Χάρτινος ήρωας της ιταλικής σχολής των κόμιξ, δημιουργία του Ιταλού σκιτσογράφου Τζόρτζιο Ρεμπούφι (1928 – 2014).
Φωτογραφικό υλικό
Χάρτινος ήρωας της ιταλικής σχολής των κόμιξ, δημιουργία του Ιταλού σκιτσογράφου Τζόρτζιο Ρεμπούφι (1928 – 2014).
Η ιστορία ενός από τα ομορφότερα ελληνικά ερωτικά τραγούδια, για ένα μοιραίο ανικανοποίητο έρωτα που έγραψε ο αξέχαστος ερμηνευτής και συνθέτης με το κόκκινο φουλάρι.
Το πανέμορφο Αρχαίο Θέατρο της Ερέτριας, του οποίου ξεκίνησε ήδη η αναστήλωση με την χρηματοδότηση της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, ανοίγει τις πύλες του, μετά από σαράντα χρόνια, από 21-23 Σεπτεμβρίου, με μια ιδιαίτερα σημαντική πρωτοβουλία.
Στο πλαίσιο του νέου προγράμματος του ΚΕΔΡΑ, που επίσης ενισχύεται οικονομικά από την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, θα παρουσιαστούν σε πρεμιέρα έργα και των τριών αρχαίων τραγικών:
3. Ελένη του Ευριπίδη του Θεάτρου Χαλκίδας σε μετάφραση Δημήτρη Δημητριάδη και σκηνοθεσία Γιάννη Κατσάνου.
Το πλήρες πρόγραμμα των παραστάσεων, που θα συνεχιστούν στην Αθήνα, στο θέατρο «Ροές» και σε άλλες πόλεις, θα ανακοινωθεί προσεχώς.
Kορυφαίος ηθοποιός και σκηνοθέτης, με τεράστια συμβολή στην προαγωγή του νεοελληνικού θεάτρου.
Η ομορφιά της Σμύρνης και ο τρόπος ζωής των Σμυρνιών έχει υμνηθεί από διανοούμενους και περιηγητές. Πολλά ερωτήματα, όμως, σε σχέση με την Καταστροφή, έμειναν άδικα να αιωρούνται χρόνια, όπως το «ποιος έκαψε την Σμύρνη;»
«Σμύρνη μου Αγαπημένη» της Μιμής Ντενίση
Σκηνοθεσία: Σταμάτης Στάμογλου
Σκηνογραφία-Ενδυματολογία: Μαγδαληνή Σίγα
Επιμέλεια Μουσικής: Κώστας Βόμβολος
Βοηθός Σκηνογράφου: Αναστασία Γυλλού
Βοηθός Σκηνοθέτη: Νίκος Δασκαλόπουλος
Φωτισμοί: Ανέστης Αμανατίδης, Σταμάτης Στάμογλου
Με τους: Ιωάννα Μαρίνη, Σάββα Παντελίδη, Μιχάλη Βλάχο, Ορέστη Πρεφτίτση, Αναστάσιο Μπελαντώνα, Παναγιώτη Διμπιτούζη, Στέλλα Γιαλετζή, Μαίρη Σαμανάδη, Δάφνη Βόλνα, Εύα Παναγιωτίδου- Λοΐζου, Κατερίνα Γρηγορίου, Σταύρο Φρύδα, Ρίτα Παπαϊωάννου, Καίτη Λάζου, Άγγελο Μουθουνάκη, Ξένια Παρασκευά, Σωτήρη Γκουντσούδη, Ιωάννη Τούλα, Πέτρο Μπόζογλου, Νίκο Δασκαλόπουλο, Όλγα Εξάρχου, Μαρία Κοζίδου, Ευστρατία Καλογερούδη, Ελισάβετ Κάλτσου, Φωτεινή Τσιατάκη, Αντωνία Αβραμπάκη
ΔΕΥΤΕΡΑ 20 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2018
«Σμύρνη μου Αγαπημένη», της Μιμής Ντενίση
-Κεντρική Σκηνή δήμου Νεάπολης-Συκεών,
Θεατρικά Εργαστήρια «Μελίνα Μερκούρη»
Αντί εισιτηρίου συγκεντρώνουμε τρόφιμα και φάρμακα για το Κοινωνικό Παντοπωλείο και Φαρμακείο.
