Τα Labubu, τα λούτρινα “τερατάκια” με τα μεγάλα αυτιά και τα χαρακτηριστικά δόντια που δημιούργησε ο καλλιτέχνης Kasing Lung και διανέμει η κινεζική εταιρεία Pop Mart, έρχονται στους κινηματογράφους!
Σύμφωνα με δημοσιεύματα του Hollywood Reporter και του Variety, η Sony Pictures έκλεισε συμφωνία για την ανάπτυξη ταινίας μεγάλου μήκους βασισμένης στα Labubu, στοχεύοντας στη δημιουργία ενός νέου κινηματογραφικού franchise.
🌟 Το «Cute-Ugly» Φαινόμενο που Έγινε Συλλεκτική Μανία
Τα Labubu έχουν γίνει παγκόσμιο πολιτιστικό φαινόμενο, πυροδοτώντας μια συλλεκτική μανία που ξεπερνά τα όρια του παιχνιδιού:
-
Το Κυνήγι των “Blind Boxes”: Η Pop Mart αξιοποιεί την τακτική των «blind boxes» (μυστηριώδη κουτιά), όπου ο καταναλωτής αγοράζει τη συσκευασία χωρίς να γνωρίζει ποια συγκεκριμένη φιγούρα θα αποκτήσει. Αυτό δημιουργεί τεράστια ζήτηση, ουρές έξω από τα καταστήματα και μια δυναμική δευτερογενή αγορά, με σπάνιες φιγούρες να πωλούνται για πολλαπλάσια της αρχικής τους τιμής.
-
Star Power: Η δημοτικότητα των Labubu εκτοξεύτηκε όταν διάσημοι καλλιτέχνες, όπως η τραγουδίστρια Rihanna και η Lisa του νοτιοκορεατικού συγκροτήματος Blackpink, εμφανίστηκαν δημόσια με τις λούτρινες φιγούρες ως αξεσουάρ μόδας.
❓ Οι Πρώτες Λεπτομέρειες για την Ταινία
Αν και η Sony Pictures δεν έχει επιβεβαιώσει επίσημα τις πληροφορίες, το έργο βρίσκεται ήδη σε αρχικό στάδιο ανάπτυξης.
-
Είδος Ταινίας: Δεν έχει διευκρινιστεί ακόμα αν η ταινία θα είναι κινουμένων σχεδίων (animation) ή live-action με χρήση CGI, όπως το Sonic the Hedgehog.
-
Ομάδα Παραγωγής: Προς το παρόν, δεν έχουν ανακοινωθεί ο σκηνοθέτης, ο σεναριογράφος ή οι ηθοποιοί που θα συμμετάσχουν.
Η Sony Pictures έχει μακρά ιστορία στην παραγωγή μεγάλων franchises, έχοντας αναλάβει, μεταξύ άλλων, την κινηματογραφική σειρά «Jumanji» και την επιτυχημένη ταινία κινουμένων σχεδίων «KPop Demon Hunters» (για το Netflix). Η μεταφορά του Labubu αποτελεί την τελευταία προσθήκη στη νέα τάση του Χόλιγουντ να αξιοποιεί επιτυχημένα παιχνίδια και collectibles, ακολουθώντας την εμπορική επιτυχία ταινιών όπως η Barbie και το The LEGO Movie.
💡 Το Μέλλον: Από το Blind Box στο Box Office
Η πορεία του Labubu από ένα niche art toy σε ένα παγκόσμιο συλλεκτικό σύμβολο και πλέον σε τίτλο μεγάλου στούντιο, υπογραμμίζει τη δύναμη της σύγχρονης pop κουλτούρας και του “mystery box” marketing. Το project της Sony Pictures αναμένεται να αξιοποιήσει το ευρύ fanbase του Labubu, μετατρέποντας το “χαριτωμένο-τρομακτικό” σύμπαν των The Monsters (Labubu, Zimomo, Tycoco κ.ά.) σε μια νέα μεγάλη περιπέτεια!




.jpg&h=570&w=855&q=100&v=20250320&c=1)


