.
Γράφει για την Κουλτουρόσουπα.
.
Από τη στήλη «ΣΤΟΝ ΠΑΛΜΟ ΤΩΝ ΦΟΥΑΓΙΕ»
Είναι προφανές ότι αφορμή για το παρόν άρθρο έδωσαν τα επεισόδια στην πρεμιέρα της παράστασης του Γιώργου Κιμούλη στο θέατρο Αμαλία… όπου (για τους μη γνωρίζοντες) καμιά 30ριά νεαροί και νεαρές με πανό και συνθήματα απέναντι από την είσοδο του θεάτρου, κραύγαζαν εναντίον του ηθοποιού με υβριστικούς χαρακτηρισμούς, μοίραζαν ενημερωτικά φυλλάδια, πετούσαν φέιγ βολάν, κατηγορούσαν τους θεατές που προσήλθαμε στην παράσταση ως «συνενόχους» (!)… Δεν αρκέστηκαν όμως στην παρούσα διαμαρτυρία -απολύτως θεμιτή σε δημοκρατικό καθεστώς- καθώς με το ξεκίνημα της παράστασης οι κραυγές απέξω εντάθηκαν σε σημείο να φτάνουν στην αίθουσα όπου ήταν αδύνατο να συγκεντρωθείς για την παρακολούθηση, ενώ κάποια στιγμή που ακούγονταν δυνατές τσιρίδες, μάθαμε ότι επιχείρησαν να εισβάλλουν στο χώρο και δόθηκε μια μικρή μάχη μπροστά στην πόρτα προκειμένου να απωθηθούν…
.
(Βίντεο: (η τεταμένη στιγμή που η διεύθυνση του θεάτρου Αμαλία προσπαθεί να απωθήσει τους συγκεντρωμένους να εισβάλουν στο θέατρο, ενώ η παράσταση έχει ξεκινήσει και οι φωνές ακούγονται μέσα στην αίθουσα)
Προσπερνώ το γεγονός ότι μια μικρή συλλογικότητα με μια χούφτα νοματαίους και την υπογραφή «Ελεύθερος Κοινωνικός Χώρος Σχολείο» είχαν να διαθέσουν χρήματα για εκτυπώσεις από το πενιχρότατο υποθέτω ταμείο τους -εκτός αν εξασφάλισαν «χορηγία»- και μένω στο περιεχόμενο του φυλλαδίου που μας διένειμαν… όπου μόνο ο χαρακτηρισμός «τρικυμία εν κρανίω» μπορεί να αποδώσει το πνεύμα των γραφομένων με ένα παραλήρημα πολιτικής ορθότητας από κάποιους που αυτοχρίστηκαν «θεματοφύλακες των ηθών» και παραδίδουν μαθήματα ηθικής σε όσους στηρίζουμε «κακοποιητές», τσουβαλιάζοντας σε έναν κοινό ντορβά Λιγνάδη- Φιλιππίδη- Κιμούλη, αναφέροντας μάλιστα για τον τελευταίο αυτολεξεί ότι «τα όσα έκανε ξεχάστηκαν πάρα πολύ γρήγορα με το δικαστήριο να τον αθωώνει..» (!!!)

Κι αναρωτιέται ο σαλταρισμένος αναγνώστης, ποια καταγγελία εναντίον του Κιμούλη οδηγήθηκε στο δικαστήριο, πότε έγινε η δίκη, πότε αθωώθηκε και ουδείς πήρε χαμπάρι, εκτός από τα… δαιμόνια τζιμάνια;;; Μιλάμε ούτε καν στοιχειώδη ενημέρωση από τους συντάκτες του φαιδρού κειμένου, που λασπολογούν ανελέητα με σηκωμένο δάχτυλο, τη στιγμή που αγνοούν παντελώς ΚΑΙ το πρόσωπο- στόχο ΚΑΙ την υπόθεσή του, δημοσιοποιώντας μηνύσιμες ανακρίβειες!
