Από τη στήλη Artύσιμο του Γιάννη Κυφωνίδη
Αλήθεια θα μπορούσατε να αναγνωρίσετε έναν κινηματογραφικό χαρακτήρα ή λογοτεχνικό ήρωα ανάμεσα στους ανθρώπους που περπατούν στους δρόμους ανάμεσά σας;
Και μήπως τελικά ένα σενάριο είναι η ζωή μας;
Εάν ο διάσημος Ιρλανδός συγγραφέας Μπράμ Στόκερ ζούσε στην εποχή μας και επισκεπτόταν τη Θεσσαλονίκη θα αναγνώριζε στο πρόσωπο και το σώμα αυτού του νεαρού της φωτογραφίας που εθεάθη στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, το χαρακτήρα που τον ενέπνευσε όσο κανείς άλλος, το Βλαντ Τέπες ή αλλιώς Κόμη Δράκουλα.
Ο Αβραάμ “Μπραμ” Στόκερ ήταν Ιρλανδός συγγραφέας τρόμου που γεννήθηκε στις 8 Νοεμβρίου του 1847 στο Κλοντάρφ της Ιρλανδίας και πέθανε στις 20 Απριλίου του 1912 στο Λονδίνο της Αγγλίας.
Ο Στόκερ το 1878, έγραφε κριτικές θεάτρων στην εφημερίδα The Dublin Mail, που ο ιδιοκτήτης της ήταν ο συγγραφέας τρόμου Τζόσεφ Σέρινταν λε Φανού και προφανώς αυτό τον επηρέασε καταλυτικά. Το 1878 παντρεύτηκε την Φλόρενς Μπάλκομπ, που ήταν πρώην σύζυγος του Όσκαρ Ουάιλντ. Το ζευγάρι μετακόμισε στο Λονδίνο, όπου ο Στόκερ έγινε για 27 χρόνια διευθυντής επιχειρήσεων του Θεάτρου Λυσόμ, ιδιοκτησία του Άγγλου ηθοποιού και φίλου του Στόκερ, Χένρι Ίρβινγκ. Ο Στόκερ απέκτησε ένα μονάχα παιδί, τον Ίρβινγκ Νοέλ Στόκερ, που γεννήθηκε στις 31 Δεκεμβρίου το 1879.
Ως γνωστόν ο Στόκερ αναγνωρίζεται περισσότερο για τη συγγραφή του διάσημου μυθιστορήματος τρόμου Δράκουλας. Ο Στόκερ, για να γράψει το “Δράκουλας”, εμπνεύστηκε από έργα των Έμιλι Γκέραρντ (Transylvania Superstitions), Τζον Γουίλιαμ Πολιντόρι (The Vampyre) και Τζόσεφ Σέρινταν λε Φανού (Carmilla).
Η ιστορία του Δράκουλα είναι γραμμένη σε επιστολική μορφή, ως μια σειρά γραμμάτων, καταχωρήσεων ημερολογίου και καταχωρήσεων ημερολογίων πλοίων, των οποίων οι αφηγητές είναι οι πρωταγωνιστές του μυθιστορήματος. Μερικές φορές η ιστορία συμπληρώνεται με αποκόμματα εφημερίδων που αφηγούνται γεγονότα που συνέβησαν χωρίς την παρουσία κάποιου άμεσου μάρτυρα. Τα γεγονότα που απεικονίζονται στο μυθιστόρημα λαμβάνουν χώρα κατά χρονολογική σειρά, κυρίως στην Αγγλία και την Τρανσυλβανία κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1890, μέσα στην ίδια χρονιά μεταξύ 3 Μαΐου και 6 Νοεμβρίου. Ένα σύντομο σημείωμα βρίσκεται στο τέλος του τελευταίου κεφαλαίου γραμμένο 7 χρόνια μετά τα γεγονότα που περιγράφονται στο μυθιστόρημα.

Εμείς συναντήσαμε τη νεανική ποπ εκδοχή του “Κόμη” στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και μάλιστα στο κεντρικό δρόμο της Εγνατίας οδού και απέναντι από Εκκλησία.
Κάπνιζε και άκουγε μουσική από το handsfree του iphone κινητού του.
Φαινόταν να έχει ραντεβού καθώς κοιτούσε διαρκώς το ρολόι του.
Ηταν φιλικός και δεν είχε πρόβλημα με τον κόσμο. Το αντίθετο, καθώς έδειχνε προσεγγίσιμος.
Η ένδυση και η υπόδυσή του ήταν ένας συνδυασμός κλασικού και goth.
Ταίριαζε με το κυρίαρχο σκηνικό και αναδείκνυε μία εντελώς διαφορετική κουλτούρα…!!!
Φωτογραφικό υλικό