Όταν το 2013 είδαμε τις «Βάκχες» με τον ακατάλληλο Ρουβά, τώρα που ο «τραγωδός» υπερασπίζεται τον Λιγνάδη.

15213 Views
Όταν το 2013 είδαμε τις «Βάκχες» με τον ακατάλληλο Ρουβά, τώρα που ο «τραγωδός» υπερασπίζεται τον Λιγνάδη. Όταν το 2013 είδαμε τις «Βάκχες» με τον ακατάλληλο Ρουβά, τώρα που ο «τραγωδός» υπερασπίζεται τον Λιγνάδη.

Όταν  είδαμε τις «Βάκχες» στο θέατρο Δάσους τον Ιούλιο του 2013 με ρεκλάμα τον ακατάλληλο Ρουβά, τώρα που ο «τραγωδός» υπερασπίζεται τον αγαπημένο του Λιγνάδη, με τίτλο "Ενδιαφέρουσες «ΒΑΚΧΕΣ» αν έλειπε και ο Ρουβάς…" 


Σάλο έχουν  ξεσηκώσει οι δηλώσεις του Σάκη Ρουβά σε πρωινή εκπομπή για τον Δημήτρη Λιγνάδη όπου μεταξύ άλλων ανέφερε πως «Τον Δημήτρη πραγματικά τον αγάπησα, ό,τι συναίσθημα έχω για εκείνον είναι θαυμασμού, αγάπης. Εγώ έτσι έζησα δίπλα στον Δημήτρη κι αυτή είναι η δική μου κατάθεση», είπε χαρακτηριστικά. Ύστερα, σχολίασε για τις καταγγελίες που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας: «Όλο αυτό με βοήθησε πάρα πολύ καλλιτεχνικά να ανακαλύψω αυτό που λεγόταν Διόνυσος μέσα στις Βάκχες. Αυτή η περίοδος της ζωής μου ήταν συγκλονιστική. Όταν έσκασε η βόμβα αυτή, τρόμαξα, φοβήθηκα, ένιωσα μεγάλη λύπη και στεναχώρια για αυτόν τον άνθρωπο. Καταλάβαινα ότι εκείνη τη στιγμή, βρισκόταν σε μία κόλαση».

«Για να είμαι και ξεκάθαρος, εγώ το πρόσωπο που γνώρισα στον Δημήτρη Λιγνάδη είναι αυτό που σας περιγράφω. Ό,τι άλλο έχει συμβεί, δεν το γνωρίζω. Περιμένω να αποδειχτεί κι η άλλη πλευρά. Δεν μπορώ να κάνω τον δικαστή εγώ. Ας μιλήσει η Δικαιοσύνη», εξήγησε .
Τέλος, δήλωσε πως ακόμα κι αν ισχύουν τα όσα λέγονται, ο ίδιος εξακολουθεί φυσικά, να νιώθει μεγάλη στεναχώρια για τον φίλο του.
 
«Ακόμα κι αν συνέβησαν όσα λένε, βεβαίως και υπάρχει μεγάλη στεναχώρια για τα θύματα, καθώς είναι μια τραγωδία όλο αυτό, όμως το ίδιο ισχύει και για τους ανθρώπους, που προφανώς πάσχουν από κάτι για να τα κάνουν αυτά», δήλωσε κλείνοντας ο Σάκης Ρουβάς για όσους κατηγορούνται για αδικήματα.
 
