Από τον Μανώλη Ιωαννίδη *
.
.
Σεξουαλικές περιπτύξεις
Α
άνδρας, ο (κανονικά το): όρθιο δίποδο που βγαίνει σε ποικίλα μεγέθη, αποχρώσεις, διαθέσεις- συναντάται κυρίως στα εύκρατα κλίματα της ανοησίας, λιγότερα συχνά στο πολικό κλίμα της τόλμης/ παριστάνει ότι ασχολείται και με δραστηριότητες πέραν της ανεύρεσης τρόπων κρεβατώματος του άλλου δίποδου (οκ, μην το αδικούμε το δίποδο, μερικές φορές όντως ασχολείται και με άλλες δραστηριότητες, για κάνα δίωρο ας πούμε)
.
αναπαραγωγικό σύστημα (γυναικείο), το: λαβύρινθος- η επιστημονική του απεικόνιση φέρει ύποπτες ομοιότητες με την τραγόμορφη όψη του Θηρίου… το οποίο και πιθανότατα ήταν ο εμπνευστής του
.
αυνανισμός, ο: σεξ με self service- χωρίς αυτόν δε θα είχαμε δύο παγκόσμιους πολέμους γιατί απλούστατα θα είχαμε εξαφανιστεί χιλιάδες χρόνια πριν/ πράξη παρεξηγημένα ευγενής όσο και αφόρητα ειλικρινής

.
Β
βράδυ, το: συνηθέστερη χρονική περίοδος για περιπτύξεις- ευκαιρία συνουσίας με το σύντροφο και τ’ αυτιά των γειτόνων την ίδια ώρα/ όταν η μοναξιά τυλίγει τα παγωμένα χέρια της πάνω στα δίποδα σαν αφοσιωμένη, στοργική σύζυγος και η ανάγκη για ζεστασιά και επιβεβαίωση από ξένα χνώτα φέρνει ανακούφιση (μέχρι το επόμενο βράδυ ή το επόμενο νοητό βράδυ) σαν εκρηκτική και πάντα ανυπόταχτη thus ποθητή μετρέσα
Γ
γοητεία: ικανότητα ενός δίποδου να καθιστά εαυτόν αναπόφευκτο- σχετικά ασυνήθιστος μανδύας που σ’ ευτυχή περίπτωση λιώνει στο δέρμα του φορέα/ κολόνια όχι συχνά φορεμένη (πολλοί δεν γνωρίζουν ούτε ενδιαφέρονται για τα σημεία πώλησης), ακόμη σπανιότερα φυσική μυρωδιά του φορέα
.
γυναίκα, η (κανονικά το): όρθιο δίποδο που βγαίνει σε ποικίλα μεγέθη, αποχρώσεις, διαθέσεις- συναντάται κυρίως στα εύκρατα κλίματα της ανοησίας, λιγότερα συχνά στο πολικό κλίμα της τόλμης/ κάνει τη ζωή του δύσκολη παίρνοντας στο κατόπι ιδανικά και ουτοπίες (ενώ παράλληλα, συνήθως, το αρσενικό δίποδο παίρνει στο κατόπι αυτό)
.

.
Δ
διαστροφές, οι: οτιδήποτε ευχαριστεί δύο συναινούντα δίποδα αλλά δε μπορεί να συζητηθεί παρουσία κοινού- όταν τα φώτα ανάβουν, οι παράνομοι επιστρέφουν στα σκοτεινά λημέρια τους και η αστυνομία τα βρίσκει όλα καθαρά (προηγήθηκε τηλέφωνο του δημάρχου) / όταν βγαίνεις απ’ τα ρούχα σου με τα Σόδομα και Γόμορρα των γειτόνων, γνωρίζοντας πώς μάλλον εσύ δεν δύνασαι να τ’ αντιγράψεις και πρέπει κάτι να κάνεις για να μην πεθάνεις από εσωτερική δηλητηρίαση
Ε
εγκυμοσύνη, η: προσχεδιασμένη παρουσιάζει αξιοθαύμαστη αλαζονεία, μη προσχεδιασμένη αποδεικνύει αξιέπαινη ηλιθιότητα
.
