Στο σταθμό της Καλαμαριάς έφτασε, έστω και με καθυστέρηση δύο ωρών, ο μετροπόντικας «Φρίξος», ο οποίος ολοκλήρωσε τη διάνοιξη της σήραγγας.
Η καθυστέρηση δεν είχε να κάνει με τις λειτουργίες του μετροπόντικα, αλλά με τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν από τα ξημερώματα στη Θεσσαλονίκη και είχαν ως αποτέλεσμα να πέσει μια κολώνα της ΔΕΗ που τροφοδοτεί με ρεύμα την περιοχή.
Σε ό,τι αφορά τη βασική γραμμή, ο κ. Σπίρτζης επανέλαβε ότι τον Νοέμβριο του 2020 το έργο θα δοθεί στους πολίτες και υπενθύμισε ότι το 2019 η βασική γραμμή (έως το Συντριβάνι) και η επέκταση προς Καλαμαριά θα μπουν σε δοκιμαστική λειτουργία.
«Μέχρι τότε ο ΟΑΣΘ θα έχει μπορέσει να ξεπεράσει τα προβλήματα που παρέλαβε από την προηγούμενη διοίκηση, θα έχει εκσυγχρονίσει το στόλο του και το μητροπολιτικό κέντρο της Θεσσαλονίκης θα έχει τις αστικές συγκοινωνίες που όφειλε να έχει εδώ και πάρα πολλά χρόνια», υπογράμμισε.
Τέλος, ο κ. Σπίρτζης υπολόγισε το κόστος κατασκευής των δύο επεκτάσεων του μετρό Θεσσαλονίκης προς τα δυτικά, μαζί με την επέκταση προς το αεροδρόμιο «Μακεδονία» στο ποσό του ενός με 1,3 δισ. ευρώ, σημειώνοντας πως η γραμμή προς το αεροδρόμιο θα είναι υπέργεια.
Φωτογραφικό υλικό