Είδε και σχολιάζει για την Κουλτουρόσουπα.
![ce93ce99cea9cea1ce93ce9fcea320ce9ccea0ce91cea3cea4ce9fcea5ce9dce91cea3-33](https://kulturosupa.gr/wp-content/uploads/2023/10/ce93ce99cea9cea1ce93ce9fcea320ce9ccea0ce91cea3cea4ce9fcea5ce9dce91cea3-33.jpg)
.
Η έναρξη του Ιούνη ήταν δυναμική, δίνοντας το μήνυμα, ότι το φετινό καλοκαίρι θα είναι γεμάτο με εκπλήξεις στον πολιτισμό! Η απελευθέρωση των μέτρων μετά από 2 χρόνια έδωσε μία πολύ σημαντική πνοή στα θεάματα, με το κοινό να μοιάζει ενθουσιασμένο και ανυπόμονο! Το «Θέατρο Δάσους» κυριολεκτικά κατακλείστηκε από κόσμο, που ήρθε να απολαύσει από κοντά τον Γιάννη Κότσιρα και τη Γιώτα Νέγκα στην κοινή τους συνάντηση. Οι ίδιοι μετέφεραν στις καλοκαιρινές συναυλίες το πρόγραμμα που τους συνόδευσε τη χειμερινή σεζόν.
Εκκινώντας από τις εντυπώσεις που μας άφησε η συνύπαρξή τους, ομολογούμε πως ήταν ιδιαίτερα θετικές. Πρόκειται για ένα δίδυμο, που οι φωνές τους δένουν απίστευτα μεταξύ τους. Αυτό φάνηκε, τόσο από τις εναλλαγές, που ήταν αρκετές, με τις μεταβάσεις να γίνονται με μαεστρία, όσο και από τα ντουέτα τους, που ήρθαν να προσφέρουν σημαντικές ερμηνείες δικών τους, αλλά και τραγουδιών άλλων ερμηνευτών.
![283917768_5559650764059265_4577932717286704891_n](https://kulturosupa.gr/wp-content/uploads/2023/10/283917768_5559650764059265_4577932717286704891_n.jpg)
Ο Γιάννης Κότσιρας, αυτή η ευγενής παρουσία του τραγουδιού, με την πεντακάθαρη φωνή του, που μοιάζει αναλλοίωτη στον χρόνο, μοιράστηκε πολλά από τα τραγούδια του, με το μεγαλύτερο μέρος του προγράμματός του να αφορά στα νέα κομμάτια τα οποία έγραψε ο ίδιος στιχουργικά για την σειρά του Alpha «Σασμός». Η επιλογή του να ερμηνεύει ολόκληρα τα κομμάτια του ενέχει το αρνητικό, πως αναγκαστικά «κόβει» από το εκάστοτε πρόγραμμα σημαντικά τραγούδια, όμως καταφέρνει να δημιουργήσει μία συνεκτικότητα στις αλλαγές του. Ο Κότσιρας έχει μία μεγάλη παλέτα τραγουδιών και τη δυνατότητα να επιλέγει κάθε φορά αυτά που κουμπώνουν με το εκάστοτε πρόγραμμα. Κατάφερε να μεταδώσει συναισθήματα, δημιουργώντας μία δοτική ατμόσφαιρα, χωρίς υπερβολές και θεατρινισμούς.
Η Γιώτα Νέγκα είναι σίγουρα μία τραγουδίστρια με λαϊκές καταβολές, η οποία έχει την στόφα παλιών μεγάλων λαϊκών τραγουδιστριών. Η χροιά της είναι ιδιαίτερη και αυτό το διαπιστώσαμε σε κάθε τραγούδι, που ερμήνευε. Η ίδια έχει ένα πολύ βασικό χαρακτηριστικό. Μπορεί να σε κάνει να παρακολουθήσεις με πολύ μεγάλη προσοχή κάθε τραγούδι που επιλέγει, ακόμα και αν δεν είναι δικό της, με την γκάμα της να είναι ευρεία. Οι επανεκτελέσεις των κομματιών της Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου, που αποτέλεσε και την τελευταία της δισκογραφική δουλειά, διαδραμάτισαν ένα μεγάλο μέρος του δικού της προγράμματος. Είναι χαρακτηριστικό, πως δεν πάτησε πάνω στις πρωτότυπες ερμηνείες, αλλά κατάφερε να τα πει με τον δικό της τρόπο, θέτοντας την προσωπική της σφραγίδα. Κι αυτό αν και επιτακτικό, είναι αξιέπαινο!
