+βίντεο
Δούλεψαν πολύ, μόχθησαν πολύ, το αγάπησαν πολύ, ταλαιπωρήθηκαν πολύ και ανταμείφτηκαν πολύ! Καιρός για ρεζουμέ και μια άνω τελεία…
Πράγμα σπάνιο (σπανιότατο είναι το σωστό) για μια θεατρική παραγωγή με έδρα την Θεσσαλονίκη, με Θεσσαλονικείς συντελεστές να γεύεται όλο το πακέτο, δηλαδή όλα τα θετικά και όλα τα αρνητικά μιας θεατρικής διαδρομής με αρχή, μέση και τέλος:
-να επιλέγουν ένα έργο που μπορεί να θεωρείται κλασσικό, δεν το λες όμως και εμπορικό, άρα ρίσκο.
.
-να το διασκευάζουν 3-4 φορές μέχρι τη μέρα παρουσίασης.
.
-να αλλάζουν ατάκες μέχρι και την τελευταία στιγμή ώστε να κουμπώνει πάνω τους.
.
-να ξεκινούν εντατικές πρόβες σε σπίτια, από την οθόνη του κινητού τους ακόμη και σε ανοιχτά πάρκα.

-να πραγματοποιούν συναντήσεις «γνωριμίας» και ενσυναίσθησης με τους χαρακτήρες, με τον τόπο, με τον χρόνο, με την εποχή.
.
-να βγαίνει ξημερώματα με μείον βαθμούς ο …Ακάκιος στην νέα παραλία για να συναισθανθεί το ρώσικο παγετό.
.
-να τους «κουράρει» σκηνοθετικά σε κάθε, και μέχρι την τελευταία παράσταση.
.
-να γράφεται ειδικά για την παράσταση τραγούδι και μουσική από έναν μουσικό που βρίσκεται στο τοπ της δημοτικότητάς του.
.
-να δοθούν τρεις πρεμιέρες σα να΄ναι η πρώτη.
.
– να τους κατεβάσει τις παραστάσεις δυο φορές η καραντίνα.
.
-να γνωρίσουν καλλιτεχνική επιτυχία με το καλημέρα.

-να βλέπουν το θέατρο να γεμίζει διώχνοντας κόσμο.
-να υπάρχουν ουρές στο τρίτο ανέβασμα.
-να γευτούν το παρατεταμένο χειροκρότημα.
-να βιώσουν την απόλυτη αποδοχή με πολλούς θεατές να τους χειροκροτούν όρθιοι.
-να τους αγνοήσουν (με ελάχιστες εξαιρέσεις) Βουλευτές, Δήμαρχοι, θεσμικοί παράγοντες.

-Να λαμβάνουν συχνά μηνύματα από αθηναίους θεατές (και όχι μόνο) να κατεβάσουν την παράσταση στην Αθήνα.
-να αδιαφορήσουν πολλά τοπικά Μέσα για την επιτυχία τους.
-να γραφτούν ελάχιστες κριτικές παρά την αποδοχή.
-να κερδίσουν πέντε μεγάλα βραβεία στα 10α Θεατρικά Βραβεία Θεσσαλονίκης 2020, τα εξής:
(Ά ανδρικού ρόλου: Κρίτωνας Ζαχαριάδης,
΄Β ανδρικού ρόλου: Βασίλης Κανελλόπουλος,
Πρωτότυπης Μουσικής: Γιώργος Καζαντζής,
Καλύτερης Τοπικής Παραγωγής: Κρίτωνας Ζαχαριάδης και Καλλιτεχνική Εταιρεία Θεάτρου
και Καλύτερου Σχεδιασμού Φώτων: Ανέστης Ατακτίδης).
-να τα παραλάβουν σε ειδική τελετή ένα χρόνο μετά στο θέατρο Σοφούλη.

-να χρειάζεται μιάμιση ώρα ο πρωταγωνιστής να συνέλθει από το ρόλο και άλλη τόση πριν ξεκινήσει η παράσταση. Πάνω κάτω και ο συμπρωταγωνιστής του.
-να περιμένει στωικά ο κόσμος μετά το τέλος να συγχαρεί τους συντελεστές έξω από το θέατρο.
-να θεωρείται ορόσημο για το σύνολο των συντελεστών η αποδεδειγμένη επιτυχία τους.

…και όλα αυτά για μια τοπική παράσταση που βασίστηκε στις δικές της –και μόνο- πλάτες, και δεδομένου και των δύσκολων συγκυριών, είναι πραγματικά καλλιτεχνικός άθλος αυτό που πέτυχε «Το Παλτό» που σκηνοθέτησε ο Αντώνης Καραγιάννης, διασκεύασε η Δέσποινα Καλαιτζίδου και πρωταγωνίστησαν ο Κρίτωνας Ζαχαριάδης μαζί με τον Βασίλη Κανελλόπουλο.
Ενώ μουσική έγραψε ο Γιώργος Καζαντζής, το τραγούδι που έγραψε ο Κρίτωνας ερμήνευσε η Ναντίνα Κυριαζή, την σκηνογραφία έκανε ο Λορέντζο Μπελέλι, ενδυματολογία η Μαρία Καβαλιώτη, Video – Promo trailer ο Γιώργος Κόγιας, ήχο και φώτα ο Ανέστης Ατακτίδης, βοηθός σκηνοθέτη η Χρύσα Καραμούζη, το δύσκολο μακιγιάζ η Έφη Βαλασιάδου,
Μια παράσταση που θα μπορούσε άνετα να συνεχιστεί μέχρι και το τέλος της σεζόν σπάζοντας όλα τα ρεκόρ.

…και ο επίλογος γράφεται στο παρακάτω βίντεο όπου μετά το τέλος της τελευταίας –οριστικά- παράστασης (14/11), Αντώνης Καραγιάννης, Κρίτωνας Ζαχαριάδης και Βασίλης Κανελλόπουλος μιλούν με συγκίνηση για την ωραία περιπέτεια που έζησαν με «Το Παλτό».
111111111111111
22222222222222222222222 2222222222222222222222222
Α!!! και μια άνω τελεία που αφήνουν οι συντελεστές… Αυτοί ξέρουν.
.
-Κ-
Όλες οι νέες παραστάσεις (πρεμιέρες) που θα δοθούν έως 14/05/2022 στην πόλη της Θεσσαλονίκης, αυτόματα συμμετέχουν για τα 3 Βραβεία Κοινού καθώς και για τα Βραβεία Κριτικής Επιτροπής στα 11α Θεατρικά Βραβεία Θεσσαλονίκης 2022
.
Φωτογραφικό υλικό