Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου 2014.
Έργα, παραστάσεις και συντελεστές.
Ημέρες,
τιμές,
και οδηγός επιβίωσης για να φτάσετε στο αργολικό θέατρο..
Ελένη του Ευριπίδη
σκηνοθεσία Δημήτρης Καραντζάς
[5 ΙΟΥΛΙΟΥ]
«… για ένα πουκάμισο αδειανό, για μιαν Ελένη» Γ. Σεφέρης
Στην επέτειο των 60 χρόνων από την έναρξη των Επιδαυρίων, νέες δυνάμεις του ελληνικού θεάτρου φέρνουν τη δική τους δημιουργική πνοή στο ωραιότερο θέατρο του κόσμου. Ο εικοσιεξάχρονος Δημήτρης Καραντζάς και ένας νεανικός θίασος ανοίγουν το Φεστιβάλ Επιδαύρου 2014 με την Ελένη του Ευριπίδη (412 π.Χ.). Σε αυτή την τραγωδία, με το αίσιο τέλος, η πραγματική Ελένη ζει στην Αίγυπτο, ενώ η συνονόματή της στην Τροία δεν ήταν παρά ένα είδωλο, επινόηση των θεών – τόσα βάσανα για μια νεφέλη, σχολιάζει πικρά ο ποιητής, ενώ η Αθήνα θρηνεί τους νεκρούς της Σικελικής Εκστρατείας.
Στην επέτειο των 60 χρόνων από την έναρξη των Επιδαυρίων, νέες δυνάμεις του ελληνικού θεάτρου φέρνουν τη δική τους δημιουργική πνοή στο ωραιότερο θέατρο του κόσμου. Ο εικοσιεξάχρονος Δημήτρης Καραντζάς και ένας νεανικός θίασος ανοίγουν το Φεστιβάλ Επιδαύρου 2014 με την Ελένη του Ευριπίδη (412 π.Χ.). Σε αυτή την τραγωδία, με το αίσιο τέλος, η πραγματική Ελένη ζει στην Αίγυπτο, ενώ η συνονόματή της στην Τροία δεν ήταν παρά ένα είδωλο, επινόηση των θεών – τόσα βάσανα για μια νεφέλη, σχολιάζει πικρά ο ποιητής, ενώ η Αθήνα θρηνεί τους νεκρούς της Σικελικής Εκστρατείας.

Μετάφραση Δημήτρης Δημητριάδης – Σκηνοθεσία Δημήτρης Καραντζάς – Σκηνικά – Κοστούμια Ιωάννα Τσάμη – Επιμέλεια κίνησης Σταυρούλα Σιάμου – Μουσική Ανρί Κεργκομάρ – Φωτισμοί Αλέκος Αναστασίου – Βοηθός σκηνοθέτη Θεοδώρα Καπράλου.
Ερμηνεύουν Ευδοξία Ανδρουλιδάκη – Χαρά Ιωάννου – Γιάννης Κλίνης – Ιωάννα Κολλιοπούλου – Θύμιος Κούκιος – Άρης Μπαλής – Αντώνης Πριμηκύρης – Ελίνα Ρίζου -Δημήτρης Σαμόλης.
Προμηθέας Δεσμώτης του Αισχύλου
σκηνοθεσία Έκτορας Λυγίζος
[12 ΙΟΥΛΙΟΥ]
Αρχετυπική μορφή κατά της τυραννίας ο Τιτάνας Προμηθέας, που έκλεψε τη φωτιά και την παρέδωσε στους ανθρώπους, οδηγείται από το Κράτος και τη Βία στην ερημιά και καθηλώνεται σ’ έναν βράχο – θα παραμείνει αμετανόητος και θα καταποντιστεί από τα αστροπελέκια του Δία, όπως και οι συμπαραστάτριές του Ωκεανίδες. Με την αισχυλική αυτή τραγωδία και έναν θίασο αξιώσεων −Άννα Μάσχα, Στεφανία Γουλιώτη, Θάνος Τοκάκης, Γαλήνη Χατζηπασχάλη κ.ά.− ο Έκτορας Λυγίζος, που με ιδιαίτερη αφοσίωση και νεανική ορμή ξεκίνησε να διερευνά τους όρους αφήγησης και αναπαράστασης του αρχαίου δράματος στον κλειστό χώρο και στη μικρή κλίμακα, δοκιμάζει τώρα τη δυναμική της ορχήστρας της Επιδαύρου.

Μετάφραση Παναγιώτης Μουλλάς -Προσαρμογή – Σκηνοθεσία Έκτορας Λυγίζος – Σκηνικά Κοστούμια Κλειώ Μπομπότη – Φωτισμοί Δημήτρης Κασιμάτης – Μακιγιάζ Ιωάννα Λυγίζου
-Δραματουργία Κατερίνα Κωνσταντινάκου – Βοηθός σκηνοθέτη Εύα Βλασσοπούλου.
Ερμηνεύουν Δήμητρα Βλαγκοπούλου – Στεφανία Γουλιώτη – Τζίνα Θλιβέρη – Μιχάλης Κίμωνας – Έκτορας Λυγίζος – Άννα Μάσχα – Θάνος Τοκάκης – Γαλήνη Χατζηπασχάλη.

Μετάφραση Παναγιώτης Μουλλάς -Προσαρμογή – Σκηνοθεσία Έκτορας Λυγίζος – Σκηνικά Κοστούμια Κλειώ Μπομπότη – Φωτισμοί Δημήτρης Κασιμάτης – Μακιγιάζ Ιωάννα Λυγίζου
-Δραματουργία Κατερίνα Κωνσταντινάκου – Βοηθός σκηνοθέτη Εύα Βλασσοπούλου.
Ερμηνεύουν Δήμητρα Βλαγκοπούλου – Στεφανία Γουλιώτη – Τζίνα Θλιβέρη – Μιχάλης Κίμωνας – Έκτορας Λυγίζος – Άννα Μάσχα – Θάνος Τοκάκης – Γαλήνη Χατζηπασχάλη.
Φιλοκτήτης του Σοφοκλή
σκηνοθεσία Κώστας Φιλίππογλου
-ΔΗΠΕΘΕ ΠΑΤΡΑΣ – αρτivities
[18 &19 ΙΟΥΛΙΟΥ]
[18 &19 ΙΟΥΛΙΟΥ]
Συνάντηση ξεχωριστών προσωπικοτήτων του ελληνικού θεάτρου: o Kώστας Φιλίππογλου −σκηνοθέτης με έντονη παρουσία τελευταία στις αθηναϊκές σκηνές και ηθοποιός παλαιότερα στο φημισμένο Τhéâtre de Complicité− ανεβάζει τον Φιλοκτήτη (409 π.Χ.), με πρωταγωνιστές τον Μιχαήλ Μαρμαρινό, τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη τον Αιμίλιο Χειλάκη και άλλους σημαντικούς συντελεστές.
Εγκαταλελειμμένος από τους συντρόφους του στη Λήμνο, ο Φιλοκτήτης έρχεται αντιμέτωπος μαζί τους δέκα χρόνια μετά, όταν επιχειρούν με δόλο να του αποσπάσουν το ανίκητο τόξο του Ηρακλή για να κατακτήσουν την Τροία. Μια τραγωδία για τον ανθρώπινο πόνο και την εγκατάλειψη, τη σχέση ατομικής συνείδησης και πολιτικής, την προσωπική τιμή και το καθήκον.

Mετάφραση Γιώργος Μπλάνας – Σκηνοθεσία Κώστας Φιλίππογλου – Επιμέλεια κίνησης Φρόσω Κορρού – Βοηθός σκηνοθέτη Εριφύλη Στεφανίδου Σκηνικά-κοστούμια Κenny MacLellan (ή Κέννυ Μακλέλλαν) – Πρωτότυπη μουσική Lost Bodies – Σχεδιασμός φωτισμών Nίκος Βλασόπουλος – Συντονισμός-καλλιτεχνική συνεργασία Ελένη Καψαμπέλη – Διεύθυνση παραγωγής Αναστασία Καβαλλάρη – Βοηθός παραγωγής Λαμπρίνα Καραγιαννίδου – Φωτογραφίες Γιάννης Βασταρδής.
