Ένας από τους πιο ταλαντούχους ηθοποιούς της γενιάς του, με ερμηνείες του καθηλώνουν και ρόλους που μένουν για πάντα «χαραγμένοι» στην ψηχή του κόσμου. Αεικίνητος, πολυπράγμων και παθιασμένος με τη δουλειά του, προσπαθέι πάντα για το καλύτερο αποτέλεσμα χαρίζοντας μας μοναδικές εμπειρίες. Ο κορυφαίος Τάσος Νούσιας μας μιλάει για την «Θάλασσα και τον Γέρο» και μας ξεναγεί στον υπέροχο κόσμο του Χεμινγουέι.
Γεννήθηκε στο Ροδοτόπι Ιωαννίνων. Τέλειωσε τη σχολή του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος. Έχει ολοκληρώσει τις σπουδές του στη μηχανολογία και αποτέλεσε μέλος ομάδας στίβου. Τελικά, αποφάσισε να ασχοληθεί με την υποκριτική.
Έχει συμμετάσχει σε διάφορες σειρές και σε θεατρικές παραστάσεις. Έπαιξε στις μεγαλύτερες σκηνές της Ελλάδας από το Κ.Θ.Β.Ε και το θέατρο Εμπρός ως τον Τεχνοχώρο και το ΔΗΠΕΘΕ Καλαμάτας. Δοκιμάστηκε σ’ όλα τα είδη θεάτρου από φαρσοκωμωδίες και μπουλβάρ μέχρι το αρχαίο ελληνικό δράμα. Αυτή η ποικίλη υποκριτική διαδρομή του τον καθιέρωσε και του έδωσε την ευκαιρία να συνεργαστεί με σπουδαίους σκηνοθέτες όπως οι Γιώργος Μιχαηλίδης, Τάσος Μπαντής, Γιάννης Κακλέας, Θόδωρος Τερζόπουλος, Αναστασία Ρεβή και άλλοι. Παραστάσεις που συμμετείχε: Φιλοκτήτης, Ιστορία χωρίς όνομα, Παραμυθοπλασίες, Θείος Βάνιας, Ριχάρδος Β΄-Το Ρέκβιεμ ενός Βασιλιά, Cabaret, Ασκητική, Ευρώτας, Σμύρνη μου αγαπημένη, Η θάλασσα και ο Γέρος – η παράσταση είναι υποψήφια στα 14α Θεατρικά Βραβεία Θεσσαλονίκης με 8 υποψηφιότητες.
Μετρά πολλές συμμετοχές και συνεργασίες σε σημαντικές κινηματογραφικές και τηλεοπτικές παραγωγές όπου ενσάρκωσε ήρωες μυθιστορημάτων και ιστορικών βιβλίων όπως: Τα παιδιά της Νιόβης του Τάσου Αθανασιάδη, Οι Μάγισσες της Σμύρνης της Μάρας Μεϊμαρίδη, Η Φωνή του Χρήστου Χωμενίδη, Τα Ανίσχυρα Ψεύδη του Ορέστη Χαλκιόπουλου και το 2010 Το Νησί της Βικτόρια Χίσλοπ. Στις παραγωγές αυτές συνεργάστηκε με εξαιρετικούς σκηνοθέτες, όπως οι Κώστας Κουτσομύτης, Νίκος Γραμματικός, Βασίλης Μαζωμένος, Χρήστος Δήμας, Αλέξανδρος Πανταζούδης, Θόδωρος Παπαδουλάκης, Γιώργος Γκικαπέπας, Κώστας Χαραλάμπους κ.λ.π. Στις επιτυχημένες τους δουλειές έρχεται να προστεθεί και ο ρόλος του «Στεφανή Σταματάκη» τον οποίο υποδύθηκε στη σειρά «Σασμός» αλλά φυσικά, και εκείνος του «Νίκου Βανόρτα» στο «Έτερος Εγώ».
Τα τελευταία χρόνια έχει επίσης ασχοληθεί και με την παραγωγή, δημιουργώντας τέσσερις τηλεταινίες για λογαριασμό της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης, με τίτλο Στιγμές από την Ιστορία του Θεάτρου, σε σενάριο και σκηνοθεσία της Μαρλένε Καμίνσκι, εξετάζοντας την εξέλιξη του θεάτρου μέσα από τέσσερις μεγάλους συγγραφείς: Αισχύλο, Σαίξπηρ, Σίλλερ, Τσέχωφ που υπήρξαν ορόσημο για την ιστορία του θεάτρου.
