Θεατρικά Κουΐζ της “Κ”
Από ιστορία του θεάτρου και σημαντικούς Έλληνες/ξένους δημιουργούς, μέχρι παρασκηνιακά γεγονότα, βραβεία, αλλά και… τις πιο τολμηρές στιγμές στη σκηνή, τα Θεατρικά Κουΐζ της “Κ” επέστρεψαν πλήρως ανανεωμένα και υπόσχονται ποικιλία και έντονο ενδιαφέρον κάθε Κυριακή στην Κουλτουρόσουπα.
Ετοιμάσου να τεστάρεις τις γνώσεις σου, να μάθεις νέα στοιχεία για τον κόσμο του θεάτρου και να μοιραστείς την αγάπη σου για την τέχνη με τους φίλους σου!
Γι’ αυτό, μην χάνεις χρόνο: Μάθε νέες πληροφορίες, Παίξε μόνος ή με την παρέα, Διασκέδασε με τις πιο απρόσμενες ερωτήσεις, Αποθήκευσε τα αγαπημένα σου κουίζ, Εκτύπωσε για να παίξετε offline!
Θεατρικά Κουΐζ της «Κ»: Τα άπλυτα του παρασκηνίου – μέρος 3ο
Επιστρέφουμε στα άδυτα των ελληνικών καμαρινιών για το τρίτο και πιο εκρηκτικό μέρος της σειράς! Αν νομίζατε ότι γνωρίζετε τα πάντα για τα πειράγματα, τους αυτοσχεδιασμούς και τις απίστευτες στιγμές που έζησαν οι θρύλοι του ελληνικού θεάτρου, ετοιμαστείτε να εκπλαγείτε.
Από την «τιμωρία» του Γιώργου Κωνσταντίνου μέχρι τον απίθανο αυτοσχεδιασμό του Βασίλη Λογοθετίδη και τα καμώματα της Βλαχοπούλου, αυτό το κουίζ είναι αφιερωμένο στη χρυσή εποχή του ευτράπελου στο ελληνικό σανίδι.
Ετοιμαστείτε για 15 νέες, εξαιρετικά δύσκολες ερωτήσεις που μόνο οι αληθινοί λάτρεις των παρασκηνίων μπορούν να απαντήσουν.
- Η «Τιμωρία» του Κωνσταντίνου. Ο Γιώργος Κωνσταντίνου φημιζόταν για το ότι ήταν πάντα συνεπής στα ραντεβού του. Ποια ήταν η «τιμωρία» που του επέβαλαν οι συνάδελφοί του (Μεταξάς και Φωτόπουλος) όταν για μία και μοναδική φορά άργησε σε πρόβα;
Α. Τον έβαλαν να καθαρίσει όλη τη σκηνή.
Β. Του έκοψαν όλες τις ατάκες για την ημέρα, αναγκάζοντάς τον να παίζει παντομίμα.
Γ. Τον υποχρέωσαν να φορέσει γυναικεία ρούχα στην επόμενη παράσταση.
- Το Απρόοπτο του Λογοθετίδη. Ο Βασίλης Λογοθετίδης, σε μια παράσταση όπου το σκηνικό αντικείμενο (prop) του τηλεφώνου δεν χτύπησε στην ώρα του, αντί να περιμένει, τι έκανε για να σώσει τη σκηνή;
Α. Άρχισε να σφυρίζει τη μελωδία του τηλεφώνου ο ίδιος.
Β. Έβγαλε το παπούτσι του και χτύπησε το τηλέφωνο.
Γ. Έβγαλε από την τσέπη του ένα κουδουνάκι και το χτύπησε, λέγοντας: «Κι αυτό είναι πιο σίγουρο!»
3. Το Κοστούμι της Βλαχοπούλου. Σε μια επιθεώρηση, η Ρένα Βλαχοπούλου βγήκε στη σκηνή φορώντας ένα νέο, ακριβό κοστούμι. Ο συμπρωταγωνιστής της, για να την πειράξει, αυτοσχεδίασε, και τι έκανε στο κοστούμι της;
Α. Της έκοψε ένα κομμάτι με ψαλίδι.
Β. Της πέταξε κατά λάθος (;) έναν κουβά με νερό.
Γ. Της έβαλε να φιλήσει το κοστούμι του.
4. Η Παγίδα του Μουστάκα. Ο Σωτήρης Μουστάκας, σε μια παράσταση, ήθελε να πειράξει τον συμπρωταγωνιστή του που περίμενε στα παρασκήνια. Τι έβαλε στη τσέπη του σακακιού του, που φορούσε ο άλλος ηθοποιός;
Α. Ένα ζωντανό ποντίκι.
Β. Ένα μεγάλο, παγωμένο ψάρι.
Γ. Ένα μπουκάλι με μπογιά.
5. Το Αστείο της Γεωργία Βασιλειάδου. Η Γεωργία Βασιλειάδου είχε μια χαρακτηριστική φωνή. Σε ποια αστεία χρήση επιστράτευσε τη φωνή της, κατά τη διάρκεια ενός διαλείμματος, όταν η συμπρωταγωνίστριά της μιλούσε στο τηλέφωνο;
Α. Της έκλεισε το τηλέφωνο, μιμούμενη τη φωνή του συζύγου της.
Β. Άρχισε να τραγουδά πολύ δυνατά στα παρασκήνια για να μην την ακούν.
Γ. Της έλεγε αστείες ατάκες του ρόλου της.
6. Η Αυλαία του Χορν. Σε μια παράσταση, η αυλαία (κουρτίνα) κόλλησε και δεν άνοιγε. Πώς αντέδρασε ο Δημήτρης Χορν, ο οποίος ήταν έτοιμος για την είσοδό του;
Α. Έβρισε τους τεχνικούς στα παρασκήνια.
Β. Άνοιξε μόνος του λίγο την κουρτίνα και άρχισε να μιλά στο κοινό, δίνοντάς τους εξηγήσεις.
Γ. Σταμάτησε την παράσταση, λέγοντας ότι θα συνεχίσει αύριο.
7. Το «Δώρο» της Κυβέλης στον Φωτόπουλο. Σε μια περιοδεία, ο Μίμης Φωτόπουλος έκλεψε την παράσταση από την Κυβέλη. Τι απροσδόκητο δώρο του έστειλε στο καμαρίνι του ως «εκδίκηση»;
Α. Ένα στεφάνι κηδείας.
Β. Μια μεγάλη πέτρα τυλιγμένη σε αριστοκρατικό χαρτί.
Γ. Ένα μπουκάλι ακριβό κονιάκ.
8. Η Φάρσα του Βουτσά. Ο Κώστας Βουτσάς ήταν γνωστός για τις αταξίες του. Τι έκανε σε έναν ηθοποιό που έπαιζε τον ρόλο ενός νεκρού στη σκηνή, για να τον κάνει να κουνηθεί και να σπάσει τη σκηνή;
Α. Του γαργαλούσε τη μύτη με ένα πούπουλο.
Β. Του έβαλε ένα κομμάτι πάγου στο πρόσωπο.
Γ. Του ψιθύρισε μια εξαιρετικά αστεία ατάκα που γνώριζε ότι θα τον έκανε να γελάσει.
9. Ο Σαματάς της Αλίκης. Η Αλίκη Βουγιουκλάκη, σε μια παράσταση με τον Παπαμιχαήλ, εκνευρίστηκε τόσο πολύ με το κοινό που δεν σταματούσε να χειροκροτά και να ζητά συνεχώς encore, ώστε:
Α. Τους πέταξε λουλούδια, φωνάζοντας: «Τέρμα! Φτάνει!»
Β. Έβγαλε το παπούτσι της και το πέταξε με δύναμη στα παρασκήνια, κάνοντας έναν τρομερό σαματά.
Γ. Τους έδειξε το χέρι της με την ώρα, λέγοντάς τους να πάνε στα σπίτια τους.
10. Το Μυστικό του Σταυρίδη. Ο Νίκος Σταυρίδης είχε έναν μόνιμο αυτοσχεδιασμό σε όλες τις παραστάσεις του. Ποιος ήταν αυτός;
Α. Την τελευταία στιγμή έλεγε πάντα μια ατάκα που δεν υπήρχε στο έργο, κοιτάζοντας το κοινό.
Β. Πάντα έκανε μια γκριμάτσα προς τον υποβολέα.
Γ. Πάντα έκρυβε ένα σκηνικό αντικείμενο του συμπρωταγωνιστή του.
11. Η Τελευταία Λέξη του Χορν. Σε μια παράσταση που τελείωνε με έναν έντονο μονόλογο του Χορν, αυτός, αντί να πει την τελευταία λέξη του έργου, είπε:
Α. «Το τέλος.»
Β. Την ώρα που ήταν η τελευταία του ατάκα, της πρόσθεσε τη φράση: «…και τώρα, πάμε για σουβλάκια.»
Γ. Το όνομα της Έλλης Λαμπέτη.
12. Η Είσοδος του Κατράκη. Ο Μάνος Κατράκης, σε μια τραγωδία, έπρεπε να κάνει μια δραματική είσοδο. Ωστόσο, μπέρδεψε την πόρτα και βγήκε από…
Α. Την είσοδο του κοινού (Πάροδο).
Β. Την πόρτα του γυναικείου καμαρινιού.
Γ. Την πόρτα των τεχνικών.
13. Το «Δώρο» της Αρώνη. Η Μαίρη Αρώνη, γνωστή για τις ερμηνείες της και την επιβολή της, τι δώρισε σε έναν νεαρό, ντροπαλό ηθοποιό, λέγοντάς του «για να του φέρει γούρι»;
Α. Ένα ακριβό δαχτυλίδι.
Β. Ένα χρησιμοποιημένο της κραγιόν.
Γ. Ένα αυτόγραφο με μια σκληρή κριτική.
14. Ο Αυτοσχεδιασμός του Βλαχοπούλου (2). Σε μια επιθεώρηση, η Ρένα Βλαχοπούλου έπρεπε να τραγουδήσει. Κατά τη διάρκεια του τραγουδιού, τι απρόσμενο σκηνικό αντικείμενο έβγαλε από το φόρεμά της και άρχισε να χορεύει μαζί του;
Α. Ένα ψεύτικο κοτόπουλο.
Β. Έναν κουβά.
Γ. Ένα μεγάλο, ολόκληρο λάχανο.
15. Το Πρόβλημα του Κωνσταντάρα. Ο Λάμπρος Κωνσταντάρας, σε μια παράσταση, είχε πρόβλημα με τα δόντια του. Τι έκανε σε μια σκηνή όπου έπρεπε να γελάσει δυνατά;
Α. Έβγαλε την οδοντοστοιχία του, την έδειξε στο κοινό και τη φόρεσε ξανά, αυτοσχεδιάζοντας.
Β. Κάλυψε το στόμα του με το χέρι του.
Γ. Άλλαξε την ατάκα του, λέγοντας ότι πονάει το κεφάλι του.
Οι Απαντήσεις
- Β. Του έκοψαν όλες τις ατάκες για την ημέρα, αναγκάζοντάς τον να παίζει παντομίμα.
- Γ. Έβγαλε από την τσέπη του ένα κουδουνάκι και το χτύπησε, λέγοντας: «Κι αυτό είναι πιο σίγουρο!»
- Β. Της πέταξε κατά λάθος (;) έναν κουβά με νερό.
- Β. Ένα μεγάλο, παγωμένο ψάρι.
- Α. Της έκλεισε το τηλέφωνο, μιμούμενη τη φωνή του συζύγου της.
- Β. Άνοιξε μόνος του λίγο την κουρτίνα και άρχισε να μιλά στο κοινό, δίνοντάς τους εξηγήσεις.
- Β. Μια μεγάλη πέτρα τυλιγμένη σε αριστοκρατικό χαρτί.
- Γ. Του ψιθύρισε μια εξαιρετικά αστεία ατάκα που γνώριζε ότι θα τον έκανε να γελάσει.
- Β. Έβγαλε το παπούτσι της και το πέταξε με δύναμη στα παρασκήνια, κάνοντας έναν τρομερό σαματά.
- : Α. Την τελευταία στιγμή έλεγε πάντα μια ατάκα που δεν υπήρχε στο έργο, κοιτάζοντας το κοινό.
- Β. Την ώρα που ήταν η τελευταία του ατάκα, της πρόσθεσε τη φράση: «…και τώρα, πάμε για σουβλάκια.»
- Β. Την πόρτα του γυναικείου καμαρινιού. (Εμφανίστηκε ντυμένος με το κοστούμι του, σοκάροντας τις κυρίες.)
- Β. Ένα χρησιμοποιημένο της κραγιόν.
- Γ. Ένα μεγάλο, ολόκληρο λάχανο.
- Α. Έβγαλε την οδοντοστοιχία του, την έδειξε στο κοινό και τη φόρεσε ξανά, αυτοσχεδιάζοντας.
Πόσες από τις παραπάνω βρήκατε, απαντήστε στα σχόλια.
Ραντεβού την επόμενη Κυριακή με νέο θεατρικό κουίζ
Θεατρικά Κουΐζ της «Κ»: Τα άπλυτα του παρασκηνίου – μέρος 1o, 2ο, 3ο, 4ο, 5, 6ο