Στους «Βατράχους», κωμωδία που διδάχτηκε στα Λήναια το 405 π.Χ., ο Διόνυσος, απογοητευμένος από την πενία των δραμάτων που παρουσιάζονται στην Αθήνα, καθώς οι μεγάλοι τραγικοί έχουν πεθάνει, κατεβαίνει στον Κάτω Κόσμο προκειμένου να φέρει πίσω ένα μεγάλο ποιητή, ικανό να σώσει την Πόλη από την παρακμή. Για τον σκοπό αυτό, διοργανώνει έναν ποιητικό αγώνα ανάμεσα στον Αισχύλο και τον Ευριπίδη, ορίζοντας διαιτητή τον ίδιο τον Πλούτωνα, ώστε να τον καταστρέψει. Και καλύτερος για τον Αριστοφάνη, που σατιρίζει ανελέητα τα νεωτερικά ήθη, άρα και τον τότε εκπρόσωπό τους Ευριπίδη αναδεικνύεται ο Αισχύλος. Ο Αισχύλος θα είναι ο νικητής.
Από: 10/08/2018 Εως: 11/08/2018
Η Πάρος πρωταγωνίστησε και το φετινό καλοκαίρι! To νησί… βούλιαξε από τουρίστες, ενώ αρκετοί διάσημοι φρόντισαν να περάσουν μέρος των διακοπών τους εκεί.
Ανάμεσα, στις διασήμότητες που πέρασαν από το πανέμορφο νησί των Κυκλάδων ήταν και ο Ρόκο Σιφρέντι.
Ο Ιταλός πορνοστάρ διασκέδασε με την παρέα του και τράβηξε τα βλέμματα.
Η δήλωση που ξεπέρασε κάθε φαντασία κι έγινε viral μέσα στην τραγωδία των δεκάδων νεκρών και αγνοουμένων ήταν αυτή του υπουργού Επικρατείας Χριστόφορου Βερναρδάκη στο ΑΠΕ: «Αν θεωρούμε ότι η πολιτική ευθύνη γίνεται απολύτως προσωποποιημένη ευθύνη και πρέπει να οδηγεί σε παραιτήσεις, πρώτοι θα έπρεπε να παραιτηθούν περίπου το 1/3 των βουλευτών της σημερινής Βουλής.
Αυτό θα ήταν μια πράξη που θα έδειχνε πραγματικά μια εντιμότητα σε αυτή την πολιτική θέση, θα έδειχνε μια στάση ευθύνης, διότι εδώ έχει συντελεστεί ένα ζήτημα που αγγίζει πολλές δεκαετίες, έχει πάρα πολλές πλευρές – και οικονομικές πλευρές. Να μη βάλλεται ένας άνθρωπος, ο οποίος είναι 44 ετών και έχει φορτωθεί όχι μόνο τις πολεοδομικές, χωροταξικές αδυναμίες της πολιτικής προστασίας, τις αδυναμίες πυρόσβεσης, αλλά και το οικονομικό έγκλημα που έχει συντελεστεί απέναντι στη χώρα, αλλά και το έγκλημα στο κοινωνικό κράτος».
