Από τον Μανώλη Ιωαννίδη
Σε δύο επίπεδα (συνειδητά τουλάχιστον) λειτουργούν βρίσκω μουσικές όπως των Θραξ Πανκc. Σ’ ένα πρώτο ως η έκφραση μιας μουσικής που παίρνει κάτι (το παραδοσιακό) και το αγγίζει μ’ έναν τρόπο που μάλλον αγγίζει/ταρακουνάει κόσμο. Και σ’ ένα δεύτερο, η γενική παρότρυνση του να εκφράζεσαι με τον τρόπο που πραγματικά το νιώθεις πέρα από τις καθορισμένες και βολικότατες ταυτότητες (και για τον πομπό και για τον δέκτη, ας μη γελιόμαστε). Δεν εννοώ, αντιθέσεις για τη χάρη των αντιθέσεων, και πάντρεμα για χάρη εντυπωσιασμού. Αργά ή γρήγορα θα καταλήξει κακόγουστο κάτι τέτοιο νομίζω. Αλλά για την κατανόηση ότι η παλέτα είναι μεγάλη και ο καλός ζωγράφος, σαν το παιδί, δεν απορρίπτει κανέναν συνδυασμό πριν τουλάχιστον τον δοκιμάσει.
Φωτογραφικό υλικό