Τί ακριβώς θα «διερευνήσει» η Επιτροπή αχυρανθρώπων; | Άρθρο Πίτσα Στασινοπούλου

3521 Views
Τί ακριβώς θα «διερευνήσει» η Επιτροπή αχυρανθρώπων;  | Άρθρο Πίτσα Στασινοπούλου Τί ακριβώς θα «διερευνήσει» η Επιτροπή αχυρανθρώπων; | Άρθρο Πίτσα Στασινοπούλου

  
 Γράφει για την Κουλτουρόσουπα.

 
Ιδού η επίσημη είδηση: «Κατόπιν εντολής του Πρωθυπουργού, ο Υπουργός Επικρατείας κ. Γιώργος Γεραπετρίτης ανακοινώνει τη σύσταση Ειδικής Επιτροπής για τη διερεύνηση και ανάδειξη των συστημικών προβλημάτων και δυσλειτουργιών που οδήγησαν στη σιδηροδρομική τραγωδία των Τεμπών.


Η Επιτροπή είναι τριμελής και συμμετέχουν οι:
- Ιωάννης - Κωνσταντίνος Χαλκιάς, Επίτιμος Πρόεδρος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, ως Πρόεδρος.
- Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος, Καθηγητής Μεταφορών και Παραγωγής στο Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, ως μέλος.
- Βασίλειος Προφυλλίδης, Καθηγητής της Συγκοινωνιακής Τεχνικής στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, ως μέλος.
Η Επιτροπή θα επιτελέσει το έργο της στο συντομότερο δυνατό χρόνο και θα καλέσει τεχνικό προσωπικό, εμπειρογνώμονες ή όποιο άλλο πρόσωπο κρίνει απαραίτητο, προκειμένου να τη συνδράμουν».
 
Μάλιστα! Να σημειώσουμε εδώ έναν σημαντικότατο, κρυμμένο «αστερίσκο» που σκόπιμα αποκρύπτεται από το βιογραφικό του μέλους Α. Ζηλιασκόπουλου,ο οποίος διετέλεσε διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το 2010 μέχρι το 2015, μια περίοδος που συνδέεται με την τραγική υποβάθμιση της εταιρίας ως συνέπεια συνειδητών επιλογών του ιδίου βεβαίως. Καθώς επί των ημερών του, το προσωπικό των ελληνικών σιδηροδρόμων μειώθηκε δραματικά, ενώ ο ΟΣΕ προχώρησε σε απενεργοποίηση του Κέντρου Τηλεδιοίκησης του Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών (ΣΚΑ), του οποίου η προμήθεια κόστισε στο Ελληνικό δημόσιο και την Ευρωπαϊκή Ένωση 20 εκατ. ευρώ… Το πετυχημένο όμως στέλεχος – goldenboy αξιοποιήθηκε περαιτέρω το 2021 από την κυβέρνηση Μητσοτάκη, τοποθετούμενος ως πρόεδρος του γνωστού ΤΑΙΠΕΔ προκειμένου να συνεχίσει το θεάρεστο έργο των ιδιωτικοποιήσεων… Λαμπρότατο βιογραφικό που για προφανείς λόγους δεν παρατίθεται δίπλα στην ακαδημαϊκή ιδιότητα, μένοντας «μουλωχτά» στη σκιά…
 


Διότι πρακτικά σημαίνει ότι το μέλος της ελεγκτικής επιτροπής καλείται να ελέγξει τον… εαυτό του, να διερευνήσει και να αναδείξει τις ευθύνες… «εμού του ιδίου», να κρίνει τον… εαυτό του για ενέργειες που έπραξε την κρίσιμη καθοριστική περίοδο της υποβάθμισης του ΟΣΕ, να ανακαλύψει ως «λαγωνικό» τα λάθη και τις παραλείψεις του… ιδίου, που συνέβαλαν στο διαρκές έγκλημα με κατάληξη μια πολύνεκρη τραγωδία χωρίς προηγούμενο! Που ηθικά σημαίνει ένας ανήκουστος, αδιανόητος, θρασύτατος ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ, επίσης χωρίς προηγούμενο, ως συνέχεια μιας συμφοράς που βύθισε κάθε πολίτη τούτης της χώρας στο πένθος και η οδύνη για δεκάδες αδικοχαμένες ζωές νέων κυρίως παιδιών  είναι ακόμα νωπή και αιμορραγεί, ενώ πολλούς θα τους στοιχειώνει εφ’ όρου ζωής…
 
