Θεατρικά Κουΐζ της “Κ”
Από ιστορία του θεάτρου και σημαντικούς Έλληνες/ξένους δημιουργούς, μέχρι παρασκηνιακά γεγονότα, βραβεία, αλλά και… τις πιο τολμηρές στιγμές στη σκηνή, τα Θεατρικά Κουΐζ της “Κ” επέστρεψαν πλήρως ανανεωμένα και υπόσχονται ποικιλία και έντονο ενδιαφέρον κάθε Κυριακή στην Κουλτουρόσουπα.
Ετοιμάσου να τεστάρεις τις γνώσεις σου, να μάθεις νέα στοιχεία για τον κόσμο του θεάτρου και να μοιραστείς την αγάπη σου για την τέχνη με τους φίλους σου!
Γι’ αυτό, μην χάνεις χρόνο: Μάθε νέες πληροφορίες, Παίξε μόνος ή με την παρέα, Διασκέδασε με τις πιο απρόσμενες ερωτήσεις, Αποθήκευσε τα αγαπημένα σου κουίζ, Εκτύπωσε για να παίξετε offline!
Θεατρικά Κουΐζ της «Κ»: Τα άπλυτα του παρασκηνίου – μέρος 2ο
Φίλοι του θεάτρου, ήρθε η ώρα για ένα quiz-γέλιο! Βουτάμε στα πιο σκανδαλώδη και αστεία παρασκήνια του ελληνικού θεάτρου. Από τις φάρσες του Χορν, τις αυτοσχεδιαστικές εξόδους του Σταυρίδη, μέχρι τα απρόοπτα που έκαναν το κοινό να λυγίσει και τους συμπρωταγωνιστές να κινδυνεύσουν να «σπάσουν» (να γελάσουν ανεξέλεγκτα).
Ετοιμαστείτε για 15 νέες, εξαιρετικά δύσκολες ερωτήσεις που μόνο οι φανατικοί γνώστες του ελληνικού σανιδιού μπορούν να απαντήσουν, μέρος δεύτερο
- Η Φάρσα του Χορν και της Λαμπέτη.
Σε μια παράσταση που πρωταγωνιστούσαν ο Δημήτρης Χορν και η Έλλη Λαμπέτη, ο Χορν, για να εκνευρίσει τη Λαμπέτη, τι αστείο/απρόσμενο αντικείμενο έβαλε μέσα στην τσάντα της, ενώ εκείνη έβγαινε στη σκηνή;
-
- Α. Μια ζωντανή σαύρα.
- Β. Ένα μεγάλο, σάπιο κρεμμύδι.
- Γ. Μια κούκλα βουντού που έμοιαζε με τον ίδιο.
- Το Χαστούκι του Μουστάκα.
Σε ποια θεατρική παράσταση (όπου έπαιζε δίπλα στον Σταυρίδη) ο Σωτήρης Μουστάκας έφαγε ένα πραγματικό χαστούκι από συμπρωταγωνιστή του, επειδή είχε αυτοσχεδιάσει με τρόπο που τον εξόργισε;
-
- Α. Ο Αχόρταγος
- Β. Ο Κουνενές
- Γ. Οι Γαμπροί της Ευτυχίας
- Το Απρόοπτο με το Μαντήλι. Ο αξέχαστος Ντίνος Ηλιόπουλος, σε μια παράσταση, χρησιμοποίησε ένα μαντήλι για να σκουπίσει τον ιδρώτα του, μόνο που το μαντήλι αυτό αποδείχθηκε ότι…
- Α. Ήταν δεμένο στο χέρι του συμπρωταγωνιστή του.
- Β. Είχε χρησιμοποιηθεί ως πανί για τα σκηνικά.
- Γ. Ήταν από μετάξι και κόστιζε μια περιουσία.
- Η Είσοδος του Αυτοσχεδιαστή. Ο Νίκος Σταυρίδης ήταν ο βασιλιάς του αυτοσχεδιασμού. Ποια ήταν η πιο συχνή δικαιολογία που χρησιμοποιούσε όταν ξεχνούσε την ατάκα του και έπρεπε να αυτοσχεδιάσει μια είσοδο;
-
- Α. «Συγγνώμη, έχασα το λεωφορείο και έτρεχα.»
- Β. «Και μείνανε τα ρούχα μου κρεμασμένα στο σχοινί!»
- Γ. «Πάω στοίχημα ότι ο υποβολέας κοιμάται.»
- Η Παρεξήγηση του Κατράκη.
