«Μαύρο Ρόδο» - Ψυχογραφώντας την Αλεξία, «Πέρα από αυτό που βλέπεις» | Νέλη Βυζαντιάδου.

7715 Views
«Μαύρο Ρόδο» - Ψυχογραφώντας την Αλεξία, «Πέρα από αυτό που βλέπεις» | Νέλη Βυζαντιάδου. «Μαύρο Ρόδο» - Ψυχογραφώντας την Αλεξία, «Πέρα από αυτό που βλέπεις» | Νέλη Βυζαντιάδου.

 Ψυχογραφώντας Θεατρικές παραστάσεις, Κινηματογραφικές ταινίες, Τηλεοπτικές σειρές, Πέρα απ' αυτό που βλέπεις (Κάθε Τρίτη & Παρασκευή).

.
Αλήθεια γιατί επιλέγουμε τον ακατάλληλο σύντροφο αγνοώντας εντελώς εκείνη τη φωνή μέσα μας που μας υπενθυμίζει διαρκώς ότι ο άνθρωπος που ερωτευτήκαμε δεν είναι ο κατάλληλος; 
.
Γράφει η Νέλη Βυζαντιάδου για την Κουλτουρόσουπα.  
 
Το ζέσταμα
Η Αλεξία είναι η μονάκριβη κόρη του Καστρινού και αποτελεί το κέντρο του κόσμου του και της προσοχής του. Η ίδια προσπαθεί να διαφοροποιηθεί και να πάρει αποστάσεις από τις επιρροές του πατέρα της επιλέγοντας να επενδύσει συναισθηματικά σε έναν άντρα που μόνο κατάλληλος δεν είναι. Κι αυτό δεν το κάνει μόνο η Αλεξία αλλά και πολλές ακόμα γυναίκες.



Η δράση
Σε ένα ακόμα επεισόδιο του ‘Μαύρου Ρόδου’ η νεαρή Αλεξία παίζει με την τύχη της την οποία προκαλεί φλερτάροντας ανοιχτά με το Βίκο, ένα μαφιόζο της νύχτας και εχθρό του πατέρα της. Τελικά αυτή η ασυνείδητη τάση να εναντιωνόμαστε στις γονεϊκές συμβουλές και ενίοτε εντολές είναι πανανθρώπινη. Λες και κάθε φορά που μας λέει κάποιος να προσέχουμε τη συναναστροφή μας με έναν συγκεκριμένο τύπο, εμείς κάνουμε τα αδύνατα δυνατά να βάλουμε αυτόν τον τύπο στη ζωή μας δίνοντας του μάλιστα μια ξεχωριστή θέση.

Αλήθεια γιατί επιλέγουμε τον ακατάλληλο σύντροφο αγνοώντας εντελώς εκείνη τη φωνή μέσα μας που μας υπενθυμίζει διαρκώς ότι ο άνθρωπος που ερωτευτήκαμε δεν είναι ο κατάλληλος, σκέφτομαι όση ώρα βλέπω την Αλεξία να παραδίδεται στη γοητεία του δικού της ακατάλληλου συντρόφου. Αν προσπαθήσουμε να ορίσουμε τι είναι αυτό που κάνει έναν σύντροφο ακατάλληλο θα σταθούμε στα εξής: ακατάλληλος είναι ο σύντροφος που αποτυγχάνει να ικανοποιήσει τις ανάγκες μας και να ανταποκριθεί θετικά στις προσδοκίες μας. Με άλλα λόγια είναι πολύ μακριά από αυτό που περιμέναμε και φανταζόμασταν στη ζωή μας και δείχνει απρόθυμος να ασχοληθεί με τις επιθυμίες μας. Ακατάλληλος είναι ο σύντροφος που μας επηρεάζει αρνητικά με συνέπεια να καταλήγουμε να νιώθουμε άσχημα και να μην περνάμε καλά. Η σχέση μας μαζί του ανασύρει επώδυνα βιώματα από το παρελθόν όπως ακριβώς συμβαίνει με την Αλεξία που κάθε φορά που συναντιέται με το Βίκο θυμάται τη μητέρα της και τις περιπέτειες που είχε στην προσωπική της ζωή. Κι αυτός που επιβεβαιώνει προσωπικούς μας φόβους ή πυροδοτεί νέους. Κι αυτός ακατάλληλος είναι. Τέλος ακατάλληλος είναι εκείνος που δεν είναι διαθέσιμος. Μη διαθέσιμος είναι αυτός που δεν μπορεί να επενδύσει σε εμάς λόγω προσωπικών του περιορισμών.



