«Μόλις είδα την ευκαιρία να κάνω την πιο τρομακτική ταινία που έχω κάνει ποτέ», είπε ο Φλάναγκαν ανεβάζοντας τις προσδοκίες των φανς στα ύψη.
Εδώ και κάποιους μήνες επιβεβαιώθηκε πως ο Μάικ Φλάναγκαν θα αναλάβει να σκηνοθετήσει τη νεα ταινία του «Εξορκιστή», μετά και την τεράστια αποτυχία της ταινίας του Ντέιβιντ Γκόρντον Γκριν «Εξορκιστής: Πιστός».
Για την ώρα όμως η νέα του ταινία με τίτλο «The Life of Chuck», η οποία βασίζεται σε μια νουβέλα του Στίβεν Κινγκ, έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ του Τορόντο και ο Φλάναγκαν ρέθηκε εκεί για να μιλήσει γι’ αυτήν αλλά και για τη ριζοσπαστική νέα εκδοχή του «Εξορκιστή», όπως ο ίδιος την χαρακτήρησε παλιότερα.
«Πάντα ένιωθα ότι δεν υπάρχει νόημα να μπω σε ένα franchise ή σε κάτι τόσο μονολιθικό, εκτός αν υπάρχει κάτι νέο που μπορείς να φέρεις», είπε. «Κυνήγησα τον “Εξορκιστή” πολύ επιθετικά γιατί ήμουν πεπεισμένος ότι είχα κάτι που μπορούσα να προσθέσω. Αυτή είναι μια ευκαιρία να κάνουμε κάτι που πιστεύω ότι δεν έχει γίνει ποτέ στο franchise – κάτι που τιμά ό,τι προηγήθηκε, αλλά δεν βασίζεται στη νοσταλγία».
Επιπλέον, ενδιαφέρεται πραγματικά να μας φρικάρει. Περιγράφοντας τη φιλοδοξία του με την ταινία στο THR, ο Φλάναγκαν είπε: «Μόλις είδα την ευκαιρία να κάνω την πιο τρομακτική ταινία που έχω κάνει ποτέ. Ξέρω ότι οι προσδοκίες είναι υψηλές. Κανείς δεν φοβάται περισσότερο από εμένα».
Η Blumhouse χαρακτηρίζει την ταινία ως «μια ολοκαίνουργια ιστορία που διαδραματίζεται στο σύμπαν του “Εξορκιστή”». Ο Τρέβορ Μέισι κάνει την παραγωγή της ταινίας μέσω της Intreprid Pictures και ο Φλάναγκαν μέσω του Red Room Pictures. Ο Τζον Σέρερ θα δουλέψει επίσης στην ταινία μέσω του Intrepid.
Η ταινία «Εξορκιστής: Πιστός» ήταν μια από τις πιο ριψοκίνδυνες ταινίες της Blumhouse, η οποία επένδυσε πάνω από 400 εκατομμύρια σε αυτή. Μια ταινία που τελικά απέτυχε παταγωδώς στο box office κερδίζοντας 65 εκατομμύρια στην Αμερική και 136.2 παγκοσμίως. Η Universal είχε σκοπό, όπως και το «Halloween» πριν από αυτό, να το κάνει μια τριλογία, με την δεύτερη ταινία «Exorcist: Deceiver» να είναι προγραμματισμένη να βγει στις αίθουσες το 2025, κάτι που φυσικά δεν έγινε.