.
ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ 2015
Πρόγραμμα παραστάσεων, συντελεστές, ημερομηνίες, τιμές και άλλων πληροφοριών Αρχαίου Θεάτρου Επιδαύρου.
Τρωάδες του Ευριπίδη
Εθνικό Θέατρο
Σκηνοθεσία: Σωτήρης Χατζάκης
3-4 Ιουλίου – Πανελλαδική περιοδεία εδώ
Στα παράλια της λεηλατημένης Τροίας οι αιχμάλωτες Τρωαδίτισσες και η βασίλισσά τους Εκάβη θρηνούν για τα δεινά τους. Όσες γυναίκες έχουν απομείνει ζωντανές από την ξεκληρισμένη βασιλική οικογένεια οδηγούνται στα πλοία που θα τις μεταφέρουν πέρα από το Αιγαίο, σκλάβες στα σπίτια των νικητών. Ο εγγονός της Εκάβης, ο μικρός Αστυάνακτας, γκρεμίζεται από τα τείχη, θύμα της σκληρότητας των κατακτητών. Ο Ευριπίδης με τις Τρωάδες διατυπώνει ένα αμείλικτο «κατηγορώ» για τις φρικαλεότητες του πολέμου και ένα σπαρακτικό αίτημα για αλληλεγγύη και ανθρωπισμό.
Aχαρνής του Αριστοφάνη
Σκηνοθεσία: Γιάννης Κακλέας
10-11 Ιουλίου – πανελλαδική περιοδεία εδώ
Όταν η πολιτική διαφθορά κυριαρχεί ο Δικαιόπολης αναλαμβάνει πρωτοβουλία για Ειρήνη, Δικαιοσύνη και Αξιοκρατία. Ο πολιτικός Αριστοφάνης έχει κέφια !!!
Μετά την περσινή του επιτυχία στους Βατράχους, ο Γιάννης Κακλέας επανακάμπτει με την πέμπτη σκηνοθετική του απόπειρα στην αριστοφανική κωμωδία, ανεβάζοντας φέτος τους Αχαρνής. Το πιο «επιθετικό» ειρηνόφιλο έργο του Αριστοφάνη, σύμφωνα με τον σκηνοθέτη, είναι αυτό που αποφεύγει τον διάλογο με την επικαιρότητα.
Βρισκόμαστε στο δεύτερο μισό του Πελοποννησιακού πολέμου και ο Δικαιόπολις –τον ενσαρκώνει ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος– μηχανεύεται ακόμη και τη σύναψη ιδιωτικού συμφωνητικού ειρήνης σε μια Αθήνα-καμένη γη.
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Σκηνοθεσία – Απόδοση: Γιάννης Κακλέας
Δραματουργική επεξεργασία: Εύη Σαραγά
Σκηνικά: Μανόλης Παντελιδάκης
Κοστούμια: Εύα Νάθενα
Μουσική: Σταύρος Γασπαράτος
Χορογραφία: Αγγελική Τρομπούκη
Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης
Μουσική διδασκαλία: Λία Βίσση
Βοηθός σκηνοθέτη: Νουρμάλα Ήστυ
Φωτογραφίες: Μαριλένα Σταφυλίδου
Γραφιστικός σχεδιασμός: Χριστόφορος Χαραλαμπόπουλος
ΠΑΙΖΟΥΝ
Βασίλης Χαραλαμπόπουλος, Χρήστος Χατζηπαναγιώτης, Άρης Σερβετάλης, Φάνης Μουρατίδης, Λεωνίδας Καλφαγιάννης, Σωκράτης Πατσίκας , Λάμπρος Κτεναβός, Θάνος Μπίρκος, Γιώργος Κοψιδάς, Αγγελική Τρομπούκη, Κώστας Γαβαλάς, Στέλιος Ιακωβίδης, Βαγγέλης Χατζηνικολάου, Αλέξης Φουσέκης, Αχιλλέας Χαρίσκος, Θανάσης Ζερβόπουλος
Αίας του Σοφοκλή
Θέατρο του Νέου Κόσμου
Σκηνοθεσία: Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος
17-18 Ιουλίου 2015 – πληροφορίες εδώ
Μια από τις φορτισμένες πολιτικά τραγωδίες της ελληνικής γραμματείας, και η αρχαιότερη από τις σωζόμενες του Σοφοκλή, διατηρεί ζωντανό τον ομηρικό απόηχο πάνω σε έναν προβληματισμό: Πώς το πολεμικό-ηρωικό ιδεώδες δεν κάμπτεται από τον πολιτικό συμβιβασμό. Ο μύθος του Αίαντα εκτυλίσσεται στην Τροία, έπειτα από τον θάνατο του Αχιλλέα. Ως ο δυνατότερος πολεμιστής, αξιώνει ν’ αποκτήσει τα όπλα του θανόντα. Όταν αυτά αποδίδονται στον Οδυσσέα, ο Αίας νιώθει ατιμασμένος∙ και δίχως το τεκμήριο του ηρωικού μεγαλείου, αυτοκτονεί. «Τον χθεσινό ήρωα δεν τον χρειάζεται η νέα εποχή, πρέπει να τον ακυρώσει», παρατηρεί ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος, που επιστρέφει στην Επίδαυρο μέσα από τη μετάφραση του Δημήτρη Μαρωνίτη.