Το καλύτερο που μπορώ να κάνω για σένα είναι να σε γυρίσω στο σπίτι σου’, λέει ο Βίκος στην Αλεξία η οποία κατεβάζει το ένα ποτό μετά το άλλο μη δίνοντας σημασία στα λόγια του. Δείχνει πολύ μπερδεμένη και αυτό το αντιλαμβάνεται και εκείνος. Ίσως να μην έχει ξεκαθαρίσει ακόμα μέσα της για ποιον ακριβώς λόγο της είναι σημαντική η σχέση μαζί του. Δεν αντιλαμβάνεται ότι μια τέτοια σχέση δεν λειτουργεί προς όφελός της. Το μόνο που την ενδιαφέρει είναι να ζήσει αυτό το απαγορευμένο που την προσελκύει χωρίς δεύτερη σκέψη. Ενδεχομένως μάλιστα να πιστεύει ότι μπορεί να τον ‘αλλάξει’ έτσι όπως πιστεύουν πολλές γυναίκες εκεί έξω που μπλέκονται με τον ακατάλληλο σύντροφο και εξακολουθούν να παραμένουν μαζί του χωρίς να υπολογίζουν τις συνέπειες μιας τέτοιας επιλογής στη ζωή τους. Κανένας όμως δεν αλλάζει αν δεν θέλει ο ίδιος να αλλάξει όπως και κανένας δεν θα μας δώσει αυτό που χρειαζόμαστε αν δεν το έχει για να μας το δώσει ή αν δεν θέλει να μας το δώσει. Κανένας δεν θα αλλάξει για εμάς. Αν αλλάξει θα αλλάξει για τον εαυτό του. Κι αυτό δεν γίνεται εύκολα. Ούτε συχνά γίνεται. Το να μπαίνουμε σε μια σχέση με προβλήματα είναι δύσκολο. Το να μπαίνουμε σε μια σχέση που από την αρχή γνωρίζουμε ότι οδηγεί σε αδιέξοδο, είναι αυτοκαταστροφικό.

Το κλείσιμο
Η Αλεξία, όπως και πολλοί άνθρωποι εκεί έξω, χρειάζεται να αναθεωρήσουν τα δεδομένα και να εκτιμήσουν σωστά τις καταστάσεις στη ζωή τους. Και η σωστή ή αποτελεσματική εκτίμηση είναι, σύμφωνα με τον Wayne W. Dyer, ένας αποφασιστικός παράγοντας αποφυγής περιστάσεων που θα μας παγιδεύσουν σε αυτό-υπονομευτικές συμπεριφορές
.
"Μαθήματα στη γλώσσα της αγάπης": 
(πληροφορίες και online αγορά, εδώ
.
Ακολουθήστε το Kulturosupa.gr στα social media
      

Φωτογραφικό υλικό






Αρθρογραφος

Νέλη Βυζαντιάδου
Νέλη Βυζαντιάδου
Αλήθεια τι υπάρχει πίσω από ένα ρόλο; Και τι γίνεται με τις δυναμικές μεταξύ διαφορετικών ρόλων; Σας περιμένω κάθε Τρίτη και Παρασκευή για να αποκωδικοποιούμε συμπεριφορές, να διαβάζουμε διαφορετικά τα σενάρια και να βλέπουμε πέρα από αυτό που βλέπουμε. ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ: Γεννήθηκα, μεγάλωσα και ζω στην πόλη που τόσο αγαπώ, τη Θεσσαλονίκη. Σπούδασα Ψυχολογία στο Φ.Π.Ψ του Α.Π.Θ και πέρασα πολλά ακόμη χρόνια της ζωής μου ως εκπαιδευόμενη στην Ψυχομετρία, τη Συμβουλευτική και την Ψυχοθεραπεία. Μετά από μια ενδιαφέρουσα επταετία στα μέσα μαζικής ενημέρωσης ως αρχισυντάκτρια - παρουσιάστρια τηλεοπτικών εκπομπών αφιερώθηκα στο ελεύθερο επάγγελμα της ψυχοθεραπεύτριας ενηλίκων προσθέτοντας στο βιογραφικό μου τους τίτλους της εκπαιδεύτριας και επόπτριας επαγγελματιών ψυχικής υγείας. Αργότερα εξειδικεύτηκα στη Συμβουλευτική Ζεύγους και υπέκυψα στον έρωτά μου για τη συγγραφή, έναν έρωτα που δεν πρόδωσα ποτέ στη ζωή μου... Αν με ρωτήσετε ποια ιδιότητα μου αρέσει πιο πολύ από όλες όσες έχω ως τώρα θα σας πω χωρίς δεύτερη σκέψη: οποιαδήποτε από τις παραπάνω αρκεί να επικοινωνώ με τους ανθρώπους και να μοιράζομαι τις σκέψεις μου μαζί τους. E-MAIL nelibyzantiadou@gmail.com TΗΛ: 6934 509311 - Facebook Neli Byzantiadou, Instagram neli_byzantiadou

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη