Είχαν να το λένε όσοι την είδαν να κάνει τα πρώτα της βήματα -ακόμη και ως σπουδάστρια στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου- για τη φρεσκάδα, τον αέρα, τη λεπτεπίλεπτη γοητεία, την αύρα μιας σταρ που έφερνε μαζί της. Η Τζένη Καρέζη, πολύ γρήγορα, πατώντας το πόδι της στο θεατρικό σανίδι, δίπλα στη Μελίνα Μερκούρη, και μπαίνοντας στα πλατό ως πρωταγωνίστρια, χωρίς να έχει άλλη κινηματογραφική εμπειρία, στην τεράστια επιτυχία και πλέον κλασική «Λατέρνα, Φτώχεια και Φιλότιμο», δίπλα στα ιερά τέρατα Μίμη Φωτόπουλο και Βασίλη Αυλωνίτη, αλλά και στην αποκάλυψη ενός νέου ζεν πρεμιέ, του Αλέκου Αλεξανδράκη, μάλλον δεν είχε καταλάβει ακόμη τους δρόμους της δόξας που ανοίγονταν μπροστά της.
Άλλωστε, η Τζένη Καρέζη ήταν μία ηθοποιός, μία προσωπικότητα που μπορεί να είχε το ταλέντο, την παρουσία ενός ανθρώπου που χάριζε λάμψη και χάρη, αλλά ωρίμασε σταδιακά. Από μία ξεχωριστή ενζενί, έγινε μία καταξιωμένη πρωταγωνίστρια του παλιού ελληνικού σινεμά, μέστωσε υποκριτικά, έπεσε στα βαθιά του θεάτρου, αλλά και της πολιτικής, κάτι στο οποίο συνέβαλε και ο δεύτερος σύζυγός της, Κώστας Καζάκος, με τον οποίο αισθάνθηκε «ολοκληρωμένη γυναίκα», όπως είχε πει η ίδια.
Φωτογραφικό υλικό