Η συναισθηματική σύνδεση, η ενσυναίσθηση και η αφήγηση ιστοριών σε μια εποχή τεχνητής νοημοσύνης με φθίνουσα έκταση προσοχής, κυριάρχησαν στην εναρκτήρια συζήτηση της Συνόδου Κορυφής των Ηγετών της Παγκόσμιας Ένωσης Τουρισμού για τον Πολιτισμό και την Κληρονομιά, η οποία πραγματοποιήθηκε στη Βαλένθια της Ισπανίας.

‘Ένα ακόμη σημαντικό ζήτημα, ο ρόλος της τεχνολογίας, κυρίως της τεχνητής νοημοσύνης, βρέθηκε επίσης στο επίκεντρο της συνόδου κορυφής, όπου οι συμμετέχοντες μοιράστηκαν τις πιο πρόσφατες πληροφορίες για τον τουρισμό πολιτιστικής κληρονομιάς στην Ισλανδία, το Μπελίζ, τη Φινλανδία, την Ισπανία, το Μαρόκο, το Ras Al Khaimah στα ΗΑΕ και σε άλλους προορισμούς.
«Θα πρέπει να ανησυχούμε περισσότερο για την τεχνητή νοημοσύνη παρά για την κλιματική αλλαγή», δήλωσε ο κ.Yrjotapio Kivissari, Διευθύνων Σύμβουλος της Visit Oulu, Φινλανδία.
Σχετικά με την τεχνολογία, το περιοδικό Wanderlust αποκάλυψε 3D συσκευές που έδιναν στους προορισμούς τη δυνατότητα να προσφέρουν καθηλωτικές ηχητικές και οπτικές εμπειρίες 360 μοιρών. Μεταξύ άλλων, τα στελέχη της Wanderlust χρησιμοποίησαν δείγματα από την Πέτρα, τα Φίτζι, τα νορβηγικά φιόρδ και το φεστιβάλ χρωμάτων Holi από την Ινδία, με σκοπό να δείξουν πώς η καθηλωτική τεχνολογία συσκευών μεταμορφώνει το μάρκετινγκ προορισμών.
Φωτογραφικό υλικό