«Ψοφάει» για δημοσιότητα το ΚΘΒΕ…
Και πώς να μην “ψοφάει”, αγαπητοί μου; Πώς αλλιώς θα έβρισκε τα φώτα της δημοσιότητας, ειδικά στα “αθηναϊκά Μέσα” (που, ως γνωστόν, διψούν για οτιδήποτε σελεμπρετισιά συμβαίνει αρκεί να μην είναι… πολιτισμός); Η λύση βρέθηκε! 💡 Ο Μέγας Τηλεστάρ Αντώνης Κανάκης έκανε την εμφάνισή του..
👑 Η ….Αυτοκρατορική Επίσκεψη
Ήταν η παρουσία του βραβευμένου (από την Comédie Française , όχι αστεία!) συγγραφέα Πασκάλ Ραμπέρ για το έργο του «Το τέλος του έρωτα» που παίζεται στο Μικρό θέατρο της ΕΜΣ. Αλλά ας μη χάνουμε το focus! Το πραγματικό γεγονός που πρέπει να δεσπόζει στις φωτογραφίες και να στείλει το ΚΘΒΕ στην κορυφή της ειδησεογραφίας είναι… ναι, καλά καταλάβατε, Ο ΜΕΓΑΣ ΚΑΝΑΚΗΣ!
Δίπλα στον καλλιτεχνικό διευθυντή, φυσικά! Γιατί ο σκηνοθέτης και ο διευθυντής είναι απλώς το φόντο. Ο Αντώνης, ο άνθρωπος που ουδέποτε εξέφρασε την αγάπη του για το θέατρο, ξαφνικά εμφανίζεται οσάν τι, δεν μας το λένε, αλλά ποσώς μας ενδιαφέρει, η παρουσία μετρά καθώς… Είδηση γεννήθηκε!
Είναι σαν να λέμε: “Επισκέφτηκε το μουσείο ο Νταλί, αλλά εμείς φωτογραφίσαμε σε πρώτη μούρη τον influencer που μπήκε στο φουαγιέ.” 🤦♂️
-
Στόχος: Να πάρουμε μερικά… πρωτοσέλιδα!
-
Μήνυμα: “Κοιτάξτε! Έχουμε και εμείς Celebrity (με C κεφαλαίο) εδώ! Και δεν είναι απλά ένας θεατής, είναι… ένας Σούπερ Επισκέπτης! (οσάν κάτι το μεγάλο και εντυπωσιακό!)”
🇫🇷 Ο Ραμπέρ, η “Μητέρα του Θεάτρου”, και το Marketing
Και ενώ το ΚΘΒΕ έκανε τα δέοντα για να εξασφαλίσει το “χρυσό κλικ” του Κανάκη, κάπου στο βάθος υπήρχε και ο λόγος της εκδήλωσης: ο Πασκάλ Ραμπέρ.
Ο βραβευμένος Γάλλος συγγραφέας (δεν τον λέμε “κάποιον”, έτσι;) μίλησε συγκινημένος για την Ελλάδα, τη “μητέρα του θεάτρου”, και τη βαθιά του σύνδεση με τη χώρα μας. Δήλωσε ότι δέχτηκε το κάλεσμα με ιδιαίτερη χαρά και τιμή—μια όμορφη στιγμή για τον Πολιτισμό!
Όμως, αυτή η όμορφη στιγμή, τελικά, χρησίμευσε κυρίως ως το πολύτιμο σκηνικό πάνω στο οποίο θα έλαμπε ο Αντώνης Κανάκης. Γιατί, ας είμαστε ειλικρινείς: Η επίσκεψη ενός διεθνούς φήμης δραματουργού (που φέρνει μόνο “πολιτιστικά” κλικ), επισκιάστηκε πανηγυρικά από τον τηλεοπτικό σταρ (που φέρνει τα “σωστά” κλικ).
Με λίγα λόγια, το ΚΘΒΕ φρόντισε για:
-
Τη Φιλοσοφία και την αγάπη για την “Μητέρα του Θεάτρου” (μέσω του Ραμπέρ).
-
Τη Δημοσιότητα και τα “κλικ” (μέσω του Κανάκη).
Τέλεια ισορροπία!
…Και πέρα από την πλάκα, ωραία δουλειά κάνει το Γραφείο Δημοσίων Σχέσεων ενός Κρατικού Οργανισμού που σκοπός του είναι να προάγει τον πολιτισμό. Άριστα 10! Διότι, εν τέλει, δεν έχει σημασία ο πολιτισμός, αλλά το ποιος τον βλέπει!





