Εναντίον του σκηνοθέτη Στάθη Λιβαθινού ξέσπασε ο Παναγιώτης Μπουγιούρης.

Φωτογραφικό υλικό
Εναντίον του σκηνοθέτη Στάθη Λιβαθινού ξέσπασε ο Παναγιώτης Μπουγιούρης.
Για τη σεξουαλική κακοποίηση που υπέστη από το δεύτερο πρόσωπο στη συγκλονιστική καταγγελία του Nίκου Σ. στο 2020mag.gr μίλησε ο Δημήτρης Ανθής στο Open.
»Αφού έγινε ταυτοποίηση με τον δικηγόρο, προχώρησα σε μήνυση, είπα και εγώ την εμπειρία μου, την κατέθεσα έχει πάρει το δρόμο της δικαιοσύνης. Είμαι μάγειρας, είμαι εκτός του χώρου, αλλά νιώθω ότι πρέπει να σταματήσουμε να φοβόμαστε. Είμαι 38 χρόνων αυτή τη στιγμή και ακόμα φοβάμαι. Όταν έκανα την κατάθεση γύρισα στο σπίτι μου και ένιωθα ακόμα φόβο ότι ίσως δεν έχω κάνει το σωστό, ότι ίσως αυτό γυρίσει μπούμερανγκ, ότι θα βρω τον μπελά μου. Ευτυχώς έχω φίλους δίπλα μου και ξέρω ότι έχω ψυχολογική στήριξη. Νομίζω ότι έχω κάνει το σωστό».
«Και γλίτωσα από τα χειρότερα. Γιατί στο τηλέφωνο αυτό που κατάλαβα είναι ότι θα συνέβαιναν κι άλλα χειρότερα αν έμενα εκεί. Γιατί άκουσα τι του είπε στο τηλέφωνο. Είναι όλα καταγεγραμμένα στη μήνυση που έχω κάνει με το δικηγόρο μου και δεν θέλω να πως κάτι και να προλάβει να γλιτώσει. Ηταν η πρώτη μου επαφή σεξουαλικά με άνθρωπο. Έκτοτε προσπάθησα για κάποιο διάστημα να το θάψω μέσα μου να το ξεπεράσω να ξαναρχίσω από την αρχή, αλλά ήταν πολύ δύσκολο, πάρα πολύ δύσκολο, γιατί φοβόμουνα φοβόμουνα και είναι και ο λόγος που είμαι 38 χρόνων και ούτε οικογένεια έχω κάνει ούτε παιδιά έχω κάνει. Γιατί δεν μπορώ να το αντιμετωπίσω όλο αυτό ακόμα. Δεν ήταν μόνο αυτό το γεγονός που με στιγμάτισε στη ζωή μου γιατί και στα παιδικά μου χρόνια έχω περάσει άσχημα. Έψαχνα να με αγαπήσει κάποιος όχι να με μειώσει και να με υποτιμήσει. Το καταλαβαίνω πλέον τώρα που έχω κάνει δουλειά με τον εαυτό μου, που πηγαίνω και κάνω ψυχοθεραπεία. Οι γονείς μου δεν γνωρίζουν τίποτα. Δεν θα ήταν έτοιμοι να αντιμετωπίσουν κάτι τέτοιο. Είμαι και παιδί χωρισμένων γονιών και έχω φάει και αρκετό bullying στο σχολείο γιατί τη δεκαετία του ’90 να είσαι παιδί χωρισμένων γονιών ήσουν δακτυλοδεικτούμενος», πρόσθεσε.
Η ανθρωποφαγία και η στοχοποίηση δημιουργούν πολύ άσχημες καταστάσεις. Ακόμη και σε περιπτώσεις όπως αυτές που ζούμε σήμερα με το ελληνικό #metoo και τις αποκαλύψεις που βγαίνουν στο φως.
Μέσα σε λίγα χρόνια από τη δημιουργία του, το διαδίκτυο έχει μπει στη ζωή όλων μας, παρέχοντάς μας μια σειρά πληροφοριών και υπηρεσιών που αφορούν τόσο στην ενημέρωση όσο και την ψυχαγωγία μας. Το ίντερνετ αποτελεί, μεταξύ άλλων, μια μορφή επικοινωνίας, ενώ λειτουργεί αναμφισβήτητα ως πολύτιμο “εργαλείο” τόσο στην εργασία όσο και τη μόρφωσή μας.
Πώς η δημοσίευση των πλέον τολμηρών ενσταντανέ της χήρας του Αριστοτέλη Ωνάση εκτόξευσε το περιοδικό Hustler με πωλήσεις που ξεπέρασαν το 2.000.000 τεύχη
Όταν η γραμματέας του ενημέρωσε τον Λάρι Φλιντ ένα ζεστό καλακαιρινό απόγευμα στις αρχές Ιουλίου του 1975 ότι ένας φωτογράφος πούλαγε φωτογραφίες που απεικόνιζαν την Τζάκι Κένεντι γυμνή, ήταν επιφυλακτικός.
«Τον έχω στη γραμμή» είπε η κοπέλα και λίγα λεπτά μετά ο νεαρός εκδότης, αφού ενημερώθηκε από τον Ιταλό paparazzi τι έδειχναν οι φωτογραφίες, έκλεινε το deal που θα εκτόξευε το Hustler.
Όταν είδε τα δείγματα κόντεψε να πέσει από την καρέκλα του αναφωνώντας: «Θεέ μου είναι απίστευτο, Βλέπουμε τον «θάμνο» της πρώτης κυρίας!».
.
