Σαν όνομα τον είχα ακουστά. Ήξερα πως είναι ένα σχετικά νέο πρόσωπο στο ελληνικό τραγούδι, προφανώς πολλά υποσχόμενο για να εισπράττει δημοσιότητα, μα το μοναδικό κομμάτι που γνώριζα ότι έχει ερμηνεύσει ήταν τα αδιάφορα και ιδιαίτερα ανάλαφρα για τα γούστα μου “Αποτυπώματα”. Μια τυχαία αναζήτηση στο You Tube στα πλαίσια ευρύτερης αναζήτησης του επόμενου θέματος ή προσώπου που θα με εμπνεύσει, με οδήγησε στον Πέτρο Ιακωβίδη και τα οπτικοποιημένα του τραγούδια. Σε αυτό το σημείο να επικροτήσω την τυχαία αναπαραγωγή του προαναφερόμενου διαδικτυακού τόπου που συχνά πυκνά με οδηγεί σε ευχάριστες ανακαλύψεις. Για να μην μακρυγορώ, αποδείχθηκε τελικά πως γνωρίζω τον τραγουδιστή καλύτερα από ότι πίστευα και φρόντισε το ραδιόφωνο για αυτό.
Με συγγενή το Νίκο Κουρκούλη και σπουδές σε κιθάρα, μπουζούκι, κρουστά και πιάνο η επαγγελματική ενασχόληση με τη μουσική και το τραγούδι ήταν μάλλον μονόδρομος για εκείνον. Η αρχή έγινε το 2015 με την υποστήριξη της Minos EMI και το τραγούδι “Ο έρωτας μου γίνε”. Έπειτα ακολουθούν κομμάτια που κατακτούν με άνεση την τιμητική διάκριση του “σουξέ” όπως τα “Βάλε”, “Αγκαλιά” και “Κοριτσάκι μου”. Το 2017 κυκλοφορεί το πρώτο του προσωπικό άλμπουμ με τον τίτλο “Αποτυπώματα” το οποίο κατάφερε να γίνει χρυσό σε μια εποχή βέβαια που διακρίσεις του τύπου “χρυσό” και “πλατινένιο” έχουν χάσει την αίγλη που είχαν κάποτε καθώς αντιστοιχούν σε ελάχιστες πωλήσεις. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι κάθε του single μέχρι στιγμής αρέσει και γίνεται ραδιοφωνική επιτυχία προσθέτοντας την προηγούμενη χρονιά στη λίστα των προσωπικών του χιτ τα “Κάτσε καλά”, “Ακροβάτης” αλλά και τα ομότιτλα “Αποτυπώματα”. Αξιοσημείωτη και η πορεία του στο You Tube αφού κάθε video clip του συγκεντρώνει εκατομμύρια προβολές με αποκορύφωμα τα 21 εκατομμύρια views του κομματιού “Κοριτσάκι μου”. Ακόμη, στο ενεργήτικό του περιλαμβάνονται αξιόλογες συνεργασίες επί σκηνής (Μαζωνάκης, Stan, Φουρέιρα, Αργυρός, Πάολα) με τελευταία τις πρόσφατες εμφανίσεις του στη Θεσσαλονίκη στο πλευρό του Νίκου Κουρκούλη.
.

Η περίπτωση του Ιακωβίδη έχει το ενδιαφέρον της δεδομένου ότι “φωνάρα” δεν τον λες. Διαθέτει μια φωνή που κυμαίνεται σε επίπεδα απλώς ικανοποιητικά σε σχέση με το είδος τραγουδιού που υπηρετεί (ελαφρολαϊκό), μια φωνή όμως που αποτελεί μέρος ενός ολοκληρωμένου πακέτου. Είναι νέος, γοητευτικός (κάτι που αναδεικνύεται στα άφθονα κολακευτικά πλάνα των οπτικοποιημένων του κομματιών και που σίγουρα τον ευνοεί απέναντι στο γυναικείο -και όχι μόνο- πληθυσμό) μα πάνω από όλα ιδιαίτερα ταλαντούχος και ευρηματικός στη σύνθεση γεγονός που αποτελεί και το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα. Αν και μόλις 29 ετών, κρύβεται πίσω από τη συντριπτική πλειοψηφία των προσωπικών του επιτυχιών αποδεικνύοντας πως εκπέμπει στα ίδια μήκη κύματος με μια μεγάλη μερίδα του κοινού. Μάλιστα δε διστάζει να μοιραστεί το ταλέντο του στη σύνθεση και με άλλους συναδέλφους του όντας κάποιες φορές υπερβολικά γενναιόδωρος, χαρίζοντας για παράδειγμα στον Κωνσταντίνο Αργυρό την τεράστια επιτυχία του προηγούμενου καλοκαιριού “Ξημερώματα”. Μέσα από τα πρώτα δείγματα δουλειάς του ο Ιακωβίδης αποδεικνύεται ικανός σε διαφορετικές αποχρώσεις του σύγχρονου λαϊκού τραγουδιού όπως το μπαλαντοειδές καψουροτράγουδο (Κοριτσάκι μου), το αργό τσιφτετέλι (Ακροβάτης) ή το πιασάρικο ρυθμικό σουξέ (Ο ερωτάς μου γίνε). Ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για αξιόλογα κομμάτια της σύγχρονης ελαφρολαϊκής κουλτούρας ή για εφήμερα τραγουδάκια που κανείς δε θα θυμάται λίγο αργότερα (και η αλήθεια είναι πως η δουλειά του αφορά και τις δύο προαναφερόμενες κατηγορίες), ο Πέτρος αρέσει, απασχολεί, παραμένει δραστήριος και συνεχίζει την πορεία του αυξάνοντας συνεχώς τις μετοχές του στο ελληνικό τραγούδι.
Τα επόμενα επαγγελματικά του σχέδια περιλαμβάνουν εμφανίσεις με τη Νατάσα Θεοδωρίδου στο Fantasia (Αθήνα) ενώ προς το παρόν έχει κάθε λόγο να χαμογελά καθώς ένα ακόμη καλογυρισμένο video clip του, αυτή τη φορά για το τραγούδι “Γέλα μου”, κυκλοφορεί και σαρώνει αποτελώντας (τη στιγμή που γράφεται το άρθρο) το #2 στις τάσεις του You Tube με περισσότερες από 725.000 προβολές σε διάστημα έξι ημερών. Πρόκειται για ένα ακόμη ρυθμικό, διασκεδαστικό και γεμάτο ενέργεια κομμάτι που φέρει την προσωπική του υπογραφή και θέτει σοβαρή υποψηφιότητα να μετατραπεί στα “Ξημερώματα” του 2018.
Ακόμη και αν ο Πέτρος Ιακωβίδης βοηθήθηκε αρκετά στο ξεκίνημα της καριέρας του προκειμένου να έρθει σε επαφή με τους κατάλληλους ανθρώπους, η συνέχεια απέδειξε πως κατέκτησε με το σπαθί του -και όχι από εύνοια ή τύχη- μια θέση στη μουσική βιομηχανία της χώρας. Και μάλιστα μία θέση που όχι μόνο δεν προτίθεται να παραχωρήσει αλλά ισχυροποιεί συνεχώς.
Φωτογραφικό υλικό