Έχει τιμηθεί δύο φορές με βραβείο ερμηνείας. Η πρώτη φορά ήταν το 1996 όπου τιμήθηκε με το βραβείο Β’ ανδρικού ρόλου στο 37ο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για τη συμμετοχή του στην ταινία «Απόντες» του Νίκου Γραμματικού[2] και η δεύτερη ήταν το 2008 που τιμήθηκε με το βραβείο Α’ ανδρικού ρόλου για την ταινία μικρού μήκους «Το Πέρασμα» του Γιάννη Κατσάμπουλα στο 16ο Μεσογειακό Φεστιβάλ Νέων Κινηματογραφιστών (Λάρισα 2008)
Στον παλμό των 14ων Θεατρικών Βραβείων Θεσσαλονίκης, συνέντευξη του κορυφαίου Τάσου Νούσια στην Ελπίδα Παπαδανιήλ για την Κουλτουρόσουπα
Ε.Π.: Πως βλέπετε τον θεσμό των 14ων Θεατρικών βραβείων Θεσσαλονίκης; Ποια πιστεύετε ότι είναι η αξία τους για τον καλλιτεχνικό χώρο;
Τ.Ν.: Τα Θεατρικά Βραβεία Θεσσαλονίκης είναι καθιδρυμένα ήδη και αυτό το έχει καταφέρει η Κουλτουρόσουπα … Εκτός από την σημαντική πολιτιστικής της προσφορά είναι άγρυπνος φρουρός και παρακαλουθητής της κάθε μας δουλειάς! Όσο για τα βραβεία θεωρώ ότι έχουν μια μοναδική αξία με την έννοα ότι καθένας από εμάς που αναγνωρίζεται η δουλειά του, όταν βραβεύεται και μάλιστα στη συμπρωτεύουσα νιώθει μια ικανοποίηση. Για μας είναι μεγάλη τιμή, έτσι νιώθουμε..
Ε.Π.: «Η θάλασσα και ο Γέρος», ποιο στοιχείο της παράστασης την έκανε να ξεχωρίσει και να αγαπηθεί τόσο πολύ από τον κόσμο;
Τ.Ν.: Έχοντας ως βάση το ρητό «Εν αρχή ην ο λόγος» έχουμε ένα κείμενο προερχόμενο από τον σπουδαίο Έρνεστ Χέμινγουεϊ, μια εξαιρετική νουβέλα που περικλείει την πάλη του ανθρώπου, πρωτίστως με τον εαυτό του και τα δικά του σκοτάδια και κατόπιν την αναγνώριση και το μεγαλείο της φύσης και ας μην ξεχνάμε ότι μέσα από αυτή την μήτρα προερχόμαστε όλοι και είμαστε κομμάτι της, πολύ δε μάλλον τη θάλασσα που είναι η μεγάλη μάνα όλων.
Με την Μαριλέν, που έκανε μια ευφυέστατη διασκευή, προσπαθούμε να μιλήσουμε για την αρμονία ανθρώπου και φύσης, η οποία έχει διαταραχθεί πάρα πολύ τα τελευταία χρόνια. Και αν ο Χέμινγουεϊ είχε την διορατικότητα να το προβλέπει αυτό την εποχή που το έγραφε, σήμερα βλέπουμε όλοι τον απότοκο, την κατάσταση που βρισκόμαστε…
Έτσι αποφασίσαμε να επιχειρήσουμε αυτή τη διαδρομή με συνοδοιπόρο τον Χέμινγουεϊ και τη «Θάλασσα και τον Γέρο» για να μιλήσουμε για αυτό το οποίο εάν ο άνθρωπος δεν βρει σύντομα σημεία ισορροπίας θα οδηγηθεί στην καταστροφή του. Είναι μια δουλειά λοιπόν με οικολογικό πρόσημο. Είναι ένα καμπανάκι αφύπνισης για όλους μας. Η παράσταση έχει ένα πολύ ισχυρό πυρήνα και μια μεγάλη ανάγκη να μιληθεί, να υπάρξει στη σκέψη και την ψυχή όλων μας… Επόμενο σημαντικό μέρος της παράστασης είναι η κατασκευή της, η οποία είναι μοναδική μιας και πλαισιώνεται με μέσα σύγχρονης τεχνολογίας, με υπέροχα μαγικές μεταβολές επί σκηνής, σε μια προβολή μιας επικλινούς εξέδρας. Είναι λοιπόν ένα πολυτεχνικό κομμάτι – αισθητικά, μουσικά, κινησιολογικά, όπου χρησιμοποιούνται όλες οι παραστατικές τέχνες και την υπέροχη Φαίδρα Σούτου να «χορεύει τη θάλασσα»… Έχουμε λοιπόν χορό, λόγο, εξαιρετικές μουσικές από τον Σταύρο Τσουμάνη και την μαγική φωνή της Έβελυν Ασουάν. Μια αισθητική πανδαισία που πραγματικά μετατρέπει την παράσταση σε βίωμα…
Ε.Π.: Δεν είναι μια συνηθισμένη παράσταση…
Τ.Ν.: Ο θεατής έρχεται κοντά στη μέθεξη που θα βιώσει, στα ερωτηματικά, στη βαθιά συγκίνηση, στις αλήθειες… Γενικά με την Μαρλέν προσπαθούμε κάθε φορά να κάνουμε ταυτοτικές παραστάσεις να μας αφορούν πάρα πολύ και μας δίνουμε εξαιρετική σημασία και στη δωρικότητα, στην καθαρότητα των γραμμών και στην πληρότητα των νοημάτων. Και αυτή ειδικά η παράσταση ανήκει εξ ολοκλήρου στην Μαρλέν. Είναι εξ ολοκλήρου δημιούργημα δικό της και εμείς απλά μπήκαμε στον κόσμο της….
Ε.Π.: Πώς είναι η συνεργασία σας;
Τ.Ν: Έτσι έχουμε γνωριστεί με την Μαρλέν.. και αυτή η σχέση κρατάει έτσι από την πρώτη μας μέρα… Μέσα στην διαδικασία της δημιουργίας είναι και οι αντιρρήσεις, ο διάλογος, οι συζητήσεις γιατί η ίδια η πράξη της δημιουργίας έχει και ένα συγκρουσιακό χαρακτήρα μέσα της καθώς επιζητά γέννα…. Άρα όλοι θα πρέπει να κινούμαστε με ένα κοινό γνώμονα ότι δουλεύουμε για το ίδιο κομμάτι και δεν έχει προσωπικό, εγωιστικό πρόσημο. Οπότε και καθετί συγκρουσιακό στην ουσία είναι κομμάτι της δημιουργίας. Συνυπάρχουν όλα, οι χαρές , οι αγωνίες, οι εντάσεις, η ομορφιά για το αποτέλεσμα… όλα τα συναισθήματα. Και μετά έρχεται η πολύ μεγάλη χαρά της έκθεσης στον κόσμο… είναι η στιγμή που παραδίδεται το έργο και ο κόσμος πια συμβίεται μαζί μας…
Εάν λοιπόν τα έχεις όλα αυτά και το έργο είναι εύληπτο από τον κόσμο στο μεγάλο του κομμάτι ο κόσμος θα συνδεθεί μαζί σου, με όσα θέλεις να του πεις… Βέβαια μπορεί να συμβεί και το αντίθετο, να μην συμπορευτεί ο κόσμος μαζί σου, να τον χάσεις, να μην σε καταλάβει ή να μην καταλάβει αυτό που εσύ θέλεις να του πεις… Στο θέατρο όλα είναι πιθανά…
Ε.Π.: Ποια είναι η προσωπική σας σχέση με τον Γέρο;
Τ.Ν.:Η σχέση μου με τον Γέρο είναι πολύ συγγενής… και σε πολλά επίπεδα. Είναι πολλές οι ποιότητες που με συνδέουν μαζί του… Αν και δεν έχω τη σχέση του αντικειμένου, το ψάρεμα, συνδέομαι από τη μοναχικότητά του από άλλες μεριές.. Από την πληρότητά του πια ως ώριμος άνθρωπος ο οποίος αρχίζει να αναγνωρίζει τον έμβιο κόσμο γύρω του ως φίλο. Μέσα από τη σχέση που αποκτά ένας θηρευτής με το θήραμά του αρχίζει αυτή η αναγνώριση η πολύ προσωπική, έτσι και για μένα αντίστοιχα η αναγνώριση ίσως με τους συνανθρώπους, ίσως με την πάλη που κάνουμε καθημερινά για να γίνουμε καλύτεροι ως άνθρωποι… Είναι αυτές οι μοναχικές διαδρομές που μας φέρνουν πιο κοντά σε μια πληρότητα, σε μια συγχώρεση… Και ο αγώνας του για την επιβίωση αλλά και το ευ ζην, δηλαδή για το τι έχει πραγματικά ανάγκη ο άνθρωπος, με πόσα πράγματα είναι πλήρης και με τι ακριβώς συνδέεται στη ζωή του.. Είναι στον υλιστικό ή στον πραγματικό του κόσμο και ποιο θηρίο άραγε θρέφει πιο πολύ;
Ε.Π.: Είναι ένα πολύ γεμάτο κείμενο με νοήματα και μηνύματα…
Τ.Ν.:Ναι, το έργο βρίθει από αλληγορίες, από παραλληλισμούς και ο καθένας μπορεί να το μεταφράζει κατά το δοκούν… Να σκεφτεί τον δικό του προσωπικό αγώνα, με όσα παλεύει καθημερινά και τι κερδίζει από όλο αυτό ή μήπως χάνει…. Με λίγα λόγια, «Η θάλασσα και ο Γέρος» έχει ένα πολύ μεγάλο άνοιγμα για όλους μας.
