
Είδε και σχολιάζει για την Κουλτουρόσουπα.
Δείτε αποσπάσματα από τη παράσταση, παρακάτω.
.
Εν μέσω πρώτου καύσωνα και πως μεγάλη …φίρμα δεν υπήρχε αν εξαιρέσουμε την αναγνωρισιμότητα, και στα πολιτικά, του Νίκου Ορφανού αλλά και πως το Δηπεθε Ρούμελης δεν θεωρείται και δεν είναι κανένας σημαντικός θίασος-κράχτης που προσελκύει κόσμο, Παρασκευιάτικα το θέατρο Κήπου είχε αξιοσημείωτη πληρότητα για το «Μαλλιά Κουβάρια» του Νικολάου Λάσκαρη.
Ένα έργο που προτοανέβηκε, κρατηθείτε… το 1899, άγνωστο πότε γράφτηκε, μετρά δηλαδή, πάνω από 130 χρόνια ύπαρξης αλλά στα όσα αναφέρεται φέρουν πολλά στοιχεία και καταστάσεις του σήμερα καθώς άλλοτε και τώρα ζουν και βασιλεύουν πολιτικές ίντριγκες, μπαγαποντιές μεταξύ φίλων και γνωστών, κλασσικά και ερωτοδουλειές…

Έτσι μεταφερόμαστε στα εν δήμω ενός ευυπόληπτου παντρεμένου που πρέπει να φύγει για μυστική επιχείρηση, κάτω από τα μάτια μιας ζηλόφθονης συζύγου. Κλειδί της υπόθεσης μια μυστική μάντισσα που διαβάζει …τρίχες και το …αλάνθαστο υπερπέραν της ανακαλύπτει ερωτικές επιθυμίες, ενώ στο γαϊτανάκι εμπλέκονται τρεις καλοί φίλοι και οι σύζυγοί τους, μέχρι να ζήσουν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα…
Αν εξαιρέσουμε μια επαναλαμβανόμενη φλυαρία στο κείμενο, αρκετές κωμικές καταστάσεις που φαντάζουν χαζές υπερβολές, μερικές φράσεις που δεν τις πιάνεις με την πρώτη και τις αφήνεις να τις πάρει ο άνεμος καθώς δεν έχουν σημασία, ένα παγιωμένο χαμόγελο που σπάνια γίνεται γέλιο και το εύπεπτο του περιεχομένου, δεν θα βρεις κανένα άλλο αρνητικό (-) στοιχείο.

Προφανώς και ο σκηνοθέτης Τάσος Πυργιέρης αντιλήφθηκε τι είχε αναλάβει φροντίζοντας το με μεράκι, λεπτομέρεια και αγάπη για τον …δεινόσαυρο συγγραφέα. Διατήρησε αξιοθαύμαστα το κλίμα της εποχής χρησιμοποιώντας με γοητεία μέρος της γλώσσας ώστε να είναι κατανοητό και ευχάριστο σήμερα, κατεύθυνε με μαεστρία τους ηθοποιούς να εκθέσουν χαρακτήρες, πρόσθεσε απαιτούμενες υπερβολές ως φάρσα που είναι, κάποια γκαγκ για να δώσει στυλ …1800 και το εμπλούτισε με καλή μουσική και τραγούδια και ακόμη πιο καλά χορευτικά, σα να βλέπεις ταινία του Λογοθετίδη χωρίς τα τελευταία.

Ερμηνευτικά κανείς δεν ξεχωρίζει και κανείς δεν καπελώνει τον άλλον. Δίκαιο θα το λεγα όταν οι συγγραφικές περιστάσεις και απαιτήσεις, δεν δίνουν την ευκαιρία να κεντηθεί ένας ρόλος τόσο ώστε να ξεχωρίσει αφήνοντας το αποτύπωμά του.
.
Κάναν όμως ότι καλύτερο μπορούσαν και με τα έξοχα ρούχα που φορούσαν μετέφεραν σεμνές κωμικοτραγελαφικές καταστάσεις, πάντα με πονηρό υπονοούμενο, μπρος σ’ ένα σκηνικό, ναι, υπήρχε εξαίρετο σκηνικό που άλλες ιδιωτικές με τηλεοπτικούς και βάλε… σίγουρα θα το ζήλευαν. Το να βάλουν όμως το χέρι στη τσέπη ούτε λόγος… ή αλλιώς, ότι φάμε, ότι πιούμε και ότι αρπάξει ο …κώλος μας μετά συγχωρήσεως.
Εν ολίγοις (= ) Χαριτωμένο και εύπεπτο, βλέπεται ευχάριστα και κυρίως, τίμιο. Τελεία!
Βαθμολογία:
6/10
Βίντεο: Τυχαία αποσπάσματα και υπόκλιση από το θέατρο Κήπου
.
Δείτε & αυτά:
ΦΕΣΤΙΒΑΛ:
ΘΕΑΤΡΟ:
ΜΟΥΣΙΚΗ:
ΣΙΝΕΜΑ:
Φωτογραφικό υλικό