Και θέλω να ρωτήσω εσένα φίλε που ανέλαβες αυθαίρετα «ελέω θεού» τους ρόλους του… υπέρτατου κριτή- υπερασπιστή του δικαίου- υπέρμαχου της ηθικής- προστάτη των αδυνάτων- άτεγκτου εισαγγελέα- μέντορα της κοινωνίας και μερικούς παρεμφερείς ακόμη ως προέκταση των κατάπτυστων «τηλεδικαστών», καταρχάς ποιος σου έδωσε το δικαίωμα να θεωρείς εμένα κρετίνο-α που έχει ανάγκη τη δική σου καθοδήγηση;;; Πώς έβγαλες το συμπέρασμα ότι δεν ξέρω τί μου γίνεται, δεν έχω μυαλό να κρίνω, δεν μπορώ να αξιολογήσω ένα πρόσωπο ή κατάσταση, ώστε να έρθεις εσύ να μου ανοίξεις τα μάτια παριστάνοντας τον σοφό δάσκαλο σε άνοες και άβουλους, τρομάρα σου;;; Από πού προκύπτει η γελοία σου έπαρση να θεωρείς εαυτόν εξυπνότερο και ηθικότερο από άλλους που επιχειρείς με φαιδρά κηρύγματα νηπιαγωγείου ντεμέκ να «νουθετήσεις»;;;
Επιπλέον, ποιος σου έδωσε το δικαίωμα αμετροεπή να με προσβάλλεις κατάμουτρα, κατηγορώντας με για «συνενοχή» σε κακοποιήσεις όπως κραύγαζες και έγραφες;; Προφανώς εσύ ως… άριστος γνώστης της υπόθεσης (όπως φάνηκε άλλωστε από την ενημέρωσή σου), μέσα στον φαεινό σου εγκέφαλο ερεύνησες εξονυχιστικά όλα τα στοιχεία προ 15 χρόνων, τα διασταύρωσες πλήρως, διεξήγαγες κανονική δίκη, έβγαλες ετυμηγορία και απεφάνθης «ένοχος ο κατηγορούμενος»- όχι σαν την ανύπαρκτη δίκη των δικαστηρίων που τον… αθώωσε! Σημασία όμως έχει, αλίμονο, η δική σου (δικαστική) απόφαση που με τρανταχτές αποδείξεις τον έκρινες «κακοποιητή». «σεξιστή», «εκμεταλλευτή» και λοιπά θεάρεστα, γεγονός που σου επιτρέπει να χαρακτηρίζεις εμένα που πηγαίνω στην παράστασή του ως… συνένοχη σε όλα τούτα που του αποδίδεις τελεσίδικα ως Εφέτης του Αρείου Πάγου και βάλε, διότι ποια είμαι εγώ η κρετίνα με το λειψό μυαλό που θα τολμήσω να αμφισβητήσω την νομική σου αυθεντία! Το ενδεχόμενο να έχω σχηματίσει άποψη διαφορετική από την αφοριστική δική σου και να μη συμμερίζομαι τις τραγελαφικές σου θέσεις, με καθιστά αυτόματα συνένοχο εγκλημάτων, εχθρό του λαού, κοινωνικό μίασμα!

Πέραν τούτων όμως, αναρωτιέμαι κυρίως ποιος σου έδωσε το δικαίωμα να εμποδίζεις εμένα να δω μια παράσταση που επέλεξα συνειδητά και πλήρωσα εισιτήριο, με το επιχείρημα ότι εσύ την απορρίπτεις για οποιονδήποτε λόγο! Είτε επειδή κατηγορείς τον δημιουργό της ή διαφωνείς με το θέμα της όπως σε πλείστες θρησκευτικού περιεχόμενου με έναν μανιασμένο όχλο θρησκόληπτων να ωρύεται ή το παίζεις ακτιβιστής για να εκτονώσεις την συσσωρευμένη οργή σου κατά πάντων ή ξύπνησες στραβά… Θέλεις δηλαδή να μου πεις ότι ΔΕΝ μου επιτρέπεις (!) να έχω κρίση διαφορετική από τη δική σου κι εφόσον εσύ αποφάσισες ότι μια παράσταση είναι κατακριτέα και ο δημιουργός της άθλιο υποκείμενο που πρέπει να αφανιστεί (!), εγώ ως πειθήνιο όργανο οφείλω να υπακούσω στις «άνωθεν» εντολές σου κι αν τολμήσω να δείξω ανυπακοή, θα με τιμωρήσεις εμποδίζοντάς με να δω αυτό που θέλω!!! Είσαι με τα καλά σου;;; Δεν φτάνουν όσα μας τρελαίνουν καθημερινά, θα μας αποτελειώσεις κι εσύ;;;
Με την ίδια λογική του παραλόγου, αν πχ. κρίνεις ότι μια εκπομπή δεν πρέπει να προβάλλεται, θα στηθείς έξω από το κανάλι απαιτώντας τη διακοπή της ή θα έρθεις να μου… πάρεις τη συσκευή για να μη την δω! Ή αν δεν γουστάρεις κάποιον μαγαζάτορα, θα στηθείς έξω από το μαγαζί του φωνάζοντας βρισιές κι εμποδίζοντάς με να ψωνίσω, καθώς με θεωρείς δικό σου υποχείριο, χωρίς κρίση και ελεύθερη βούληση ώστε να αποφασίσω μόνη μου αν θέλω να πάω πχ στον Κιμούλη ή να τον «τιμωρήσω» με την αποχή μου… αγνοώντας γραφικέ τύπε ότι αυτή η «τιμωρία» της άδειας αίθουσας είναι η σκληρότερη όλων και η μόνη που οδηγεί τον καλλιτέχνη σε ακύρωση, στερούμενος δημοκρατικά το κοινό του που έτσι έκρινε ελεύθερα, ΟΧΙ με επιβολή, πίεση ή εκφοβισμό τραμπούκων! Που μετά τη στάση σου ως ΟΡΙΣΜΟ του ΦΑΣΙΣΜΟΥ, τολμάς να μιλάς στο φυλλάδιο για αυτούς του «εκμεταλλεύονται την εξουσία τους σε εργασιακούς χώρους» προβαίνοντας σε κακοποιητικές συμπεριφορές με την απειλή εκβιασμών ή απόλυσης!