Ε.Π.: Θυμίζει λίγο και ομηρικό ήρωα ο Γέρος…
Τ.Ν.:Προέρχεται από ένα πολύ φτωχό περιβάλλον και είναι μαχητής της ζωής από πολύ μικρός. Μάχεται από την επιβίωση μέχρι και την κοινωνική του καταξίωση ακόμη και για τις σχέσεις του, μέχρι να ησυχάσει, να ηρεμίσει μέσα του και να συμφιλιωθεί πλήρως με τα πάντα… Και να αναγνωρίσει τα πάντα , γιατί το να παλεύει με ένα θηρίο 350 κιλά στη μέση του ωκεανού, δεν είναι λίγο.. Έτσι βρίσκει και το σημείο της ισορροπίας της φύση και αυτό είναι το πιο σημαντικό, το πως παραβιαστικά τόσα χρόνια ο άνθρωπος δουλεύει χωρίς σεβασμό απέναντι στην μήτρα που τον γέννησε και πόσο πολύ την παραβιάζει νομίζοντας ότι είναι δυνητικά «Θεός» με μια ανόητη στάση για τα πράγματα που τον κρατούν στη ζωή. Πολλές φορές αναρωτιέμαι και εγώ με τη σειρά μου, εάν ο άνθρωπος τελικά είναι ένα έξυπνο ή πονηρό πλάσμα γιατί έχει τεράστια διαφορά… Έχει μια τέτοια αποστροφή ο Χέμινγουεϊ που κάθε φορά με συγκινεί και με πονάει γιατί την αναγνωρίζω «Δεν υπάρχει ζωή χωρίς τα πουλιά στον ουρανό, δεν υπάρχει ζωή χωρίς τα ψάρια στη θάλασσα…. Χωρίς τον άνθρωπο όμως, η ζωή ανθίζει…». Και αυτό γιατί όλοι μας παραμένουμε α –νοητοι – χωρίς νου- γιατί δεν μπορούμε να βρούμε σημεία ισορροπίας με τα πάντα γύρω μας….
Ε.Π.: Είναι εντυπωσιακό όμως και το πώς ο Γέρος βιώνει την «ήττα», εάν θα μπορούσαμε να το ονομάσουμε έτσι…
Τ.Ν.:Μα ο Γέρος έδωσε μια μάχη απέναντι σε όλα και κατάλαβε, φώτισε ο κόσμος μέσα του. Αυτό βέβαια έχει να κάνει με την ματαιότητα και την ματαίωση, όλη η συγκυρία που έζησε, η ατυχία να βρεθεί μπροστά στο τεράστιο ψάρι στη μέση του ωκεανού…όλα αυτά είναι σημαντικά αλλά το μεγαλύτερο νόημα το έχει ο αγώνας.. Και είμαι σίγουρος ότι ο Χέμινγουεϊ ήταν εμπνεόμενος από την Οδύσσεια.. Φανερώνει βέβαια και το βαθύτερο, το πιο ταπεινό ένστικτο του ανθρώπου θέτοντας ερωτήματα για τη αναγκαιότητα του πολέμου και το γιατί ο άνθρωπος θα πρέπει να πολεμάει… Και αυτός ακριβώς είναι ο σκοπός του ηθοποιού, του σκηνοθέτη και όλου του επιτελείου, να προσπαθεί να περάσει αυτή την μοναδική εμπειρία στον θεατή και να τον οδηγήσει να βρει σημεία σύνδεσης με το έργο. Να βγάλει, να φανερώσει όλες αυτές τις εικόνες μέσα από τον κόσμο του συγγραφέα βιωματικά πλέον και όταν το πετυχαίνουμε αυτό, συνδέεται και κόσμος με το έργο.
Ε.Π.: Περιμένατε να έχει τόσο μεγάλη ανταπόκριση η παράσταση;
Τ.Ν.:Εάν έχουμε κάνει μια καλή δουλειά που μας αφορά εμάς τους ίδιους και μας αρέσει, τότε περιμένω ότι θα συγκινήσει και τον κόσμο κατ επέκταση. Αλλά κανείς δεν έχει το μυστικό της επιτυχίας στο θέατρο… Οπότε, δεν πάμε με γνώμονα ότι θα γίνει κοσμοσυρροή και μεγάλος χαμός γιατί μπορεί τη συγκεκριμένη περίοδο που κάνει αυτή την δουλειά κάτι άλλο να αφορά τον κόσμο.. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι καλή η δουλειά σου, απλά η συγκυρία είναι διαφορετική…
Ε.Π.: Θα συνεχιστεί η παράσταση;
Τ.Ν.: Ναι θα συνεχιστεί. Το καλοκαίρι έχει περιοδεία στα νησιά αλλά στο ενδιάμεσο θα έρθουμε και στη Θεσσαλονίκη γιατί η Θεσσαλονίκη ακόμη μας ζητάει και εμείς από την μεριά μας την θέλουμε. Σκεφτόμαστε να την αποχαιρετίσουμε με μια τελευταία μεγάλη παράσταση στο Θέατρο Δάσους και να γεμίσουμε από την αγάπη του κόσμου. Αυτό το μεγάλο δώρο που μας έκανε το κοινό της Θεσσαλονίκης να μας συγκαταλέγει μέσα στις παραστάσεις που είναι άξιες λόγου, είναι πολύ συγκινητικό. Αυτό σημαίνει ότι η παράσταση τους άγγιξε και για μένα αυτό είναι το πιο σπουδαίο, να φεύγεις από μια παράσταση και να σε απασχολήσει για ένα διάστημα, να τη σκεφτείς, να την ξανά σκεφτείς, να συνδεθείς με ψήγματα της παράστασης, και ίσως να σε οδηγήσει και σε αυτό που κάθε φορά φανερώνει ο λόγος της παράστασης…
Ε.Π.: Το κοινό της Θεσσαλονίκης σας αγαπάει και πιστεύω ότι στηρίζει κάθε σας προσπάθεια..
Τ.Ν.: Είναι αμοιβαίο αυτό.. Είναι πάρα πολύ βαθύ!! Αρκεί να σας πω ότι οι καλύτεροί μου φίλοι είναι Θεσσαλονικείς!! Η Θεσσαλονίκη είναι όλη μου η σπουδή… το Κρατικό Θέατρο μέσα από το οποίο εξελίχθηκα, τα πρώτα μου βήματα…
Ε.Π: Πως βλέπετε τα πράγματα στον καλλιτεχνικό κόσμο; Υπάρχει βελτίωση, εξέλιξη;
Τ.Ν.: Ο καλλιτεχνικός κόσμος συνεχώς δημιουργεί και παράγει και αυτό δεν θα σταματήσει. Οι θεματικές μπορεί να μεταβάλλονται με τους καιρούς και με τις εκάστοτε συνθήκες και οφείλουν να το κάνουν γιατί η τέχνη η δικά μας προέρχεται από τον κόσμο, μιλάει για τον άνθρωπο και ότι τον αφορά. Εμείς, οι καλλιτέχνες θα συνεχίσουμε άοκνα να κάνουμε τη δουλειά μας από τον μικρό χώρο του υπογείου μέχρι την Επίδαυρο… Οι άνθρωποι της δουλειά μας θα βρουν το τρόπο, το κανάλι, τον χώρο, τον χρόνο να εκφραστούν και εκεί θα μας ανακαλύψει και θα μας καταξιώσει ένας κόσμος, θα έρθουν οι επόμενες γενιές και ου το καθ εξής…. Και θα υπάρχουμε…
Ε.Π.: Υπάρχουν πράγματα, αποφάσεις που θα επιλέγατε διαφορετικά πλέον σε σχέση με το ξεκίνημα της καριέρα σας;
Τ.Ν.: Αυτό το έχουμε σκεφτεί όλοι μας πολλές φορές… «Αν ξανά γυρνάγαμε το χρόνο πίσω…»… Τι άλλο καλύτερο θα κάναμε, αν θα τα κάναμε διαφορετικά…. Αλλά δεν γνωρίζουμε το αποτέλεσμα… Μα ίσως αυτό που δεν απέφυγες και εφόσον επιβίωσες και είσαι εδώ και καλά, είναι αυτό που είσαι σήμερα, τα λάθη σου, η τόλμη σου, η σκέψη σου και η αγωνία σου….
Ευχαριστώ πολύ!
Χρήσιμες δημοσιεύσεις για τη βραδιά (καθημερινά νέες ενημερώσεις):
- Στο θέατρο Μετροπόλιταν τη Δευτέρα 16 Ιουνίου 2024 η 14η Τελετή Απονομής (1ο Δελτίο Τύπου)
- Αυτές είναι οι 133 παραστάσεις που διεκδικούν Βραβεία Κοινού & Κριτικής Επιτροπής.
- Υποψηφιότητες Κριτικής Επιτροπής & Κοινού
- Η πολυτάλανταντη Μαίρη Ανδρέου σκηνοθετεί τη Τελετή Απονομής των 14ων ΘΒΘ 2025
- Τιμώντας ντόπιους καλλιτέχνες το Κέντρο Πολιτισμού ΠΚΜ στηρίζει για 2η χρονιά τα Θεατρικά Βραβεία Θεσσαλονίκης.
- Τη 30χρονη πορεία της Θεατρικής Ομάδας Συλλόγου Συνδρόμου Down Ελλάδος τιμούν τα 14α Θεατρικά Βραβεία Θεσσαλονίκης
-
Τους σπουδαίους θεατρανθώπους Στέφανο Ληναίο και Έλλη Φωτίου τιμούν τα 14α ΘΒΘ
- Η θαυμάσια Χορωδία ΟΤΕ με τον καταξιωμένο μαέστρο Ηρακλή Παναγόπουλο ανοίγει την αυλαία των 14ων ΘΒΘ 2025
- Πρόσκληση προς θεατρόφιλους. Απονείμετε τα Βραβεία Κοινού στην Τελετή Απονομής
- Την αυθεντική δημιουργό Γλυκερία Καλαϊτζή τιμά το Κέντρο Πολιτισμού της ΠΚΜ στα 14α Θεατρικά Βραβεία Θεσσαλονίκης
- Τον πολυπράγμονα Γιάννη Βούρο με τη σπουδαία δράση τιμούν τα 14α Θεατρικά Βραβεία Θεσσαλονίκης
- Ηρώ Ευθυμίου & Σοφία Κεραμάρη: Δυο ταλαντούχα κορίτσια θα ντύσουν μουσικά τη βραδιά των 14ων ΘΒΘ | Interview
- Με τα ηχοχρώματα των συνθέσεων του Μίκη Θεοδωράκη η Τελετή Απονομής των 14ων ΘΒΘ
- Συνεντεύξεις: Μαίρη Ανδρέου, Γλυκερία Καλαϊτζή, Πέμη Ζούνη, Αλεξάνδρα Παλαιολόγου, Γιάννης Βούρος, Τάσος Νούσιας,
- Αφιερωμένη στον σπουδαίο θεατράνθρωπο Βασίλη Παπαβασιλείου η Τελετή Απονομής των 14ων ΘΒΘ 2025
- Την υγειονομική κάλυψη των 14ων ΘΒΘ καλύπτει η ομάδα Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας Δήμου Θέρμης
- live η Τελετή Απονομής Βραβείων από το Μύθο 93,4 FM με όλες τις εξελίξεις της μεγάλης βραδιάς
- Τι θα δείτε: Πλούσια βραδιά με τιμητικά βραβεία σε Γ. Βούρο, Σ. Ληναίο–Έ. Φωτίου, Γ. Καλαϊτζή & γεμάτο θεατρίλα η Τελετή Απονομής
- Γνωρίστε τα 47 μέλη της Κριτικής Επιτροπής των 14ων Θεατρικών Βραβείων Θεσσαλονίκης 2025
- Συνεργάτες, συντελεστές, υποστηρικτές, χορηγοί…
Συντονιστείτε: Καθημερινές αναφορές, αναλυτικές πληροφορίες για όλα τα επιμέρους της μεγάλης βραδιάς ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΕΔΩ – Facebook event
Tags: #14αΘεατρικάΒραβείαΘεσσαλονίκης2025 #ΘεατρικάΒραβείαΘεσσαλονίκης #ΘΒΘ #14ΘΒΘΒ2025
Οργανωτική Επιτροπή Θεατρικών Βραβείων Θεσσαλονίκης