Ερμηνεύουν Φιλοκτήτης Μιχαήλ Μαρμαρινός – Νεοπτόλεμος Αιμίλιος Χειλάκης – Οδυσσέας, έμπορος Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης. Χορός Γιάννης Γιαννούλης – Τάσος Δημητρόπουλος – Κώστας Κορωναίος – Δημήτρης Κουρούμπαλης – Γιώργος Παπανδρέου – Κρις Ραντάνοφ – Γιώργος Ρουστέμης
Εγκαταλελειμμένος από τους συντρόφους του στη Λήμνο, ο Φιλοκτήτης έρχεται αντιμέτωπος μαζί τους δέκα χρόνια μετά, όταν επιχειρούν με δόλο να του αποσπάσουν το ανίκητο τόξο του Ηρακλή για να κατακτήσουν την Τροία. Μια τραγωδία για τον ανθρώπινο πόνο και την εγκατάλειψη, τη σχέση ατομικής συνείδησης και πολιτικής, την προσωπική τιμή και το καθήκον.

Mετάφραση Γιώργος Μπλάνας – Σκηνοθεσία Κώστας Φιλίππογλου – Επιμέλεια κίνησης Φρόσω Κορρού – Βοηθός σκηνοθέτη Εριφύλη Στεφανίδου Σκηνικά-κοστούμια Κenny MacLellan (ή Κέννυ Μακλέλλαν) – Πρωτότυπη μουσική Lost Bodies – Σχεδιασμός φωτισμών Nίκος Βλασόπουλος – Συντονισμός-καλλιτεχνική συνεργασία Ελένη Καψαμπέλη – Διεύθυνση παραγωγής Αναστασία Καβαλλάρη – Βοηθός παραγωγής Λαμπρίνα Καραγιαννίδου – Φωτογραφίες Γιάννης Βασταρδής.
Ερμηνεύουν Φιλοκτήτης Μιχαήλ Μαρμαρινός – Νεοπτόλεμος Αιμίλιος Χειλάκης – Οδυσσέας, έμπορος Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης. Χορός Γιάννης Γιαννούλης – Τάσος Δημητρόπουλος – Κώστας Κορωναίος – Δημήτρης Κουρούμπαλης – Γιώργος Παπανδρέου – Κρις Ραντάνοφ – Γιώργος Ρουστέμης
Ιππόλυτος του Ευριπίδη
σκηνοθεσία Λυδία Κονιόρδου
ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
[25 & 26 ΙΟΥΛΙΟΥ]
[25 & 26 ΙΟΥΛΙΟΥ]
Η Λυδία Κονιόρδου επιστρέφει στο Εθνικό Θέατρο, στον διπλό ρόλο σκηνοθέτριας- ερμηνεύτριας, πλαισιωμένη από μια ομάδα καταξιωμένων ηθοποιών.
Πιστός στην Άρτεμη, ο Ιππόλυτος απαξιώνει τις χαρές του έρωτα, αρνούμενος να αποδώσει τιμές στην Αφροδίτη• εκείνη, για να τον τιμωρήσει, πλέκει το δίχτυ της καταστροφής του εμπνέοντας στη μητριά του, Φαίδρα, σφοδρό έρωτα για τον προγονό της. Η Φαίδρα εξομολογείται το πάθος της και, αφού ο Ιππόλυτος την αποκρούει με αγανάκτηση, αποφασίζει να δώσει τέλος στη ζωή της. Ο Θησέας βρίσκει τη γυναίκα του νεκρή, πείθεται ότι ο Ιππόλυτος είναι η αιτία του θανάτου της και ζητά από τον Ποσειδώνα την τιμωρία του γιου του. Όταν η αλήθεια βγαίνει στο φως, είναι πια αργά.
Πιστός στην Άρτεμη, ο Ιππόλυτος απαξιώνει τις χαρές του έρωτα, αρνούμενος να αποδώσει τιμές στην Αφροδίτη• εκείνη, για να τον τιμωρήσει, πλέκει το δίχτυ της καταστροφής του εμπνέοντας στη μητριά του, Φαίδρα, σφοδρό έρωτα για τον προγονό της. Η Φαίδρα εξομολογείται το πάθος της και, αφού ο Ιππόλυτος την αποκρούει με αγανάκτηση, αποφασίζει να δώσει τέλος στη ζωή της. Ο Θησέας βρίσκει τη γυναίκα του νεκρή, πείθεται ότι ο Ιππόλυτος είναι η αιτία του θανάτου της και ζητά από τον Ποσειδώνα την τιμωρία του γιου του. Όταν η αλήθεια βγαίνει στο φως, είναι πια αργά.

