Γράφει για την Κουλτουρόσουπα.

«Αν ήμουν gay, λοιπόν, δεν θα ντρεπόμουν με τίποτε να το πω δημόσια. Δυστυχώς για κάποιους και ευτυχώς για κάποιες, είμαι ο τελευταίος άνθρωπος στη γη που θα είχα έστω και 1% μέσα μου ομοφυλοφιλικές τάσεις. Προσωπικά, ξέρεις, λυπάμαι για εκείνους που δεν έχουν αποδεχτεί τον εαυτό τους και τους απομακρύνω από κοντά μου».
Τάδε έφη Νικόλαος Βέρτης, αοιδός εκ Θεσσαλονίκης που από όσο θυμάμαι μεγάλωσε στην Ολλανδία. Πότε όμως το είπε; Τώρα; Τότε; Πότε; Κι εάν δεν το πε τώρα; Γιατί κυκλοφόρησε και δημοσιεύτηκε τώρα; Δηλαδή ξανά και με ποιά αφορμή; Πάντως όταν λέμε Νίκος Βέρτης σημαίνει καλλίπυγος και καλλίφωνος. Σημαίνει ευγενής και με ήθος.

Ωστόσο αναρωτιέμαι γιατί την έκανε αυτή τη δήλωση; Έστω και τότε. Για τις φήμες που πάντα υπήρχαν και πάντα θα υπάρχουν, κακώς μεν για την προσωπική ζωή των καλλιτεχνών, ιδίως των ανδρών, που δεν αφορά και κανέναν; Τον ρώτησε κανείς δημόσια το Βέρτη; Τον πίεσε κάνεις δημόσια; Δέχτηκε πιέσεις δημόσια ή ιδιωτικά; Αλήθεια γιατί; Ε λοιπόν κύριε Βέρτη μου δε χρειαζόταν να τοποθετηθείς, ούτε τότε, εάν ήταν τότε, ούτε τώρα εάν είναι τώρα, γιατί ουσιαστικά κανείς δε σε ρώτησε, κανείς δε σε υποχρέωσε να πάρεις θέση και κατά την ταπεινή μου γνώμη έχεις κάνει φάουλ εάν αντιλαμβάνεσαι τι εννοώ, καθώς αποκλείεται να έχεις μεγαλώσει στην Ολλανδία και να μην ξέρεις από ποδόσφαιρο, όπου εκεί η μπάλα λατρεύεται ως θεία λειτουργία και μάλιστα χρώματος πορτοκαλί. Και γιατί να πεις αυτό που είπες. Αφού ήσουν στρέιτ και είσαι στρέιτ, όπως ουσιαστικά λες, δεν υπάρχει κανένα θέμα, ειδικά για την Ελλάδα, δε χρειάζεται να δηλώσεις ή να αποδείξεις κάτι, ούτως η άλλως, λες και σε υποχρέωσε κανείς να βγάλεις ή να μιλήσεις για τεκμήρια προς την εφορία, παρντόν προς την κοινωνία.
Ειδικά όταν άνδρες και καλλιτέχνες σαν τον Αντίνοο Αλμπάνη και τον Ορέστη Τζιόβα, είτε φίλησαν άνδρες από άποψη, είτε από δουλειά, ή γιατί ήθελαν στην τελική, είτε δήλωσαν ότι δήλωσαν επί του θέματος αυτού, όχι του δικού σου, του θέματος άνδρα προς άνδρα, ότι είναι αυτό το θέμα, που δεν είναι πάντα ομοφυλοφιλικό. Και όλοι τους είναι μια χαρά με τις ζωές τους, οποίες κι εαν είναι αυτές, καθώς δε μας νοιάζει και δεν τους νοιάζει.
Οπως πχ ο Τζιόβας με τις κατά δήλωση του αμφισεξουαλικές του ανησυχίες, αλλά δεν έχει τεθεί θέμα για τον ανδρισμό και την αρρενωπότητα του. Διότι ούτως ή άλλως η ομοφυλοφιλία ή η αμφιφυλοφιλία δεν αναιρεί τον ανδρισμό και την αρρενωπότητα, εάν αυτό είναι το θέμα μας.
Βέβαια έχω χάσει επεισόδια κι ίσως όντως κάποιες και κάποιοι τον ρώτησαν επ’ αυτού το Βέρτη, τότε ή τώρα ξανά, αλλιώς δεν εξηγούνται οι δηλώσεις του ή η επανακυκλοφορία τους. Ή μήπως τελικά άκουσε πράγματα που τον στεναχώρησαν, αλλά πάντα δε γινόταν αυτό στην Ελλάδα; Κι όπως είπα κακώς γινόταν και γίνεται, διότι η ιδιωτική ζωή του καθενός μας τι κακό θα μπορούσε να κάνει πχ στην κοινωνία και τη χώρα; Αλλιώς εάν υπήρξαν απλά φήμες κακώς και πήρε θέση. Αφού είναι στρέιτ κι αισθάνεται στρέιτ κι είναι εντάξει με τον εαυτό του, δεν το καταλαβαίνω όλο αυτό το κάπως απολογητικό ως αίσθηση που ενέσκηψε τις τελευταίες ημέρες. Διότι στη χώρα μας, εδώ που τα λέμε, έχει ανάψει και καπνός χωρίς φωτιά. Κι έχουν όντως ακουστεί πράγματα χωρίς να ισχύουν, διότι κάποια, κάποιος, πετάει μια μαλακία και μετά παίρνει τη διάσταση αστικού μύθου ή θρύλου ή μήπως όχι τελικά;
Εάν δε σε ρωτήσει κανείς λοιπόν ευθέως κι εσύ δε θες να πεις κάτι δεν παίρνεις και θέση, δεν απαντάς ,δεν κάνεις σχόλιο εάν δε θες, εκτός κι εάν θες για τους δικούς σου λόγους. Δεν σε υποχρεώνει κάποιο νομικό πλαίσιο. Ή έστω ένας ηθικός κώδικας. Και μεταξύ μας μόνο εάν είσαι ομοφυλόφιλος ή αμφιφυλόφιλος το δηλώνεις, όχι μόνο γιατί θες να κάνεις δήλωση, αλλά και γιατί βοηθάς και κόσμο έτσι. Εάν είσαι ετεροφυλόφιλος γιατί να κάνεις την όποια δήλωση, εκτός κι εάν όντως σε ρωτήσουν, ή έχεις δει κάπου δημοσιευμένη τη ζωή σου την προσωπική κι αισθάνεσαι ότι θέλεις να πάρεις θέση για αυτά που γράφουν. Αλλά μπορεί τελικά και να μη θες, και δικαίωμα σου είναι κι αυτή η επιλογή, μόνο μην πεις και το αντίθετο, το αντίστροφο, μην πεις ψέματα. Δηλαδή εάν πεις ότι δε θα είχα πρόβλημα εάν ήμουν , αλλά είμαι ο τελευταίος που θα ήμουν, δεν έχει νόημα κανέναν και δε βοηθάς κανέναν. Ούτε καν τον εαυτό σου. Το αντίθετο προσβάλεις, προσβάλεις κόσμο, προσβάλεις τον ίδιο σου τον εαυτό. Και ειδικά όταν μιλάς για ιδιαιτερότητες, αναφερόμενος στην ομοφυλοφιλία . Ανεξάρτητα εάν το είπες τώρα, ή πριν από 4 ή πριν από 8 χρόνια και κυκλοφόρησε ξανά τώρα.