έρωτας, ο: νουβέλα αγνώστου (και μάλλον μετριοτάτου) συγγραφέα, η πιο προτιμητέα απ’ όλες τις ασθένειες- αν είναι κανείς να σκοτώνει τον εαυτό του με κάτι, ας το κάνει μ’ αυτό
Ζ
ζευγάρι, το: αυτό που υποτίθεται ότι μοιράζεται μια συνεύρεση- αμ δε: ανασφάλειες, όνειρα, απωθημένα, προοπτικές γίνονται ένα μπάχαλο που σπάνια ξεμπλέκεται αναίμακτα… στην καλύτερη περίπτωση
Η
ηδονή, η= ο λόγος που η γη γυρίζει ακόμη και αμφότερα τα δίποδα υπάρχουν- ο ορθόδοξος τρόπος του να ζει κανείς, που φυσικά παρερμηνεύεται με αποτέλεσμα αντί για ηδονικό βίο οι φιλόδοξοι εξερευνητές να καταλήγουν να ζουν έναν ηλίθιο, όπου νομίζουν πως αγοράζουν στιλ και ηδονή ενώ η απόδειξη (όταν τυχαία και αργά τη βρίσκουν) δείχνει κενό και απογοήτευση
.

.
Θ
θρησκεία, η: οργάνωση επιφορτισμένη με την σοβαρότατη, περισπουδαστότατη ευθύνη να δημιουργεί ενοχές και παθολογίες στους ανθρώπους, η δράση της οποίας μπορεί να συνοψιστεί στο ρητό «Είναι ευχάριστο; Μην το κάνεις!»- να σημειωθεί έχει η ίδια παραχωρήσει το δικαίωμα… στον εαυτό της να λειτουργεί ως κούριερ ανθρώπινων ψυχών στον Παράδεισο ή την Κόλαση αντίστοιχα, όντας βεβαίως-βεβαίως ο λόγος του έκαστου Θεού- αν τέτοιο λόγο έχει ο (έκαστος) Θεός…
Ι
ικανοποίηση, η: (συνήθως) χρήση ενός άλλου σώματος για τον ερχομό μιας παροδικής ευφορίας- έρχεται μετά η Εφορία της Ζωής να συλλέξει τους φόρους απ’ αυτούς που τ’ άλλα σώματα τα ‘χουν σαν παιχνίδια και οι νεόπλουτοι της ευχαρίστησης μένουν με τον λογαριασμό στο χέρι, σκεπτόμενοι αν άξιζε ο κόπος
.

.
Κ
κλειτορίδα, η: μέρος του γυναικείου σώματος που μερίδα ανδρών είθισται να μη βρίσκει ούτε με GPS
.
κυριαρχία, η: (συνήθως) το σεξ γυμνό- Τα πάντα στον κόσμο έχουν να κάνουν με το σεξ, εκτός απ’ το σεξ. Το σεξ έχει να κάνει με τη δύναμη, Oscar Wilde
.
Κυρίαρχος, ο: εξαρτώμενος από τις διαθέσεις του Υποτακτικού- κατάσταση στην οποία τα πάντα είναι ευκρινώς ορισμένα άρα αναγνώσιμα άρα επιθυμητά
.

.
Λ
λίμπιντο, η: κατάρα που έθεσε στα δίποδα η φύση που δεν της φτάνει η διαιώνισή της αλλά κάνει και χιούμορ- ειδικά στη νεότητα, η μη εκτόνωσή της προκαλεί εκρήξεις ειδών και εκπλήξεις γονιών
Μ
μαζοχισμός, ο: ευχαρίστηση να σου συμπεριφέρεται ένα άλλο δίποδο με τον τρόπο που σου συμπεριφέρεται η ζωή
.
μέγεθος, το: πηγή υπαρξιακού άγχους για τ’ αρσενικά δίποδα (που σιγοντάρουν σα γνήσια σαδισμολάτρα θηλαστικά τα θηλυκά δίποδα)- κάθιδρα τ’ απλοϊκά θηλαστικά, αμφότερου γένους, ασχολούνται εξαντλητικά και αποφεύγουν να την τοποθετούν στο τραπέζι (i.e. τη συζήτηση) εκτός αν υπάρχει εκ των προτέρων γνώση για υπεροχή/ για να δοθεί επιτέλους μία εντελώς αυθαίρετη απάντηση, ίσως ελεεινής αξίας: Ναι, παίζει ρόλο- αν εκεί χτίζεις οποιαδήποτε προσδοκία επαφής και σύνδεσης.
Ν
νεότητα, η: περίοδος που δεν έχει παρασυρθεί από την παλίρροια της πραγματικότητας στα βαθιά νερά της ζωής, οι φορείς της έτσι δύνανται να βασίζονται στις περιπτύξεις ως βιώσιμο χρηματοοικονομικό χώρο συναισθημάτων- μερικοί εξακολουθούν να πιστεύουν τα ίδια και μετά τη νεότητα, εκείνοι δε μένουν νέοι, εκείνοι μένουν ανόητοι
Ξ
ξαναμμένος/-η, ο/η= κατάσταση στην οποία παίρνονται οργιωδώς αμφισβητήσιμες αποφάσεις
Ο
οπίσθια, τα: χειροπιαστή απόδειξη ύπαρξης Θεού για αρκετά θηλαστικά- ως αποτέλεσμα, χρησιμοποιημένα έξυπνα μπορούν να ανοίξουν τόσες πόρτες όσα και φερμουάρ- έχουμε να κάνουμε με θηλαστικά, lest nought forget…
20.
οργασμός, ο: προνομιακός χώρος του αρσενικού δίποδου- όσον αφορά τα θηλυκά δίποδα, η φύση δείχνει το σαδιστικό της χιούμορ
Π
πάθος, το= ειλικρινής, ευέξαπτη όσο και δύσκολα διαχειρίσιμη συσκευή- η ευγένεια και η αγνότητα του δεν εκβάλλει από τεχνητές πηγές ηθικής αλλά απ’ την ίδια τη φύση
.
παιδί, το: το πιο χαριτωμένο απρόοπτο που μπορεί να συμβεί από ένα ατύχημα- χαριτωμένο για κάποια χρονική διάρκεια, μετά οι ένοχοι καταλαβαίνουν τι θα πει θεία δίκη
.
πέος, το: αστείο εξάρτημα των αρσενικών δίποδων, ένας καλός τρόπος εξ’ αποστάσεως υπολογισμού του (εφόσον ήδη γνωρίζουμε τον μνημειώδη ρόλο που παίζει αυτό το εξάρτημα και τα χαρακτηριστικά του για αμφότερα τα δίποδα) είναι η παρατήρηση του μεγέθους του αυτοκινήτου του φορέα του ή πόσο φιλοπόλεμος είναι, καθώς τα παραπάνω αποτελούν μερικούς μονάχα δείκτες ενός φαινομένου που λέγεται αναπλήρωση
.
προστυχιά, η: ηλιθιότητα μεταμφιεσμένη, επιφανειακότητα μεταφρασμένη, πρόγευμα-γεύμα-επιδόρπιο του ηλιθίου- περνιέται για ερωτική απ’ τους απανταχού ανόητους/ καταφύγιο-ορμητήριο εναντίον του στυλ και της ευαισθησίας
Σ
σαδισμός, ο: ευχαρίστηση να συμπεριφέρεσαι σ’ ένα άλλο δίποδο με τον τρόπο που σου συμπεριφέρεται η ζωή
.
σεξ, το: αηδιαστική διαδικασία (ή αηδιαστικά ευχάριστη) που κάθε συμμετέχοντας πρέπει να πείσει τον άλλο ότι δεν θέλει να φτάσει πρώτος στη γραμμή τερματισμού- χρησιμοποιείται/ερμηνεύεται ποικιλοτρόπως
.