Είναι πραγματικά απορίας άξιο που ΔΕΝ αντιλαμβάνεσαι ότι με παρόμοιες αντιδράσεις εφαρμόζεις ο ίδιος αυτά ακριβώς που υποτίθεται κατηγορείς! Διότι ανέλαβες αυθαίρετα ρόλο εξουσιαστή με εξουσία που δεν σου δόθηκε από κανέναν, πασχίζεις με κάθε τρόπο να επιβάλλεις τις θέσεις σου σε διαφωνούντες, αποφασίζεις «κυρώσεις» για όσους διαφοροποιούνται, ασκείς ο ίδιος ψυχολογική ή λεκτική βία πάνω τους, είτε εμποδίζοντας τις επιλογές τους, είτε προσβάλλοντάς τους λεκτικά με απαράδεκτους, ανυπόστατους χαρακτηρισμούς! Αν αυτό δεν είναι ακραία φασιστική νοοτροπία στην οποία εμπεριέχονται εξ ορισμού οι έννοιες της βίας, της κακοποίησης, της υποτίμησης, της καταπίεσης κλπ, τότε τί είναι;;; Με ποιο θράσος κατηγορείς χυδαία κάποιον που προφανέστατα αγνοείς τόσο σε προσωπικό όσο και σε καλλιτεχνικό επίπεδο, για πράξεις που ούτε μάρτυρας ήσουν, ούτε ερευνήθηκαν επίσημα, ούτε οδηγήθηκαν σε δικαστική αίθουσα ώστε να κριθούν θεσμικά, τη στιγμή που εσύ ο ίδιος τις διαπράττεις μπροστά σε πλήθος μάρτυρες;;
Όταν εμένα τον θεατή, με βρίζεις συνένοχο ότι στηρίζω κακοποιητές, υποτιμάς τη νοημοσύνη μου μαζί με την ηθική μου, προσπαθείς να μου επιβάλεις με το ζόρι τα δικά σου θέλω, με εμποδίζεις να δω την παράσταση ακούγοντας τις κραυγές σου, πασχίζεις να μπουκάρεις στην αίθουσα με τσαμπουκά για να τη σταματήσεις, αναγκάζεις υπεύθυνους του χώρου να παλεύουν μαζί σου για να κρατήσουν την τάξη… ΔΕΝ είναι κακοποίηση και μάλιστα «χειροπιαστή» με ντοκουμέντα;;; Τί είναι, δημοκρατία άραγε;;; Ή μήπως είναι δημοκρατία η μάστιγα της πολιτικής ορθότητας που έτσι και τολμήσει κανείς να ψελλίσει την παραμικρή αμφισβήτηση τον τρώει μαύρο φίδι;; Ή μήπως είναι δημοκρατία οι λογής αυθαιρεσίες ενός κινήματος χωρίς καμιά «δικλείδα ασφαλείας» ή στοιχειώδη όρια,όπου οποιοσδήποτε πικραμένος μπορεί να καταστρέψει οποιονδήποτε εχθρό του με μια απλή φήμη, ακόμη και ανυπόστατη άνευ επιβεβαίωσης;

Θα ήθελα πολύ να σε αντιμετωπίσω με κατανόηση φίλε «διαμαρτυρόμενε», πιστεύοντας ότι έχεις πλανηθεί ή ίσως υποκινηθεί και ότι αγνοείς εντελώς το μέγεθος του ανθρώπου, όχι μόνο σαν καλλιτέχνη αλλά και σαν προσωπικότητα, που βρίζεις χυδαία… όμως η γραφική (επιεικώς) στάση σου έξω από θέατρο με τα ανεκδιήγητα προσβλητικά συνθήματα, το «άλλα αντ’ άλλων» φαιδρό κείμενο του φυλλαδίου και ο μετέπειτα τσαμπουκάς με μορφή τραμπουκισμού, δυστυχώς δεν μου άφησαν κανένα περιθώριο κατανόησης ή επιείκειας…
Απλά τώρα που εκτονώνεται ο θυμός, απομένει η θλίψη για τη σπατάλη των νιάτων σου σε ζοφερά μονοπάτια που χάραξαν ερήμην σου άλλοι για σένα κι ακολουθείς τυφλά…
Πόσο ΚΡΙΜΑ…
.
Δείτε & αυτά: