Ολη η ροή πληροφοριών για το 63ο ΦΚΘ 2022 καθημερινά στην “Κ”, εδώ
.


Φωτογραφικό υλικό
Ολη η ροή πληροφοριών για το 63ο ΦΚΘ 2022 καθημερινά στην “Κ”, εδώ
.
Ολη η ροή πληροφοριών για το 63ο ΦΚΘ 2022 καθημερινά στην “Κ”, εδώ
.
Στο πλαίσιο του νεοσύστατου τμήματος Agora Series του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, που έχει ως στόχο τη δημιουργία ενός δικτύου επικοινωνίας με τους επαγγελματίες που δημιουργούν σειρές για τηλεοπτικά δίκτυα και πλατφόρμες, πραγματοποιήθηκε συζήτηση με τίτλο «Το μοντέρνο ελληνικό σινεμά – Στήνοντας την τοπική σκηνή». Στη συζήτηση συμμετείχαν πολλοί διακεκριμένοι επαγγελματίες του χώρου, με συντονίστρια τη δημοσιογράφο/κριτικό κινηματογράφου (NOVA, FLIX.GR), Πόλυ Λυκούργου.
Στο πλαίσιο του μεγάλου αφιερώματος του 63oυ Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης στην υποκριτική, με τίτλο «Ποιος παίζει; / Time to Act», η διάσημη casting director Ντέμπι ΜακΓουίλιαμς, μαζί με την ανιψιά και συνεργάτιδά της Τζεμάιμα ΜακΓουίλιαμς, παρέδωσαν masterclass την Παρασκευή 11 Νοεμβρίου, στην αίθουσα Παύλος Ζάννας, μιλώντας για το παρελθόν, αλλά και για το μέλλον του κάστινγκ, τόσο στο Χόλιγουντ όσο και στις ευρωπαϊκές παραγωγές.
Η απίστευτη ζωή μιας Ελληνοεβραίας μετανάστριας με καταγωγή από τη Θεσσαλονίκη, η οποία κατάφερε να κυριαρχήσει στον ανδροκρατούμενο χώρο της βιομηχανίας ταινιών για ενήλικες, ξεδιπλώνεται μέσα από ένα αφιέρωμα της εφημερίδας New York Post.
H Tσέλι Γουίλσον, η οποία έφυγε από τη ζωή το 1994 σε ηλικία 86 ετών, ήταν «μια εντυπωσιακή Νεοϋορκέζα που ενσάρκωνε το αμερικανικό όνειρο» σύμφωνα με την αμερικανική εφημερίδα. «Πίστευε ότι η Αμερική ήταν το καλύτερο μέρος στον κόσμο, και ότι εκεί ήσουν ελεύθερος να κάνεις ό,τι θες», λέει η κόρη της Μπόντι Γουότερς στην Post.
Κι αυτό που ήθελε η Γουίλσον ήταν να διευθύνει μια «αυτοκρατορία» πορνό.
Η Γουίλσον, μια Ελληνοεβραία γεννηθείσα το 1908, έφυγε από την πόλη της τη Θεσσαλονίκη το 1939 για να γλιτώσει τους διωγμούς που προηγήθηκαν του Ολοκαυτώματος και να αναζητήσει ενδεχομένως μια καλύτερη ζωή για τα παιδιά της. Ταξίδεψε μέχρι τη Νέα Υόρκη, όπου η πρώτη της δουλειά ήταν να πουλάει χοτ ντογκ σε ένα καρότσι. Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του ’60, ωστόσο, είχε εξελιχθεί σε μία από τους μεγαλοπαραγωγούς ταινιών για ενήλικες της Τάιμς Σκουέρ, διευθύνοντας πέντε κινηματογράφους στην Όγδοη Λεωφόρο, κατά τη λεγόμενη «Χρυσή εποχή του πορνό».
Ένα νέο ντοκιμαντέρ με τίτλο «Queen of the Deuce» εξερευνά την ασυνήθιστη ζωή της Γουίλσον που, με τον δυναμικό και αντισυμβατικό χαρακτήρα της κατάφερε να ακμάσει σε έναν εξαιρετικά ανδροκρατούμενο χώρο, διευθύνοντας την «αυτοκρατορία» της από ένα διαμέρισμα πάνω από τον κινηματογράφο της με το όνομα «Eros». Το σινεμά αυτό βρισκόταν στην ανατολική πλευρά της Όγδοης Λεωφόρου, μεταξύ της 45ης και της 46ης Οδού, σε μια περιοχή που αργότερα θα εξελισσόταν σε ένα από τα πιο κακόφημα τετράγωνα της γειτονιάς.