![cebacebfcf84cf83ceb9cf81ceb1cf83](https://kulturosupa.gr/wp-content/uploads/2023/10/cebacebfcf84cf83ceb9cf81ceb1cf83.jpg)
Ένα κοινό χαρακτηριστικό και των δύο είναι πως επιδίωξαν να μην κολλήσουν καμία ταμπέλα στον εαυτό τους και να μην περιορίσουν του πρόγραμμα σε ένα είδος. Η κοινή συνισταμένη και αφετηρία ήταν το λαϊκό πρόγραμμα. Αυτό φάνηκε ιδιαίτερα από το εκτενές αφιέρωμα, που έκαναν στον Δημήτρη Μητροπάνο, με ένα μεγάλο μέρος του κοινού προγράμματος να αποτελεί επανεκτελέσεις των τραγουδιών του. Από το αφιέρωμα δεν έλειψε και ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας, καθώς και άλλοι ερμηνευτές που έφυγαν από τη ζωή.
Η συναυλία παρά τη διάρκεια 2,5 ωρών δεν κούρασε καθόλου, ίσα-ίσα ο κόσμος μέχρι την τελευταία στιγμή ζητούσε τη συνέχεια του προγράμματος, κάτι που έγινε με το ένα και μοναδικό anchor, στο οποίο ερμήνευσαν ίσως τα δύο χαρακτηριστικότερα κομμάτια τους, το «Τσιγάρο» και το «Με τα μάτια κλειστά».
Η ορχήστρα (Αλέξανδρος Λιβιτσάνος: πλήκτρα/ενορχηστρώσεις, Βαγγέλης Μαχαίρας: μπουζούκι, Κώστας Μιχαλός: κιθάρες, HρακλήςΠαχίδης: τύμπανα, Γιάννης Πλαγιανάκος: μπάσο, Νίκος Κατσίκης: Μπουζούκι – Λαούτο, Κώστας Νικολόπουλος: Κιθάρες, Δήμητρα Μπουλούζου: βιολί) ήταν αποτελεσματική με τον ήχο των Στρατή Καραδημητράκη και Λάμπρου Μπούνα να είναι πολύ καθαρός και τα solo να είναι αρκετά και σε μικρές δόσεις, αποτελώντας το κερασάκι στη τούρτα. Ιδιαίτερη μνεία χρειάζεται στην Δήμητρα Μπουλούζου, η οποία αποτελεί μία σταθερή πλέον συνεργάτιδα του Γιάννη Κότσιρα. Η ίδια εντυπωσίασε με την ερμηνεία της, αποτελώντας μία ευχάριστη γέφυρα περίπου στα μέσα του προγράμματος.
![285545573_5559650774059264_6065041588773512955_n](https://kulturosupa.gr/wp-content/uploads/2023/10/285545573_5559650774059264_6065041588773512955_n.jpg)
Οι φωτισμοί του Φίλιππου Τρέπα ήταν εντυπωσιακοί, με συνεχείς αλλαγές, έντονα χρώματα και ωραίες μεταβάσεις. Αποτέλεσαν πρωταγωνιστή στη μουσική αυτή συνάντηση!
Αν θέλουμε να σημειώσουμε κάποιες παρατηρήσεις αυτές θα ήταν δύο. Πρώτον, πως στην αρχή ο ήχος είχε πρόβλημα, κάτι που φάνηκε από το ελαττωματικό μικρόφωνο της Γιώτας Νέγκα, το οποίο -ευτυχώς- μετά από λίγο άλλαξε. Δεύτερον, ένα ζήτημα το οποίο φάνηκε να στεναχωρεί το κοινό ήταν που δεν άκουσαν όσα τραγούδια περίμεναν -παρά την αναμονή για δεύτερο anchor-.
Γενικώς αυτή η επιλογή είναι έντονη από πολλούς ερμηνευτές, να τραγουδούν τραγούδια άλλων ερμηνευτών, παραβλέποντας ορισμένα δικά τους. Όμως, γίνεται συναυλία του Κότσιρα χωρίς τον «Φύλακα άγγελο» ή το «Σεντόνι» ή τον «Έρωτα φτηνό» ή το «Και πάλι παιδί»; Γίνεται να «κόβονται» διαμαντάκια της Νέγκα από την τελευταία προσωπική της δισκογραφική δουλειά, όπως τα «Δυο νησιά» ή «Η σκουριά» ή η υπέροχη επανεκτέλεση της «Θάλασσας»;
Συνολικά θα λέγαμε, πως η πρώτη αυτή απελευθερωτική συναυλία αποτέλεσε ένα σπουδαίο πάντρεμα δύο ερμηνευτών, των οποίων οι φωνές ταιριάζουν και κουμπώνουν απόλυτα. Η ορχήστρα, καθώς και οι φωτισμοί έδωσαν ακόμη μεγαλύτερη βαρύτητα σε ένα λαϊκό πρόγραμμα με υπόσταση και βαρύτητα.
.
video από τη βραδιά (ερασιτεχνική λήψη)
.
photos 1,3,
Δείτε & αυτά:
ΦΕΣΤΙΒΑΛ:
![lightbulb-865](https://kulturosupa.gr/wp-content/uploads/2023/10/lightbulb-865.gif)
ΘΕΑΤΡΟ:
![lightbulb-865](https://kulturosupa.gr/wp-content/uploads/2023/10/lightbulb-865.gif)
Φωτογραφικό υλικό