Φωτογραφικό υλικό
«Ήμουν χορευτής στην παράσταση Billy Elliot και δεν πιστεύω στην αθωότητά του Λιγνάδη. Γιατί να βασανίζει αθώες ψυχές; Όταν πρωτοάκουσα όλη αυτή την υπόθεση δεν έπεσα από τα σύννεφα. Υπήρχαν φήμες και το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα είναι: πως γίνεται εγώ που είμαι άσχετος με τον χώρο και που είχα συμμετάσχει για λίγους μήνες, να έχω ακούσει φήμες για το πρόσωπό του και άτομα υπεύθυνα να μη γνωρίζουν. Ή άτομα που είναι τόσα χρόνια στον χώρο να μην έχουν κάνει ποτέ κάτι», περιέγραψε ο νεαρός χορευτής για το μιούζικαλ που είχε σκηνοθετήσει ο Δημήτρης Λιγνάδης.
Για το «τσουνάμι» καταγγελιών στον χώρο του θεάτρου μίλησε ο Τάσος Χαλκιάς στην εκπομπή MEGA Σαββατοκύριακο.
.
Πολύ κοντά και σε νέα παράταση μετά την 8η Μαρτίου – «Ασφυξία» από την εικόνα στο ΕΣΥ και τι8ς μεταλλάξεις – Ποιες περιοχές παραμένουν στο «κόκκινο» – Ποια μέτρα ισχύουν
Σε δυσεπίλυτο γρίφο εξελίσσεται η εξίσωση της άρσης των περιοριστικών μέτρων στην Αττική και τις άλλες περιοχές που βρίσκονται στο «βαθύ κόκκινο». Η παράταση του lockdown που αποφασίστηκε την Παρασκευή θα διαρκέσει έως τις 8 Μαρτίου, αλλά η κατάσταση όσον αφορά τα επιδημιολογικά στοιχεία δείχνει πως τα αυστηρά μέτρα θα συνεχίσουν να ισχύουν πιθανότατα έως τις 15 Μαρτίου.
Ο αριθμός των κρουσμάτων, οι ολοένα και αυξανόμενες εισαγωγές στα νοσοκομεία και οι διασωληνώσεις συνθέτουν ένα ασφυκτικό τοπίο στο οποίο, παρά την καλή διάθεση και την αισιοδοξία των επιστημόνων και της κυβέρνησης, δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια ελιγμών. Χαρακτηριστική είναι η δήλωση της καθηγήτριας επιδημιολογίας, Αθηνάς Λινού, η οποία εκτίμησε πως ίσως χρειαστεί περισσότερος χρόνος καθώς το lockdown δεν αποδίδει όσο θα έπρεπε.
Η κυρία Λινού μάλιστα σε μία προσπάθεια να εξηγήσει την κατάσταση απέδωσε την… επιμονή της πανδημίας στην έξαρση των μεταλλαγμένων στελεχών του κορωνοϊού. Αναφερόμενη στο λιανεμπόριο, πάντως, εξήγησε πως «η αγορά δεν αντέχει περισσότερο κλείσιμο», ενώ έκανε λόγο για επιβάρυνση της ψυχικής υγείας εργαζομένων και πελατών, τονίζοντας ότι «Πριν φτάσουμε στο κλείσιμο θα πρέπει να εφαρμοστούν όλα τα άλλα μέτρα κατά το δυνατόν και να επικεντρωθούμε στους εμβολιασμούς».
