12601




Από τη στήλη «Στον παλμό των φουαγιέ» της Πίτσας Στασινοπούλου για την Κουλτουρόσουπα.
Μία είναι η διαβόητη Σάσα και δεν μπερδεύεται με καμία! Κι αν κάποιος αγνοεί περί τίνος πρόκειται, δεν έχει παρά να ανοίξει το λεξικό στο λήμμα «θράσος» και δίπλα ακριβώς θα βρει τη φωτογραφία της ξανθιάς τηλεπερσόνας που έκανε καριέρα με βασικό προσόν την αναίδεια- άσχετα που την πουλά ως ντεμέκ «αυθεντικότητα», όπως άλλωστε κάθε αγενής- κακοήθης- θρασύς, χρησιμοποιώντας μια σπουδαία αξία ως φτηνό φερετζέ της κακοψυχιάς του… Από όπου κι αν πέρασε τηλεοπτικά η τσαμπουκαλού Σάσα Σταμάτη που όλα τα σφάζει κι όλα τα μαχαιρώνει, δεν υπήρξε περίπτωση να μην αφήσει τον δύσοσμο «λεκέ» της, με βιτριολικά σχόλια, αδιάκριτες ερωτήσεις, αγενείς τοποθετήσεις, εκρήξεις κατινιάς, απαξίωση προσώπων, προκλητικό σνομπισμό και λοιπά απωθητικά αλλά άκρως ευπώλητα στον τηλεοπτικό βόρβορο, εξ ου και η κατά καιρούς παραμονή της σε κανάλια- μέχρι που η ανοχή εξαντλούνταν κι έπαιρνε πόδι… καθότι δεν ήταν όλοι εκπαιδευμένοι Βούδες – τέρατα ψυχραιμίας για να αντέξουν το απύλωτο άνευ ορίων στόμα της, οπότε το σουτάρισμα ήταν μονόδρομος γιατί καλά τα νούμερα, αλλά σαν την ψυχική υγεία δεν έχει!

Την θυμόμαστε από το πάνελ των ΣκορδοΛιαγκαίων με τις ανεκδιήγητες ατάκες της να συναγωνίζονται την καφρίλα του Λιάγκα… από τις αμίμητες συνεντεύξεις της με καλλιτέχνες που είναι απορίας άξιο πώς την ανέχονταν… από τη δική της εκπομπή για ένα σύντομο φεγγάρι που πέρασε ως σίφουνας σαρωτικός του ήθους… από τη συμμετοχή της σε λογής τηλεπαιχνίδια «σελέμπριτι» προκαλώντας επί τούτου μπάχαλο δήθεν «χάριν αστειότητος»…από τα περάσματά της γενικώς ως «καλεσμένη» για να επιδείξει το μακρύ της μπόι και τον αναιδή της λόγο… Τη θυμόμαστε δε πρόσφατα από τη συμμετοχή της στο «λαμπερό» τραγουδιστικό (ο θεός να το κάνει) σώου J2US ή αλλιώς «το κλουβί με τις τρελές (άφωνες)», όπου πέραν του θεσπέσιου τραγουδιστικού ταλέντου- ακόμα πληρώνουμε τα νοσήλεια στον ωριλά- μεγαλούργησε με ρεσιτάλ θρασύτατης κατινιάς μέχρι που πήρε κι από κει πόδι (φαντάσου, ούτε ο… καλός σκοπός του φιλάνθρωπου Κοκλώ την άντεξε!) κι οι συντελεστές ακόμα φτύνουν τον κόρφο τους με το καψόνι που τους έλαχε!

