδείες – ΚΛΙΚ ΕΔΩ
======================================
7α Θεατρικά Κουλτουροβραβεία Θεσσαλονίκης 2017
ΤΕΛΕΤΗ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΒΡΑΒΕΙΩΝ – ΔΕΥΤΕΡΑ 19 ΙΟΥΝΙΟΥ 2016
ΘΕΑΤΡΟ ΑΘΗΝΑΙΟΝ
Πρώτες πληροφορίες για τη μεγάλη βραδιά – Προσκλήσεις: ΕΔΩ
Φωτογραφικό υλικό