Οι δηλώσεις αυτές αποτυπώνουν μία «σύμπνοια» και με τα κυβερνητικά στελέχη τα οποία παρατηρώντας με προσοχή την εικόνα της διασποράς του ιού στην χώρα, αναμένουν μία χαραμάδα προκειμένου να διαφανεί πότε θα επιστρέψουμε σταδιακά στην κανονικότητα. Ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών, Στέλιος Πέτσας δήλωσε, μιλώντας στον ΣΚΑΪ πως στα μέσα Μαρτίου η αγορά μπορεί να ανοίξει και πάλι τονίζοντας πως αυτό είναι ένα ορόσημο το οποίο δεν θα έπρεπε να χαθεί. Η τοποθέτηση αυτή μάλιστα, προοιωνίζει ουσιαστικά και την παράταση του lockdown και πέρα από τις 8 Μαρτίου καθώς αποτελεί κοινή παραδοχή πλέον πως είναι πού δύσκολο να αλλάξει θεαματικά κάτι μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα που να οδηγήσει τους επιστήμονες την ερχόμενη Παρασκευή να εισηγηθούν άνοιγμα της αγοράς.
Παράλληλα ο κ. Πέτσας εξέφρασε την αισιοδοξία πως το φετινό Πάσχα δεν θα έχει σχέση με το περσινό καθώς όπως ανέφερε «είμαστε κοντά στο τέλος ενός πρωτοφανούς δράματος. Νομίζω ότι αν προχωρήσουμε όπως είναι το πρόγραμμά μας για τους εμβολιασμούς, οι οποίοι επιταχύνονται πολύ από τις 15 Μαρτίου και μετά και ο Απρίλιος θα είναι ένας μήνας μαζικών εμβολιασμών, το Πάσχα θα είναι πολύ καλύτερο. Το πόσο κανονικό θα είναι, θα το δούμε στην πορεία, αλλά σίγουρα δε θα έχει καμία σχέση με την κλειστή κατάσταση που βιώσαμε πέρυσι».
Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Θεόδωρος Σκυλακάκης, ο οποίος μιλώντας στο MEGA το Σάββατο εκτίμησε και αυτός πως η αγορά θα μπορούσε να ανοίξει στις 16 Μαρτίου. Αναφορικά δε με το λιανεμπόριο, υποστήριξε πως το κομμάτι εκείνο της αγοράς που είναι ανοικτό δείχνει καλά νούμερα και η εικόνα των εσόδων είναι καλύτερη από εκείνη του Ιανουαρίου. «Συνεπώς υπάρχει μια πιθανότητα ανάκαμψης της οικονομίας αρκετά δυναμική», συμπέρανε.
Η προσήλωση στην ανάγκη για επιστροφή στην κανονικότητα εκφράζεται όμως και από τους επιστήμονες, με χαρακτηριστική την δήλωση του καθηγητή Πνευμονολογίας, Θεόδωρου Βασιλακόπουλου, ο οποίος είπε στον ΣΚΑΪ πως είναι ανάγκη να ανοίξει το λιανεμπόριο.
Εντατικοί έλεγχοι
Την ίδια ώρα οι αρμόδιες ελεγκτικές υπηρεσίες διενήργησαν την Παρασκευή, συνολικά 83.284 ελέγχους και κατέγραψαν 1.557 περιπτώσεις παραβίασης των μέτρων του lockdown. Συνολικά επιβλήθηκαν πρόστιμα ύψους 509.200€ και κύρωση αναστολής λειτουργίας δεκαπέντε (15) ημερών σε δύο (2) επιχειρήσεις.
Οι κόκκινες περιοχές και τα μέτρα που ισχύουν
Τέλος υπενθυμίζεται πως δέκα περιφέρειες και δήμοι μπήκαν από χθες και μέχρι τις 8 Μαρτίου σε επίπεδο αυξημένου κινδύνου και lockdown, μετά από απόφαση των υγειονομικών αρχών.