στάσεις, οι: χορογραφίες επί κρεβατιού ή όχι απαραίτητα
.
συνειδητοποίηση, η: ξυπνητήρι επιφορτισμένο με την ατσούμπαλη επιστροφή στην πραγματικότητα- επιτόπια συνήθως καθαρότητα ψυχολογικής όρασης που συνοδεύεται από ένα ελαφρύ (ίσως και νοητό) χτύπημα του χεριού στο μετωπιαίο λοβό
Τ
τεχνολογία, η: μέσο που έχει συμβάλλει στην εξάπλωση της βιομηχανίας του σεξ- δεν εννοείται η κλασική βιομηχανία του σεξ αλλά τα παρακλάδια της i.e. μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Y
υγρασία, η: τρόπος απόδειξης ότι μάλλον σε καλό δρόμο είμαστε
105.
Υποτακτικός, ο: πραγματικός μαέστρος μίας kinky παράστασης μεταμφιεσμένος- κατάσταση στην οποία τα πάντα είναι ευκρινώς ορισμένα άρα αναγνώσιμα άρα επιθυμητά
Φ
φετίχ, το: καλά φυλαγμένος γυάλινος μικρόκοσμος που σε περίπτωση προσβολής-σπασίματός του τα σπασμένα γυαλιά μετατρέπονται σε αιχμηρά όπλα και ο σώζων εαυτόν σωθήτω
φιλί, το: ό,τι πιο άμεσο, ειλικρινές κι ευάλωτο μπορούν μάλλον να ανταλλάξουν τα δίποδα, γι’ αυτό είτε αποφεύγεται είτε εξευτελίζεται- το φιλί/ ενώνει πιο πολύ/ απ’ το κορμί/ γι’ αυτό το αποφεύγουν/ οι πιο πολλοί, Ντίνος Χριστιανόπουλος
Χ
χωρισμός, ο: τι είχαμε, τι χάσαμε, για τους πάααααρα πολύ ανεξάρτητους και προχώ και δυναμικούς/ πληγή που μάλλον δε θα κλείσει, για όσους κάτι τέλος πάντων είχαν να χάσουν
Ψ
ψέμα, το: οτιδήποτε ακούγεται κατά την διάρκεια των περιπτύξεων- εκτός κι αν είναι κακό, τότε αλήθεια είναι
Ω
ωραίος/-α, ο/η: η καταστροφή όλων των υπολοίπων, ο όλεθρος των κοινών θνητών, το φανταχτερό περιτύλιγμα που λίγοι μαθαίνουν τι κρύβει (και αν)- η αφορμή για ματαίωση να υπάρχει και τ’ άλλα βρίσκονται
Ξένα
sexshops, the: μέρη μέσα στα οποία θα μπορούσαν οι άνθρωποι να μελετήσουν την πραγματική φύση του ανθρώπου, αν αποκτούσαν ποτέ τα κότσια
Πίνακες/γλυπτά/ φωτογραφία:
(1) Φωτογραφία από Επιχείρηση Plumbbob, ιδιοκτησία της ομοσπονδιακής κυβέρνησης των Η.Π.Α., 1957.
(2) Henri de Toulouse-Lautrec, In Bed, The Kiss, 1892.
(3) Henry Scott Tuke, Noonday Heat, 1902.
(4) Gabriel von Max, The Scholars, άγνωστο.
(5) Edvard Munch, The Kiss, 1897.
(6) James Pradier, Satyr and Bacchante, 1834.
(7) Félix Armand Heullant, In Gedanken, 1905.
(8) Auguste Rodin, The Kiss, 1882.
(9) Henri Gervex, Rolla, 1878.
Λεξικό Ομαλών Ανωμαλιών:
–
Ακολουθούν:
29/06: Τηλεόραση
tbd: Μοναξιά
tbd: Περιπτύξεις (Β)
tbd: Πολιτική (Γ)
tbd: Χριστούγεννα
.
*Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος άρθρου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη*
————————
——————–
—————-
Φωτογραφικό υλικό