Μετά τον σάλο που ξεσήκωσαν οι δηλώσεις του για τον Δημήτρη Λιγνάδη  ο τραγουδιστής έσπευσε να εξηγήσει τι εννοούσε  «Τα λόγια μου αναφέρονταν στον άνθρωπο που εγώ γνώρισα επαγγελματικά, σε μια συγκεκριμένη καλλιτεχνική περίσταση, πριν από όλα αυτά που διαδραματίστηκαν και έγιναν γνωστά τον τελευταίο καιρό, και τα οποία και για εμένα ήταν ένα σοκ. Σαν πατέρας και σαν άνθρωπος θεωρώ ότι τα θύματα περνάνε μια αληθινή κόλαση.
Μόνο συμπόνια, αγάπη, σεβασμός και υποστήριξη για τα θύματα κάθε είδους εγκληματικών πράξεων, στα οποία και στέκομαι δίπλα. Τέλος, όποιος διαπράττει εγκληματικές πράξεις κρίνεται μόνο από την Δικαιοσύνη».
 
Ήδη το διαδίκτυο έχει πάρει φωτιά με χιλιάδες αντιδράσεις να καταφέρονται εναντίον του σταρ, ενώ πολλές επώνυμες δηλώσεις κινούνται στο ίδιο κλίμα.

Όσο για τις περιβόητες «Βάκχες» που παρουσιάστηκε το καλοκαίρι του 2013 η Κουλτουρόσουπα βρέθηκε στην πρεμιέρα της παράστασης στο θέατρο Δάσους και υπήρξε κάθετα αρνητική για την παρουσία του Σάκη Ρουβά ως τραγωδού με αναλυτική κριτική, δείτε ΠΑΡΑΚΑΤΩ

Ενδιαφέρουσες «ΒΑΚΧΕΣ» αν έλειπε και ο Ρουβάς… Είδαμε και σχολιάζουμε..

 111873 Views

Ενδιαφέρουσες «ΒΑΚΧΕΣ» αν έλειπε και ο Ρουβάς… 

Είδαμε και σχολιάζουμε..

Αρχικώς να πούμε ότι η παράσταση «Βάκχες» του Ευριπίδη που είδαμε χθες, βράδυ Τετάρτης στο θέατρο Δάσους, είναι εξαιρετική και δεν την κάνει εξαιρετική η παρουσία του τραγουδιστή Σάκη Ρουβά. Ο τελευταίος είναι αυτός που την έχει θορυβήσει με τη λαϊκή δημοφιλία του, ηθικός αυτουργός του «εγκλήματος» όμως, είναι ο ίδιος ο σκηνοθέτης που με σθένος και πείσμα διατυμπανίζει σε δελτία τύπου και συνεντεύξεις, ότι δεν υπήρξε άλλη καλύτερη επιλογή…

Δείτε το σχετικό απόσπασμα από το δελτίο τύπου που λέει... «Με βασικό στοιχείο της σκηνοθεσίας του Δημήτρη Λιγνάδη, ότι η μουσική, η «νέα , δρώσα μουσική», θα δονήσει το «εγκατεστημένο μόρφωμα», το πρόσωπο που θα υποδυθεί το Διόνυσο πρέπει να εκπροσωπεί το νέο, το τολμηρό, το ωραίο, αυτό που για τους σημερινούς θεατές  μπορεί  να γοητεύσει και να οδηγήσει « στην κυριαρχία της μουσικής επί του λόγου και της μέθης επί της λογικής». Έτσι επιλέξαμε για το  Διόνυσο το Σάκη Ρουβά.»… και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε…  

Πριν προχωρήσουμε στα καθέκαστα, νιώθω ήδη ενοχλημένος με τον εαυτό μου που το μεγαλύτερο μέρος αυτής της γνώμης θα καλύψει ο Σάκης Ρουβάς και όχι η ίδια η παράσταση, αλλά αναγκάζομαι να υπερασπιστώ τις απόψεις μου γιατί ως γνωστόν θα έχουμε νέο πόλεμο αρνητικών σχολίων.

Είμαι λοιπόν κάθετα αρνητικός να τον δεχτώ ως ηθοποιό και δη τραγωδό, παρά του ότι ως Διόνυσος η αλήθεια είναι ότι έκανε φιλότιμες προσπάθειες να με πείσει, ωστόσο δεν τα κατάφερε.