Σε ποια παράσταση ο Μάνος Κατράκης, σε μια δραματική σκηνή, μπέρδεψε τον ρόλο του με τον πραγματικό του εαυτό, με αποτέλεσμα να απευθυνθεί σε έναν θεατή στην πλατεία, ρωτώντας τον κάτι άσχετο με το έργο;
-
- Α. Οιδίπους Τύραννος
- Β. Το Τραγούδι του Νεκρού Αδελφού
- Γ. Πέτρος και Παύλος
- Η «Βενζίνη» της Κυβέλης. Η Κυβέλη ήταν γνωστή για τις νευρικές της εξάρσεις στις πρόβες. Όταν εκνευριζόταν υπερβολικά, τι υποχρέωνε τους ηθοποιούς να της κάνουν;
- Α. Να της φέρνουν κρύο τσάι με μέλι.
- Β. Να της ρίχνουν κολόνια στα χέρια και στο πρόσωπο.
- Γ. Να της τραγουδούν ένα νανούρισμα.
- Η Κούκλα της Καρέζη. Σε μια παράσταση όπου η Τζένη Καρέζη έπαιζε ένα δραματικό ρόλο, βγήκε στη σκηνή κρατώντας κατά λάθος μια κούκλα. Τι ήταν το αστείο που συνέβη;
-
- Α. Την πέταξε στον Αλέκο Αλεξανδράκη.
- Β. Η κούκλα φορούσε ένα… δικό της, πολύ αποκαλυπτικό, εσώρουχο.
- Γ. Της κούκλας έπεσε το κεφάλι κατά τη διάρκεια του μονολόγου της.
- Η Φάρσα του Βέγγου. Ο Θανάσης Βέγγος ήταν λάτρης των πειραγμάτων. Τι έκανε σε έναν νεαρό ηθοποιό που είχε την κακή συνήθεια να κοιμάται στα παρασκήνια κατά τη διάρκεια της παράστασης;
- Α. Του έβαζε δυνατή μουσική στα ακουστικά.
- Β. Του έβαφε το πρόσωπο με κάρβουνο όσο κοιμόταν.
- Γ. Του έδενε τα κορδόνια των παπουτσιών του με το καλώδιο του φωτισμού.
- Το Απρόοπτο με το Τηλέφωνο. Σε ποια κωμωδία της δεκαετίας του ’60 (όπου χρησιμοποιούσαν ένα τηλέφωνο εποχής) ο Λάμπρος Κωνσταντάρας, αντί να σηκώσει το ακουστικό, σήκωσε κατά λάθος…;
- Α. Τη βάση του τηλεφώνου μαζί με το τραπέζι.
- Β. Ένα ψεύτικο λουκάνικο που ήταν σκηνικό αντικείμενο.
- Γ. Ένα φίδι που είχε μπει κατά λάθος στο σκηνικό.
- Η Τροποποίηση του Ρόλου. Ο Δημήτρης Χορν, όταν έπαιζε τον Άμλετ δίπλα στη Μελίνα Μερκούρη, ποιον διάσημο μονόλογο τροποποίησε με έναν αστείο αυτοσχεδιασμό, επειδή βαριόταν;
- Α. Τον μονόλογο «Να ζει κανείς ή να μη ζει».
- Β. Τον μονόλογο με το κρανίο, όπου έβαλε το κρανίο να «μιλήσει».
- Γ. Τον μονόλογο προς τη μητέρα του, όπου τραγούδησε ένα δημοτικό τραγούδι.
- Η Απάντηση της Αρώνη. Η Μαίρη Αρώνη, γνωστή για την αυστηρότητά της, τι απάντησε σε έναν εισπράκτορα που πήγε στο καμαρίνι της για να ζητήσει τα δεδουλευμένα του κατά τη διάρκεια της παράστασης;
-
- Α. Τον έδιωξε, φωνάζοντάς του: «Θα πληρωθείς όταν μάθεις να κάνεις τη δουλειά σου!»
- Β. Του έδωσε ένα ψεύτικο χαρτονόμισμα ως φιλοδώρημα.
- Γ. Του είπε: «Μην ανησυχείς, εγώ είμαι η μόνη που πληρώνω εδώ, άρα θα πληρωθείς.»
- Ο Αυτοσχεδιασμός του Φωτόπουλου. Σε μια κωμωδία με τον Μίμη Φωτόπουλο, η συμπρωταγωνίστριά του άρχισε να γελά ανεξέλεγκτα («έσπασε») στη σκηνή. Πώς κατάφερε ο Φωτόπουλος να σώσει τη σκηνή και να σταματήσει το γέλιο της;
- Α. Της έριξε νερό στο πρόσωπο.
- Β. Την χαστούκισε, λέγοντάς της μια ατάκα του έργου.
- Γ. Της ψιθύρισε μια εξαιρετικά χυδαία και αστεία φράση στο αυτί.