Mετάφραση Νικολέττα Φριντζήλα – Σκηνοθεσία Λυδία Κονιόρδου – Σκηνικά
Βασίλης Μαντζούκης – Κοστούμια Έλλη Παπαγεωργακοπούλου – Μουσική Τάκης Φαραζής
Κίνηση Mαριάννα Καβαλλιεράτου – Φωτισμοί Αλέκος Αναστασίου – Μουσική διδασκαλία
Μελίνα Παιονίδου.
Ερμηνεύουν Λήδα Πρωτοψάλτη – Λυδία Κονιόρδου – Θέμης Πάνου – Νίκος Κουρής – Μάρθα Φριντζήλα – Φαίδων Καστρής – Μιχάλης Σαράντης κ.ά.
Βάτραχοι του Αριστοφάνη
σκηνοθεσία Γιάννης Κακλέας
ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
[1 & 2 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ]
[1 & 2 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ]
Τι μπορεί να σώσει την πόλη; Η ορμή του νεωτερικού ή το μεγαλείο του παρελθόντος; Ο Ευριπίδης ή ο Αισχύλος; Ο ρεαλισμός ή το υπερφυσικό; Το αριστοφανικό δίλημμα των Βατράχων αναδεικνύεται στην παράσταση του Γιάννη Κακλέα, που πραγματεύεται την κρισιμότητα της τέχνης σε εποχές μεταβατικές, όπως η δική μας. Η δύναμη της τέχνης, η «απορία» της σύγχρονης κριτικής, το θέατρο ως καλλιτεχνική και πολιτική πράξη αποτελούν στοιχεία μιας παράστασης που ερευνά τη νέα θεατρική φόρμα και αναζητεί την αξία του ποιητικού λόγου, καταδεικνύοντας τη διαχρονικότητα του αριστοφανικού ερωτήματος.

Mετάφραση – Σκηνοθεσία Γιάννης Κακλέας – Σκηνικά Μανόλης Παντελιδάκης – Κοστούμια
Ελένη Μανωλοπούλου – Μουσική Σταύρος Γασπαράτος – Κίνηση – Χορογραφίες Χρήστος Παπαδόπουλος – Φωτισμοί Σάκης Μπιρμπίλης – Μουσική διδασκαλία Mελίνα Παιονίδου. Ερμηνεύουν Βασίλης Χαραλαμπόπουλος – Γιάννης Ζουγανέλης – Φάνης Μουρατίδης – Πάνος Βλάχος – Λαέρτης Μαλκότσης – Βαγγέλης Χατζηνικολάου – Σωκράτης Πατσίκας – Εβελίνα Παπούλια – Αγορίτσα Οικονόμου κ.ά.

Mετάφραση – Σκηνοθεσία Γιάννης Κακλέας – Σκηνικά Μανόλης Παντελιδάκης – Κοστούμια
Ελένη Μανωλοπούλου – Μουσική Σταύρος Γασπαράτος – Κίνηση – Χορογραφίες Χρήστος Παπαδόπουλος – Φωτισμοί Σάκης Μπιρμπίλης – Μουσική διδασκαλία Mελίνα Παιονίδου. Ερμηνεύουν Βασίλης Χαραλαμπόπουλος – Γιάννης Ζουγανέλης – Φάνης Μουρατίδης – Πάνος Βλάχος – Λαέρτης Μαλκότσης – Βαγγέλης Χατζηνικολάου – Σωκράτης Πατσίκας – Εβελίνα Παπούλια – Αγορίτσα Οικονόμου κ.ά.
–Βάκχες του Ευριπίδη
σκηνοθεσία Άντζελα Μπρούσκου
[8 & 9 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ]
Η ρηξικέλευθη σκηνοθεσία της Άντζελας Μπρούσκου και ένας δυναμικός θίασος αναμετριούνται με τις Βάκχες (405 π.Χ.), σε μετάφραση Γιώργου Χειμωνά. Το αντιθετικό ζεύγος Διονύσου-Πενθέα υποδύονται η Αγλαΐα Παππά και ο Άρης Σερβετάλης.
