Είδαμε το ΚΑΜΠΑΡΕ πριν από ΕΣΑΣ για ΕΣΑΣ. Πρεμιέρα σήμερα στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης. Γνώμη Κουλτουρόσουπας.
Κατάφορη η νίκη των Τσανακλίδου και Λιγνάδη στο παγωμένο «Καμπαρέ»…
Δημοσιεύτηκε 14 October 2013 Από Aριάδνη Καναβάκη

Είδαμε και σχολιάζουμε.


Μιλούν σε συνέντευξη τύπου για την παράσταση ΚΑΜΑΠΑΡΕ.

Φωτογραφικό υλικό















Της φτάνει η σκηνή του νοσοκομείου για να το πετύχει; Συνδράμει κι η σκηνή της φυλακής; Μήπως χωρούν κι οι δύο Αφροαμερικάνες; Και τρίτη η Λουπίτα Νυονγκό από το “12 χρόνια σκλάβος”; Τρεις Αφρο-αμερικάνες; 
Ούτε ο Φόρεστ Γουίτακερ στο “The butler’ δεν έχει εξεταστεί από συναδέλφους του, όσο κι αν χάνει ψήφους, κι αυτό είναι βέβαιο, εξ αιτίας κενών του ρόλου. Και βέβαια ο Ρόμπερτ Ρέντφορντ ο οποίος “κατεβαίνει” με ατού το εκτόπισμα του σε μια ταινία φτιαγμένη όλη πάνω του (Όλα χάθηκαν), όπου αναμετράται με τους άλλους, με αυτό το εκτόπισμα. Κι αυτό το συγκεκριμένο προσόν δεν το διαθέτει κανένας από τους φίλους που προανέφερα. Αυτό θα ληφθεί υπόψιν. Το πρόβλημα είναι ότι αν ο ρόλος ήταν σαν του “ναυαγού”, να έχει δηλαδή ταυτότητα ο κεντρικός ήρωας, τα πράγματα θα ήταν πιο εύκολα για τον Ρέντφορντ.
Κι αν “σταυρωθεί” στο ψηφοδέλτιο η Ανταμς, ποιά από τις παραπάνω θα σταυρωθεί στον Γολγοθά μένοντας εκτός πεντάδας; Περνά μια ιδέα από το μυαλό μου αλλά με τρομάζει. Δεν θέλω να την εκφράσω. Καλύτερα εδώ να μιλάμε με υποθέσεις επί γεγονότων παρά με…. υποψίες.