Στο επίπεδο αυξημένου κινδύνου (κόκκινο), βρίσκονται πλέον ως τη Δευτέρα 8 Μαρτίου στις 6 το πρωί, οι εξής περιοχές: οι Περιφερειακές Ενότητες Λευκάδας, εκτός του Μεγανησίου, Θεσπρωτίας, Σύρου, Σάμου, Ηρακλείου και Κορινθίας, καθώς και οι δήμοι Αρταίων, Διδυμότειχου, Λοκρών, Αμφιλοχίας. Επίσης, παραμένουν «στο κόκκινο» οι περιφερειακές Ενότητες Κεφαλληνίας, Ηλείας (πλην των δήμων Ανδρίτσαινας-Κρεστένων και Αρχαίας Ολυμπίας), Θεσσαλονίκης, Χαλκιδικής, Ρεθύμνου, η Θάσος, ο Δήμος Αγιάς της Περιφερειακής Ενότητας Λάρισας, ο Δήμος Πύδνας-Κολινδρού της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας, ο Δήμος Ζίτσας Ιωαννίνων, οι δήμοι Ναυπλιέων και Άργους- Μηκυνών της Περιφερειακής Ενότητας Αργολίδας, καθώς και οι δήμοι Τανάγρας και Θηβαίων της Περιφερειακής Ενότητας Βοιωτίας.
Στις περιοχές αυτές ισχύουν τα παρακάτω:
Όσον αφορά το επίπεδο πολύ αυξημένου κινδύνου («βαθύ κόκκινο»), σε αυτό παραμένουν μέχρι τουλάχιστον τις 8 Μαρτίου, η Περιφέρεια της Αττικής , οι Περιφερειακές Ενότητες Εύβοιας (πλην Σκύρου), Αχαΐας, Αρκαδίας, καθώς και οι δήμοι Καλυμνίων και Κορδελιού-Ευόσμου Θεσσαλονίκης. Στις περιοχές αυτές, που ανήκουν σε αυτό το επίπεδο, είναι υποχρεωτική η τηλε-εκπαίδευση για την πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Επίσης, αναστέλλεται η λειτουργία του λιανεμπορίου, των κομμωτηρίων και των υπηρεσιών προσωπικής υγιεινής, δεν επιτρέπεται, η τέλεση κάθε είδους λειτουργιών και ιεροπραξιών παρουσία πιστών στους χώρους λατρείας. Επίσης απαγορεύεται η κυκλοφορία από τις 6 το απόγευμα έως τις 5 το πρωί, με εξαίρεση την περιφέρεια της Αττικής που το μέτρο αυτό ισχύει μόνο τα σαββατοκύριακα ενώ τις καθημερινές η απαγόρευση κυκλοφορίας ξεκινά στις 9 το βράδυ.
.
Σαν σήμερα στις 28 Φεβρουαρίου 1943 έγινε η κηδεία του μεγάλου ποιητή Κωστή Παλαμά η οποία έμεινε ιστορική, καθώς μπροστά σε έκπληκτους Γερμανούς κατακτητές, χιλιάδες κόσμου τον συνόδευσαν στην τελευταία του κατοικία, στο Α΄ νεκροταφείο Αθηνών, ψάλλοντας τον εθνικό ύμνο.
Το νέο του θανάτου του επιφανέστερου ποιητή της γενιάς του 1880 κυκλοφόρησε με αστραπιαία ταχύτητα στην κατοχική Αθήνα. «Χτες βράδυ μία είδηση ακατανόητη μας ήρθε. Μία είδηση ασύλληπτη. Ο Γέρο-Παλαμάς πέθανε. Είχαμε ξεχάσει πως ήταν θνητός» γράφει στο προσωπικό της ημερολόγιο η Ιωάννα Τσάτσου.
Από νωρίς το πρωί της 28ης Φεβρουαρίου πλήθος λαού άρχισε να συγκεντρώνεται στο Α’ Νεκροταφείο της Αθήνας για να αποτίσει το ύστατο χαίρε στον μεγάλο ποιητή, αλλά και για να εκφράσει τα αντικατοχικά του αισθήματα.