Το σοφόν δ’ ου σοφία… Ένας θεός με ανθρώπινη μορφή εδραιώνει τη λατρεία του στη Θήβα: «Είμαι ο Διόνυσος. Ήρθα. Εφανερώθηκα», θα πει και θα εκδικηθεί τη βασιλική οικογένεια της μητέρας του Σεμέλης, που δεν πίστεψε ότι απέκτησε γιο με τον Δία. Η φύση αντιπαρατίθεται στον ορθολογισμό. Η θρησκευτική εμπειρία της βακχείας εξελίσσεται σε τελετουργικό σπαραγμό και ωμοφαγία, παραπέμποντας στον κύκλο του θανάτου και της ανανέωσης.

Σκηνοθεσία – Κοστούμια Άντζελα Μπρούσκου – Μετάφραση Γιώργος Χειμωνάς – Μουσική
Δημήτρης Καμαρωτός – Φωτισμοί Νίκος Βλασόπουλος – Σκηνογραφία Σταύρος Λίτινας – Επιμέλεια κίνησης Ερμής Μαλκότσης – Βοηθός σκηνοθέτη Χριστίνα Παπαδοπούλου – Μάσκες-σκηνικά αντικείμενα – Μάρθα Φωκά – Χορός Αννη Ντουμούζη.
Η ρηξικέλευθη σκηνοθεσία της Άντζελας Μπρούσκου και ένας δυναμικός θίασος αναμετριούνται με τις Βάκχες (405 π.Χ.), σε μετάφραση Γιώργου Χειμωνά. Το αντιθετικό ζεύγος Διονύσου-Πενθέα υποδύονται η Αγλαΐα Παππά και ο Άρης Σερβετάλης.
Το σοφόν δ’ ου σοφία… Ένας θεός με ανθρώπινη μορφή εδραιώνει τη λατρεία του στη Θήβα: «Είμαι ο Διόνυσος. Ήρθα. Εφανερώθηκα», θα πει και θα εκδικηθεί τη βασιλική οικογένεια της μητέρας του Σεμέλης, που δεν πίστεψε ότι απέκτησε γιο με τον Δία. Η φύση αντιπαρατίθεται στον ορθολογισμό. Η θρησκευτική εμπειρία της βακχείας εξελίσσεται σε τελετουργικό σπαραγμό και ωμοφαγία, παραπέμποντας στον κύκλο του θανάτου και της ανανέωσης.

Σκηνοθεσία – Κοστούμια Άντζελα Μπρούσκου – Μετάφραση Γιώργος Χειμωνάς – Μουσική
Δημήτρης Καμαρωτός – Φωτισμοί Νίκος Βλασόπουλος – Σκηνογραφία Σταύρος Λίτινας – Επιμέλεια κίνησης Ερμής Μαλκότσης – Βοηθός σκηνοθέτη Χριστίνα Παπαδοπούλου – Μάσκες-σκηνικά αντικείμενα – Μάρθα Φωκά – Χορός Αννη Ντουμούζη.
Ερμηνεύουν Αγλαΐα Παππά – Άρης Σερβετάλης – Άγγελος Παπαδημητρίου – Παρθενόπη Μπουζούρη – Γιώργος Μπινιάρης – Αργύρης Πανταζάρας – Άντζελα Μπρούσκου – Συμμετέχει εξαμελής Χορός
Πέρσες του Αισχύλου
σκηνοθεσία Νικαίτη Κοντούρη
-ΚΡΑΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ[15 & 16 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ]
-ΚΡΑΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ[15 & 16 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ]
Η Νικαίτη Κοντούρη, μετά τις Τρωάδες, σκηνοθετεί και πάλι μιαν αντιπολεμική τραγωδία, αυτή τη φορά μόνο με άνδρες ηθοποιούς και με πρωταγωνιστές τους Γιάννη Φέρτη, Άκη Σακελλαρίου και Λάζαρο Γεωργακόπουλο.
Ποιος μπορεί να μιλήσει καλύτερα για τα δεινά του πολέμου από τον ηττημένο; Μέσα από τον θρήνο των Περσών ο Αισχύλος καταδεικνύει το μέγεθος της ήττας, προβάλλει το ήθος και τις αξίες των νικητών Ελλήνων, ενώ καταδικάζει την ανθρώπινη αλαζονεία. Τραγωδία γεμάτη πολεμικές αφηγήσεις, φαντάσματα και συμβολικά όνειρα, οι Πέρσες (472 π.Χ.) βασίζονται σε ιστορικά γεγονότα που βίωσε ο ίδιος ο ποιητής ως μαραθωνομάχος.

Μετάφραση Πάνος Μουλλάς – Σκηνοθεσία Νικαίτη Κοντούρη – Σκηνικά Γιώργος Πάτσας – Κοστούμια Γιάννης Μετζικώφ – Μουσική Σοφία Καμαγιάννη – Χορογραφία Κώστας Γεράρδος – Φωτισμοί Λευτέρης Παυλόπουλος.
Ποιος μπορεί να μιλήσει καλύτερα για τα δεινά του πολέμου από τον ηττημένο; Μέσα από τον θρήνο των Περσών ο Αισχύλος καταδεικνύει το μέγεθος της ήττας, προβάλλει το ήθος και τις αξίες των νικητών Ελλήνων, ενώ καταδικάζει την ανθρώπινη αλαζονεία. Τραγωδία γεμάτη πολεμικές αφηγήσεις, φαντάσματα και συμβολικά όνειρα, οι Πέρσες (472 π.Χ.) βασίζονται σε ιστορικά γεγονότα που βίωσε ο ίδιος ο ποιητής ως μαραθωνομάχος.

Μετάφραση Πάνος Μουλλάς – Σκηνοθεσία Νικαίτη Κοντούρη – Σκηνικά Γιώργος Πάτσας – Κοστούμια Γιάννης Μετζικώφ – Μουσική Σοφία Καμαγιάννη – Χορογραφία Κώστας Γεράρδος – Φωτισμοί Λευτέρης Παυλόπουλος.
Ερμηνεύουν Γιάννης Φέρτης – Άκης Σακελλαρίου – Λάζαρος Γεωργακόπουλος – Γιώργος Κολοβός κ.ά.
Τιμές εισιτηρίων
Ζώνη VIP: 35€
Ζώνη Α: 30€
Ζώνη Β: 20€, 15€ (φοιτητικό)
Άνω διάζωμα: 15€, 10€ (φοιτητικό), 5€ (ανεργίας, ΑμεΑ)
Ζώνη Α: 30€
Ζώνη Β: 20€, 15€ (φοιτητικό)
Άνω διάζωμα: 15€, 10€ (φοιτητικό), 5€ (ανεργίας, ΑμεΑ)
Διεύθυνση:
Αρχαιολογικός χώρος Ασκληπιείου Επιδαύρου
Στοιχεία Επικοινωνίας:
T: 27530-22026 & 27530-22096
Πρόσβαση
Το αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου βρίσκεται στην Αργολίδα, στον αρχαιολογικό χώρο του Ασκληπιείου, σε απόσταση μισής ώρας με αυτοκίνητο από το Ναύπλιο και περίπου δύο ωρών από την Αθήνα.
Με ΚΤΕΛ
Για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού που θα ταξιδεύσει με τα λεωφορεία για να παρακολουθήσει τις εκδηλώσεις του Φεστιβάλ Επιδαύρου, το ΚΤΕΛ Αργολίδας δρομολογεί τις ημέρες αυτές λεωφορεία στις ακόλουθες γραμμές:
- Αθήνα – Α. Επίδαυρο – Θέατρο Επιδαύρου: Ώρα αναχώρησης: 17:00, με τιμή εισιτηρίου με επιστροφή 23€.
- Θέατρο – Αθήνα: 15 λεπτά μετά τη λήξη κάθε παράστασης.
- Δ/ση θεάτρου – Αθήνα: την επόμενη ημέρα από κάθε παράσταση τα διερχόμενα λεωφορεία τα οποία εκτελούν τη συγκοινωνία Κρανίδι-Αθήνα ώρα 11:00 και τα οποία θα φθάνουν στην Δ/ση Θεάτρου μετά από διαδρομή διαρκείας 55 λεπτών.
- Ναύπλιο – Θέατρο: ώρα αναχώρησης 19:30
- Άργος – Θέατρο: ώρα αναχώρησης 19:00
- Τολο – Θέατρο: ώρα αναχώρησης 19:00
- Α. Επίδαυρο – Θέατρο: ώρα αναχώρησης 20:00
- Από δήμους και κοινότητες του νομού Αργολίδας και της επαρχίας Τροιζηνίας έκτακτα δρομολόγια όταν παρουσιάζεται ικανοποιητική επιβατική κίνηση.Τα δρομολόγια θα αναχωρούν από το αρχαίο θέατρο 15 λεπτά μετά τη λήξη της παράστασης.
Πληροφορίες
ΚΤΕΛ Αργολίδας
Συγγρού 8
Ναύπλιο
Τ.: +30 – 27520 27323, και 27520 27423
www.ktel-argolidas.gr
ΚΤΕΛ Αργολίδας
Συγγρού 8
Ναύπλιο
Τ.: +30 – 27520 27323, και 27520 27423
www.ktel-argolidas.gr
Με αυτοκίνητο
Ερχόμενοι με ιδιωτικό μέσο από Αθήνα ακολουθείτε τη σήμανση και αφήνετε την Εθνική Οδό Αθηνών-Κορίνθου αμέσως μετά τη γέφυρα του Ισθμού. Εξερχόμενοι από τη δεξιά λωρίδα περνάτε κάτω από την Εθνική Οδό και στρίβετε αριστερά προς Επίδαυρο στην επαρχιακή οδό Κορίνθου-Επιδαύρου. Ακολουθώντας τη σήμανση «Προς αρχαίο θέατρο Επιδαύρου» σε μία περίπου ώρα και αφού προσπεράσετε Νέα Επίδαυρο και Παλαιά Επίδαυρο, φτάνετε στη διασταύρωση του Λυγουριού, όπου στρίβετε αριστερά προς Ασκληπιείο.
Εάν έρθετε από Ναύπλιο περνάτε μέσα από το Λυγουριό και κατευθύνεστε προς τον αρχαιολογικό χώρο του Ασκληπιείου.
Εάν έρθετε από Ναύπλιο περνάτε μέσα από το Λυγουριό και κατευθύνεστε προς τον αρχαιολογικό χώρο του Ασκληπιείου.
Στάθμευση
Άνετη στάθμευση για αυτοκίνητα και πούλμαν στο πάρκιγκ του θεάτρου.
Τα αυτοκίνητα που μεταφέρουν άτομα με αναπηρίες μπορούν να φτάσουν μέχρι την πλατεία του θεάτρου και να αποβιβάσουν άτομα με αμαξίδια.
Τα αυτοκίνητα που μεταφέρουν άτομα με αναπηρίες μπορούν να φτάσουν μέχρι την πλατεία του θεάτρου και να αποβιβάσουν άτομα με αμαξίδια.
Άτομα με αναπηρίες
Ο χώρος διαθέτει ειδικά W.C. για άτομα με αναπηρίες.
Η τιμή του εισιτηρίου ορίζεται στην κατώτερη τιμή (φοιτητικό).
Η τιμή του εισιτηρίου ορίζεται στην κατώτερη τιμή (φοιτητικό).
Δεν επιτρέπονται:
- H είσοδος στο θέατρο μετά την έναρξη της παράστασης, παρά μόνο στο διάλειμμα, εφόσον προβλέπεται.
- Η είσοδος σε παιδιά κάτω των έξι (6) ετών.
- Το κάπνισμα και η κατανάλωση τροφίμων και ποτών μέσα στο θέατρο.
- Τα ψηλά τακούνια
- Η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά τη διάρκεια της παράστασης.
- Η λήψη φωτογραφιών με ή χωρίς φλας, η μαγνητοφώνηση και η μαγνητοσκόπηση κατά τη διάρκεια των παραστάσεων.
- Το φιλοδώρημα.
Θερμά παρακαλούνται οι θεατές να χρησιμοποιούν τα καλάθια απορριμμάτων για να πετούν διάφορα άχρηστα αντικείμενα (τσίκλες κτλ). Οι βλάβες που προκαλούνται από αυτά στις επιφάνειες του μνημείου είναι ανεπανόρθωτες.
Φωτογραφικό υλικό