Η πρώιμη υπαρξιακή και ηλικιακή κρίση μιας γενιάς που παλεύει να διατηρήσει την αθωότητα της, ενώ «το τρένο του χρόνου πλησιάζει».
Μια φαινομενικά συνηθισμένη Κυριακή, λίγες μέρες πριν τα τεσσαρακοστά πέμπτα του γενέθλια, ο Μιχάλης δέχεται τις διαδοχικές επισκέψεις τεσσάρων κομβικών προσώπων της ζωής του, οι οποίες καταλήγουν να γίνουν συναισθηματικές εισβολές που τον απογυμνώνουν.
Η μητέρα του, η κολλητή του, ο πρώην σύντροφός του και ένα εικοσάχρονο αγόρι ως ραντεβού για ευκαιριακό σεξ, ξεδιπλώνουν όλη την βεντάλια των επιλογών που θα μπορούσε να έχει κανείς, ώστε να προλάβει το τρένο της ενηλικίωσης του.
Η Μαρία Αλιφέρη επιστρέφει στο θέατρο με το «Blue Train», το νέο έργο του Γεράσιμου Ευαγγελάτου, σε σκηνοθεσία Γιώργου Σουλεϊμάν, που συνεχίζει τις sold-out παραστάσεις του στο Θέατρο Άλμα, κάθε Δευτέρα και Τρίτη.
Τον κόσμο του «Blue Train» ζωντανεύει επί σκηνής ένας θίασος αξιόλογων ηθοποιών της νέας γενιάς με τον Σπύρο Χατζηαγγελάκη, τον Γιώργο Μπένο, την Αναστασία Στυλιανίδη και τον Γιάννη Τσουμαράκη.



Από τις 13 Ιανουαρίου, τον ρόλο της μητέρας Σοφίας, αναλαμβάνει η Μαρία Αλιφέρη.
Γεννήθηκε ως Μαρία Αλιφεροπούλου στον Άγιο Ιωάννη Λακωνίας. Σπούδασε στη Νομική Αθηνών. Με το πέρας των σπουδών της, ξεκίνησε την καριέρα της ως ηθοποιός. Πρωτοεμφανίστηκε στον κινηματογράφο και στην τηλεόραση το 1972 και στο θέατρο το 1973. Έπαιξε σε πολλά σίριαλ της τηλεόρασης και παρουσίασε κάποια τηλεπαιχνίδια με τεράστια επιτυχία, όπως Τα τετράγωνα των αστέρων, Λίγο απ’ όλα, Κάνε ό,τι κάνω.
Στις αρχές της δεκαετίας του 1980 είχε πλέον γίνει μια από τις μεγαλύτερες σταρ της ελληνικής τηλεόρασης, με την ίδια να αποκαλύπτει ότι ο λόγος που έγινε ηθοποιός ήταν για να μπορεί να εκφράζεται και να επικοινωνεί με τους ανθρώπους. Άλλωστε, για την επιτυχία της επιβραβεύτηκε από τους θαυμαστές της με χιλιάδες γράμματα που λάμβανε κάθε εβδομάδα. Διάβαζε τα περισσότερα και δούλευε πάρα πολύ, καθώς μεγάλωνε η ευθύνη απέναντι στο κοινό της.
Λίγες μέρες μετά την άνοδο του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία τον Οκτώβριο του 1981, «αποβλήθηκε» εντελώς από την μικρή οθόνη για ολόκληρη τη δεκαετία του 1980, διότι η νέα κυβέρνηση θεώρησε τότε ότι έπρεπε να «κοπούν» όλα τα «σύμβολα» της ελληνικής τηλεόρασης που εξέφραζαν την προηγούμενη κυβέρνηση. Όπως έχει δηλώσει η ίδια, πληροφορήθηκε εκ των υστέρων, σε ανύποπτο χρόνο, από πηγές μέσα στην ΕΡΤ ότι κάποιοι αποφάσισαν τότε να κοπεί η ίδια «σε μία νύχτα» από την τηλεόραση, επειδή λόγω της τεράστιας απήχησης που είχε στο ευρύ κοινό και του γεγονότος ότι η απήχηση αυτή έτυχε να συμβεί επί Νέας Δημοκρατίας, θεωρήθηκε από την νέα κυβέρνηση «σύμβολο της Δεξιάς», παρόλο που η ανάμειξή της με την πολιτική ήταν ανύπαρκτη. Ωστόσο συνέχισε θεατρικά.
Τις δεκαετίες του 2000 και του 2010 οι εμφανίσεις της στην τηλεόραση ήταν ελάχιστες, αλλά στο θέατρο ακόμα και τότε ήταν τακτικές. Μάλιστα την διετία 2011-2013 πρωταγωνίστησε στο έργο Βρώμικα κόλπα του Ντέιβιντ Φόλεϊ, στο Στούντιο Κυψέλης. Οι κριτικοί θεάτρου είχαν πει τότε ότι πρόκειται για ένα από τα τρία καλύτερα ψυχολογικά θρίλερ στην ιστορία του παγκόσμιου θεάτρου. Παράλληλα, η ίδια παρακολουθεί συχνά θέατρο και ενημερώνεται για τα πάντα. Από το 2019, επανήλθε σε πρωταγωνιστικούς ρόλους τηλεοπτικών σίριαλ. Κατά την περίοδο 2023-2024, έπαιξε στην τηλεοπτική σειρά “Πανθέοι” (παραγωγής του ΣΚΑΙ) τον ρόλο της Καλής Πανθέου.
Πριν λίγα χρόνια είχε ένα σοβαρό τροχαίο ατύχημα και αντιμετώπισε πολύ σοβαρά προβλήματα υγείας. Δεν έχει παντρευτεί ποτέ.
Αξέχαστη ατάκα της ήταν το περίφημο «Σας αγαπώ» που έλεγε στο κλείσιμο της εκπομπής της Τα τετράγωνα των αστέρων, που είχε γίνει σλόγκαν εκείνη την εποχή.