Για πολλά πήγαμε με λίγα φύγαμε από το ΝΤΕΜΠΡΑΓΙΑΖ στο υπερώο της ΕΜΣ.
Είδαμε και σχολιάζουμε.
Η παράσταση διαφημίστηκε πολύ. Στη συνέντευξη τύπου ο Διευθυντής Βούρος είπε και τι δεν είπε, άλλο τόσο φυσικά και οι συντελεστές. Η πρεμιέρα με τους καλεσμένους ως συνήθως ενθουσίασε, κάποια στιγμή ήρθε και ο συγγραφέας Ρεμί Ντε Βος στην Θεσσαλονίκη. Καμάρωσε το έργο του από κοντά, εστάλησαν τα δελτία τύπου, έγινε ένα μικρό – σούσουρο, στο ενδιάμεσο το είδαν κάποιοι, πέρασε η ιδέα στον κόσμο ότι αξίζει και αρέσει και έζησαν αυτοί καλά και εμείς;;;
Αποφασίσαμε να πάμε να δούμε την παράσταση προσδοκώντας τι άλλο; Τα καλύτερα…
Μόνο που τα καλύτερα εξαντλήθηκαν στο πρώτο μισάωρο και ακολούθησε έως την λήξη του[κοντά στο 2ωρο μιλάμε] να κάνουμε και να χαζεύουμε ανόητες λεπτομέρειες, αλλά όχι αυτή καθαυτή την παράσταση…
Και αυτά ήταν…
Τι ώρα πήγε και πότε θα περάσει..
αν μας ήρθε κανένα μήνυμα στο κινητό…
να στριφογυρνάμε στην άβολη καρέκλα…
να βγάλουμε μια καραμέλα να γλυκαθούμε..
να φορέσουμε το μπουφάν γιατί κρυώναμε…
να σκεφτόμαστε άρες μάρες κουκουνάρες…
Επίσης…
Πόσο ωραία κοστουμάκια φορούσαν τα αγοράκια της παράστασης και πόσο πολύ τους ταίριαζαν…
Άλλο τόσο και τα φορεματάκια των κυριών, χωρίς ωστόσο να μας ενθουσιάσουν το ίδιο…
Τους μπιντέδες, σήμα κατατεθέν – της παράστασης και πόσο καθαροί ήταν, αλλά και πόσο χρηστικοί, εφόσον από την μια καθόταν η μια για να κάνει την ανάγκη της και πλάτη της καθόταν η φίλη για κουβεντολόι…
Καθότι η σκηνή είναι στο ένα μέτρο, όλες τις σωματικές λεπτομέρειες όλων των ηθοποιών… κοντός, χοντρός, άσχημη η όμορφη, βάψιμο, στήσιμο και άλλες γυναικίστικες απορίες…
Στα κλεφτά τους άλλους θεατές και τις αντιδράσεις τους…
Το Υπερώο γενικά και αόριστα, δηλαδή να κοιτάμε πάνω, κάτω, αριστερά και δεξιά, κουρτίνες, πατώματα και παράθυρα… και να ψάχνουμε από πού μπάζει το κρύο…
Με αυτά και με άλλα τελείωσε και η παράσταση…
Βέβαια στο πρώτο μισάωρο μας άρεσε…
Το φροντισμένο σκηνικό τουαλέτα – μπάνιο –καφενείο,
οι μοντέρνες μουσικές και τα τραγούδια,
η εποχή
και ως ένα σημείο το θέμα του. Τα εργασιακά, οι αμείλικτες εταιρίες και πως μεταχειρίζονται σα ζώα τους υπαλλήλους τους…
Κάποιες αναλαμπές στη σκηνοθεσία,
και μερικώς ο θίασος, χωρίς όμως να φταίνε αυτοί…
Και ποιος έφταιγε;
Καταρχήν η επιλογή ενός φλύαρου και μονοδιάστατου έργου. Το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος που το επέλεξε και η σκηνοθέτης που δεν του άλλαξε τα φώτα…
Την «Μέθοδο Γκρόνχολμ» σε σκηνοθεσία Διαγόρα Χρονόπουλου που είχε ανέβει μια φορά και ένα καιρό, δηλαδή πριν λίγα χρονάκια στο Ανετον, με Γιώργο Καραμίχο, Πέτρο Λαγούτη, Χρήστο Σαπουντζή και Βίκυ
Παπαδοπούλου μήπως, λέω μήπως είχατε δεί; Ε, απολύτως καμία σχέση, μα απολύτως…
Βαθμολογία
5 στα 10
Παρασκη-ΝΕΑ-ακά…
Δεν ήμασταν δυό, δεν ήμασταν τρεις, αλλά ούτε χίλιοι δεκατρείς…. 20 μετρημένα στα χέρια θεατές σ ένα παγωμένο θέατρο Υπερώο μια Τετάρτη απόγευμα…
Λήξη Παραστάσεων: Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
Μετάφραση: Έρση Βασιλικιώτη
Σκηνοθεσία: Χριστίνα Χατζηβασιλείου
Σκηνικά-κοστούμια: Όλγα Χατζηιακώβου
Φωτισμοί: Ελίζα Αλεξανδροπούλου, Μαρία Λαζαρίδου
Video Art: Γιάννης Πειραλής
Βοηθός σκηνοθέτη: Μαρία Λαζαρίδου
Οργάνωση παραγωγής: Πέτρος Κοκόζης
Παίζουν οι ηθοποιοί (με αλφαβητική σειρά): Νικόλας Μαραγκόπουλος, Τιμολέων Παπαδόπουλος, Σίμος Πατιερίδης, Μίλτος Σαμαράς, Εύη Σαρμή, Χρύσα Τουμανίδου, Κωνσταντίνος Χατζησάββας.
ΗΜΕΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ:
Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή
Τετάρτη & Κυριακή 19.00
Πέμπτη & Παρασκευή 21.00
Σάββατο 18.00 & 21.00
Τιμές Εισιτηρίων
Κανονικό εισιτήριο: 15 €
Εκπτωτικό εισιτήριο (Φοιτητές, Άτομα άνω των 65): 12 €
Λαϊκές παραστάσεις (Τετάρτη 7 μ.μ., Σάββατο 6 μ.μ.): Γενική είσοδος 12 €
Πέμπτη στο ΚΘΒΕ: Γενική είσοδος 10 €
Φωτογραφικό υλικό