Από τους πρακτικούς οδηγούς της «ΟΙΚΟνικής πραγματικότητας» της Π. Στασινοπούλου. [Μέρος πρώτο]

Φωτογραφικό υλικό
Από τους πρακτικούς οδηγούς της «ΟΙΚΟνικής πραγματικότητας» της Π. Στασινοπούλου. [Μέρος πρώτο]
Παραιτείται ο Γιαν Φαμπρ μετά την κατακραυγή…
Από το πρωί του Σαββάτου 2 Απριλίου υπήρχε έντονη φημολογία περί παραίτησης του Γιαν Φαμπρ από την θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή -ή επιμελητή όπως αυτοπροσδιορίσθηκε ο ίδιος- του Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου. Η εξέλιξη αυτή προέκυψε μετά τις σφοδρές αντιδράσεις που προκλήθηκαν τόσο στον καλλιτεχνικό όσο και στον πολιτικό κόσμο ύστερα από την ανακοίνωση μέρους του προγράμματος, την Τρίτη 29 Μαρτίου, και τον περιορισμό των ελληνικών συμμετοχών. Προς το παρόν, η είδηση της παραίτησης δεν επιβεβαιώνεται από το Υπουργείο Πολιτισμού ούτε από το Φεστιβάλ και αναμένονται ανακοινώσεις.
ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ:
Βέλγικη ΦΑΜΠΡ(ικα) πολιτισμού εν Ελλάδι… Γράφει η Πίτσα Στασινοπούλου. [Κείμενο πριν την παραίτηση]
Σταμάτης Κραουνάκης «Όλοι ένα» Φίλα με: Επιτέλους μια συγκροτημένη μουσική παράσταση. Είδαμε & σχολιάζουμε.
«Για Όνομα…» στη Μονή Λαζαριστών, από την Κυριακή του Πάσχα.
Εισιτήρια:
ZΩΝΗ VIP:
ΚΑΝΟΝΙΚΟ : 22€
ΠΑΙΔΙΚΟ ΕΩΣ 12 ΕΤΩΝ : 15€
ΖΩΝΗ Α:
ΚΑΝΟΝΙΚΟ : 20€
ΠΑΙΔΙΚΟ ΕΩΣ 12 ΕΤΩΝ : 12€
ΦΟΙΤΗΤΙΚΟ – ΑΝΕΡΓΩΝ – ΑΝΩ ΤΩΝ 65 : 15€
ΖΩΝΗ Β & ΕΞΩΣΤΗΣ:
ΚΑΝΟΝΙΚΟ : 15€
Στο τηλέφωνο 211 1000 365 & στο www.ticket365.gr
«ΑΠΡΟΣΕΚΤΟ ΠΑΛΙΟΚΟΡΙΤΣΟ» (να μη ζήσουμε σαν βλάκες) στον Πολυχώρο Ενώ.
1 εκατομμύριο +1 λόγος που δεν πρέπει να χάσετε τον ΚΡΑΟΥΝΑΚΗ στο Ράδιο ΣΙΤΥ. Είδαμε την παράσταση & Σχολιάζουμε…
Κάποτε στο αποκορύφωμα της καλλιτεχνικής δημιουργίας του ο Πάμπλο Πικάσο ανέφερε ότι χρειάστηκε «μια ολόκληρη ζωή για να ζωγραφίσει ως παιδί» δίδοντας γενναιόδωρα το ψυχικό στίγμα μιας ολόκληρης δημιουργικής πορείας και της μόνης εν τέλει ψυχικής καλλιτεχνικής πατρίδας που δεν είναι άλλη από τα παιδικά μας χρόνια, όχι φυσικά μόνο για τους καλλιτέχνες αλλά και για το υπαρξιακό σύνολο.
Τι ψυχισμός είναι τούτος; Και η παράσταση των δύο ωρών και κάτι παραπάνω που παρακολουθήσαμε είχε εμπνευσμένους προγόνους (Χατζιδάκις, Τσαρούχης) και άξιους συνεχιστές. Το συνονθύλευμα της δραματουργικής –ερμηνευτικής πράξης ήταν ότι ο ίδιος ο δημιουργός θα έπαιρνε μαζί του ως στίγμα/δείγμα καλλιτεχνικό με περιεχόμενο άκρως συγκινητικό: Σεφέρης, Χειμωνάς, Λόρκα, Ντάρι Φό κ.α. ζευγαρωμένα με τα πολύ -λεγμένα στη δική μας χώρα, μην πω ήπειρο, τραγούδια του.
Είχαμε μια μπιγκόνια στη σκάλα αριστερά* και το σκηνικό της δράσης στήθηκε σε ένα άκρως Τσαρουχικό θεατρικό περιβάλλον. Ένα ανδρομάνι επί σκηνής και χάρτινες φωτισμένες σακούλες επί της οροφής σε μια εξαιρετικά συγκεντρωμένη και λιτή σκέψη του Γιάννη Μουρίκη (ο Γ. Τσαρούχης μπορούσε να κάνει θεατρικό σκηνικό απλά με άνδρες/αγγέλους και χαρτόκουτα).
Στα συν [+] της παράστασης:
1. Η ίδια η παρουσία του Σταμάτη Κραουνάκη επί σκηνής με όλη του τη διάθεση για μια καρποφόρα περίοδο (και γέννα) με κάποια από τα καλύτερα τραγούδια του.
2. Η σκηνική επιμέλεια του Γιάννη Μουρίκη.
3. Η διάχυτη ελληνική και συγκεντρωμένη ατμόσφαιρα/αίσθημα μιας ελληνικής κληρονομίας στο διφορούμενο της παρακαταθήκης της.
4. Η ερμηνευτική απόδοση του Λόρκα από το Χρήστο Γεροντίδη.
5. Τα κοστούμια της Μαρίας Καραπούλιου.
6. Το σύνολο της μουσικής διεύθυνσης, εκτέλεσης και διασκευής
7. Η υπενθύμιση της μόνης σίγουρης πατρίδας μας, της παιδικής.
Εν κατακλείδι[=]
η παράσταση του Σταμάτη Κραουνάκη «Όλοι ένα» Φίλα με, είναι μια θεατρική πράξη/υπενθύμιση για εκείνη την αστείρευτη παιδική μας ηλικία που εν δυνάμει και ανά πάσα στιγμή μπορεί να μας τροφοδοτήσει. Μην το χάσετε !
*φράσεις από το καινούργιο τραγούδι του Σταμάτη Κραουνάκη «Για σένα».
Ενστάσεις για το θεατρικό μήνυμα του Α. Βασίλιεφ… Από τον «Παλμό των Φουαγιέ» της Π. Στασινοπούλου
«Το αγόρι με τη βαλίτσα» στο Βασιλικό Θέατρο
Επικεφαλής: Τσιρόγλου Ιωάννης. Συντακτική Ομάδα Kulturosupa:Αδαμάκου Βένια, Βυζαντιάδου Νέλη, Ζαχαριάδης Κρίτωνας, Κανακάρη Αννια, Μπαιρακτάρη Ειρήνη, Μπαστουνάς Γιώργος, Παπαδανιήλ Ελπίδα, Στασινοπούλου Πίτσα, Ταυλαρίδου Ζωή.
Τηλέφωνο: +30 6983 101 110
URL: http://www.kulturosupa.gr
Email: kulturosupa@yahoo.gr
Copyright Kulturosupa.gr © 2007 – 2023