.
Με τα καλύτερα λόγια μου τον παρουσίασαν, πως είναι ένας καλός, ευγενικός και δουλευτεράς άνθρωπος. Που αγαπάει υπερβολικά την τέχνη του και αδιάκοπα νοιάζεται γι’ αυτήν. Φυσικά δεν είχα κανένα λόγο να μην πιστέψω τους έμπιστούς μου συνεργάτες καθώς τα λίγα που ήξερα ήταν πως διευθύνει με επιτυχία ως Καλλιτεχνικός Διευθυντής το θέατρο ΠΚ, για κάτι ιδιαίτερες παραστάσεις που προκαλούσαν αίσθηση αλλά ποτέ δεν είδα (καθώς δεν έφερε ποτέ Θεσσαλονίκη) και τελευταία, να τον αντιπαθώ στον ρόλο του ως τσιράκι του Δούκα στις «Άγριες Μέλισσες» που παρακολουθώ ανελλιπώς.
Μόνο που αυτός ο δημιουργός είναι πολλά παραπάνω στα 20 και πλέον χρόνια που βρίσκεται στο καλλιτεχνικό μετερίζι.
.

.
Παίζει στο θέατρο, στον κινηματογράφο και την τηλεόραση, σκηνοθετεί, χορεύει και διδάσκει, ενώ δεν ξεχνά το Βούπερταλ της Γερμανίας όπου γεννήθηκε αλλά και την φτωχομάνα Θεσσαλονίκη που μεγάλωσε και συχνά πυκνά επισκέπτεται καθώς βρίσκονται όλοι οι συγγενείς και φίλοι.
.

.
Αλλά και ως γνήσιος πόντιος δεν θα μπορούσε να μην δημιουργήσει μια παράσταση για τον Πόντο και ειδικά για την γενοκτονία, με μια όμως, άλλη ματιά. Είναι αυτή που παρουσιάστηκε πριν λίγα χρόνια ενθουσιάζοντας το κοινό και οι ειδικές καραντινάτες συνθήκες ψυχαγωγίας του σήμερα. την προσφέρουν σε όλο τον κόσμο ώστε να την δει μέσω διαδικτύου.
Για όλα αυτά –και πολλά περισσότερα, ο ηθοποιός Παύλος Κουρτίδης μιλά ζωντανά στην Κουλτουρόσουπα.
.
.
… και για να μη χαθείτε… στη βίντεο-ηχογράφηση..
Τι κάνετε, πως είστε, πως βιώνετε την καραντίνα 10 μήνες κλεισμένος στο σπίτι (από την έναρξη)
- και περί χαμένης θεατρικής σεζόν… (στο 02:50)
-… η άποψή σας περί κακοποίησης στο χώρο του θεάματος… (στο 04:11)
-Τελικά ποιες οι σχέσεις σκηνοθετών με τους ηθοποιούς πάνω στο σανίδι και ποια τα όρια; (στο 06:20)
-Σχετικά με την ελευθερία στην τέχνη πως την ερμηνεύετε ως απεριόριστη ή θέτατε κάποια όρια και με ποια κριτήρια; (στο 09:03)
-Περί Θεσσαλονίκης που μεγάλωσε… σπουδές και καριέρα σιγα – σιγά…(στο 11:05)
- …πρώτη επαφή με το θέατρο; (στο 12:09)
- πηγή έμπνευσης… (στο 12:39)
-Καλλιτεχνικά κριτήρια άλλοτε και τώρα… (στο 13:48)
-Η ιστορία του «Τρελόσπιτου», μιας ιδιαίτερης παράστασης και ποιες άλλες που έχει δημιουργήσει ξεχωρίζει; (στο 15:02)
- Διδάσκει από νήπια ως παπούδια.. οπότε τί αποκομίζει από τη συγκεκριμένη διαδικασία; (στο 19:29)
-Πόσο συμφωνεί με τις θέατρο-προβολές(στο 21:13)
-Περί μουσικοχορευτικής «Γενοκτονίας» (στο 23:33)