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Μετάφραση
Δ.Ν. Μαρωνίτης
Σκηνοθεσία
Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος
Μουσική
Νίκος Κυπουργός
Σκηνικά – Κοστούμια
Ελένη Μανωλοπούλου
Χορογραφίες
Αγγελική Στελλάτου
Σχεδιασμός φωτισμών
Σάκης Μπιρμπίλης
Μουσική διδασκαλία
Αναστάσης Σαρακατσάνος
Βοηθός σκηνοθέτη
Βάσια Χρήστου
ΠΑΙΖΟΥΝ
Αίας – Νίκος Κουρής, Τέκμησσα – Μαρία Πρωτόπαππα, Τεύκρος – Γιάννος Περλέγκας, Άγγελος – Παντελής Δεντάκης, Αθηνά – Ελένη Ουζουνίδου, Οδυσσέας – Γιάννης Τσορτέκης, Μενέλαος – Γιάννης Κλίνης, Αγαμέμνων – Δημήτρης Παπανικολάου
Χορός: Θύμιος Κούκιος, Σπύρος Κυριαζόπουλος, Χρήστος Μαλάκης, Δαβίδ Μαλτέζε, Αλέξανδρος Μαυρόπουλος, Δημήτρης Πασσάς, Κρις Ραντάνοφ, Σταύρος Σβήγκος, Θοδωρής Σκυφτούλης, Μάνος Στεφανάκης, Μιχάλης Τιτόπουλος, Αλέξανδρος Χρυσανθόπουλος
Νέκυια
(βασισμένο στη ραψωδία λ της Οδύσσειας του Ομήρου) Θέατρο ΝΟ της Ιαπωνίας – Μιχαήλ Μαρμαρινός
Σκηνοθεσία: Μιχαήλ Μαρμαρινός σε συνεργασία με τον Rokuro Gensho Umewaka
24-25 Ιουλίου 2015 -Πληροφορίες για την παράσταση εδώ
«Από εδώ και μετά να θυμάσαι πως οι νεκροί δεν έχουν σκιά και δεν ανοιγοκλείνουν τα μάτια».
Πλούταρχος
Ο Μιχαήλ Μαρμαρινός σκηνοθετεί τη ραψωδία λ της ομηρικής Οδύσσειας και ο Gensho Umewaka μεταστοιχειώνει την κάθοδο του Οδυσσέα στον Άδη με τον τρόπο του θεάτρου Νο. Η μεταφυσική ποίηση και η υψηλή αφαίρεση της ιαπωνικής θεατρικής γλώσσας συναντούν τον επικό ποιητικό λόγο του Ομήρου στην από κοινού κατάβαση στον κόσμο των νεκρών. Στο θέατρο της Επιδαύρου, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Φεστιβάλ, η διαφεύγουσα διάσταση του «άλλου» κόσμου αποκτά την τραγική της υπόσταση, και το ερώτημα της μετά θάνατον ζωής καθίσταται κορυφαίο θεατρικό γεγονός.
Στα Ιαπωνικά με Ελληνικούς & Αγγλικούς υπέρτιτλους.