Είχε μια φρικτή φωνή, χωρίς χρώμα, δύναμη ψυχής, χωρίς παλμό και όγκο. Δεν ερμήνευε, γιατί δε γνωρίζει τι είναι ερμηνεία. Παθιασμένος από το «χρέος» της συμμετοχής του και θεωρώντας ότι του εξασφαλίζει πόντους και στους κουλτουριάρικους κύκλους, [αλλά και από φιλαρέσκεια], υπήρξε μια τραγική φιγούρα, [κυρίως από τα μισά του έργου]. Ενα πρόσωπο που φώναζε πολύ, εκφραζόταν υπερβολικά, δείχνοντάς τα όλα τόσο πολύ, ώστε να  φανεί ότι το βιώνει μέσα του. Προσέξτε, δεν είναι ότι δεν το ζούσε, αλλά δεν γνωρίζει τι είναι μέτρο, τι είναι συναίσθημα, μέχρι πού μπορώ να φτάσω και πού να σταματήσω, μιλάμε θεατρικά.

Αυτά διδάχτηκε στο παρελθόν, αυτά έμαθε, αυτά πράττει.

Γιατί εδώ μιλούμε για αρχαίο κείμενο και για αρχαία τραγωδία. Μιλούμε για ξεγύμνωμα ψυχής και ας ήταν συνέχεια ημίγυμνος σε όλη τη διάρκεια. Ή το΄χεις, ή δεν το’χεις, όσα μαθήματα και να κάνεις, όσα βιβλία να διαβάσεις, όσους δασκάλους να χρυσοπληρώσεις, όσο ωραίος και να’σαι, όσα ευρώ και να βγάζεις, όσους θαυμαστές και να ‘χεις, όσα like και να σου κάνουν… μερικά πράγματα δε μαθαίνονται στα 40τόσο σου..

Έπειτα γιατί να δεχτούμε τον Σάκη Ρουβά ως έναν σοβαρό καλλιτέχνη που έστω και στα μέσα της καριέρας του θέλει να ασχοληθεί με την υποκριτική, όταν μέχρι και σήμερα υποστηρίζει ένα είδος ευτελούς ποιότητας τραγουδιών, όταν η ζωή του περικλείεται από ένα συνονθύλευμα εξωφύλλων και κοσμικών εξορμήσεων για να είναι στην επικαιρότητα. Όταν οι προσπάθειές του ως ηθοποιός τόσο στην τηλεόραση, όσο και στο σινεμά, ήταν αδιάφορες, αλλά και όταν μας «ενοχλεί» με δεκάδες διαφημίσεις και μας βομβαρδίζει με λογής λογής παρουσιάσεις εκπομπών, είτε αυτές λέγονται τάλεντ σόου, είτε κοινωνικού περιεχομέου όπως ήταν οι «Ήρωες»…

Ας το πάρουμε χαμπάρι, ο Σάκης Ρουβάς είναι ο,τι ήταν η Αλίκη Βουγιουκλάκη πριν 15-20 χρόνια. Πουλάει τρέλα με τα ίδια και τα ίδια και κάποια στιγμή το σταριλίκι τους βαράει κατακούτελα αναζητώντας δόσεις ποιότητας! Αλλά τι είναι η ποιότητα, τώρα την θέλω, τώρα θα αλλάξω; Κάπως έτσι έφαγε τα μούτρα της και η μακαρίτισσα, όχι μόνο γιατί δεν διέθετε το ανάλογο για το είδος ταλέντο, αλλά δεν μπορούσε καν να το διαχειριστεί. Πήγαιναν οι θαυμαστές στο θέατρό της και χάζευαν την ίδια, ενώ καταλάβαιναν τα μισά και στο τέλος έφευγαν απογοητευμένοι με τις "ποιοτικές" επιλογές της..