Μια επιλογή προσώπου ουδόλως τυχαία που επιβεβαιώνει με τρόπο αδιαμφισβήτητο την κατεύθυνση της «διερεύνησης»… Η οποία άλλωστε δόθηκε επίσημα, ολοκάθαρα (και αδιάντροπα) εξ αρχής δια στόματος πρωθυπουργού σε ρόλο ανώτατου δικαστή, αποδίδοντας τις ευθύνες του δυστυχήματος σε «τραγικό ανθρώπινο λάθος» με ένα «κυρίως» μπροστά για ξεκάρφωμα και με σαφέστατο υπότιτλο: «Το πιάσατε το υπονοούμενο φερέφωνα, υπουργοί, δημοσιογράφοι και λοιποί παρατρεχάμενοι; Στοχοποιείστε πάση θυσία και με κάθε τρόπο τον σταθμάρχη και το λάθος του σε πρώτο φωτισμένο πλάνο κι αφήστε τέρμα πίσω στο πολύ βάθος, ίσα να αχνοφαίνονται στη σκιά με ψελλίσματα και υπονοούμενα οι κρίσιμες παραλείψεις του κράτους, απλά για την αληθοφάνεια και μη μας πάρουν στο κυνήγι με τις πέτρες... Μόνο αν καταφέρουμε να εστιάσουμε αποκλειστικά στον ανθρώπινο παράγοντα και φορτώσουμε όλες τις ευθύνες στον σταθμάρχη, υπάρχει μια μικρή ελπίδα να τη σκαπουλάρουμε για τις εκλογές… Το καταλάβατε ρεμάλια;;;»
 
Και βεβαίως το κατάλαβαν, αλίμονο! Όταν ακούγονται οι μαγικές λέξεις «εκλογές- εξουσία- καρέκλα- μίζα- ρουσφέτι- επιδότηση» και μερικές ακόμα σχετικές, οι παθολογικά κρετίνοι ως εκ θαύματος αναβαθμίζονται σε σπίρτα αναμμένα και στον τομέα της διαφθοράς πιάνουν πουλιά στο αέρα! Άσε που οι εκπρόσωποι της τέταρτης εξουσίας έχουν ταϊστεί μέχρι σκασμού για την υποταγή τους κι αν τολμούν ας παρακούσουν το γαλαντόμο αφεντικό, που φυσικά αν δεν στηρίξουν για να παραμείνει στην καρέκλα, τέρμα τα χρυσά κουτάλια! Οπότε λογικότατα ο φιλοκυβερνητικός, μιντιακός περίγυρος των αυλικών επιδόθηκε φιλότιμα σε λυσσαλέα προώθηση της πρωθυπουργικής εκδοχής- εντολής για «ανθρώπινο λάθος του σταθμάρχη», υποβαθμίζοντας προκλητικά τις τεράστιες πολιτικές ευθύνες για την διάλυση των σιδηροδρόμων με τις εγκληματικές ελλείψεις εν γνώσει τους και στα πλαίσια του οργανωμένου σχεδίου παραπλάνησης εν όψει εκλογών παραγγέλθηκε και η εν λόγω «επιτροπή Γεραπετρίτη»…
 


Διότι το πλήγμα που δέχθηκε η κυβέρνηση παραμονές εκλογών από την ασύλληπτη τραγωδία και όσα αδιανόητα έφερε στο φως, κινδυνεύει να της στοιχίσει την εξουσία… και καθώς είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ έγνοια που τους καίει πραγματικά, όφειλαν για τα προσχήματα  με κάποιον τρόπο να ρίξουν στάχτη στα μάτια της κοινής γνώμης ότι τάχα «συγκλονίστηκαν από τη συμφορά», ότι τάχα «θα βάλουν το μαχαίρι στο κόκκαλο», ότι τάχα «ο υπουργός παραιτήθηκε από… ευθιξία», ότι τάχα «θα αποδοθούν ευθύνες και οι υπαίτιοι θα τιμωρηθούν παραδειγματικά όσο ψηλά κι αν βρίσκονται», γιατί όλα τα παραμύθια έχουν τον ίδιο επίλογο και το ίδιο «ηθικό δίδαγμα», άσχετα που η χιλιοειπωμένη κασέτα από την πολυχρησία είναι για πέταμα… Όφειλαν λοιπόν για τις προεκλογικές σκοπιμότητες και μόνο, ώστε κάπως να ημερέψουν την οργισμένη κοινή γνώμη που δυστυχώς για τα σχέδιά τους ΔΕΝ μάσησε περί «ανθρωπίνου λάθους» όσο κι αν ξελαρυγγίστηκαν οι παπαγάλοι, να στήσουν μια επιτροπή «διακομματική»- αλλά… άνευ αποδοχής και έγκρισης των κομμάτων της βουλής- με σκοπό να «διερευνήσει τα αίτια»!
 