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Μετάφραση
Δ.Ν. Μαρωνίτης
Κείμενα στα ιαπωνικά
Kenichi Kasai
Σκηνοθεσία – Δραματουργική επεξεργασία
Μιχαήλ Μαρμαρινός σε συνεργασία με τον Rokuro Gensho Umewaka
Σκηνικά
Εύα Μανιδάκη
Οργάνωση παραγωγής
Ρένα Ανδρεαδάκη
Διεύθυνση σκηνής
Masaharu Tabikawa
Ερμηνεύουν οι ηθοποιοί
Rokuro Gensho Umewaka, Yoshimasa Kanze, Norishige Yamamoto, Norihide Yamamoto, Seigo Mikuriya, Masamichi Yamazaki, Yasuharu Odagiri, Naotaka Kakuto, Takayuki Matsuyama, Kohei Kawaguchi, Motonori Umewaka, Masaki Umano, Kengo Tanimoto, Yuichiro Umawaka, Moe Nishio
και οι μουσικοί
Manabu Takeichi, Genjiro Okura, Tatsushi Narita, Hirotada Kamei, Mitsunori Maekawa
Εκκλησιάζουσες του Αριστοφάνη
Εθνικό Θέατρο
Σκηνοθεσία: Γιάννης Μπέζος
31 Ιουλίου – 1 Αυγούστου 2015 – Πανελλαδική περιοδεία εδώ
Μετά την ήττα της Αθήνας στον Πελοποννησιακό πόλεμο η διαφθορά και οι ανισότητες έχουν ξεπεράσει κάθε όριο. Οι Αθηναίες, με πρωτοβουλία της Πραξαγόρας, αποφασίζουν να επέμβουν δυναμικά. Μεταμφιεσμένες σε άντρες, εισέρχονται κρυφά στην Εκκλησία του Δήμου και αναλαμβάνουν την εξουσία. Ωστόσο, οι πολιτικές τους μεταρρυθμίσεις που στοχεύουν στην περιουσιακή και ερωτική κοινοκτημοσύνη θα υπονομευθούν από διαδοχικές κωμικοτραγικές καταστάσεις και θα αποδειχθούν ουτοπικές. Με τις Εκκλησιάζουσες, το προτελευταίο έργο του, ο Αριστοφάνης εκφράζει την πικρία του για την αδιέξοδη κατάσταση της Αθήνας, μέσα από την πολιτική σάτιρα και ιλαροτραγικούς διαλόγους.
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Μετάφραση
Μίνως Βολανάκης
Σκηνοθεσία – Διασκευή
Γιάννης Μπέζος
Σκηνικά Κοστούμια
Γιώργος Γαβαλάς
Φωτισμοί
Χρήστος Τζιόγκας
Μουσική – Στίχοι
Κωστής Μαραβέγιας
Κίνηση
Σεσίλ Μικρούτσικου
Μουσική διδασκαλία
Μελίνα Παιονίδου
Βοηθός σκηνοθέτη
Ντένια Στασινοπούλου
Ερμηνεύουν (με αλφαβητική σειρά)
Πάνος Βλάχος, Μπάμπης Γαλιατσάτος, Γιάννης Ζουγανέλης, Θανάσης Ισιδώρου,
Παναγιώτης Κατσώλης, Νίκος Μαγδαληνός, Λαέρτης Μαλκότσης, Γιάννης Μπέζος, Δανάη Σκιάδη, Γιωργής Τσουρής
Συμμετέχει 14μελής χορός
Η Ιφιγένεια στην χώρα των Ταύρων, του Ευριπίδη
ΚΘΒΕ
Σκηνοθεσία: Θωμάς Μοσχόπουλος
7-8 Αυγούστου 2015 – Πανελλαδική περιοδεία εδώ
Έργο αναφοράς για τον Αριστοτέλη, αλλά και τον Διαφωτισμό, η Ιφιγένεια εν Ταύροις (περί το 414 π.Χ.) γράφτηκε στα σκοτεινά χρόνια της Σικελικής εκστρατείας. Τραγωδία με αίσιο τέλος, γεμάτη λυρισμό και αριστοτεχνικά δομημένη, αναφέρεται στον νόστο για την ιδανική πατρίδα, εξυμνεί την αρμονική ζωή και την αντιπαραθέτει στη βαρβαρότητα των τελετουργικών ανθρωποκτονιών που συντελούνται στο όνομα της θρησκείας. Πόσο τρομακτικά και αναπάντεχα επίκαιρος αποδεικνύεται ο Ευριπίδης!
