Γράφει για την Κουλτουρόσουπα.
Facebook – Instagram
Την είπαν άφωνη, την είπαν φάλτσα, την είπαν κολλητή της “υπέρκομψης” Μαρέβας, την είπαν ψευτοέντεχνη και μη αυθεντική. Αυτά είπαν για τη Μόνικα,τη Μόνικα Χριστοδούλου, την Ελληνίδα ερμηνεύτρια και μουσικό και τραγουδοποιό που όταν πρωτοεμφανίστηκε αγαπήθηκε από ένα διόλου ευκαταφρόνητο κοινό κυρίως λόγω των singles της Over the Hill και Yes I Do .
Που όταν πρωτοκυκλοφόρησαν δεν ήταν λίγοι αυτοί που έλεγαν γιατί να μη στείλουμε και κάτι τέτοιο στη Eurovision. Μόνο που τότε ούτε η πλειοψηφία των Ελλήνων Eurofans ούτε του Ελληνικού τηλεοπτικού κοινού θα το εκτιμούσαν και θα το εμπιστεύονταν, ούτε καν η ίδια η Μόνικα θα το σκεφτόταν.
Ωστόσο ήταν τότε τουλάχιστον και για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα η Ελληνίδα ερμηνεύτρια που πρωτοπορεί στη μη Ελληνόφωνη μουσική σκηνή της χώρας. Πέρασαν όμως τα χρόνια κι αυτό το στίγμα της Μόνικας κάπως ξεθώριασε. Παρ’ όλα αυτά είτε με Αγγλικό στίχο είτε με Ελληνικό και πάλι ξεχώριζε. Ώσπου έφτασε η στιγμή να γιορτάσει η Ελλάδα τη 40η της επέτειο από την ένταξη στην τότε ΕΟΚ, νυν Ευρωπαϊκή Ένωση, και να τραγουδήσει λάιβ στο Ζάππειο η Μόνικα με ομολογουμένως αρκετές φωνητικές αστάθειες που ως καλή επαγγελματίας τις “έκλεβε” ως ένα βαθμό.

Αλλά άρχισαν οι κριτικές τότε ότι ήταν επιλογή και προσωπικό γούστο της Μαρέβας η παρουσία της στη γιορτή του Ζαππείου και πως δεν άξιζε αυτό το ρόλο εκείνη τη βραδιά. Η αλήθεια είναι δεν ήταν από τα καλύτερα λάιβ της, ωστόσο για να μη τα ισοπεδώνουμε όλα είναι δίκαιο να σημειωθεί ότι έκανε αρκετές φορές πολύ καλά λάιβ στο παρελθόν. Και κάτι ακόμη η φωνή της είναι ελαφρώς περίεργη, κι όχι δημοφιλής ως είδος φωνής στο ευρύ κοινό. Αυτό δε σημαίνει ότι είναι κακόφωνη σε καμία περίπτωση. Φάλτσο έλεγαν και το Μητροπάνο, φάλτσα και την Αρβανιτάκη, φάλτσα και την Τσαλιγοπούλου. Προς Θεού δεν κάνω συγκρίσεις καμία με καμία και κανέναν. Απλά λέω ότι τα περίεργα και ραγισμένα γυρίσματα της φωνής ακούγονται ως φάλτσα. Αλλά κάποιες φορές γίνονται επί τούτου από τον ίδιο τον ερμηνευτή γιατί αυτό εξυπηρετεί τη φωνή του.
Πριν από λίγους μήνες μάθαμε ότι και η Μόνικα κατέθεσε τραγούδια για τη Eurovision, γεγονός που προκάλεσε έκπληξη, καθώς κάποτε δε συζητούσε καν το ενδεχόμενο. Παράλληλα όμως άρχισαν και τα σχόλια ότι το παιχνίδι είναι στημένο υπέρ της, καθώς βρίσκεται κοντά στο πρωθυπουργικό ζεύγος.
Μόνο που αποδείχτηκε ότι δεν ήταν καθόλου. Και κατά την ταπεινή μου γνώμη την εντελώς υποκειμενική τα 2 από τα 3 που υπέβαλε στην ΕΡΤ ήταν τα καλύτερα, ειδικά αυτό που έφτασε στην τελική επτάδα .
Proud:
.
I’m nothing without you :
The Prayer :
Αυτό δε σημαίνει ότι δε μας άρεσε η επιλογή Βερνίκου διότι και αξιοπρεπές τραγούδι συνέθεσε που ερμηνεύει πολύ ωραία ο ίδιος και είναι επαγγελματίας και αξιαγάπητος. Και τα πάει ήδη πολύ καλά στις πρόβες παρά τις κακίες των όχι και τόσο λίγων Ελλήνων τοξικών Eurofan και τα κακοαδελφίστικα άρθρα ορισμένων που αυτοαποκαλούνται εξπέρ επί παντός επιστητού.

Αλλά η Μόνικα, κακά τα ψέματα, τουλάχιστον δυνητικά και θεωρητικά, κινείται σε πιο ξεχωριστούς δρόμους, τουλάχιστον ως συνθέτης. Ωστόσο ευχόμεθα καλή επιτυχία και τύχη στο Βίκτωρα που ήδη είναι στην ουσία νικηφόρος όπως υποδηλώνει και το όνομα του.
Υ. Γ. Το παρόν άρθρο πάντως δεν εξυπηρετεί καμιά σύγκριση μεταξύ Μόνικας και Βίκτωρα. Ούτως η άλλως έχουμε ήδη επαινέσει το ταλέντο του Βερνίκου προγενέστερα.
Λόγω των Euroημερών όμως θέλαμε να επισημάνουμε και τις καλές προτάσεις που υπέβαλε η Μόνικα.

.
Ακολουθήστε μας στα social media
Φωτογραφικό υλικό