Ένας αληθινός καλλιτέχνης κρίνεται από το σύνολο των πράξεών του και όχι μονομερώς, ή από ένα «διάλειμμα». Πρέπει να διαθέτεις  ήθος, μυαλό, ταλέντο, καλλιτεχνική ποιότητα και κυρίως συνέπεια σε αυτά που πρεσβεύεις.

Ημίμετρα και σκαμπανεβάσματα στο είδος του αρχαίου δράματος δεν επιτρέπονται και δεν χωρούν (και συγχωρούνται).

Τελευταία βρέθηκα με μια πρωταγωνίστρια πρώτης γραμμής, η οποία παρά τα οικονομικά της ζόρια, είπε πολλά όχι σε εμπορικά θέατρα με πολλά λεφτά. Γιατί άραγε;

Καταλήγουμε λοιπόν ότι η συμμετοχή του στην παράσταση ήταν πονηρή και σκόπιμη και μη μου πείτε πως δεν υπήρχε άλλος «ταλαντούχος», άλλος φωτογενής νέος ηθοποιός  που να μπορεί να ερμηνεύσει και όχι να παίξει απλά, τον Διόνυσο;

Με αυτά και με άλλα, η πολύ καλή αυτή παράσταση περνά στο ντούκου, ή σε δεύτερη μοίρα γιατί το επέλεξαν οι ίδιοι οι συντελεστές του.

Αλλά είναι άδικο να μη μιλήσουμε κυρίως για τα προτερήματά της, τα οποία ήταν…

Μια εξαιρετική διανομή με πρώτο και καλύτερο ένα νέο παιδί τον Δημήτρη Πασσά, ως Πενθέα. Μια λέξη για αυτό το πρόσωπο: καταλυτικός. Φωνή, σώμα, ανάστημα, κίνηση, βλέμμα, συναίσθημα, ερμηνεία, όλα σε ένα. Όσο ήταν  πάνω στη σκηνή δεν ήθελες να φύγει. Δεν τον ξέρουμε, λαχταρούμε όμως να τον δούμε σε επόμενες παραστάσεις.

Σταθερή αξία η Ρούλα Πατεράκη, έκανε την έκπληξη ως Τειρεσίας με μαεστρία, παρά κάποιους τόνους που έλειπαν από τη φωνή . Καρατζογιάννης και Λιγνάδης, έδωσαν σταθερότητα, αλλά τίποτα παραπάνω, ενώ η Μαρία Κίτσου ως Αγαύη, πιστοποίησε τις «φήμες» ότι πρόκειται για μια μεγάλη ηθοποιό και το απέδειξε σε αυτό το δύσκολο ρόλο.

Πέρα από τις ερμηνείες, μαινόμενος όπως αναμενόταν ο χορός, εκστατικές μουσικές και εκατοντάδες περίεργοι ήχοι κατακλύζουν όλη την παράσταση, ένα σκηνικό με τα απαραίτητα, αλλά σωστά τοποθετημένα, μελετημένοι «σκοτεινοί» φωτισμοί και ναι, πολύ καλή σκηνοθεσία, που εμείς την λέμε φροντισμένη από τον Δημήτρη Λιγνάδη.

Κλίμα και ατμόσφαιρα, παίρνουν 10…

Κατά τ’ άλλα, αν δείτε την παράσταση θα ζήσετε…

-2 ώρες από τη ζωή σας, χωρίς να τα καταλάβετε όλα…

-Θα ακούσετε πολλά αλαμπουρνέζικα που δεν σας έμαθαν στο σχολείο…

-Θα δείτε κάποια στοιχεία που δεν θα έχουν κανένα νόημα πάνω στη σκηνή...

-Θα ζήσετε μια 10λεπτη εντυπωσιακή είσοδο στο ξεκίνημα, [ποιου άλλου;] που θα σας ενθουσιάσει...

Επιπλέον..

-Σε κάθε πράξη, μα κάθε πράξη μέχρι και το τέλος, θα πέφτει χειροκρότημα!!!