Ο σημαντικός Θωμάς Μοσχόπουλος, σε συνεργασία με το ΚΘΒΕ και έναν αξιόλογο θίασο ηθοποιών –με την Αμαλία Μουτούση στον επώνυμο ρόλο–, προσεγγίζει μέσα από τη σημερινή πραγματικότητα το σύνθετο έργο του Ευριπίδη
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Μετάφραση-Σκηνοθεσία: Θωμάς Μοσχόπουλος
Μουσική: Κορνήλιος Σελαμσής
Δραματουργική επεξεργασία: Τάσος Αγγελόπουλος
Σκηνικά: Ευαγγελία Θεριανού
Κοστούμια: Κλαιρ Μπρέισγουελ
Κίνηση-Χορογραφίες: Σοφία Πάσχου
Φωτισμοί: Σοφία Αλεξιάδου
Συνεργάτης συνθέτης-Μουσική διδασκαλία: Νίκος Γαλενιανός
Βοηθοί σκηνοθέτη: Τάσος Αγγελόπουλος, Άννα Μιχελή
Βοηθός σκηνογράφου-ενδυματολόγου: Μαρία Μυλωνά
Β΄ βοηθός σκηνογράφου: Γεωργία Τσίπουρα
Βοηθός φωτίστριας: PhillipIsaksen
Οργάνωση παραγωγής: Αθανασία Ανδρώνη
Διανομή με σειρά εμφάνισης:
Αμαλία Μουτούση (Ιφιγένεια)
Χρίστος Στυλιανού (Α΄ Αγγελιοφόρος)
Γιώργος Χρυσοστόμου (Ορέστης)
Μιχάλης Συριόπουλος (Πυλάδης)
Γιώργος Κολοβός (Θόας)
Αναστάσης Ροϊλός (Β΄ Αγγελιοφόρος)
Άννα Καλαϊτζίδου (Αθηνά)
Και η Χρύσα Ιωαννίδου Άρτεμις (άγαλμα)
Χορός
Ελευθερία Αγγελίτσα, Παντελής Βασιλόπουλος, Μομώ Βλάχου, Μάνος Γαλανής, Απόλλων Δρικούδης, Αριστοτέλης Ζαχαράκης, Στεφανία Ζώρα, Δάφνη Κιουρκτσόγλου, Μαρία Κωνσταντά, Αντώνης Μιχαλόπουλος, Μαριάννα Πουρέγκα, Αλεξία Σαπρανίδου, Ευτυχία Σπυριδάκη, Χρύσα Τουμανίδου, Ορέστης Χαλκιάς.
Παίζουν επί σκηνής οι μουσικοί: Αλέξανδρος Μιχαηλίδης (μπάσο κλαρινέτο), Κώστας Σακαρέλης (όμποε, αγγλικό κόρνο).
Aχαρνής του Αριστοφάνη [Σε επανάληψη μετά την ακύρωση της παράστασης Νεφέλες που είχε προγραμματιστεί γι αυτές τις ημερομηνίες] -δείτε ΕΔΩ σχετικά
Σκηνοθεσία: Γιάννης Κακλέας
14-15 Αυγούστου 2015 – πανελλαδική περιοδεία εδώ
Όταν η πολιτική διαφθορά κυριαρχεί ο Δικαιόπολης αναλαμβάνει πρωτοβουλία για Ειρήνη, Δικαιοσύνη και Αξιοκρατία. Ο πολιτικός Αριστοφάνης έχει κέφια !!!
Μετά την περσινή του επιτυχία στους Βατράχους, ο Γιάννης Κακλέας επανακάμπτει με την πέμπτη σκηνοθετική του απόπειρα στην αριστοφανική κωμωδία, ανεβάζοντας φέτος τους Αχαρνής. Το πιο «επιθετικό» ειρηνόφιλο έργο του Αριστοφάνη, σύμφωνα με τον σκηνοθέτη, είναι αυτό που αποφεύγει τον διάλογο με την επικαιρότητα.
Βρισκόμαστε στο δεύτερο μισό του Πελοποννησιακού πολέμου και ο Δικαιόπολις –τον ενσαρκώνει ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος– μηχανεύεται ακόμη και τη σύναψη ιδιωτικού συμφωνητικού ειρήνης σε μια Αθήνα-καμένη γη.
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Σκηνοθεσία – Απόδοση: Γιάννης Κακλέας
Δραματουργική επεξεργασία: Εύη Σαραγά
Σκηνικά: Μανόλης Παντελιδάκης
Κοστούμια: Εύα Νάθενα
Μουσική: Σταύρος Γασπαράτος
Χορογραφία: Αγγελική Τρομπούκη
Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης
Μουσική διδασκαλία: Λία Βίσση
Βοηθός σκηνοθέτη: Νουρμάλα Ήστυ
Φωτογραφίες: Μαριλένα Σταφυλίδου
Γραφιστικός σχεδιασμός: Χριστόφορος Χαραλαμπόπουλος
ΠΑΙΖΟΥΝ
Βασίλης Χαραλαμπόπουλος, Χρήστος Χατζηπαναγιώτης, Άρης Σερβετάλης, Φάνης Μουρατίδης, Λεωνίδας Καλφαγιάννης, Σωκράτης Πατσίκας , Λάμπρος Κτεναβός, Θάνος Μπίρκος, Γιώργος Κοψιδάς, Αγγελική Τρομπούκη, Κώστας Γαβαλάς, Στέλιος Ιακωβίδης, Βαγγέλης Χατζηνικολάου, Αλέξης Φουσέκης, Αχιλλέας Χαρίσκος, Θανάσης Ζερβόπουλος
Προμηθέας Δεσμώτης του Αισχύλου
ΔΗΠΕΘΕ Ιωαννίνων
Σκηνοθεσία: Κώστας Φιλίππογλου
21-22 Αυγούστου 2015 – πανελλαδική περιοδεία εδώ
Μοναχικός αντάρτης ο Προμηθέας, αντιστέκεται στον Δία χαρίζοντας τη φωτιά στους ανθρώπους. Η τιμωρία είναι αμείλικτη. Ο απείθαρχος Τιτάνας υπομένει μαρτύρια καθηλωμένος σ’ έναν ερημικό βράχο, ώσπου καταποντίζεται, μαζί με τις Ωκεανίδες, από τον κεραυνό του Δία. Τραγωδία με φιλοσοφικό και πολιτικό υπόβαθρο, το ποιητικό αριστούργημα του Αισχύλου μιλά, ανάμεσα σε άλλα, για την ελεύθερη βούληση και την αμφισβήτηση της εξουσίας.
Μετά τον ευρηματικό Φιλοκτήτη, ο ταλαντούχος Κώστας Φιλίππογλου σκηνοθετεί στην Επίδαυρο τον Προμηθέα Δεσμώτη, στη νέα μετάφραση του ποιητή Γιώργου Μπλάνα, πλαισιωμένος από αξιόλογους ηθοποιούς –τον Τάσο Νούσια στον ομώνυμο ρόλο, τον Γεράσιμο Γεννατά κ.ά.– και εξαμελή χορό.
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
Μετάφραση
Γιώργος Μπλάνας
Σκηνοθεσία
Κώστας Φιλίππογλου
Επιμέλεια κίνησης
Φρόσω Κορρού
Μουσική
Lost Bodies
Ερμηνεύουν
Τάσος Νούσιας, Γεράσιμος Γεννατάς, Marlene Kaminski, Δημήτρης Κουρούμπαλης
Συμμετέχει 6μελής χορός
Ορέστης του Ευριπίδη
Εταιρεία Θεάτρου Χώρος
Σκηνοθεσία: Σίμος Κακάλας
28-29 Αυγούστου 2015
«Και τι δεν τραβάει ο άνθρωπος σ’ αυτή τη ζωή», αναφωνεί η Ηλέκτρα στον Ορέστη (408 π.Χ.). Μετά τη μητροκτονία τα τραγικά αδέρφια προσπαθούν να ξεφύγουν, ενώ η βία κυριαρχεί παντού. Στην παρηκμασμένη Αθήνα του Πελοποννησιακού πολέμου ο Ευριπίδης μιλά για τη δημοκρατία που φθίνει και πειραματίζεται πάνω στα όρια της τραγωδίας.
