

Φωτογραφικό υλικό
Τι κι αν ένας άνδρας που έκανε σεξ το προηγούμενο βράδυ, το πιθανότερο είναι να το έχει βγάλει με ντουντούκα, δεν ισχύει το ίδιο με τις γυναίκες.
|
Μια ξενάγηση στην ιστορία του Ισλαχανέ, ιστορικού διατηρητέου μνημείου και πολύτιμου κέντρου πολιτισμού της Θεσσαλονίκης από την τελευταία οθωμανική περίοδο της πόλης έως τα νεώτερα χρόνια.
Ο Ντάνιελ Κρεγκ παραδίδει τα σκήπτρα για τον επόμενο Τζέιμς Μποντ και είναι πολλοί οι υποψήφιοι που θέλουν να αναλάβουν τον ρόλο του διάσημου πράκτορα.
Όσο στα ελληνικά θεατρικά δρώμενα διχάζει ακόμα η Αντιγόνη που παρουσιάστηκε στην Επίδαυρο τον Αύγουστο, επιστρέφουμε στη ρίζα μιας ανατροπής με ουσία και λόγο στο έργο του Σοφοκλή. Πάμε στο 1922, στην Αντιγόνη του Κοκτώ, με σκηνικά Πικάσο και κοστούμια Chanel.
Ένα δοκίμιο ιστορικής βιογραφίας, η «Λούνα» της Ρίκας Μπενβενίστε, ένα λεωφορείο με επιβάτες – θεατές και μια πρωτότυπη ιδέα, που «γεννήθηκε» εν μέσω κορονοϊού, αποτελούν τον κορμό μιας πολυσύνθετης θεατρικής δράσης, στην οποία ο σκηνοθέτης Δαμιανός Κωνσταντινίδης, χρησιμοποιώντας ως σκηνή τον δημόσιο χώρο και κάνοντας τον θεατή κοινωνό και συμμέτοχο αυτής, αναμοχλεύει την ιστορική μνήμη και (κατα)θέτει στον δημόσιο διάλογο ένα «δύσκολο» κομμάτι της ιστορίας της πόλης.
Η ταινία της Ολίβια Γουάιλντ «Don’t Worry Darling» αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στη μεγάλη οθόνη τον επόμενο μήνα και ήδη έχει απασχολήσει τα media.
Η ταινία έχει γίνει αντικείμενο συζήτησης και ο λόγος δεν είναι άλλος από την απόλυση του Σάια ΛαΜπεφ, ο οποίος βρισκόταν στον πρωταγωνιστικό ρόλο. Υπενθυμίζεται πως ο αντικαταστάτης του δεν ήταν άλλος από τον σύντροφο της σκηνοθέτιδας, Χάρι Στάιλς.
Όπως αποκάλυψε η Ολίβια Γουάιλντ στο Variety, ο λόγος της απόλυσής του δεν ήταν άλλος από την ανάρμοστη συμπεριφορά του. Ωστόσο, προκειμένου να προστατέψει τη φήμη της ταινίας, το στούντιο προσπαθούσε αρχικά να «καλύψει» κάποια πράγματα, αποδίδοντας της απομάκρυνση του ηθοποιού στο φορτωμένο του πρόγραμμα.
Η σκηνοθέτιδα όμως, δεν μπορούσε να μην πει την αλήθεια και να ξεκαθαρίσει τη θέση της. «Είμαι κάποια που θαυμάζει πολύ τη δουλειά του. Όμως, η διαδικασία που ακολουθούσε δεν συμβάδιζε με το ήθος που απαιτώ στις παραγωγές μου. Ακολουθεί μια διαδικασία που βγάζει μια επιθετική ενέργεια, η οποία δεν ευνοεί κανέναν, ούτε βοηθά για να βγουν οι καλύτερες ερμηνείες», εξήγησε.
Επιπλέον, πρόσθεσε πως κύριο μέλημά της ήταν να προστατεύσει την πρωταγωνίστριά της, Φλόρενς Πιου, η οποία βρισκόταν κατά κάποιον τρόπο σε πιο ευάλωτη θέση, λόγω σεναρίου.
Υπενθυμίζεται πως πριν την ταινία, είχε προηγηθεί μήνυση από την πρώην σύντροφο του ΛαΜπεφ για σεξουαλική και ψυχολογική κακοποίηση.
«Όταν ήρθε στο φως αυτό, με προβλημάτισε πολύ η συμπεριφορά του. Αυτό που χρειαζόμασταν για την ταινία μας ήταν μια ενέργεια υποστηρικτική. Ειδικά σε αυτή την ταινία. Δεν μπορούσα να ζητήσω από τη Φλόρενς να μπει σε τόσο ευάλωτες καταστάσεις δίπλα του. Προτεραιότητά μου ήταν να την κάνω να νιώσει ασφαλής. Στο τέλος της ημέρας, η μεγάλη μου ευθύνη είναι να προστατεύσω την παραγωγή και το καστ. Αυτή ήταν η δουλειά μου», τόνισε η Ολίβια Γουάιλντ.
Πέρα από όλα αυτά, θέλησε να ευχηθεί «καλή εξέλιξη» στον ηθοποιό, ενώ δήλωσε πως πιστεύει πολύ στην «επανορθωτική δικαιοσύνη».
Επικεφαλής: Τσιρόγλου Ιωάννης. Συντακτική Ομάδα Kulturosupa:Αδαμάκου Βένια, Βυζαντιάδου Νέλη, Ζαχαριάδης Κρίτωνας, Κανακάρη Αννια, Μπαιρακτάρη Ειρήνη, Μπαστουνάς Γιώργος, Παπαδανιήλ Ελπίδα, Στασινοπούλου Πίτσα, Ταυλαρίδου Ζωή.
Τηλέφωνο: +30 6983 101 110
URL: http://www.kulturosupa.gr
Email: kulturosupa@yahoo.gr
Copyright Kulturosupa.gr © 2007 – 2023