Μέχρι που η… ασυγκράτητη «καλλιτεχνική» φιλοδοξία την οδήγησε στο θέατρο, προκειμένου να επεκτείνει ευρύτερα τα επιτυχημένα «ρεσιτάλ» της ως κατέχουσα άριστα την τεχνογνωσία! Επιλέγοντας εν προκειμένω έναν πιασάρικο ρόλο κομμένο στα μέτρα της- έστω και… εκτός διανομής- σε σατιρική παράσταση σταντ απ με τον Χριστόφορο Ζαραλίκο… αυτόν του τραμπούκου! Που βέβαια μόνο «κόντρα ρόλο» δεν τον λες, για την ακρίβεια «παλιά μου τέχνη κόσκινο», που φυσικά δεν απαίτησε ούτε υποκριτικό ταλέντο, ούτε την παραμικρή προσπάθεια… καθώς εν μέσω παράστασης μπούκαρε κυριολεκτικά στη σκηνή με κανά δυο συνοδούς του φυράματός της και την διέκοψε, διότι, λέει, η σάτιρα έθιξε το αφεντικό της (της κατηγορίας «λουλούδι του μπαξέ») κι αυτή ως εντεταλμένη προστάτις όφειλε να διαφυλάξει την τιμή του από τον… σάτυρο ηθοποιό με τον τρόπο που ξέρει καλύτερα! Ήτοι τσαμπουκάς, μαγκιά, θρασύτητα, επιθετικότητα, βρισίδι, από μια θερμοκέφαλη με φασιστική νοοτροπία, που το είδε αίφνης «εξουσία του σελέμπριτι» έστω και της συνομοταξίας των σουργελοειδών…
Βεβαίως πήρε ΚΑΙ από κει πόδι καθώς οι ίδιοι οι θεατές την οδήγησαν «καροτσάκι» στην έξοδο, ενώ με την κατακραυγή που ξέσπασε, αφενός εισέπραξε το κράξιμο της ζωής της για το «τίποτα» μιας αναιδούς ασήμαντης περσόνας, κι αφετέρου εξασφάλισε στο θύμα της Ζαραλίκο ανέλπιστη διαφήμιση συν μπόλικο επιπλέον σατιρικό υλικό, που είμαι σίγουρη ότι κρυφά της άναψε λαμπάδα! Ωστόσο, επειδή οι άνθρωποι της κατηγορίας της είναι ανεξέλεγκτοι χωρίς συναίσθηση ορίων και φραγμών, αντί να αποσυρθεί ένα διάστημα έστω από την πιάτσα προκειμένου να αποφύγει την πρόκληση και να αξιολογήσει την κατάπτυστη συμπεριφορά της, συνέχισε ακάθεκτη σαν να μην τρέχει κάστανο, επισκεπτόμενη στο καπάκι την παράσταση «Ο κουρέας της Σεβίλλης» στο θέατρο Ακροπόλ με πρωταγωνιστές τους Β. Χαραλαμπόπουλο και Φ. Μουρατίδη, όπου περιχαρής και άνετη στρογγυλοκάθισε στην πρώτη σειρά- σελέμπριτι γαρ- μόνο που την περίμενε μια μικρή χαριτωμένη έκπληξη…
Την πλησίασε η ταξιθέτρια και διακριτικά (άγνωστη λέξη για την αναιδή) της ψιθύρισε στο αυτί δυο… φωνήεντα, ήτοι «μου μήνυσε ο Χαραλαμπόπουλος ότι αν δεν φύγεις δεν θα βγει να παίξει», οπότε τί να κάνει η κυρά Σάσα; Να ανεβεί κι εδώ στη σκηνή να ξαναπαίξει τον τραμπούκο και να ξεφωνίσει τον διώκτη της; Σου λέει «κι αν δεν πάρω χειροκρότημα;», «κι αν δεν τα καταφέρω χωρίς βοηθούς;», «κι αν με κράξουν ατάλαντη οι κριτικοί;»… «Άστο καλύτερα, άλλη φορά που θα ΄χω μεγαλύτερα κέφια» κι αποχώρησε σαν βρεγμένη γάτα, σιχτιρίζοντας την ώρα και τη στιγμή που αποφάσισε θεατρική έξοδο, καταδεχόμενη ως «επώνυμη» να… τιμήσει τους αχρείους και τζάμπα η κόμμωση και το σκουλαρίκι για τα μούτρα τους! Εννοείται ότι ενόσω βρισκόταν στην αίθουσα, καθισμένη ξεδιάντροπα μπροστά- μπροστά ώστε να προκαλέσει αρκούντως η «άνετη», το σούσουρο που βούιζε δίπλα της, τα λοξά βλέμματα, τα υπόκωφα σχόλια, τα γεμάτα σημασία νοήματα για το σούργελο που ήδη έκραξαν με την ψυχή τους στο διαδίκτυο, πέρασαν δίπλα από το αδιάβροχο πετσί της και δεν την άγγιξε σταγόνα! Διότι είπαμε: τους χοντρόπετσους του είδους της τους φτύνεις και πιστεύουν ότι βρέχει ανοίγοντας απαθείς ομπρέλα και ξόδευε εσύ σάλιο μέχρι να αφυδατωθείς…

Μπράβο λοιπόν στον Βασίλη Χαραλαμπόπουλο που έπραξε το αυτονόητο, δίνοντας «σήμα» σε όλο τον θεατρικό χώρο, ότι κάποια τσόκαρα- «Σάσες» που έμαθαν να ισοπεδώνουν τα πάντα κάτω από τα σινιέ παπούτσια τους, φέρονται όπου βρεθούν αδιακρίτως με προκλητικό θράσος, εκδηλώνουν κατάπτυστη φασιστική νοοτροπία και μοιραία ΔΕΝ σέβονται τη σπουδαία θεατρική τέχνη, την κοπιώδη δουλειά του ηθοποιού επί σκηνής, το ανυποψίαστο κοινό των συνθεατών… ΔΕΝ δικαιούνται σεβασμού από τους συντελεστές κι άρα είναι ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΙ σε μια θεατρική αίθουσα, τελεία και παύλα! Ένα «προνόμιο» που η (κάθε)γελοία Σάσα κέρδισε επάξια με τη χυδαία συμπεριφορά της και μεταξύ μας, ζήτημα να το «αξιώθηκαν» κανά- δυο θεατρικοί κριτικοί μόνο που υπερέβησαν τα εσκαμμένα, χυδαιολογώντας εμμονικά στα γραφτά τους… Αντίθετα η Σταμάτη θα καταγραφεί στα θεατρικά χρονικάως πρωτοπόρος personanongrata στον χώρο εξαιτίας του τραμπουκισμού της, τρώγοντας «πόρτα στη μούρη» για να μιλήσουμε στην κομψή γλώσσα της, εφόσον η ίδια με τα ανύπαρκτα όρια, το ανύπαρκτο ήθος, την ανύπαρκτη τσίπα, αδυνατεί να συναισθανθεί το μέγεθος της ξεφτίλας της…

Οποία τιμή! Να την βλέπουν οι θεατρικοί, να θυμούνται την εμετική καφρίλα της, να τους ανακατώνεται το στομάχι, να την σηκώνουν από την καρέκλα μέσα στον κόσμο και να την στέλνουν πακέτο πίσω με συνοπτικές διαδικασίες! Το λες και δικαιοσύνη πληρωμένη με το ίδιο νόμισμα κι «αν σ’ αρέσει μπάρμπα Λάμπρο ξαναπέρνα από την Άνδρο» που λέει κι η παροιμία… Αν και διατηρώ αμφιβολίες κατά πόσο θα τσούξει χοντρόπετσα τομάρια σαν ελόγου της, αλλά είναι η πλέον ενδεδειγμένη υγιής αντίδραση, αποδίδοντας τα του Καίσαρος τω Καίσαρι, γιατί ΝΑΙ, όλα εδώ (πρέπει να) πληρώνονται! Ξανά μπράβο Βασίλη με την ελπίδα το μήνυμα να ελήφθη από τους συναδέλφους σου, μήπως κάποια κουτσαβάκια της πλάκας συνέλθουν κι αρχίσει να αραιώνει η μπόχα της χυδαιότητας που μας έπνιξε!
.
Ακολουθήστε το Kulturosupa.gr στα social media
..