Κατά τον κ. Βερναρδάκη, ο Αλέξης των 44 Ιούληδων είναι υπεράνω κριτικής απλώς και μόνο λόγω ηλικίας. Είναι κρίμα κι άδικο να του φορτώνουμε τις αμαρτίες αυτού του κόσμου και τα εγκλήματα που έχουν συντελεστεί σε αυτή τη χώρα γιατί είναι μικρός ακόμη για να αναλάβει τέτοιες ευθύνες. Ας παραιτηθούν λοιπόν καμιά εκατοστή βουλευτές, που σαν δε ντρέπονται που μιλάνε κιόλας και πιάνουν στο στόμα τους τον 44χρονο Αλέξη…
Υπάρχουν αρκετά ερωτήματα όπου θα έπρεπε να απαντήσει ο Χριστόφορος Βερναρδάκης για να καταλάβουμε τι ακριβώς θέλει να μας πει:
Πρώτον, από ποια ηλικία και πέρα μας επιτρέπει να καθιστούμε υπεύθυνο τον πρωθυπουργό για θέματα που διαχειρίζεται; Από τα 50, από τα 60, από τα 70 ή ακόμη αργότερα; Και πώς ακριβώς το σκέφτεται; Θα διεκδικεί ψήφο τώρα που είναι μικρός ως ανεύθυνος και όταν μεγαλώσει θα τη διεκδικήσει ως υπεύθυνος; Ή θα μας αδειάσει στο μεταξύ τη γωνία και θα επανέλθει όταν ενηλικιωθεί πραγματικά;
Δεύτερον, όταν ο Τσίπρας διεκδίκησε και κέρδισε την πρωθυπουργία ως νέος και άφθαρτος, εννοούσε ότι θα ήταν και ανεύθυνος; Δεν μας το είχε ξεκαθαρίσει αυτό ως 40χρονος τότε… Τώρα που το ξέρουμε θα το λάβουμε προφανώς υπόψη για τον 44χρονο πρωθυπουργό, πηγαίνοντας στις κάλπες.
Τρίτον, έχουν καταλάβει άραγε ο 44χρονος και οι συνεργάτες του ότι όταν κυβερνάς μια χώρα η αποστολή σου είναι να λύνεις προβλήματα, να διορθώνεις τα κακώς κείμενα και να αντιμετωπίζεις κρίσεις και όχι να κουνάς το δάχτυλο και να βγάζεις τον λογαριασμό στους προκατόχους σου; Ή μήπως θεωρούν ότι ο λαός τούς ψήφισε ως αιώνιους τιμωρούς όσων προηγήθηκαν και τους έχει δώσει προκαταβολικά άφεση αμαρτιών για δικά τους εγκληματικά λάθη ή παραλείψεις;
Τέταρτον, μήπως έχουν ξεχάσει στον ΣΥΡΙΖΑ ότι κυβερνούν τριάμισι ολόκληρα χρόνια; Μήπως έχουν ξεχάσει ότι οι ίδιοι σταμάτησαν τις μπουλντόζες που θα γκρέμιζαν αυθαίρετα και επίσης ότι πανηγύριζαν τις δικές τους ρυθμίσεις νομιμοποίησης αυθαιρέτων;
Ο Αλέξης των 44 Ιούληδων θα έχει για πάντα τουλάχιστον δύο από αυτούς τους Ιούληδες να τον βαραίνουν. Ο ένας είναι ο Ιούλιος του 2015 με το δημοψήφισμα και το τρίτο μνημόνιο που χρέωσε τη χώρα περί τα 100 δισ. ευρώ. Ο άλλος είναι ο φετινός Ιούλιος, με τους 89 νεκρούς και τις βαριές ευθύνες που τις ανέλαβε, χωρίς όμως κανείς να καταλάβει πώς, χωρίς ούτε μια παραίτηση ή μια αποπομπή.
Στα 44 είναι κάπως αργά για να δώσει η αλαζονεία της νεότητας τη θέση της στην υπευθυνότητα και στην ωριμότητα. Θα έπρεπε να έχει συμβεί νωρίτερα. Οσο πιο αργά ενηλικιώνεται κανείς τόσο πιο τραυματική είναι η εμπειρία. Θα έχει σύντομα την ευκαιρία να το διαπιστώσει και ο Αλέξης Τσίπρας.
Επικεφαλής: Τσιρόγλου Ιωάννης. Συντακτική Ομάδα Kulturosupa:Αδαμάκου Βένια, Βυζαντιάδου Νέλη, Ζαχαριάδης Κρίτωνας, Κανακάρη Αννια, Μπαιρακτάρη Ειρήνη, Μπαστουνάς Γιώργος, Παπαδανιήλ Ελπίδα, Στασινοπούλου Πίτσα, Ταυλαρίδου Ζωή.
Τηλέφωνο: +30 6983 101 110
URL: http://www.kulturosupa.gr
Email: kulturosupa@yahoo.gr
Copyright Kulturosupa.gr © 2007 – 2023