Η Τζάκι Κένεντι δεν ήταν πλέον πρώτη κυρία των ΗΠΑ, ίσως να μην ήταν και η αγαπημένη χήρα της Αμερικής μετά τον γάμο της με τον Αριστοτέλη Ωνάση.
Όταν ο Φλιντ πήρε τις φωτογραφίες, ο μυθικός Σμυρνιός δεν ήταν πια εν ζωή, όμως η Τζάκι ήταν ξανά χήρα και αναμφίβολα μια εντυπωσιακή γυναίκα.
Μια γυναίκα που νιώθοντας ασφαλής στον ιδιωτικό παράδεισο του Σκορπιού, κολυμπούσε συχνά τόπλες και πιο σπάνια ολόγυμνη, κάτι που εν τέλει πλήρωσε ακριβά.
Αρχικά από τον έλληνα φωτορεπόρτερ Δημήτρη Κουλούρη που το 1972 τραβάει τις πόζες της ζωής του, σκαρφαλωμένος σε ένα δέντρο μέσα στον Σκορπιό.
Η αμοιβή του Ιταλού φωτογράφου που τράβηξε τις πόζες της Τζάκι από βάρκα και επικοινώνησε με τo Hustler ήταν 18.000 δολάρια, όμως αυτό που έγινε εκείνο το «καυτό» καλοκαίρι του 1975, όταν το περιοδικό κυκλοφόρησε, δεν ξεχάστηκε ποτέ.
Σε μια συντηρητική Αμερική που είχε συνηθίσει την εικόνα της Τζάκι μέσα στα ταγιέρ της Channel, οι γυμνές της φωτογραφίες προκάλεσαν σοκ, αφού ο Φλιντ δεν έκρυψε τίποτε.
Τύπωσε πέντε μεγάλες έγχρωμες φωτογραφίες με την ολόγυμνη αλήθεια της χήρας του Ωνάση και το τεύχος έγινε ανάρπαστο από την πρώτη στιγμή της κυκλοφορίας του στις ΗΠΑ.
Ξέροντας την «δίψα» του αναγνωστικού κοινού για τις συγκεκριμένες πόζες τύπωσε σχεδόν διπλάσιο αριθμό τευχών του Hustler, που ξεπούλαγε σαν φρέσκο ψωμί.
«Ήταν η καλύτερη επένδυση που έκανα ποτέ στην ζωή μου»είπε λίγα χρόνια μετά ο άνθρωπος που εμφανίστηκε σε δικαστήριο φορώντας κράνος και πάνα με τα χρώματα και το σχέδιο της αμερικανικής σημαίας!
Δείγμα και αυτό ενός εκρηκτικού χαρακτήρα που πάλεψε ενάντια στον συντηρητισμό και προκάλεσε ουκ ολίγες φορές τα χρηστά ήθη, χωρίς να νοιάζεται καθόλου γι’ αυτό.
Οι φωτό της Τζάκι Κένεντι απογείωσαν τις πωλήσεις αφού το περιοδικό «έδωσε» δύο εκατομμύρια τεύχη και έγινε πρώτο θέμα ακόμη και στα δελτία ειδήσεων.
Δεν θα ήταν υπερβολή να γραφτεί ότι το αγόρασαν όλοι, από τον Λευκό Οίκο μέχρι τις φτωχές γειτονιές του Χάρλεμ και την πολιτεία της Αλάσκα, για να θαυμάσουν τις αναλογίες μια γυναίκας, που λίγοι άνδρες είχαν δει γυμνή.
Εκείνο το καλοκαίρι την είδε όλη η υφήλιος και ο Λάρι Φλιντ έγινε και με την βούλα ο πιο επικίνδυνος εκδότης ερωτικών περιοδικών, αυτός που τόλμησε να γυμνώσε ι-κυριολεκτικά όμως- την πιο σικάτη γυναίκα του κόσμου.
Πηγή Πρώτο Θέμα
Ήταν η πιο γοητευτική άσχημη του ελληνικού θεάτρου και του σινεμά. Μία δυνατή προσωπικότητα, μία θαυμάσια ηθοποιός, ένα έμφυτο ταλέντο, που κατάφερε να επισκιάσει καλλονές και δημοφιλείς ηθοποιούς με μια ματιά της, μια κουβέντα.
Ο λόγος για την αξιαγάπητη, με όλη τη σημασία της λέξης, Γεωργία Βασιλειάδου, που ακόμη και σήμερα λατρεύεται για τους ρόλους της γεροντοκόρης, της καφετζούς, της θείας είτε από το Σικάγο είτε από τις φτωχογειτονιές της Αθήνας.
Η ηθοποιός που μετέτρεψε την ασχήμια της σε προτέρημα και κατάφερε να περάσει το μήνυμα ότι ο άνθρωπος δεν κρίνεται από την εξωτερική εμφάνιση, αλλά από την εσωτερική γοητεία, την καλοσύνη, το μεγαλείο της ψυχής.
Κρυμμένο διαμάντι
Επικεφαλής: Τσιρόγλου Ιωάννης. Συντακτική Ομάδα Kulturosupa:Αδαμάκου Βένια, Βυζαντιάδου Νέλη, Ζαχαριάδης Κρίτωνας, Κανακάρη Αννια, Μπαιρακτάρη Ειρήνη, Μπαστουνάς Γιώργος, Παπαδανιήλ Ελπίδα, Στασινοπούλου Πίτσα, Ταυλαρίδου Ζωή.
Τηλέφωνο: +30 6983 101 110
URL: http://www.kulturosupa.gr
Email: kulturosupa@yahoo.gr
Copyright Kulturosupa.gr © 2007 – 2023