ΤΙΣ ΕΙΔΑΜΕ ΟΛΕΣ!! & Σχολιάσαμε..
Οι κριτικές μας χρόνια τώρα, διαβάζονται πολύ και γι’ αυτό είμαστε χαρούμενοι που μας εμπιστεύεστε. Το καλοκαίρι του ’21 μας επιφύλαξε καλές γενικά παραστάσεις που είχαν νόημα και ουσία να παρουσιαστούν στο θεατρόφιλο κοινό, φυσικά και κάποιες που σχεδόν δεν βλέπονταν..
Όλες τις περιποιηθήκαμε όπως τις άξιζαν και αυτή είναι μια λίστα με όλες τις θεατρικές κριτικές μας ξεκινώντας από ψηλά μέχρι το μηδέν..
Ένας εντυπωσιακός ροκ «Προμηθέας Δεσμώτης».

Μια σύγχρονη μουσική απόδοση της αρχαίας τραγωδίας, με ένταση και ρυθμό, που αν και αγχωτική, κατάφερε να εντυπωσιάσει.
-Είδε η Άννια Κανακάρη και σχολιάζει για την Κουλτουρόσουπα.
Το διαχρονικό «Νυφικό Κρεβάτι» των Ρήγα-Αποστόλου κέρδισε τις εντυπώσεις…

Η διασκευή των Ρήγα-Αποστόλου στο διαχρονικό «Νυφικό Κρεβάτι» κέρδισε τις εντυπώσεις… Δικαιολογημένα…
-Είδε ο Γιώργος Μπαστουνάς και σχολιάζει για την Κουλτουρόσουπα.
.
«Βάκχες»: Εξαιρετικές ερμηνείες σε έναν νεωτεριστικό σκηνοθετικό καμβά.
.
Παρέδωσε μηνύματα στους θεατές, ξεγύμνωσε τον μικρό θνητό μπροστά στο θείο και άφησε στο τέλος μόνο του το Θεό Διόνυσο.
-Είδε η Νάντια Νικολού και σχολιάζει για την Κουλτουρόσουπα.
.
Ένας σύγχρονος λιτός «Οθέλλος» με σκηνοθετική έμπνευση…

Μια σύγχρονη, καλοδουλεμένη στο σύνολό της, εμπνευσμένη σκηνοθετικά παράσταση, που μέσα από τον αξεπέραστο σαιξπηρικό λόγο υπενθύμισε στο σήμερα την πληγή του «ξένου» και τα σκοτεινά ανθρώπινα πάθη, με ένα τεράστιο «γιατί» να αιωρείται ζητώντας διαχρονικά απάντηση…
-Είδε η Πίτσα Στασινοπούλου και σχολιάζει για την Κουλτουρόσουπα.
Μια ατόφια «Ιφιγένεια η εν Ταύροις» αποδομήθηκε αισχρά από Νανούρη – Αλεξίου.

Την στιγμή, που η παράσταση στο μεγαλύτερο μέρος της εντυπωσίασε… μιλάμε για την θρασύτατη με τις ευλογίες Νανούρη, υπόκλιση της Χαρούλας!
-Είδε ο Γιώργος Μπαστουνάς και σχολιάζει για την Κουλτουρόσουπα.
.
Βρίθει τραγικότητας ο «Ορέστης» του Γιάννη Κακλέα.
.

.
Καλές ερμηνείες, πάθος και ένταση εντούτοις κακόγουστος ο χορός των γυναικών… μεταξύ άλλων θετικών και αρνητικών.
– Είδε η Αννια Κανακάρη και σχολιάζει για την Κουλτουρόσουπα.
.
Μια πλούσια νοημάτων παράσταση με «φτωχά» συναισθήματα οι «Φοίνισσες» του Γ.Μόσχου.

.
Μια φιλόδοξη παράσταση με έξοχα στοιχεία που δεν κατάφερε να συγκινήσει…
-Είδε η Άννια Κανακάρη και σχολιάζει για την Κουλτουρόσουπα
.
«Υλικό Καποδίστριας», μια έξυπνη παράσταση με τη γοητεία του «χειροποίητου»…

Μια παράσταση φροντισμένη παρά τις μικρές ελλείψεις της, σύγχρονη, ευρηματικά σκηνοθετημένη, με ιστορικό και καλλιτεχνικό ενδιαφέρον…
-Είδε η Πίτσα Στασινοπούλου και σχολιάζει για την Κουλτουρόσουπα.
.
Ακόμη πιο ενδιαφέρουσα «Παγίδα» αν έλειπε ο θιασάρχης…

Η αστυνομικοθριλερική υπόθεση με ιντριγκαδόρικη ανατροπή, οι καλές γενικά ερμηνείες και ο Γιώργος Κωνσταντίνου είναι από τους βασικούς λόγους να δείτε την «Παγίδα»…
– Είδε ο Γιάννης Τσιρόγλου και σχολιάζει για την Κουλτουρόσουπα.
.
.
Ταρατατζούμ «Ιππείς» χαμένοι στην μετάφραση…

… λάμψη, φώτα και Κωνσταντίνος Ρήγος το ένα και το αυτό, επί της Αριστοφανικής ουσίας όμως, ούτε λόγος….
-Είδε η Άννια Κανακάρη και σχολιάζει για την Κουλτουρόσουπα.
Ξεκαρδιστικοί «Μπαμπούλες» με ορισμένα “τρομακτικά” σημεία…

Μία παράσταση με κέφι, γέλιο, ρυθμό με δυναμική σκηνοθεσία και σκηνικό, αλλά και με ορισμένες “παράφωνες” επιλογές.
-Είδε ο Γιώργος Μπαστουνάς και σχολιάζει για την Κουλτουρόσουπα.
Σ’ ένα καλαίσθητο περιβάλλον «Οι πεταλούδες είναι ελεύθερες» και παγιδευμένες…

Προσεγμένη παράσταση, με μία δυναμική σύνθεση πρωταγωνιστών, που «έπεσε» στην φάκα της μελό απόδοσης παρά το έντονο κοινωνικό πρόσημο.
-Είδε ο Γιώργος Μπαστουνάς και σχολιάζει για την Κουλτουρόσουπα…
«Αμαλία»: Μια παράσταση ιστορικός θησαυρός για μια βασίλισσα ερωτευμένη με την Ελλάδα.

