Μετά την τεράστια επιτυχία του «Parasite», ο Μπονγκ Τζουν Χο εκμεταλλεύτηκε την αναγνώριση που απέκτησε και υπέγραψε μία εξαιρετική συμφωνία με τη Warner Bros για την επόμενη ταινία του.
Ωστόσο, στην εποχή μας, 118 εκατομμύρια δολάρια για μία ταινία που δεν βασίζεται σε κάποιο ήδη γνωστό franchise ή IP, θεωρούνται ένα μεγάλο ρίσκο, ακόμα και αν η ταινία συνοδεύεται από ταλαντούχους ηθοποιούς όπως ο Ρόμπερτ Πάτινσον και έναν σκηνοθέτη του διαμετρήματος του Μπονγκ Τζουν Χο.

Αν προσθέσουμε και τα περίπου 80 εκατομμύρια δολάρια που διατέθηκαν για την προώθηση της ταινίας, η επιτυχία στο Box Office απαιτεί εισπράξεις της τάξης των 250-300 εκατομμυρίων δολαρίων για να θεωρηθεί επικερδής, σύμφωνα με τους ειδικούς.
Συνεπώς, το άνοιγμα της ταινίας Mickey 17 στο παγκόσμιο Box Office μπορεί να θεωρηθεί κάπως ανησυχητικό, αν σκεφτεί κανείς το πολύ μεγάλο κόστος παραγωγής της. Στην Αμερική, η σατιρική ταινία επιστημονικής φαντασίας πήγε πολύ καλά, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση με 19,1 εκατομμύρια δολάρια, ενώ στο υπόλοιπο του κόσμου, όπου έκανε πρεμιέρα σε 66 χώρες, απέφερε 34,2 εκατομμύρια, φτάνοντας συνολικά τα 53,3 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως.
Αν και το ποσό των 54 εκατομμυρίων δολαρίων δεν είναι καθόλου κακό για μία τέτοια ταινία που βασίζεται σε νέο IP, δεν στηρίζεται στο θέαμα και απευθύνεται σε ενήλικες, το πολύ μεγάλο κόστος παραγωγής καθιστά την απόδοση αυτή ανεπαρκής.
Ελπίζουμε πως τα θετικά σχόλια από το κοινό θα επιτρέψουν στην ταινία να επιτύχει τη μακροχρόνια επιτυχία που χρειάζεται για να καλύψει τα απαιτούμενα οικονομικά νούμερα και να εξασφαλίσει τη βιωσιμότητά της στο Box Office.
Όμως, αν το σινεμά δεν μπορέσει να αναδείξει τέτοιες ταινίες σε εμπορικές επιτυχίες, είναι πολύ πιθανό στο μέλλον να βλέπουμε τέτοια budgets να δίνονται μόνο σε σκηνοθέτες μεγάλου βεληνεκούς, όπως ο Κρίστοφερ Νόλαν.