Οι 14 ΧΕΙΡόΤΕΡΕΣ ΘΕΑΤΡΙΚέΣ ΠΑΡΑΣΤάΣΕΙΣ του 2014
Από τις 200 και πλέον θεατρικές παραστάσεις που παρουσιάστηκαν το 2014 στη πόλη της Θεσσαλονίκης οι παρακάτω 14 με το σπαθί τους κέρδισαν την διάκριση ως μια από τις Χειρότερες Παραστάσεις της Χρονιάς από το www.kulturosupa.gr. Η σειρά είναι αξιολογική, τουτέστιν, όσο πιο ψηλά, τόσο πιο χάλια.
«ΟΙ ΦΟΝΙΣΣΕΣ ΤΗΣ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗ» των Ρήγα – Αποστόλου με πλουμιστό γυναικείο θίασο στο θέατρο Αριστοτέλειον.

Γιατί;
Πλέον δεν αναρωτιόμαστε πόσο βάθος έχει ο πάτος των θεαμάτων τους καθότι πέρσι και πρόπερσι κατέκτησαν με το σπαθί τους -και με όλη την τσιριχτή τηλεοπτική κομπανία – μια θέση σε τούτη τη λίστα. Άξιοι για άλλη μια χρονιά. Άξιο και το κοινό που συρρέει να γελάσει μαζί τους.
Αναλυτική γνώμη χειρότερης παράστασης δεν έχει..
Αναλυτική γνώμη χειρότερης παράστασης δεν έχει..
«Το KTEΛ» των Νίκου Μουτσινά – Τζένης Δραγούπη από θίασο του τηλεπερσόνα Μουτσινά στο θέατρο Ράδιο Σίτυ.

Γιατί;
Πόσα ντεπόν να πάρεις ώστε να αντέξεις τον πονοκέφαλο που μας δημιούργησαν; Κι όμως δυο μέχρι το διάλειμμα δεν ήταν αρκετά πριν την ηρωική έξοδο μας μη μας έρθει κανένα εγκεφαλικό… Μετά τα «Βαφτίσια» των 3 ντεπόν!!! παρακαλώ… άλλη μια διάκριση χάρισμα τους.
Αναλυτική γνώμη χειρότερης παράστασης εδώ…
«Hangover VI» του Μάνου Ψιστάκη με τους τηλεοπτικούς Μάριο Αθανασίου, Πέτρο Λαγούτη, Σωτήρη Καλυβάτση και μπόλικα δροσερά τηλεοπτικά κορίτσια, στο θέατρο Εγνατία.

Γιατί;
Δεν έχει γιατί, όταν τα αγόρια πασάρουν τις μούρες τους, τα κορίτσια τα προσόντα τους και το έτοιμο υλικό από το πολύ ξεχείλωμα … μετατράπηκε σε βιντεοκασέτα αχταρμάς… Αλέξανδρος Ρήγας έβαλε και δω το χεράκι του..
Αναλυτική γνώμη χειρότερης παράστασης εδώ…
«ΘΕΣΜΟΦΟΡΙΑΖΟΥΣΕΣ» του Αριστοφάνη από το θίασο του Γιώργου Κιμούλη σε καλοκαιρινή περιοδεία.

Γιατί;
Ώρες και στιγμές, ένιωθες ότι έβλεπες εορταστικό πρόγραμμα της Ρούλας Κορομηλά. Οπότε τι να πούμε; ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΩΡΓΟ; Ειλικρινά για το ρεζιλίκι απορούμε μαζί του…
Αναλυτικά γνώμη χειρότερης παράστασης εδώ…
«Α, ΡΕ ΜΑΝΑ ΡΕ ΜΑΝΑ»…από τοπικό θίασο, «Δρυάδες» λέγεται… στο θέατρο Αριστοτέλειον

Γιατί;
Κυριολεκτικά μουδιάζεις, δεν ξέρεις από πού να πιαστείς, σχεδόν «τσιμπιέσαι» για να πειστείς ότι αυτά που ακούς και βλέπεις συμβαίνουν πραγματικά και δεν είναι ένας περαστικός εφιάλτης, έχοντας στο μεταξύ θυσιάσει δύο πολύτιμες ώρες, 10 πολύτιμα ευρώ και την πολύτιμη ψυχική του ηρεμία.
Αναλυτική γνώμη χειρότερης παράστασης εδώ…
«Η ΟΔΥΝΗ ΤΩΝ ΑΝΕΡΓΩΝ & ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΤΕΜΠΕΛΙΑ» από το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας.