- Η «Αλλαγή» του Κωνσταντάρα. Ο Λάμπρος Κωνσταντάρας είχε συχνά προβλήματα με τις αλλαγές κοστουμιών. Σε μια παράσταση, βγήκε στη σκηνή φορώντας κατά λάθος…
- Α. Το κοστούμι του θυρωρού του θεάτρου.
- Β. Μια πυτζάμα, αντί για το βραδινό του κοστούμι.
- Γ. Μια γυναικεία περούκα.
- Το Σκηνικό Χαλάκι. Η Μελίνα Μερκούρη, σε μια από τις πρώτες της εμφανίσεις, σκοντάφτε στον μονόλογό της σε ένα χαλάκι που ήταν σκηνικό αντικείμενο. Πώς αντέδρασε;
-
- Α. Έβγαλε το παπούτσι της και το πέταξε στο χαλάκι.
- Β. Σταμάτησε, γονάτισε, φίλησε το χαλάκι και συνέχισε κανονικά.
- Γ. Άλλαξε την ατάκα της, λέγοντας: «Αυτό το καταραμένο χαλάκι…»
- Η Τελευταία Πράξη της Χατζηαργύρη.
Σε ποια παράσταση η Ελένη Χατζηαργύρη έκανε μια αυθόρμητη πράξη στο τέλος, σηκώνοντας τον Δημήτρη Χορν στα χέρια της, κάτι που δεν υπήρχε στο σενάριο, με αποτέλεσμα να γίνει ομηρικό γέλιο;
-
- Α. Το Γλυκό Πουλί της Νιότης
- Β. Καληνύχτα Ιουλία
- Γ. Το Παιχνίδι της Τρέλας και της Σοφίας
Οι Απαντήσεις
- Σωστή Απάντηση: Β. Ένα μεγάλο, σάπιο κρεμμύδι. (Η Λαμπέτη, μάλιστα, δεν μπόρεσε να συνεχίσει τη σκηνή λόγω της έντονης οσμής).
- Σωστή Απάντηση: Β. Ο Κουνενές (Το χαστούκι ήταν από τον Θανάση Βέγγο, ο οποίος εξοργίστηκε από την αυτοσχεδιαστική αντίδραση του Μουστάκα).
- Σωστή Απάντηση: Β. Είχε χρησιμοποιηθεί ως πανί για τα σκηνικά. (Το πρόσωπό του γέμισε μπογιά/σκόνη, προκαλώντας γέλιο).
- Σωστή Απάντηση: Β. «Και μείνανε τα ρούχα μου κρεμασμένα στο σχοινί!»
- Σωστή Απάντηση: Β. Το Τραγούδι του Νεκρού Αδελφού (Ρώτησε έναν θεατή «Πώς είναι η αγορά σήμερα;»).
- Σωστή Απάντηση: Β. Να της ρίχνουν κολόνια στα χέρια και στο πρόσωπο. (Το έλεγε «βενζίνη» για να την «ξυπνήσει»).
- Σωστή Απάντηση: Β. Η κούκλα φορούσε ένα… δικό της, πολύ αποκαλυπτικό, εσώρουχο.
- Σωστή Απάντηση: Β. Του έβαφε το πρόσωπο με κάρβουνο όσο κοιμόταν.
- Σωστή Απάντηση: Α. Τη βάση του τηλεφώνου μαζί με το τραπέζι.
- Σωστή Απάντηση: Β. Τον μονόλογο με το κρανίο, όπου έβαλε το κρανίο να «μιλήσει».
- Σωστή Απάντηση: Β. Του έδωσε ένα ψεύτικο χαρτονόμισμα ως φιλοδώρημα.
- Σωστή Απάντηση: Γ. Της ψιθύρισε μια εξαιρετικά χυδαία και αστεία φράση στο αυτί. (Το σοκ από τη φράση την ανάγκασε να σταματήσει το γέλιο.)
- Σωστή Απάντηση: Β. Μια πυτζάμα, αντί για το βραδινό του κοστούμι.
- Σωστή Απάντηση: Β. Σταμάτησε, γονάτισε, φίλησε το χαλάκι και συνέχισε κανονικά.
- Σωστή Απάντηση: Β. Καληνύχτα Ιουλία (Στο τέλος της παράστασης, τον σήκωσε κυριολεκτικά στην αγκαλιά της, παρόλο που ήταν πολύ πιο αδύναμη).
Πόσες από τις παραπάνω βρήκατε, απαντήστε στα σχόλια.
Ραντεβού την επόμενη Κυριακή με νέο θεατρικό κουίζ
Θεατρικά Κουΐζ της «Κ»: Τα άπλυτα του παρασκηνίου – μέρος 1o, 2ο












