Ενθουσιασμένη από τη παράσταση έφυγε η ηθοποιός Κατερίνα Μαραγκού που παρακολούθησε στην Επίδαυρο και έσπευσε μέσω του προφίλ της στο ΦΜ να το μοιραστεί με τους πολυπληθείς ακόλουθούς της:
Όλη τη μέρα σκεφτόμουν την Ορέστεια που είδα χθες, ήταν σαν μια κραυγή του κόσμου για τις πληγές της ανθρωπότητας, αυτή η παράσταση είχε κάτι άλλο, κάτι διαφορετικό, είχε μεταφυσική διάσταση, έκσταση είχε δύναμη εσωτερική δόνηση, και σίγουρα θα μείνει στις χρυσές σελίδες της ιστορίας του θεάτρου. Χωρίς να θέλω να αδικήσω κανέναν από τους πρωταγωνιστές, ήταν όλοι μα όλοι υπέροχοι, θα ήθελα να σταθώ στον Χορό που πραγματικά με εντυπωσίασε.
Εδώ ο Θ. Τερζόπουλος δίδαξε πραγματικά με αυτή την παράσταση τι είναι ο χορός-λαός, τι είναι αυτό το σπουδαίο και παρεξηγημένο κομμάτι της αρχαίας τραγωδίας. Με ηθοποιούς ταγμένους, ταλαντούχους, τόσο συγκεντρωμένους, τόσο ακριβείς στις κινήσεις τους, στο λόγο τους, φαινόταν καθαρά η ευλάβεια που τηρούσαν τις σκηνοθετικές οδηγίες, σαν μικροί δαίμονες ήταν όλοι τους, και κάποιες φορές όλοι, ήταν σαν ένας άνθρωπος. Το μοιρολόι ακόμα υπάρχει στο μυαλό μου η Κασσάνδρα στην σκάλα από τις πιο ωραίες στιγμές,το άσπρο πανί που τυλιγόταν η Κλυταιμνήστρα σαν ιστός αράχνης! Από πολλές τέτοιες ιδιαίτερες λεπτομέρειες είναι φτιαγμένη η παράσταση και με φωτισμούς απίστευτους!!!
Σπουδαία δουλειά, Σπουδαία!!!
Δύσκολο εγχείρημα αυτή η τριλογία και μόνο στα χέρια κάποιου θεατρανθρώπου όπως ο Θ. Τερζόπουλος, μπορούσε να έχει αυτό το αποτέλεσμα.
Γνώστης της αρχαίας τραγωδίας φιλοσοφημένος πολιτικοποιημένος άνθρωπος που ενδιαφέρεται για τα κοινά, με υψηλή αισθητική, φαίνεται αυτό καθαρά στην παράσταση κατέθεσε την φιλοσοφία του – σκηνοθεσία του,στην αριστουργηματική αυτή τριλογία, ΕΠΟΣ, που αποτελείται από τρεις τραγωδίες (Αγαμέμνων, Χοηφόροι, Ευμενίδες) και που σύμφωνα με το μύθο πάντα, καταγράφει την πρώτη δίκη ανθρώπου για ανθρωποκτονία από τον Άρειο Πάγο. Ο λόγος για τη δίκη του μητροκτόνου Ορέστη στις Ευμενίδες, του ήρωα που με το όνομά του βαφτίζει και την όλη τριλογία.Αισθάνομαι ότι αυτή η παράσταση άνοιξε ένα άλλο παράθυρο μελέτης και παρουσίασης του Αρχαίου Δράματος, και σήμερα το απόγευμα που γυρνούσα Αθήνα βλέποντας στην διαδρομή χιλιάδες αυτοκίνητα Πούλμαν Βανάκια να πηγαίνουν για Επίδαυρο συγκινήθηκα και είπα δε πα να λέτε ο Έλληνας δεν καταλαβαίνει, ο Έλληνας καταλαβαίνει και πολύ καλά μάλιστα 25000 άνθρωποι σηκώθηκαν να πάνε στην Επίδαυρο να δούνε την Ορέστεια μέσα σε δύο μέρες, μόλις κατάλαβαν ότι κάτι ωραίο και αληθινό συμβαίνει εκεί
Θεόδωρος Τερζόπουλος Respect!
Από τις ωραίες στιγμές!!!
Το «κλείσιμο» με το ειρωνικό «καλωσόρισμα»του brave new world, σήκωσε όρθιο όλο το θέατρο!!!