Στις 11 το πρωί άρχισε η νεκρώσιμος ακολουθία, χοροσταντούντος του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος Δαμασκηνού. Ο πνευματικός κόσμος της χώρας έδωσε βροντερό «παρών»: Σπύρος Μελάς, Μαρίκα Κοτοπούλη, Κωνσταντίνος Τσάτσος, Γιώργος Θεοτοκάς, Άγγελος Σικελιανός, Ηλίας Βενέζης, Ιωάννα Τσάτσου, Γιώργος Κατσίμπαλης, κ.ά.
Οι επίσημες αρχές, προσπαθώντας να περιορίσουν το νόημα της παλλαϊκής συγκέντρωσης, εκπροσωπήθηκαν στην κηδεία από τον ίδιο τον δοτό πρωθυπουργό Κωνσταντίνο Λογοθετόπουλο και από εκπροσώπους των γερμανικών και ιταλικών κατοχικών δυνάμεων. Αυτό δεν απέτρεψε τη μετατροπή της κηδείας σε εκδήλωση πατριωτικής έξαρσης.
«Σε αυτό το φέρετρο ακουμπάει η Ελλάδα» είπε εύστοχα ο ποιητής Άγγελος Σικελιανός (1884-1951), δίνοντας το πνεύμα ομόθυμης παρουσίας του λαού στην κηδεία. Και «με μια φωνή όσο ποτέ δυνατή» απήγγειλε το ποίημα «Παλαμάς», που είχε γράψει τα χαράματα της 28ης Φεβρουαρίου προς τιμήν του μεγάλου ποιητή.
Λίγα λόγια για τον μεγάλο ποιητή:
Γεννήθηκε στην Πάτρα στις 13 Ιανουαρίου 1859 από γονείς που κατάγονταν από το Μεσολόγγι. Η οικογένεια του πατέρα του ήταν οικογένεια λογίων, με αξιόλογη πνευματική δραστηριότητα.
Ο προπάππος του Παναγιώτης Παλαμάς (1722-1803) είχε ιδρύσει στο Μεσολόγγι την περίφημη «Παλαμαία Σχολή» και ο παππούς του Ιωάννης είχε διδάξει στην Πατριαρχική Ακαδημία της Κωνσταντινούπολης. Ο θείος του Ανδρέας Παλαμάς υπήρξε πρωτοψάλτης και υμνογράφος, τον οποίο ο Κωστής Παλαμάς αναφέρει στα «Διηγήματά» του (Β’ έκδοση, 1929, σελ. 200).
Ο Μιχαήλ Ευσταθίου Παλαμάς (αδελφός του Ανδρέα) και ο Πανάρετος Παλαμάς ήταν ασκητές. Ο Δημήτριος Ι. Παλαμάς, επίσης θείος του Κωστή, ήταν ψάλτης και υμνογράφος στο Μεσολόγγι.
Όταν ο ποιητής ήταν 6 χρόνων έχασε και τους δύο γονείς του σε διάστημα σαράντα ημερών (Δεκέμβριος 1864-Φεβρουάριος 1865). Στενοί συγγενείς ανέλαβαν τότε τα τρία παιδιά της οικογένειας, τον μικρότερο αδερφό του η αδερφή της μητέρας του και εκείνον και τον μεγαλύτερο αδερφό του ο θείος τους Δημήτριος Παλαμάς, που κατοικούσε στο Μεσολόγγι.
Εκεί έζησε από το 1867 ως το 1875 σε ατμόσφαιρα μάλλον δυσάρεστη και καταθλιπτική, που ήταν φυσικό να επηρεάσει τον ευαίσθητο ψυχισμό του, όπως φαίνεται και από ποιήματα που αναφέρονται στην παιδική του ηλικία.
Το σπίτι του Παλαμά στην Πάτρα
Μετά την αποφοίτησή του από το γυμνάσιο εγκαταστάθηκε στην Αθήνα το 1875, όπου γράφτηκε στη Νομική Σχολή. Σύντομα όμως εγκατέλειψε τις σπουδές του αποφασισμένος να ασχοληθεί με τη λογοτεχνία. Το πρώτο του ποίημα το είχε γράψει σε ηλικία 9 ετών, μιμούμενος τα πρότυπα της εποχής του, «ποίημα για γέλια», όπως το χαρακτήρισε αργότερα ο ίδιος. Η αρχή του ποιήματος εκείνου ήταν: «Σ’ αγαπώ εφώνησα, / κι εσύ μ’ αστράπτον βλέμμα /Μη — μ’ απεκρίθης — μη θνητέ, / τολμήσης να μιάνης / δια της παρουσίας σου / τας ώρας τας ωραίας / που έζησα στον κόσμον / …».
Από το 1875 δημοσίευε σε εφημερίδες και περιοδικά διάφορα ποιήματα και το 1876 υπέβαλε στον Βουτσιναίο ποιητικό διαγωνισμό την ποιητική συλλογή Ερώτων Έπη, σε καθαρεύουσα, με σαφείς τις επιρροές της Α΄ Αθηναϊκής Σχολής. Η συλλογή απορρίφθηκε με το χαρακτηρισμό «λογιωτάτου γραμματικού ψυχρότατα στιχουργικά γυμνάσματα». Η πρώτη του αυτοτελής έκδοση ήταν το 1878 το ποίημα «Μεσολόγγι».
Από το 1898 εκείνος και οι δύο φίλοι και συμφοιτητές του Νίκος Καμπάς (με τον οποίο μοιραζόταν το ίδιο δωμάτιο) και Γεώργιος Δροσίνης άρχισαν να συνεργάζονται με τις πολιτικές-σατιρικές εφημερίδες «Ραμπαγάς» και «Μη χάνεσαι». Οι τρεις φίλοι είχαν συνειδητοποιήσει την παρακμή του αθηναϊκού ρομαντισμού και με το έργο τους παρουσίαζαν μια νέα ποιητική πρόταση, η οποία βέβαια ενόχλησε τους παλαιότερους ποιητές, που τους αποκαλούσαν περιφρονητικά «παιδαρέλια» ή ποιητές της «Νέας Σχολής».
Το 1886 δημοσιεύτηκε η πρώτη του ποιητική συλλογή Τραγούδια της Πατρίδος μου στη δημοτική γλώσσα, η οποία εναρμονίζεται απόλυτα με το κλίμα της Νέας Αθηναϊκής Σχολής.
Το 1887 παντρεύτηκε τη συμπατριώτισσά του Μαρία Βάλβη, με την οποία απέκτησαν τρία παιδιά, μεταξύ των οποίων και ο Λέανδρος Παλαμάς.
Tο 1889 δημοσιεύτηκε ο Ύμνος εις την Αθηνάν, αφιερωμένος στη γυναίκα του, για τον οποίο βραβεύτηκε στον Φιλαδέλφειο ποιητικό διαγωνισμό την ίδια χρονιά. Ένδειξη της καθιέρωσής του ως ποιητή ήταν η ανάθεση της σύνθεσης του Ύμνου των Ολυμπιακών Αγώνων, το 1896.
Το 1898, μετά τον θάνατο του γιου του Άλκη σε ηλικία τεσσάρων ετών, δημοσίευσε την ποιητική σύνθεση «Ο Τάφος». Το 1897 διορίστηκε γραμματέας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, απ’ όπου αποχώρησε το 1928. Από την ίδια χρονιά (1897) άρχισε να δημοσιεύει τις σημαντικότερες ποιητικές του συλλογές και συνθέσεις, όπως οι Ίαμβοι και Ανάπαιστοι (1897), Ασάλευτη Ζωή (1904), Ο Δωδεκάλογος του Γύφτου (1907), Η Φλογέρα του Βασιλιά (1910). Το 1918 του απονεμήθηκε το Εθνικό Αριστείο Γραμμάτων και Τεχνών, ενώ από το 1926 αποτέλεσε βασικό μέλος της Ακαδημίας των Αθηνών, της οποίας έγινε πρόεδρος το 1930.
Κατά τον Ελληνοϊταλικό πόλεμο του 1940, ο Κωστής Παλαμάς, μαζί με άλλους Έλληνες λογίους, προσυπέγραψε την έκκληση των Ελλήνων Διανοουμένων προς τους διανοούμενους ολόκληρου του κόσμου, με την οποία αφενός μεν καυτηριάζονταν η κακόβουλη ιταλική επίθεση, αφετέρου δε, διέγειρε την παγκόσμια κοινή γνώμη σε επανάσταση συνειδήσεων για κοινό νέο πνευματικό Μαραθώνα.
Ήταν υποψήφιος για το Βραβείο Νόμπελ Λογοτεχνίας 14 φορές (1926, 1927, 1928, 1929, 1930, 1931, 1932, 1933, 1934, 1935, 1936, 1937, 1938 και 1940). Ανάμεσα σε αυτούς που πρότειναν τον Παλαμά για το βραβείο υπήρξε και ο νικητής του 1916 Καρλ Γκούσταφ Βέρνερ φον Χάιντενσταμ, ο οποίος πρότεινε τον Παλαμά τρεις φορές (1928, 1930 και 1935).
Η απώλειά του πριν 50 χρόνια ήταν τεράστια. Ο λόγος για τον αξιαγάπητο στη Γαλλία, την Ιταλία και σε όλο τον κόσμο, Φερναντέλ, που σήμερα για τους νεότερους είναι σχεδόν άγνωστος. Μεγάλη αδικία -ειδικά για όσους δεν γνωρίζουν την αξία του. Ήταν ένας ηθοποιός που κατάφερνε να προκαλεί το γέλιο, να φτιάχνει τη διάθεση στο κοινό και μόνο με την εμφάνισή του και όπως έλεγε και ο σημαντικός θεατρικός συγγραφέας και σκηνοθέτης Μαρσέλ Πανιόλ είχε “το δώρο να κάνει τους ανθρώπους να γελούν που έχουν τόσους λόγους για να κλαίνε…”
Τα φιλμ νουάρ, όρος που καθιερώθηκε από τον Γάλλο κριτικό κινηματογράφου Νίνο Φρανκ το 1946, άνθισαν τις δεκαετίες του ‘40 και ‘50, κυρίως από βορειοευρωπαίους σκηνοθέτες που εγκαταστάθηκαν στις ΗΠΑ. Ασπρόμαυρες ταινίες, με ξεχωριστή γοητεία. Απέκτησαν τεράστια απήχηση στο κοινό, που διψούσε για κάτι που να ξεφεύγει από τους γνωστούς κώδικες του Χόλιγουντ, τα κλισέ, με τους «καλούς» και «κακούς», την απλοϊκή αφήγηση, τα happy end.
Όπως ήταν αναμενόμενο αυτό το κινηματογραφικό είδος έφτασε κάποια στιγμή και στην Ελλάδα. Ωστόσο, λόγω της διαφορετικότητας των Ελλήνων, τα ντόπια φιλμ νουάρ ήταν ελάχιστα, αν και είχαμε κάποιες περιπτώσεις ταινιών που θα χαρακτηριζόντουσαν επηρεασμένες από το είδος αυτό. Και μόνο ότι οι ταινίες θεωρούνται σκοτεινές θα ήταν παράταιρο να ενταχθούν σε μια χώρα του ήλιου, της εξωστρέφειας και μιας απλής ζωής, που πολλές φορές το έγκλημα περιοριζόταν στη ζωοκλοπή – μην ξεχνιόμαστε μιλάμε για την Ελλάδα του ‘50 και ‘60.
Ας θυμηθούμε λοιπόν τις καλύτερες ελληνικές ταινίες του είδους, τους δημιουργούς τους και τους συντελεστές τους.
Καλογυρισμένη δραματική περιπέτεια του 1964, με αρκετά στοιχεία από το φιλμ νουάρ, από τον Ντίνο Δημόπουλο, έναν σημαντικό σκηνοθέτη, που μας χάρισε από τη μια μερικές από τις καλύτερες ταινίες του ελληνικού σινεμά, με πρώτη το κλασικό δράμα «Το Αμαξάκι» και πολλά συμπαθητικά φιλμ, από κωμωδίες («Δεσποινίς Διευθυντής») και δράματα μέχρι ντοκιμαντέρ. Βεβαίως είχε και τις άτυχες στιγμές του («Η Κόρη του Ήλιου»), θύμα κι αυτός της πτώσης του παλαιού εμπορικού σινεμά και πολλών ανοησιών που γύρισε η Φίνος Φιλμ – ειδικά εκεί κοντά στο ‘70 – και ο Καραγιάννης. Εδώ, ο Δημόπουλος έχοντας ένα προσεγμένο σενάριο από τον Ηλία Λυμπερόπουλο, τοποθετεί το στόρι του στον κόσμο της τρούμπας, των καμπαρέ, της μαγκιάς και του εγκλήματος. Ο ήρωάς του βγαίνει από τη φυλακή, θέλοντας να καθαρίσει τους λογαριασμούς του με τον υπόκοσμο και να πάρει πίσω τον έρωτά του, που δουλεύει σε ένα καμπαρέ. Ο Δημόπουλος δίνει την ατμόσφαιρα της εποχής και της τρούμπας (η εξαίρετη δουλειά στη φωτογραφία είναι του Νίκου Καβουκίδη), με τα υποφωτισμένα πλάνα, το παρακμιακό κλίμα να κυριαρχεί, ενώ κορυφώνει ταυτόχρονα μεθοδικά την ένταση. Μπορεί η ταινία να έχει μείνει για την ατάκα του «Μαύρου»- Σπύρου Καλογήρου «είναι πολλά τα λεφτά Άρη», αλλά η μουσική και τα τραγούδια του Σταύρου Ξαρχάκου, που ερμηνεύουν η Βίκυ Μοσχολιού και το δίδυμο Πάνος Γαβαλάς και Ρία Κούρτη και το δέσιμό τους με το στόρι είναι εξαίσια.
Πρωταγωνιστούν με επάρκεια Νίκος Κούρκουλος και Τζένη Καρέζη, ενώ σε χαρακτηριστικούς ρόλους οι Διονύσης Παπαγιαννόπουλος, Παντελής Ζερβός, Λαυρέντης Διανέλλος, Σπύρος Καλογήρου και ο Νίκος Φέρμας στον ρόλο του μάγκα ιδιοκτήτη νυχτομάγαζου της τρούμπας να βάζει την πιο ξεχωριστή πινελιά στην ταινία.
«Καταπέλτης» είναι το βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών για την απόρριψη της ένστασης ακυρότητας κατά της προδικασίας που είχε υποβάλει ο Δημήτρης Λιγνάδης, μέσω του δικηγόρου του.
Επικεφαλής: Τσιρόγλου Ιωάννης. Συντακτική Ομάδα Kulturosupa:Αδαμάκου Βένια, Βυζαντιάδου Νέλη, Ζαχαριάδης Κρίτωνας, Κανακάρη Αννια, Μπαιρακτάρη Ειρήνη, Μπαστουνάς Γιώργος, Παπαδανιήλ Ελπίδα, Στασινοπούλου Πίτσα, Ταυλαρίδου Ζωή.
Τηλέφωνο: +30 6983 101 110
URL: http://www.kulturosupa.gr
Email: kulturosupa@yahoo.gr
Copyright Kulturosupa.gr © 2007 – 2023