Γιατί;
Ήταν μια ώρα… δύσκολη! Που αποδείχτηκε με το στριφογύρισμα στην καρέκλα, αλλά και το χλιαρό, συμβατικό χειροκρότημα μιας παράστασης που είχε δυνατά εχέγγυα για να απογειωθεί… αντί να αφήσει τη στυφή γεύση…
Αναλυτική γνώμη χειρότερης παράστασης εδώ…
«GODSELL» απο το Κ.Θ.Β.Ε. στο θέατρο Κήπου.

Γιατί;
Γιατί ήταν μια τίποτα παράσταση. Aπο ένα έργο τίποτα, μιας τιποτένιας σκηνοθεσίας, με τίποτα μουσικές, από ένα τίποτα τσούρμο ηθοποιών. Εν ολίγοις, ένα τίποτα…
Αναλυτικά γνώμη χειρότερης παράστασης εδώ…
«ΟΡΓΙΣΜΕΝΑ ΝΙΑΤΑ» με Μαριάννα Τόλη στο θέατρο Βεργίνα.!
Γιατί;
Άλλη μια αρπαχτή της συμφοράς στο Βεργίνα λοιπόν… Να ευχηθώ η τελευταία, αλλά θα μ’ ακούσει κανείς;
Αναλυτικά γνώμη χειρότερης παράστασης εδώ…
«ΩΧ ΗΛΕΚΤΡΑ» του Αλέξη Καλλίτση από τον θίασο του Πέτρου Φιλιππίδη σε καλοκαιρινή περιοδεία.
Γιατί;
Να γιατί είμαστε υπέρ της δημιουργίας αστυνομίας θεάτρου. Όσοι είδαν αυτό το έκτρωμα θα καταλάβουν. Λοιποί τη γλύτωσαν.
Αναλυτικά γνώμη χειρότερης παράστασης εδώ…
«H ΣΟΝΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΛΗΝΟΦΩΤΟΣ» από την ομάδα τέχνης Oberon στο θέατρο Ανετον.

Γιατί;
Μετά από ένα ερμηνευτικό και σκηνοθετικό φιάσκο, ούτε πάει το μυαλό σας πόσο λυτρωτική φάνταζε η αυλαία του..
-Αναλυτική γνώμη χειρότερης παράστασης εδώ…
«H Πατρίς λυπάται πολύ» στο θέατρο Αυλαία.

Γιατί;
Και εμείς λυπηθήκαμε πάρα πολύ για τον χρόνο που χάσαμε βλέποντας τους.
Αναλυτική γνώμη χειρότερης παράστασης εδώ…
«ΚΛΕΦΤΕΣ» κάποιας βραβευμένης Γερμανίδας Ντέα Λόερ, στο «Aκτίς Αελίου».

Γιατί;
Έπασχε το βραβευμένο κείμενο της βραβευμένης Γερμανίδας Ντέα Λόερ, έπασχε η σκηνοθεσία στο βραβευμένο κείμενο της βραβευμένης Γερμανίδας Ντέα Λόερ, έπασχαν και οι ερμηνείες της παράστασης στο βραβευμένο κείμενο της βραβευμένης Γερμανίδας Ντέα Λόερ… Είδατε, τι κάνουν τα βραβεία;
Αναλυτική γνώμη χειρότερης παράστασης εδώ…
«ΑΛΕΠΟΥΔΕΣ» με Δημήτρη Λάλο, Ιωάννα Παππά κ.α. στο θέατρο Αυλαία.
Γιατί;

Όλο πήγαινε κάτι να πει η παράσταση και όλο το έχανε, όλο πήγαινε κάτι να πει η σκηνοθεσία και όλο το έχανε, όλο πήγαιναν κάτι να πουν οι ερμηνείες και όλο το έχαναν…. Και μείς όλο κοιτούσαμε το ρολόι από απογοήτευση και βαρεμάρα, και όλο αυτό κολλούσε…
Αναλυτική γνώμη χειρότερης παράστασης εδώ…
«ΠΟΙΟΣ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΗ ΜΠΕΡΝΑΡΝΤΑ ΑΛΜΠΑ» από άγνωστο τοπικό θίασο στο studio Κοιτώνες του Κόδρα.

Γιατί;
Αργά και βασανιστικά… προχωρούσε η «παράσταση», ένα αργό και βασανιστικό πήγαινε-έλα των ηθοποιών, μια αργή και βασανιστική συνέχεια… κάποια στιγμή το βάσανο μας τελείωσε…
Αναλυτική γνώμη χειρότερης παράστασης εδώ…
«ΑΝΝΙΕ» με Χατζηγιάννη στο Μέγαρο Μουσικής.

Γιατί;
Μέχρι και τα πιτσιρίκια, κοιμήθηκαν… Το καλύτερο κοινό για τον Χατζηγιάννη..
Αναλυτική γνώμη χειρότερης παράστασης εδώ…
Φωτογραφικό υλικό