Κι αναρωτιέται ο έρμος πολίτης με το καμένο μυαλό που του άφησαν: Για ΠΟΙΑ αίτια ακριβώς δήθεν ψάχνετε τομάρια;;;Γι αυτά που σας έχουν περιγράψει με το νι και με το σίγμα σε απανωτές καταγγελίες τα τελευταία χρόνια οι εργαζόμενοι του ΟΣΕ;; Γι αυτά που εξαιτίας τους παραιτήθηκε, αφού σας ενημέρωσε γραπτώς, λεπτομερώς και επισήμως, ο πρόεδρος της σχετικής επιτροπής των (ανύπαρκτων) συστημάτων ασφαλείας;; Γι αυτά που μόλις ένα μήνα πριν με πολλοστή επιστολή στον αρμόδιο υπουργό οι εργαζόμενοι κραύγαζαν για τους κινδύνους από την πλήρη έλλειψη ελέγχου και προανήγγειλαν θανατηφόρο ατύχημα;; Γι αυτά που μόλις 15 μέρες πριν η Ευρωπαϊκή Ένωση έσερνε τη χώρα στα δικαστήρια με ανάλογα πρόστιμα για μη συμμόρφωση με τους κανόνες ασφαλείας στις σιδηροδρομικές υποδομές;; Άραγε ποια «άγνωστα» αίτια θα ερευνήσετε υποκριτές, όταν τα ΠΑΝΤΑ μέχρι κεραίας ήταν προ πολλού γνωστά στους θεόκουφους αρμόδιους;;
 
Πώς τολμάτε ασυνείδητοι εν μέσω νωπού πένθους να εμπαίζετε τόσο αισχρά τον πολίτη, ότι δήθεν με παρόμοια σύνθεση επιτροπής και μέλος έναν βαριά εμπλεκόμενο στις τραγικές ευθύνες, θα «αναδείξετε προβλήματα και δυσλειτουργίες που οδήγησαν στην τραγωδία»;; Με ποιο δικαίωμα προσβάλλετε κατά συρροή όχι μόνο τη νοημοσύνη μας αλλά και τους αδικοχαμένους εξ αιτίας σας νεκρούς, ενώ το δίκαιο επιβάλλει να δικαστείτε άπαντες για ΕΓΚΛΗΜΑ;;Πότε επιτέλους θα αντιληφθείτε ότι η ΜΟΝΗ και ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ «δυσλειτουργία» στη χώρα είναι η άθλια διοίκηση που ασκείτε όλοι σας;; Μάλλον όταν αντιληφθούμε και όλοι εμείς οι  πολίτες ότι το ΜΟΝΟ και ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ «ανθρώπινο λάθος» είναι η ψήφος μας στην κάλπη για να εκλέγουμε αχρείους σε βαθμό εγκληματικό!

Φωτογραφικό υλικό





Αρθρογραφος

Πίτσα Στασινοπούλου
Πίτσα Στασινοπούλου

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

1 Comments

  1. <strong>βρωμα</strong>
    βρωμα
    ζεισ με το αιμα και ανασενεισ με τουσ νεκρουσ καθε ειδηδη ειναι για σενα ευκαιρια να προβληθεισ με τσ μαλακιεσ που γραφεισ παλιογρια

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
Η Σωφέρ Θεάτρου συνομιλεί με την Αποστολία Γκούτη (Ρόζα Εσκενάζυ, η βασίλισσα του ρεμπέτικου) | Σκηνής Διάλογοι
Η Σωφέρ Θεάτρου συνομιλεί με την Αποστολία Γκούτη (Ρόζα Εσκενάζυ, η βασίλισσα του ρεμπέτικου) | Σκηνής Διάλογοι
με 0 Σχόλια 1683 Views

 Η Σωφέρ Θεάτρου συνομιλεί με τη μουσικό, τραγουδίστρια και δασκάλα φωνητικής και τραγουδιού, Αποστολία Γκούτη, για την παράσταση «Ρόζα Εσκενάζυ, η βασίλισσα του ρεμπέτικου» και για την πρώτη εμφάνισή της στη θεατρική σκηνή.

Περισσότερα ...

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη