Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με τον Δήμο Θεσσαλονίκης και την Ιερά Μητρόπολη Θεσσαλονίκης, προβάλλει τη Μεγάλη Εβδομάδα στην πόλη μέσω δύο νέων παραγωγών, αναδεικνύοντας τον θρησκευτικό και πολιτιστικό πλούτο της Θεσσαλονίκης ενόψει του Πάσχα.
- Η πρώτη παραγωγή προσκαλεί τους επισκέπτες να ανακαλύψουν τη Θεσσαλονίκη ως ένα μοναδικό σταυροδρόμι θρησκευτικών και πολιτιστικών παραδόσεων, εστιάζοντας στην πλούσια ιστορία της και τα εορταστικά δρώμενα του Πάσχα. Παράλληλα, προσφέρει μια σπάνια ευκαιρία να βιώσουν τη ζωντανή πνευματικότητα της χριστιανικής πίστης, παρακολουθώντας τις ιερές τελετές μέσα σε επιβλητικές βυζαντινές εκκλησίες που αποτελούν μνημεία παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO.
- Η δεύτερη παραγωγή αποτελεί μια πρόσκληση σε ένα πνευματικό ταξίδι, σχεδιασμένο για όσους επιθυμούν να βιώσουν την αυθεντική κατάνυξη και την ένωση της κοινής πίστης. Προσφέρει τη μοναδική ευκαιρία να συμμετάσχουν στο θρησκευτικό συναίσθημα της Μεγάλης Εβδομάδας και να συμμετάσχουν στην αναβίωση της συγκλονιστικής Συνάντησης των Πέντε Επιταφίων τη Μεγάλη Παρασκευή στην πλατεία Αριστοτέλους, ένα γεγονός που προσφέρει μια ανεπανάληπτη πνευματική εμπειρία.
Και οι δύο παραγωγές ήδη προβάλλονται σε εννέα χώρες: Αγγλία, Ρουμανία, Σερβία, Βουλγαρία, Βόρεια Μακεδονία, Πολωνία, Γερμανία, Αυστρία και Ιταλία, καθώς και από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης του Γραφείου Προσκυνηματικού Τουρισμού της Ιεράς Μητρόπολης Θεσσαλονίκης.
Για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική επικοινωνία με το κοινό κάθε χώρας, οι παραγωγές μεταφράστηκαν στις αντίστοιχες γλώσσες.
Η κινηματογράφηση πραγματοποιήθηκε το 2024 από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης, σε μια συντονισμένη προσπάθεια καταγραφής και αρχειοθέτησης τόσο των εκκλησιαστικών μνημείων όσο και των πολιτιστικών στοιχείων της πόλης. Η δημιουργία αυτής της βάσης δεδομένων επιτρέπει την παραγωγή προωθητικού υλικού, με στόχο την προσέλκυση τουριστών, ιδιαίτερα από τα Βαλκάνια, για να επισκεφθούν την πόλη και να βιώσουν τις Άγιες Μέρες του Πάσχα.
Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης επενδύει συνεχώς στην προώθηση της πόλης ως έναν σημαντικό θρησκευτικό και πολιτιστικό προορισμό, και η Λατρευτική Εβδομάδα αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για την παρουσίαση της μοναδικότητας της Θεσσαλονίκης σε ολόκληρο τον κόσμο.
Ακολουθεί το link με τις 13 καμπάνιες στις 9 χώρες: https://linktr.ee/easterinthessaloniki