
Αναρωτώμενος τι ήταν αυτό που θα μπορούσε να αναζωογονήσει την ταλαιπωρημένη αγορά της πόλης, σύστησε στο καταναλωτικό κοινό την πρωτότυπη ιδέα των “ρούχων με το κιλό”, ρούχων, δηλαδή, που τα αγοράζει κανείς όχι σε μια προσχεδιασμένη, fixed τιμή, αλλά σε κόστος που διαμορφώνεται βάσει του πραγματικού βάρους του ενδύματος (20 ευρώ το κιλό).
Η τολμηρή αυτή ιδέα έγινε πραγματικότητα και, καταθέτοντας το ιδιαίτερο μεράκι και την πίστη του στην προοπτική αυτή, ο Θανάσης Πετρίδης απέκτησε γρήγορα θαυμαστές και διαπίστωσε ότι οι πιστοί πελάτες, που εμπιστεύονταν την ποιότητα των ενδυμάτων του, αυξάνονταν βαθμιαία!

Μέσα από καθημερινές παραλαβές ενδυμάτων, που προέρχονται από stock αποθέματα μεγάλων ευρωπαϊκών καταστημάτων, και μέσα από συνεχόμενη προβολή και υποστήριξη και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το κατάστημα “ΔΥΟ”, (όπως βαπτίστηκε από την αριθμοδότηση της οδού στην οποία βρίσκεται), απέκτησε από την πρώτη στιγμή της λειτουργίας του τη δική του ταυτότητα και προσωπικότητα
Ο ίδιος ο Θανάσης Πετρίδης, μάλιστα, καθιερώθηκε στο χώρο της αγοράς της Θεσσαλονίκης, ως ο πρωτεργάτης στην πώληση των “Ρούχων με το κιλό”, μιας ιδέας που -όπως ήταν αναμενόμενο- συνάντησε, ωστόσο, και πολλούς αντιγραφείς και μιμητές, με πανομοιότυπης λογικής και αισθητικής καταστήματα, που άνοιγαν σε όλη την Ελλάδα.

5 χρόνια μετά, η επιχείρηση εξακολουθεί να συνιστά αγαπημένο προορισμό πολλών καταναλωτών, προτείνοντας οικονομικές ιδέες ένδυσης για τον άντρα, τη γυναίκα και το παιδί και
συστήνοντας ουσιαστικά τη “λύση στην κρίση”.
.
.
Φωτογραφικό υλικό