Γκόλφω, Ερωφίλη, Ορέστης υπήρξαν εξαρχής οι στόχοι της πρωτοπόρας ομάδας που, δέκα χρόνια τώρα, αναζωογονεί το θέατρό μας. Με οδηγό τη μετάφραση του Τσαρούχη, ο Κακάλας αναζητά τη θέση της τραγωδίας σήμερα, προτείνει ένα θέατρο λαϊκό και ταυτόχρονα ποιητικό, που ολοκληρώνεται μέσα από τη διαδραστική σχέση με το κοινό.
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
Μετάφραση
Γιάννης Τσαρούχης
Σκηνοθεσία
Σίμος Κακάλας
Σκηνικά – Κοστούμια – Μάσκες
Μάρθα Φωκά
Μουσική
Mohammad
Φωτισμοί – Βίντεο
Περικλής Μαθιέλλης
Βοηθός Σκηνοθέτη – Δραματολόγος
Δημήτρης Καλακίδης
Ερμηνεύουν
Δήμητρα Κούζα, Έλενα Μαυρίδου, Δημήτρης Λάλος, Μιχάλης Βαλάσογλου
Μικρή Επίδαυρος
10 – 11 Ιουλίου, Νένα Βενετσάνου «Χίλιες και μία πόλεις»
12 Ιουλίου, Vladimir και Vovka Ashkenazy, Ρεσιτάλ Πιάνου
17-18 Ιουλίου, Δήμητρα Γαλάνη, «Chronos»
24-25 Ιουλίου, Θάνος Μικρούτσικος, «Η μνήμη, όταν επιστρέφει, εκδικείται»
31 Ιουλίου – 1 Αυγούστου, Σύλβια Λιούλιου, «Αίας» του Σοφοκλή.
Τιμές εισιτηρίων Αρχαίου Θεάτρου Επιδαύρου:
Ζώνη Α: 40€
Ζώνη Β: 20€
Άνω Διάζωμα: 13€,
Φοιτητικό: 13€, 10€
Άνεργοι, ΑΜΕΑ: 5€
Πρόκειται για αγορά εισιτηρίων μέσω πιστωτικής κάρτας και όχι για κράτηση.
Η online διάθεση των εισιτηρίων ολοκληρώνεται 1,5 ώρα πριν την έναρξη του θεάματος.
Μέσω της online αγοράς των εισιτηρίων, μπορείτε να διαλέξτε τη θέση σας στο θέατρο, ανάλογα με την τιμή και τη διαθεσιμότητα του εισιτηρίου που θα επιλέξετε.
ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
– από τα Εκδοτήρια του Φεστιβάλ (Δευτέρα – Παρασκευή: 9:00-17:00, Σάββατο: 09:00-15:00)
– από τους χώρους των εκδηλώσεων (τα ταμεία ανοίγουν δύο ώρες πριν από την έναρξη της εκάστοτε παράστασης.
– Κατά την πρώτη ώρα διαθέτουν εισιτήρια για όλες τις παραστάσεις, ενώ τη δεύτερη εξυπηρετούν μόνο τους θεατές της παράστασης της ημέρας)
– με courier (χρέωση € 3,5 ανά αποστολή – Διαθέσιμο μόνο για Ελλάδα).
– με εκτύπωση των εισιτηρίων από το σπίτι
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ:
Η τηλεφωνική προπώληση εισιτηρίων γίνεται με χρέωση πιστωτικής κάρτας.
Μέσω των υπαλλήλων του τηλεφωνικού Κέντρου: Η προπώληση των εισιτηρίων μέσω των
υπαλλήλων του τηλεφωνικού Κέντρου ολοκληρώνεται 1,5 ώρα πριν την έναρξη του θεάματος.
Τηλεφωνικό Κέντρο: +30 – 210 32 72 000 – Καθημερινά (και Κυριακές) 9:00 – 21:00
Για παραστάσεις της ίδιας ημέρας, οι τηλεφωνικές αγορές πραγματοποιούνται έως τις 14:00.