Κυρ Βέρτη μου ερωτική φύση είναι η ομοφυλοφιλία, όπως και η αμφιφυλοφυλία και η ετεροφυλοφιλία. Δεν είναι ιδιαιτερότητα. Εκτός κι αν πάλι θεωρείς ιδιαιτερότητα και την ετεροφυλοφιλία.
Ε τότε πάω πάσο. Κανονικά, στρέιτ, γκέι μπαι, είσαι δεν είσαι, στ’ αρχίδια σου πρέπει να γράφεις τις φήμες που κυκλοφορούν, γιατί οι φήμες είναι απλά φήμες, δεν είναι ζωή, δεν είναι η ζωή σου. Βέβαια για να μη λέω κι εγώ ότι μου κατέβη άκουσα και διάβασα κάπου αλλού ότι αυτά που ειπώθηκαν από το Βέρτη, τελικά ειπώθηκαν πριν από χρόνια και τελικά κανείς δεν ξέρει πως επανακυκλοφόρησαν τώρα και γιατί, έτσι για να μην αδικούμε καμία και κανέναν. Αλλά όντως έχουν ειπωθεί.
Αλλά κι επίσης τελικά τελικά, πως γαμώτο με τρώει, με την ευκαιρία, μπάι δε γουέι που λέμε εδώ στην Ελλάδα, το άτιμο το πληκτρολόγιο να γράψω έτσι γενικά κι αόριστα αυτό που είχε πει κάποτε ο Γιώργος Μαρίνος στο σώου του, στη ρεβί πίστας στη Μέδουσα, τη σεζόν 1986-1987, αναφερόμενος στη Λυσιστράτη του Λάκη Λαζόπουλου.
Έλεγε λοιπόν, εάν θυμάμαι καλά, ο Λάκης ως Λυσιστράτη στην Επίδαυρο: Δεν ξαναπλώνω με άνδρες. Και σχολίαζε στο σώου του ο Μαρίνος περιπαικτικά και μυθοπλαστικά πάντα, δηλαδή αριστοφανικά: Μη λες μεγάλες κουβέντες Λάκη μου.
Υ.Γ. : Πάντα μυθοπλαστικά και αριστοφανικά τα λέμε όλα αυτά, έτσι...;;;
Σα ρεβί σάιτ πια, όχι πίστας ...!!!
«Kif Express»
Κάθε 5, 15 και 25 του μηνός.
.
Ακολουθήστε μας στα social media