Δελτίο Τύπου πρώτα και παρακάτω η ντροπή!
Μετά από 155 sold out παραστάσεις στην Αθήνα, η πιο πολυσυζητημένη παράσταση των τελευταίων χρόνων, σε σκηνοθεσία Πυγμαλίων Δαδακαρίδη, με τον ίδιο στον πρωταγωνιστικό ρόλο, ξεκινάει τη δεύτερη σεζόν της στις 17 Σεπτεμβρίου 2025 από τη Θεσσαλονίκη και το θέατρο Αριστοτέλειον, για λίγες μόνο παραστάσεις!
Αναφέρεται στον Τσάρλι, έναν αυτοκαταστροφικό, παχύσαρκο μέχρι νοσηρότητας, καθηγητή αγγλικών, που έχει χάσει κάθε επαφή με τον έξω κόσμο, μαζί και κάθε επιθυμία να συνεχίζει να βρίσκεται εν ζωή, «βουλιάζει» μέσα στον χρόνο περιμένοντας την λύτρωση από την ίδια τη ζωή. Παλεύει να συμφιλιωθεί με την αποξενωμένη κόρη του και με το ίδιο το παρελθόν του.
Είναι μια ιστορία που θέτει το ουσιαστικό ερώτημα: μπορούμε να σώσουμε ο ένας τον άλλον; Αυτό είναι σημαντικό σήμερα, ειδικά όταν οι άνθρωποι φαίνεται να στρέφονται μακριά από τον διπλανό τους. Το έργο, που αρχικά γράφτηκε το 2012 για το θέατρο, παρουσιάστηκε με επιτυχία στις μεγαλύτερες πόλεις του κόσμου. Το 2022 μεταφέρθηκε στον κινηματογράφο από τον Ντάρεν Αρονόφσκι, αποσπώντας διθυραμβικές κριτικές και πολλά βραβεία.
Στην παράσταση πρωταγωνιστεί ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης ο οποίος κάνει και τη σκηνοθεσία σε θεατρική απόδοση Αντώνη Γαλέου, ενώ την παραγωγή έχει η Happy Productions. Οι παραστάσεις ξεκινούν τον Σεπτέμβρη με πλήρες πρόγραμμα Τετάρτη – Κυριακή πριν επανέλθει για 2η χρονιά στην Αθήνα.
Οσο αφορά οι τιμές εισιτηρίων είναι στο Θεό.. Ζώνη Α (πλατεία): 30€, Ζώνη Β (πλατεία): 25€, Θεωρεία: 25€, Εξώστης 20€, δείτε και το παρακάτω πλάνο.
Η ένστασή μας έγκειται στο πως κοροϊδεύουν τον κόσμο αλλάζοντας σειρές με το έτσι θέλω.
Όπου μια μέτρια εμπορικά παράσταση οι ζώνες στον συγκεκριμένο χώρο θα καταλάμβαναν έως και 7 σειρές, ενώ για την «Φάλαινα» που έσκισε εισπρακτικά στην Αθήνα και κουβαλά φήμη χαμού δλδ «τρέξτε μη χάσετε», η Α΄ σειρά ή αλλιώς ζώνη χρεώνεται με το αστρονομικό ποσό των 30 παρακαλώ… ευρώ, ξεχειλώνει φτάνοντας… μέχρι το τέλος του θεάτρου Αριστοτέλειον… τη ΔΕΚΑΤΗ ΕΝΑΤΗ ΣΕΙΡΑ!!!
Το καθεστώς είναι εξοργιστικό καθώς καταστρατηγείται παντελώς η έννοια και αξία της πρώτης, δεύτερης κλπ. σειράς που αφειδώς πληρώνει ο θεατής για να απολαύσει από κοντά μια παράσταση και η συγκεκριμένη παράσταση αντικατοπτρίζει επακριβώς το ΑΙΣΧΟΣ.
Για το σοβαρό αυτό θέμα που έχει παραγίνει στη Θεσσαλονίκη, η Κουλτουρόσουπα έχει αναφερθεί διεξοδικά και αξίζει να διαβάστε το παρακάτω εκτενές άρθρο:
Η ανήθικη κερδοσκοπία με τις… «μετακινούμενες» ακριβές ζώνες!
Φυσικά και θα επανέλθουμε.