Η παραλαβή των εισιτηρίων γίνετα από τα Εκδοτήρια του Φεστιβάλ, από τους χώρους των εκδηλώσεων, με courier (χρέωση € 3,5 ανά αποστολή – Διαθέσιμο μόνο για Ελλάδα)
ΕΚΔΟΤΗΡΙΑ:
Κεντρικά
Πανεπιστημίου 39 (εντός στοάς Πεσμαζόγλου)
Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα – Παρασκευή: 9:00 – 17:00, Σάββατο: 9:00 – 15:00
Ωδείο Ηρώδου Αττικού
Πεζόδρομος Διονυσίου Αρεοπαγίτου, Μακρυγιάννη
Ώρες λειτουργίας: Καθημερινά: 9:00 – 14:00 και 18:00 – 21:00
Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου
Νομός Αργολίδας
Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα – Πέμπτη: 9:00-19:00, Παρασκευή- Σάββατο: 9:00 – 21:00
Σε ημέρες παραστάσεων, μία ώρα πριν από την προβλεπόμενη έναρξή τους, τα Εκδοτήρια των συγκεκριμένων θεάτρων εξυπηρετούν μόνο την παράσταση της ημέρας
Λοιποί χώροι
Εκδοτήρια εισιτηρίων λειτουργούν σε όλους τους χώρους των εκδηλώσεων και ανοίγουν δύο
ώρες πριν την ώρα έναρξης των παραστάσεων.
Εξυπηρετούν μόνο την παράσταση της ημέρας
- Αθήνα – Α. Επίδαυρο – Θέατρο Επιδαύρου: Ώρα αναχώρησης: 17:00, με τιμή εισιτηρίου με επιστροφή 23€.
- Θέατρο – Αθήνα: 15 λεπτά μετά τη λήξη κάθε παράστασης.
- Δ/ση θεάτρου – Αθήνα: την επόμενη ημέρα από κάθε παράσταση τα διερχόμενα λεωφορεία τα οποία εκτελούν τη συγκοινωνία Κρανίδι-Αθήνα ώρα 11:00 και τα οποία θα φθάνουν στην Δ/ση Θεάτρου μετά από διαδρομή διαρκείας 55 λεπτών.
- Ναύπλιο – Θέατρο: ώρα αναχώρησης 19:30
- Άργος – Θέατρο: ώρα αναχώρησης 19:00
- Τολο – Θέατρο: ώρα αναχώρησης 19:00
- Α. Επίδαυρο – Θέατρο: ώρα αναχώρησης 20:00
- Από δήμους και κοινότητες του νομού Αργολίδας και της επαρχίας Τροιζηνίας έκτακτα δρομολόγια όταν παρουσιάζεται ικανοποιητική επιβατική κίνηση.Τα δρομολόγια θα αναχωρούν από το αρχαίο θέατρο 15 λεπτά μετά τη λήξη της παράστασης.
ΚΤΕΛ Αργολίδας
Συγγρού 8
Ναύπλιο
Τ.: +30 – 27520 27323, και 27520 27423
www.ktel-argolidas.gr
Εάν έρθετε από Ναύπλιο περνάτε μέσα από το Λυγουριό και κατευθύνεστε προς τον αρχαιολογικό χώρο του Ασκληπιείου.
Τα αυτοκίνητα που μεταφέρουν άτομα με αναπηρίες μπορούν να φτάσουν μέχρι την πλατεία του θεάτρου και να αποβιβάσουν άτομα με αμαξίδια.
Η τιμή του εισιτηρίου ορίζεται στην κατώτερη τιμή (φοιτητικό).
- H είσοδος στο θέατρο μετά την έναρξη της παράστασης, παρά μόνο στο διάλειμμα, εφόσον προβλέπεται.
- Η είσοδος σε παιδιά κάτω των έξι (6) ετών.
- Το κάπνισμα και η κατανάλωση τροφίμων και ποτών μέσα στο θέατρο.
- Τα ψηλά τακούνια
- Η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά τη διάρκεια της παράστασης.
- Η λήψη φωτογραφιών με ή χωρίς φλας, η μαγνητοφώνηση και η μαγνητοσκόπηση κατά τη διάρκεια των παραστάσεων.
- Το φιλοδώρημα.
Φωτογραφικό υλικό