Επιστρατεύοντας αρχειακό υλικό, μαρτυρίες από συγγενείς και φίλους, ηχητικές συνεντεύξεις και animation, η σκηνοθέτιδα Βαλερί Κοντάκος χαρτογραφεί το ταξίδι της Γουίλσον από τα παιδιά της χρόνια και τον δυστυχισμένο πρώτο της γάμο στη Θεσσαλονίκη, μέχρι και τα σχέδια για την προστασία των παιδιών της από τους Ναζί και τον ερχομό τους στην Αμερική.
Στη Νέα Υόρκη, η χαρισματική Γουίλσον έχτισε μια άκρως πετυχημένη καριέρα ως παραγωγός ταινιών πορνό και ιδιοκτήτρια κινηματογράφων. Η «αυτοκρατορία» αυτή όμως ήταν μόνο ένα από τα «πρότζεκτ» στην πολυτάραχη ζωή της, που περιλάμβανε την ιδιοκτησία εστιατορίου, έναν δεύτερο γάμο, δυο γυναίκες ερωμένες και τέσσερα παιδιά. «Σε μαγνήτιζε σαν προσωπικότητα, ήξερε αμέτρητους ανθρώπους από διαφορετικά κοινωνικά στρώματα. Δεν ήταν στον χαρακτήρα της να βγαίνει έξω για να καλοπιάνει κόσμο. Οι άνθρωποι έλκονταν από εκείνη», λέει η 79χρονη σήμερα Γουότερς.
Μία φωτογράφιση που θυμίζει… «Βασικό Ένστικτο» έκανε η Σάρον Στόουν.
Η Χολιγουντιανή ηθοποιός φωτογραφήθηκε για το εξώφυλλο του περιοδικού «Harper’s Bazaar» πάνω σε ένα σκαμπό, φορώντας ένα εντυπωσιακό μαύρο φόρεμα και μπότες και οι εικόνες που κυκλοφόρησαν, θύμισαν στους θαυμαστές της τη διάσημη σκηνή της ταινίας του 1992.
Φυσικά, αναφέρονται στη γνωστή σκηνή του ερωτικού θρίλερ, με το σταυροπόδι που την έκανε διάσημη πριν από 30 χρόνια.
Στο παρελθόν, η Σάρον Στόουν είχε αναφερθεί στην περιβόητη σκηνή, υποστηρίζοντας πως «ξεγελάστηκε» από τους παραγωγούς κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων.
Όπως αποκαλύφθηκε σε απόσπασμα που δημοσίευσε το Vanity Fair, η ηθοποιός ισχυρίζεται πως ένα μέλος της παραγωγής της είπε να βγάλει το εσώρουχό της στην εν λόγω σκηνή, δίνοντάς της την εντύπωση ότι δεν θα αποκαλυφτούν τα γεννητικά της όργανα.
Η Σάρον Στόουν λέει ότι κλήθηκε να δει την τελευταία σκηνή της ταινίας «σε ένα δωμάτιο γεμάτο ατζέντηδες και δικηγόρους, οι περισσότεροι εκ των οποίων δεν είχαν καμία σχέση με το πρότζεκτ. Έτσι είδα το πλάνο με το αιδοίο μου για πρώτη φορά, καιρό μετά αφότου μου είχαν πει: “Δεν βλέπουμε τίποτα- θέλω απλώς να βγάλεις το εσώρουχό σου, επειδή το λευκό αντικατοπτρίζεται στην κάμερα, οπότε καταλαβαίνουμε ότι φοράς εσώρουχο”» γράφει η ίδια στο βιβλίο της.
Μετά την προβολή, η Στόουν λέει πως χαστούκισε τον σκηνοθέτη στο πρόσωπο. «Έφυγα, πήγα στο αμάξι μου και πήρα τηλέφωνο τον δικηγόρο μου», είχε δηλώσει.
.
Agora Series: Triangle of Happiness
Είδε και σχολιάζει για την Κουλτουρόσουπα.
Επικεφαλής: Τσιρόγλου Ιωάννης. Συντακτική Ομάδα Kulturosupa:Αδαμάκου Βένια, Βυζαντιάδου Νέλη, Ζαχαριάδης Κρίτωνας, Κανακάρη Αννια, Μπαιρακτάρη Ειρήνη, Μπαστουνάς Γιώργος, Παπαδανιήλ Ελπίδα, Στασινοπούλου Πίτσα, Ταυλαρίδου Ζωή.
Τηλέφωνο: +30 6983 101 110
URL: http://www.kulturosupa.gr
Email: kulturosupa@yahoo.gr
Copyright Kulturosupa.gr © 2007 – 2023