Μια αξιόλογη ιστορική παράσταση, με δυνατές ερμηνείες, για μια δυναμική αλλά βαθιά πληγωμένη βασίλισσα.
-Είδε η Ουρανία Κανακάρη και σχολιάζει για την Κουλτουρόσουπα.
.
Τα 150΄ και ο Πέρρης…βάζουν φρένο στο «Ταξίδι μιας μεγάλης μέρας μέσα στη νύχτα».

Μια παράσταση που έχει τα φόντα να γίνει και μεγάλη αν….
.
-Είδε ο Γιάννης Τσιρόγλου και σχολιάζει για την Κουλτουρόσουπα.
.
Αξιοπρεπής αλλά ανέμπνευστη και άνευρη η «Αντιγόνη» του Θ. Μουμουλίδη…

Έντιμη μεν και με σεβασμό στο πνεύμα της κορυφαίας τραγωδίας, που όμως έπασχε από έλλειψη έμπνευσης, πάθους, ενέργειας και ταλαιπωρήθηκε από συχνά «ακουστικά» προβλήματα…
-Είδε και σχολιάζει η Πίτσα Στασινοπούλου
«Ο Ξεναγός»: Μια ιδιαίτερη με ενδιαφέρον περφόρμανς και κάποια «αλλά»…

Μια σύγχρονη, δουλεμένη περφόρμανς πάνω σε θέμα ενδιαφέρον και επίκαιρο, που αν επένδυε σε «κάτι» παραπάνω δεν θα φάνταζε «λίγη»…
-Είδε και σχολιάζει η Πίτσα Στασινοπούλου για την Κουλτουρόσουπα.
.
Με τιμιότητα οι «Ειδικές περιστάσεις» αλλά άνευ ειδικού βάρους…

Μια εύπεπτη, τρυφερή, καλοστημένη παράσταση που απέδωσε έντιμα ό,τι υποσχέθηκε, απλά της έλειπε το «ειδικό βάρος» ενός έργου με βαθύτερη ουσία…
-Είδε η Πίτσα Στασινοπούλου και σχολιάζει για την Κουλτουρόσουπα.
.
Σώβρακα, αστροναύτες και στο βάθος μια χρυσή «Ελένη» του ΚΘΒΕ.

.
Στα όρια της παρωδίας, με ατμόσφαιρα σύγχρονου μιούζικαλ και όχι τραγωδίας, η Ελένη του Ευριπίδη από το ΚΘΒΕ.
-Είδε η Άννια Κανακάρη και σχολιάζει για την Κουλτουρόσουπα
.
Κάποιοι, κάπου, «Κάποτε στον Βόσπορο» μια σαπουνόπερα…
.

.
… μηδενός εξαιρουμένου… τους κατάπιε ο Βόσπορος και δεν σώζεται τίποτα…
-Είδε ο Γιάννης Τσιρόγλου και σχολιάζει για την Κουλτουρόσουπα.
Μηδέν στο «Μια χώρα δυο αιώνες μετά» για το αδιανόητο καψόνι!

Πώς τολμήσατε να προσβάλετε χυδαία τον θεατή, το θέμα, τη θεατρική τέχνη; Πώς τολμήσατε να χρεώσετε κάτι ενώ έπρεπε να πληρώσετε αποζημίωση για ψυχική οδύνη; Ας θάψουμε βαθιά μέσα μας την τραυματική εμπειρία, σαν να μη ζήσαμε ποτέ τον εφιάλτη…
-Είδε η Πίτσα Στασινοπούλου και σχολιάζει για την Κουλτουρόσουπα
.
…μας ξέφυγαν μόλις 3 και δεν είδαμε, ίσως και καλύτερα…
.
«Ο Κλέαρχος η Μαρίνα και ο Κοντός» των Νίκου Τσιφόρου-Πολύβιου Βασιλειάδη.

Σκηνοθεσία: Χάρης Ρώμας.
Πρεμιέρα 27/08. Θέατρο: Δάσους.
«Τα αγάλματα περιμένουν» του Ανδρέα Φλουράκη.

ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. ΛΑΡΙΣΑΣ
Σκηνοθεσία: Κυριακή Σπανού.
Πρεμιέρα 28/08. Θέατρο: Συκεών.
«The 1821 – Η επιθεώρηση»

Σκηνοθεσία: Δημήτρης Καραντζάς.
Πρεμιέρα 04/09. Θέατρο: Δάσους.
-Κ-
Όλες οι νέες παραστάσεις (πρεμιέρες) που θα δοθούν έως 14/05/2022 στην πόλη της Θεσσαλονίκης, αυτόματα συμμετέχουν για τα 3 Βραβεία Κοινού καθώς και για τα Βραβεία Κριτικής Επιτροπής στα 11α Θεατρικά Βραβεία Θεσσαλονίκης 2022 – Πληροφορίες ΕΔΩ