-Να είστε προετοιμασμένοι για την ποιότητα του κοινού. Οι πρώτες σειρές είναι κατειλημμένες από ρουβίτσες και ρουβάδες [αλλά και πολλοί χαμένοι διάσπαρτα], που έχουν μπανιαριστεί, καλλωπιστεί, έχουν μαυρίσει, μυρίζουν κόπερτον… και βγάζουν συνεχώς, μα συνεχώς φωτογραφίες και βίντεο. Ο θεός είναι μπροστά τους και είναι γυμνός…

Και τέλος…

Η παράσταση βομβαρδίζεται από εντυπωσιασμούς, ευτυχώς στην περίπτωση αυτή, δεν μας ενόχλησαν τόσο, αλλά μετά τα μισά… θα στριφογυρίζετε στα τσιμέντα, θα πιαστεί και ο πωπός, θα ρίχνετε και καμιά ματιά στην ώρα…πότε να περάσει.

Εν ολίγοις [=]

Πως η επιλογή του ποιοτικού Λιγνάδη καταβροχθίζει μια καλή παράσταση, φέρνοντας όμως πρωτοσέλιδα, συνωστισμό, εισιτήρια και μπόλικο κόσμο παραλιακής που ήρθε να δει αποκλειστικά τον σελέμπριτι να προσπαθεί να γίνει και τραγωδός, αγνοώντας στην κυριολεξία την παράσταση. Ας λουστεί το κατόρθωμά του και ας σκεφτεί [αργότερα], κέρδη και οφέλη. ποιοτικά και ποσοτικά, και ας καταλήξει τι τον συμφέρει περισσότερο.

Δείτε την και ας παίζει ο Ρουβάς… ή αλλιώς, Ρουβάς είναι θα περάσει...[;]

Βαθμολογία

Με Ρουβά, 4

Χωρίς Ρουβά, 7

Υγ. ακριβώς μετά την υπόκλιση, μη περιμένετε να χαιρετήσετε τον Ρουβά στα παρασκήνια, με μια αμαξάρα οι μπράβοι του τον έχουν εξαφανίσει…

Τώρα μπορείτε να μου τα χώσετε…
,
ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ:
Ο δημόσιος λόγος Σάκη #Ρουβάς για ευαίσθητα θέματα, δεν είναι… «μακαρόνια με κιμά» να τα σαβουρώσεις και μετά να πιεις μια #σόδα για να χωνέψεις τα αχώνευτα! Γράφει η Πίτσα Στασινοπούλου για την Κουλτουρόσουπα.
.
Ακολουθήστε μας στα social media
       

Φωτογραφικό υλικό






Αρθρογραφος

Γιάννης Τσιρόγλου
Γιάννης Τσιρόγλου
Επικεφαλής Kulturosupa.gr - e-mail: kulturosupa@yahoo.gr

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
Οι νέες ταινίες της εβδομάδας και που προβάλλονται στη Θεσσαλονίκη 23-29/03/2023 (& όλες οι επαναλήψεις)
Οι νέες ταινίες της εβδομάδας και που προβάλλονται στη Θεσσαλονίκη 23-29/03/2023 (& όλες οι επαναλήψεις)
με 0 Σχόλια 1044 Views

8 κάτω του μετρίου ταινίες εκτός και αν είστε των «ποπκορν» και αδημονείτε να δείτε το franchise δράσης Τζον Γουίκ και το σαχλαμαριζέ «Στο Τέλος Ξυρίζουν τον Γαμπρό» με μαιντανό-πρωταγωνιστή -δεν θέλει και ρώτημα-  Γιάννης Τσιμιτσέλης. Αυτές είναι οι νέες ταινίες που προβάλλονται στις αίθουσες της Θεσσαλονίκης από Πέμπτη 23 έως Τετάρτη 29/03/2023

Περισσότερα ...

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη

Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή